Hou op, ik heb een kantoor in duitsland gehad, daar heb je het ordnungsamt dat de hele dag dat soort dingen controleert. Komen op feestdagen controleren.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was wel een speciale feestdag, maar toch een certificaat om te mogen werken
mwha, in een panda valt het wel mee, when in Rome...... In zo'n supercar lijkt het me geen pretje iddquote:Op zondag 29 januari 2012 21:33 schreef henkde_j het volgende:
Autorijden in Italiaanse steden. Een hel
Correctquote:Op zondag 29 januari 2012 21:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Deze kneuszal vast wel niet met een schakelbak om kunnen gaan.
quote:Op zondag 29 januari 2012 21:21 schreef Kill_em_all het volgende:
Waarom is godverdomme bbc2 opeens verdwenen?! weet niet welke achterlijke 6e rangs kabelmaatschappij we hier hebben (studentenhuis) maar OPEENS is bcc2 weg. Heb proberen te zoeken met de tv (wat een grafsysteem is het zoeken naar zender trouwens...) maar uiteraard niet te vinden. Iemand enig idee of bcc2 weg is? bcc1 is er nog wel.
Prachtig jaquote:
"Blue stuff"quote:Op zondag 29 januari 2012 22:13 schreef Metalfreak het volgende:
Die Lambo
Ik wil ook blauwe vlammen uit de uitlaat
Dat heeft ie al een tijdje!quote:Op zondag 29 januari 2012 23:06 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Ligt het aan mij of heeft mr Clarkson een buikje gekregen?
Een buikje had ie al lang, tis nu gewoon een pens geworden...quote:Op zondag 29 januari 2012 23:06 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Ligt het aan mij of heeft mr Clarkson een buikje gekregen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |