abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106213536
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 17:28 schreef DeHovenier het volgende:
Waar kan je Jazbay Grapes vinden? in de natuur bedoel ik. Ik struin nu rond in dat heetwaterbronnengebied linksboven Riften, en daar vind ik wel een handvol, maar zijn er meerdere gebieden?
Dat is eigenlijk het enige gebied en je kan er makkelijk (nee niet echt makkelijk moet ik toegeven).. zeg.. 20? vinden daar. Volgens de UESP zitten er minstens 200 planten oid daar :D
I'm right and you know it
pi_106214076
Ik ben op een briljante bug gestuit die verder ook nog niet ontdekt is door users op YouTube.

Ga naar de Darklight Tower, daar kom je een mage/witch tegen genaamd 'Illia', ze wilt haar moeder vermoorden, de quest heet trouwens 'Repentance'...enfin...vermoord haar moeder...vraag aan haar of ze jouw follower wil worden. Zodra je dat hebt gedaan; moet je de black robe uit haar inventory halen en haar een 'Dwarven Helmet' geven. En zie wat er gebeurt!

Ik weet niet of het echt uniek is, maar het leek me wel leuk om met jullie te delen.
Ik heb het truukje overigens ook geprobeerd bij Lydia, maar bij haar werkt het niet.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_106214081
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 december 2011 17:18 schreef vosss het volgende:

[..]

De enige die ik met 100 uur spelen tegengekomen ben is die van dat ik plannen moet jatten ergens.

Die quest dus.
Die plannen liggen er niet volgens mij; ten minste ik ben daar al 20 keer helemaal doorgelopen, maar ik vind ze nergens ;(

Die quest staat al 70+ uur open :')

Verder nog geen issues gehad :)
Wat zegt je pijltje op de map dan? Bij mij geeft die gewoon de kist of tafel aan waar ze liggen.
I'm right and you know it
  vrijdag 30 december 2011 @ 18:54:16 #204
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_106214185
Ik heet trouwens Prisoner :7
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_106214260
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 18:51 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ben op een briljante bug gestuit die verder ook nog niet ontdekt is door users op YouTube.

Ga naar de Darklight Tower, daar kom je een mage/witch tegen genaamd 'Illia', ze wilt haar moeder vermoorden, de quest heet trouwens 'Repentance'...enfin...vermoord haar moeder...vraag aan haar of ze jouw follower wil worden. Zodra je dat hebt gedaan; moet je de black robe uit haar inventory halen en haar een 'Dwarven Helmet' geven. En zie wat er gebeurt!

[ afbeelding ]

Ik weet niet of het echt uniek is, maar het leek me wel leuk om met jullie te delen.
Ik heb het truukje overigens ook geprobeerd bij Lydia, maar bij haar werkt het niet.
The fuck? Is die helm nu 2 keer zo groot of wat? :')
Flesje bier
pi_106214416
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 18:56 schreef Gezicht het volgende:

[..]

The fuck? Is die helm nu 2 keer zo groot of wat? :')
Nee, het feit dat je een follower tot op het ondergoed kunt ontkleden...wat je normaal alleen kan doen bij lijken....correct me if i'm wrong. Dit heb ik gedaan op de PS3. Bij de PC versie kun je dit alleen doen door in syntax mode een manual command in te voeren (maar dat is een cheat, net als God mode aanzetten)...
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_106214619
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 18:38 schreef ufopiloot12 het volgende:

[..]

Ligt hij er dan nog steeds?
Ik had op level 20 wat spullen gedropt na een draak te hebben verslagen. Nu op level 50 ging ik terug naar die plek want ik had een Butterfly in a Jar gedropt en die wilde ik graag toch weer hebben.
Had 'm niet verwacht te vinden, maar het lag er nog, op precies dezelfde plek ;)

Zelfde geldt voor lijken van herten e.d. die ik op de toendra rond level 10 heb gekilld.

En Skyrim grafisch matig? Speel je 't op een console? Zo nee, moet je eens wat mods opzoeken (gebruik zelf geen mods, maar er zijn genoeg in dit topic die je de juiste mods aan kunnen wijzen ;) )
pi_106214820
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 19:00 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Nee, het feit dat je een follower tot op het ondergoed kunt ontkleden...wat je normaal alleen kan doen bij lijken....correct me if i'm wrong. Dit heb ik gedaan op de PS3. Bij de PC versie kun je dit alleen doen door in syntax mode een manual command in te voeren (maar dat is een cheat, net als God mode aanzetten)...
Ja dat ook, maar die helm ziet ook bizar groot uit of ligt dat nu aan mij? :')
Flesje bier
  vrijdag 30 december 2011 @ 19:11:47 #209
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_106214838
Trouwens, eind level 16 en dan pas je eerste draak verslaan. Dan doe je vrij veel side quests he? Of valt dat nog wel mee? :P
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_106214985
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 18:51 schreef Aezeal het volgende:

[..]

Wat zegt je pijltje op de map dan? Bij mij geeft die gewoon de kist of tafel aan waar ze liggen.
Geen pijltje.

Show on map ook greyed out.
Denk dat ik die plannen misschien al heb en ergens in een kist heb geflikkerd of gewoon op de grond ergens toen ik vol zat ofzo :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_106215125
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 december 2011 19:05 schreef Bakakame het volgende:

En Skyrim grafisch matig? Speel je 't op een console? Zo nee, moet je eens wat mods opzoeken (gebruik zelf geen mods, maar er zijn genoeg in dit topic die je de juiste mods aan kunnen wijzen ;) )
Dit zijn mijn musthaves:

• Better distant terrain
• Detailed faces
• No more blocky faces
• Enhanced night
• Realistic water texture high res
• Skyrim HD
• Lush grass
• High quality eyes
• FXAA PPI (lower saturation)

Dat zijn ze zo een beetje wel :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_106215709
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 december 2011 19:19 schreef vosss het volgende:

[..]

Dit zijn mijn musthaves:

• Better distant terrain
• Detailed faces
• No more blocky faces
• Enhanced night
• Realistic water texture high res
• Skyrim HD
• Lush grass
• High quality eyes
• FXAA PPI (lower saturation)

Dat zijn ze zo een beetje wel :)
Ik had ook iets van 40 mods waaronder bovenstaande *O*
Dan zie je wel waarom PC beter is, zoveeeeeeeel mooier en beter met die mods.
En ik kan het zeggen omdat ik juist van de Xbox 360 kwam, die tering slome laadtijden en het ziet er gewoon niet uit vergeleken met de PC.

[ Bericht 9% gewijzigd door FS1986NL op 30-12-2011 20:52:36 ]
pi_106215921
Ah moest net tegen een of andere krosis vechten. Wat is die sterk zeg. Laatst ook al tegen een robot. Zit nogal wat verschil in die gewone vijanden en eindbazen. :')
pi_106216244
quote:
11s.gif Op vrijdag 30 december 2011 18:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb het idee dat voor elke quest ik afrond, ik er minimaal twee terugkrijg. :')
Dit :')
Children of the night. What music they make.
pi_106216293
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 18:39 schreef Aezeal het volgende:

[..]

Dat is eigenlijk het enige gebied en je kan er makkelijk (nee niet echt makkelijk moet ik toegeven).. zeg.. 20? vinden daar. Volgens de UESP zitten er minstens 200 planten oid daar :D
Mja, toen ik er langer ging rondlopen vond ik er wel 50, dus dat valt mee :P
pi_106216357
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 19:39 schreef maurisioo het volgende:
Ah moest net tegen een of andere krosis vechten. Wat is die sterk zeg. Laatst ook al tegen een robot. Zit nogal wat verschil in die gewone vijanden en eindbazen. :')
Die draak bij Shearpoint had ik ook veel meer moeite mee dan de andere draken tot nu toe.
Dacht ik eindelijk mijn beloning te mogen innen en dan springt Krosis nog eens uit die kist :')
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
  Moderator / Redactie FP vrijdag 30 december 2011 @ 19:51:26 #217
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_106216466
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 19:39 schreef maurisioo het volgende:
Krosis is één van de overgebleven dragon priests en tevens flink sterker dan een dragon :')
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_106216470
Ik heb die hele Krosis nog nooit ontmoet :?
pi_106216530
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 19:51 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb die hele Krosis nog nooit ontmoet :?
Volgens mij zit die ten Noorden van Whiterun, kan zijn dat ik me vergis

Edit: zie http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Krosis
Flesje bier
  Moderator / Redactie FP vrijdag 30 december 2011 @ 19:56:56 #220
Rawr
pi_106216731
Nu weet ik waar die naam me toch aan doet denken!

:P
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_106216751
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 19:52 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Volgens mij zit die ten Noorden van Whiterun, kan zijn dat ik me vergis

Edit: zie http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Krosis
Mwoah, ik zie hem wel verschijnen als ik verder ga met de MQ.
pi_106216776
Krosis was m'n eerste Dragon Priest :')

Mijn tweede was Otar, wel te doen, en m'n derde Morokei, die was echt bizar makkelijk :')

Hoop eerlijk gezegd dat de rest van de Dragon Priests rond het niveau van Krosis zitten, maakt het een stuk leuker :Y

Krosis heb ik destijds (level 20 ofzo) alleen kunnen verslaan met behulp van die speciale handschoenen waarmee je "infinite" magicka hebt :P
pi_106216875
Krosis was ook mijn eerste, daarna Volsung die ik met veel meer gemak versloeg.
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
  vrijdag 30 december 2011 @ 20:16:34 #224
312608 Nectar
Ain't that sweet
pi_106217583
binnekort maar ff de thieves guild missies doen en dan de dark brotherhood dan de the blades dan verder met mrain quest en dan uitgepseeeld joepie
  Moderator / Redactie FP vrijdag 30 december 2011 @ 20:24:36 #225
Rawr
pi_106217947
Lachen, de alchemy shop in Morthal is open voordat de eigenaar er is... hallo gratis potions, hides en ingredients :9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')