Dat is eigenlijk het enige gebied en je kan er makkelijk (nee niet echt makkelijk moet ik toegeven).. zeg.. 20? vinden daar. Volgens de UESP zitten er minstens 200 planten oid daarquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:28 schreef DeHovenier het volgende:
Waar kan je Jazbay Grapes vinden? in de natuur bedoel ik. Ik struin nu rond in dat heetwaterbronnengebied linksboven Riften, en daar vind ik wel een handvol, maar zijn er meerdere gebieden?
Wat zegt je pijltje op de map dan? Bij mij geeft die gewoon de kist of tafel aan waar ze liggen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:18 schreef vosss het volgende:
[..]
De enige die ik met 100 uur spelen tegengekomen ben is die van dat ik plannen moet jatten ergens.
Die quest dus.
Die plannen liggen er niet volgens mij; ten minste ik ben daar al 20 keer helemaal doorgelopen, maar ik vind ze nergens
Die quest staat al 70+ uur open
Verder nog geen issues gehad
The fuck? Is die helm nu 2 keer zo groot of wat?quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:51 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ben op een briljante bug gestuit die verder ook nog niet ontdekt is door users op YouTube.
Ga naar de Darklight Tower, daar kom je een mage/witch tegen genaamd 'Illia', ze wilt haar moeder vermoorden, de quest heet trouwens 'Repentance'...enfin...vermoord haar moeder...vraag aan haar of ze jouw follower wil worden. Zodra je dat hebt gedaan; moet je de black robe uit haar inventory halen en haar een 'Dwarven Helmet' geven. En zie wat er gebeurt!
[ afbeelding ]
Ik weet niet of het echt uniek is, maar het leek me wel leuk om met jullie te delen.
Ik heb het truukje overigens ook geprobeerd bij Lydia, maar bij haar werkt het niet.
Nee, het feit dat je een follower tot op het ondergoed kunt ontkleden...wat je normaal alleen kan doen bij lijken....correct me if i'm wrong. Dit heb ik gedaan op de PS3. Bij de PC versie kun je dit alleen doen door in syntax mode een manual command in te voeren (maar dat is een cheat, net als God mode aanzetten)...quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:56 schreef Gezicht het volgende:
[..]
The fuck? Is die helm nu 2 keer zo groot of wat?
Ik had op level 20 wat spullen gedropt na een draak te hebben verslagen. Nu op level 50 ging ik terug naar die plek want ik had een Butterfly in a Jar gedropt en die wilde ik graag toch weer hebben.quote:
Ja dat ook, maar die helm ziet ook bizar groot uit of ligt dat nu aan mij?quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:00 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nee, het feit dat je een follower tot op het ondergoed kunt ontkleden...wat je normaal alleen kan doen bij lijken....correct me if i'm wrong. Dit heb ik gedaan op de PS3. Bij de PC versie kun je dit alleen doen door in syntax mode een manual command in te voeren (maar dat is een cheat, net als God mode aanzetten)...
Geen pijltje.quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:51 schreef Aezeal het volgende:
[..]
Wat zegt je pijltje op de map dan? Bij mij geeft die gewoon de kist of tafel aan waar ze liggen.
Dit zijn mijn musthaves:quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:05 schreef Bakakame het volgende:
En Skyrim grafisch matig? Speel je 't op een console? Zo nee, moet je eens wat mods opzoeken (gebruik zelf geen mods, maar er zijn genoeg in dit topic die je de juiste mods aan kunnen wijzen)
Ik had ook iets van 40 mods waaronder bovenstaandequote:Op vrijdag 30 december 2011 19:19 schreef vosss het volgende:
[..]
Dit zijn mijn musthaves:
• Better distant terrain
• Detailed faces
• No more blocky faces
• Enhanced night
• Realistic water texture high res
• Skyrim HD
• Lush grass
• High quality eyes
• FXAA PPI (lower saturation)
Dat zijn ze zo een beetje wel
Ditquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb het idee dat voor elke quest ik afrond, ik er minimaal twee terugkrijg.
Mja, toen ik er langer ging rondlopen vond ik er wel 50, dus dat valt meequote:Op vrijdag 30 december 2011 18:39 schreef Aezeal het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk het enige gebied en je kan er makkelijk (nee niet echt makkelijk moet ik toegeven).. zeg.. 20? vinden daar. Volgens de UESP zitten er minstens 200 planten oid daar
Die draak bij Shearpoint had ik ook veel meer moeite mee dan de andere draken tot nu toe.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:39 schreef maurisioo het volgende:
Ah moest net tegen een of andere krosis vechten. Wat is die sterk zeg. Laatst ook al tegen een robot. Zit nogal wat verschil in die gewone vijanden en eindbazen.
Krosis is één van de overgebleven dragon priests en tevens flink sterker dan een dragonquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:39 schreef maurisioo het volgende:
Ah moest net tegen een of andere krosis vechten. Wat is die sterk zeg. Laatst ook al tegen een robot. Zit nogal wat verschil in die gewone vijanden en eindbazen.
Volgens mij zit die ten Noorden van Whiterun, kan zijn dat ik me vergisquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:51 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb die hele Krosis nog nooit ontmoet
Mwoah, ik zie hem wel verschijnen als ik verder ga met de MQ.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:52 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Volgens mij zit die ten Noorden van Whiterun, kan zijn dat ik me vergis
Edit: zie http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Krosis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |