Met Skyrim hoor je erin verdiept te zijn!quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:25 schreef waiUmadbro het volgende:
Wat maakt het uit hoe je character heet.. je kan ook een beetje te verdiept zijn in een spel.
Not this shit again... Discussie is weet ik hoeveel topics geleden al gevoerd en was toen ook al kansloos...quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:25 schreef waiUmadbro het volgende:
Wat maakt het uit hoe je character heet.. je kan ook een beetje te verdiept zijn in een spel.
Het is een RPG, Het spel is veel leuker als je één bent met je character.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:25 schreef waiUmadbro het volgende:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:53 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Het is een RPG, Het spel is veel leuker als je één bent met je character.
Naar het asielquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
Als je tegen een "Vigilance" hond zegt dat hij terug naar huis moet, gaat hij dan terug naar jou huis of naar de plek waar hij gekocht is?
De enige die ik met 100 uur spelen tegengekomen ben is die van dat ik plannen moet jatten ergens.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:46 schreef DeeCruise het volgende:
Lees veel over questkilling bugs hier, maar om eerlijk te zijn ben ik er nog geen tegen gekomen...
Ik heb ook geen issues gehad.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:18 schreef vosss het volgende:
[..]
De enige die ik met 100 uur spelen tegengekomen ben is die van dat ik plannen moet jatten ergens.
Die quest dus.
Die plannen liggen er niet volgens mij; ten minste ik ben daar al 20 keer helemaal doorgelopen, maar ik vind ze nergens
Die quest staat al 70+ uur open
Verder nog geen issues gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Pluspunten
- zeer uitgebreid
- vrijheid je kan echt doen wat je wilt.
Minpunten
- grafisch matig soms zelfs slecht. Ik heb hiervoor Uncharted 3 en Assassins Creed Revelations gespeeld en je merkt het verschil echt.
- npc interactie, je wordt niet echt in het verhaal gezogen vooral het begin was slecht.
Al met al een goede game maar het kan echt beter.
Ik ben tevreden.
[ Bericht 0% gewijzigd door ufopiloot12 op 30-12-2011 18:21:31 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:28 schreef ufopiloot12 het volgende:
Ik stop dit beter maar in een aparte post.Die kerel z'n loot checkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Ligt hij er dan nog steeds?quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die kerel z'n loot checken
Tuurlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |