Dark Elfquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:16 schreef kdrietjeh het volgende:
Ik vermoed dat deze vraag heel vaak is gesteld, maar wat is de beste race?.
IK heb het op adept uitgespeeld met een Nord. Maar ik wil nu een andere class. Meer magie en archery dan melee.
Kan ook, Dark Elf heeft echter wel +10 destruction, toch wel de meeste gebruikte skill bij een mage, dusja.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:22 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Is de wood elf niet handiger? Vanwege archery 10+?
True, true.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:24 schreef Nectar het volgende:
[..]
Kan ook, Dark Elf heeft echter wel +10 destruction, toch wel de meeste gebruikte skill bij een mage, dusja.
Fuck yeah dark elfquote:
Een warrior, Lydia(quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:37 schreef Darksiders440 het volgende:
Ik ben net begonnen als een Breton. Ik ga over het algemeen conjuration/destruction gebruiken. Weet iemand wie een goede follower is voor zo'n build?
Kies dan ook een elfquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:38 schreef kdrietjeh het volgende:
Ik heb een vrouwelijke Nord, hoe zal 'k er noemen?
Ik dacht aan Jade met een Nordic tweede naam.
Jade Ingrid ofzo.
Ik vind ze 'lelijk'. De vorm van het gezicht dan. De female High Elves zijn nog wel leuk.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:42 schreef Nectar het volgende:
[..]
Kies dan ook een elf![]()
Niet zon overused Nord
Alfhild meanging Elf battlequote:Op vrijdag 30 december 2011 14:38 schreef kdrietjeh het volgende:
Jade Ingrid ofzo.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:45 schreef Darksiders440 het volgende:
lol mijn breton heet gewoon "iron".
Mijn female Nord (mage) heb ik Nova genoemdquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:38 schreef kdrietjeh het volgende:
Jade Ingrid ofzo.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:48 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Mijn female Nord (mage) heb ik Nova genoemd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |