Deze al gehad?quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:24 schreef vosss het volgende:
Ik tik de 100 uur aan ongeveer. Waarom ben ik de Dark Brotherhood nog niet tegen gekomen?
Enige wat ik 1x gehad heb is een briefje van ene Astrid of Ingrid ofzo wat van hen afkomstig leek te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo ja, dan zou ik toch maar eens een keer gaan slapen.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:24 schreef vosss het volgende:
Ik tik de 100 uur aan ongeveer. Waarom ben ik de Dark Brotherhood nog niet tegen gekomen?
Enige wat ik 1x gehad heb is een briefje van ene Astrid of Ingrid ofzo wat van hen afkomstig leek te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:47 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Deze al gehad?das toch na wat in mijn spoiler staat¿SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo ja, dan zou ik toch maar eens een keer gaan slapen.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Klopt, maar dan nog was ik op dat punt de DB nog niet tegengekomen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:49 schreef wise het volgende:
[..]
das toch na wat in mijn spoiler staat¿
Niet direct een idee maar heb je de refreshrate wel aangepast? Aangezien de gemiddelde monitor 60hz is waar de gemiddelde tv een stuk hoger zit..quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:01 schreef vosss het volgende:
Iemand overigens een idee over het volgende:
Op de pc speel ik hem op 1920x1200 alles op ultra, ugridstoload op 9 en een zooi aan highres texturepacks etc met wait for vertical sync aan.
En dat gaat prima.
Nu speel ik via een HDMI kabel en met controller op mn TV en daar moet ik de resolutie terugzetten naar 1360x768 omdat dat de native resolutie van mn hdready tv is.
Je zou zeggen dat moet dan geen enkel probleem opleveren want er hoeven 2.304.000 - 1.044.480 = 1.259.520 minder pixels berekend te worden.
Echter klapt ie er wel continue uit. Als ik wait for vertical sync uit zet dan draait ie uren aan een stuk zonder problemen. Alleen heb ik dan dus wel zo nu en dan last van screen tearing.
Iemand enig idee hoe het kan? Ik bedoel het zou allemaal een stuk makkelijker moeten draaien aangezien hij bijna de helft minder rekenwerk heeft lijkt me of zie ik iets over het hoofd?![]()
Whehequote:Op vrijdag 30 december 2011 13:22 schreef jankaas020 het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)ie-skyrim-shit-10091
die wou ik net posten!quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:22 schreef jankaas020 het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)ie-skyrim-shit-10091
Een snelle berekening leert mij dat dat juist niet zo is.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:48 schreef DeHovenier het volgende:
Je krijgt volgens mij voor elk item dat je maakt dezelfde hoeveelheid xp, dus dan zijn iron daggers het goedkoopste om te maken.
Geheel offtopic, maar op die flabber pagina staat een linkje: http://www.flabber.nl/lin(...)nverwachte-grap-7511quote:
Ik kan niet transmutaten.. Neem aan dat Alteration magic is ofzo?quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:59 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Een snelle berekening leert mij dat dat juist niet zo is.
Ervanuitgaande dat je alle ingredienten bij de vendors koopt en geen punten in je speech skill hebt:
Gold Necklace:
2 x iron ore (à 6 gold per stuk, dus 12 in totaal). Zelf transmuten naar gold ore en smelten tot 1 gold ingot. De necklace levert 41 gold bij de vendor op.
Iron Dagger:
1 x iron ore (6 gold per stuk) en 1 leather strip (9 gold per stuk). Zelf smelten tot 1 iron ingot. De dagger levert 3 gold bij de vendor op.
Ik snap dus niet waarom iedereen altijd met die iron daggers zit te kutten, terwijl een gold necklace duidelijk meer oplevert... of ik moet iets heel erg over het hoofd zien?
De meesten gebruiken het ook alleen om de smithing te verhogen. Om 't geld hoef je het niet te doen, dat krijg je genoeg.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:59 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Een snelle berekening leert mij dat dat juist niet zo is.
Ervanuitgaande dat je alle ingredienten bij de vendors koopt en geen punten in je speech skill hebt:
Gold Necklace (1 gold ingot):
2 x iron ore (à 6 gold per stuk, dus 12 in totaal). Zelf transmuten naar gold ore en smelten tot 1 gold ingot. De necklace levert vervolgens 41 gold bij de vendor op (winst: 29 gold).
Iron Dagger (1 iron ingot + 1 leather strip):
1 x iron ore (6 gold per stuk) en 1 leather strip (9 gold per stuk). Zelf smelten tot 1 iron ingot. De dagger levert 3 gold bij de vendor op (verlies: 12 gold).
Ik snap dus niet waarom iedereen altijd met die iron daggers zit te kutten, terwijl een gold necklace duidelijk meer oplevert... of ik moet iets heel erg over het hoofd zien?
Enchantments heb ik me nog helemaal niet aan gewaagd.. Heb alleen 1 ding geunenchant.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:02 schreef DeHovenier het volgende:
Ik enchant die daggers weer, dan leveren ze een stuk meer op.
Precies; banish erop en met lage speech skill hoef ik vendors maar twee á drie daggers te verkopen om ze blut te krijgen. Om vervolgens wat grand soul gems te kopen en weer een dagger te verkopen... enz.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:02 schreef DeHovenier het volgende:
Ik enchant die daggers weer, dan leveren ze een stuk meer op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |