Mij ik ben helemaal vlieft op benzin <3quote:Op donderdag 29 december 2011 11:26 schreef palawan het volgende:
[..]
Van wie? of wat heeft hij gepimpt?
Heh, als je mijn posts had gelezen dan zou je weten dat ik een soort antipimp benquote:
Aaaawquote:Op donderdag 29 december 2011 11:26 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Mij ik ben helemaal vlieft op benzin <3
Ben jij een kloon van Heloef?quote:Op donderdag 29 december 2011 11:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Heh, als je mijn posts had gelezen dan zou je weten dat ik een soort antipimp ben![]()
Ik ren bang weg als ik een meisje zie en als ik dat per ongeluk niet doe dan rennen de meisjes gillend weg
Nee, want hij is verschrikkelijk schattig. Als ik gay was (en als ik kon versieren), zou ik hem versieren denk ik.quote:Op donderdag 29 december 2011 11:27 schreef Lot88 het volgende:
heeft hij toch heul niet nodig kaneel!
oeeh maak me gekquote:Op donderdag 29 december 2011 11:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, want hij is verschrikkelijk schattig. Als ik gay was (en als ik kon versieren), zou ik hem versieren denk ik.
Is dat nou eigenlijk een compliment of niet?quote:Op donderdag 29 december 2011 11:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, want hij is verschrikkelijk schattig.
Ik niet, maar ik zou eigenlijk wel wat gekker mogen wordenquote:
Ik heb twi ook gek gemaakt dus ik maak je wel tot mijn projectjequote:Op donderdag 29 december 2011 11:29 schreef benzin het volgende:
[..]
Is dat nou eigenlijk een compliment of niet?
[..]
Ik niet, maar ik zou eigenlijk wel wat gekker mogen worden
Wat het niet zo (zoals ik eerder gelezen had hier?) dat schattig =/ geil?quote:Op donderdag 29 december 2011 11:29 schreef benzin het volgende:
[..]
HD cam? Bestaat zoiets?quote:Op donderdag 29 december 2011 11:30 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik heb twi ook gek gemaakt dus ik maak je wel tot mijn projectjeTwi durft nu zelfs met zijn HD cam te cammen! Is mijn schuld
volgens hem wel en mij kan je veel wijsmaken dusja..quote:Op donderdag 29 december 2011 11:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
HD cam? Bestaat zoiets?
Hehe. Heb je al een foto van hem aan je muur hangen?quote:Op donderdag 29 december 2011 11:29 schreef Lot88 het volgende:
[..]
oeeh maak me gekik sop al bijna van mijn stoel..
jij hebt btw echt een eng poppetje onder je naam staan
Gewoon als compliment opvatten. Is veel makkelijker.quote:Op donderdag 29 december 2011 11:29 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
Ik niet, maar ik zou eigenlijk wel wat gekker mogen worden
Yes. Hoewel de mijne 720P is, dus nog geen HDquote:Op donderdag 29 december 2011 11:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
HD cam? Bestaat zoiets?
Nja, ik was laatst op een meet, dus sommige mensen hebben me zelfs al in het echt gezien.quote:Op donderdag 29 december 2011 11:30 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik heb twi ook gek gemaakt dus ik maak je wel tot mijn projectjeTwi durft nu zelfs met zijn HD cam te cammen! Is mijn schuld
Ik sla geen foto's van andere leden op.quote:Op donderdag 29 december 2011 11:33 schreef Lot88 het volgende:
Alles wat ik zeg is een compliment ik voel mij beledigt dat je daar aan twijfelt *snik*
Kaneelstokje regel eens n pic van benzin voor mij
Ik ben gewoon voorzichtigquote:Op donderdag 29 december 2011 11:33 schreef Lot88 het volgende:
Alles wat ik zeg is een compliment ik voel mij beledigt dat je daar aan twijfelt *snik*
Ik heb Benzin wel op de cam gezien, jij nog niet?quote:Op donderdag 29 december 2011 11:33 schreef Lot88 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |