Daar heb je gelijk in, maar het punt is wel dat ik niet weet of het thuis gebeurt is of bij Post-NL. Ik verwacht achteraf gezien het eerste, ik heb het complete eerste topic ook doorgelezen en door veel reacties ben ik wel in gaan zien dat de kans gewoon klein is dat iemand bij Post-NL het gedaan heeft. In eerste instantie zoek je het probleem daar..quote:Op donderdag 29 december 2011 18:33 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit? Iemand heeft je gsm gejat en dat hoort niet.
Redenen waarom je wel aangifte kan/moet doen:
- voor de statistieken;
- om een dader te vinden; misschien doet de politie wel wat
- om je gsm terug te vinden: stel je voor dat ie terugkomt.
Politie kan er natuurlijk een sms-bom opgooien, of 'm op andere wijze opsporen. Apple kan misschien een en ander blokkeren. Daarmee kan de politie mogelijk een diefstal oplossen en krijg jij mogelijk je gsm terug. Dat is toch dik 350 euro.
Plus, en dat is het belangrijkst. Als je echt aangifte doet, dan pleit je jezelf vrij omdat een valse aangifte doen strafbaar is. Dus pas met een aangifte is ie echt gejat.
Dat maakt niet uit. Dat is aan de politie om te onderzoeken. Waar het om gaat is dat iemand jouw telefoon heeft, er gebruik van maakt en dat dat op geen enkele wijze gefrustreerd wordt. Dit terwijl de politie mogelijkheden heeft om 'm te tracen, af te luisteren en wat nog meer. SMS'bom wordt je ook neit blij van.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:38 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar het punt is wel dat ik niet weet of het thuis gebeurt is of bij Post-NL. Ik verwacht achteraf gezien het eerste, ik heb het complete eerste topic ook doorgelezen en door veel reacties ben ik wel in gaan zien dat de kans gewoon klein is dat iemand bij Post-NL het gedaan heeft. In eerste instantie zoek je het probleem daar..
Hoho! Hij verkocht de telefoon omdat ie een Blackberry gekocht heeft en niet een nokia he?quote:Op donderdag 29 december 2011 18:22 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat er geen camera zit in je Nokia telefoon? En die vrienden van je huisgenoot die 'drugs en soortgelijk' doen, vertrouw je blijkbaar niet, maar toch laat je je deur open als je weggaat? Ik vind het een zeer wankel verhaal.
Maar goed, TS heeft in ieder geval zijn geld terug.
Nee, jij denkt dat mijn verhaal rammelt, dat is een groot verschil. Net zoals je mijn adres niet vertrouwd. Ik heb je vanaf de eerste mail conversatie uitgenodigd langs te komen, welke oplichter doet dat? Wees een man en kom dan ook gewoon langs, jij bent degene die een vies spelletje speelt. Ik had het geld ook wel terug gestuurd of gegeven als je langs was gekomen. Jij bestempeld mij met van alles en nog wat, terwijl je niet eens weet met wie je zaken hebt gedaan. Als je langs was gekomen, had je in zeer korte tijd ontdekt dat je niet te maken hebt met een oplichter. Zucht..quote:Op donderdag 29 december 2011 18:34 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Geloven jullie daadwerkelijk dat het geen oplichter is? Zijn verhaal rammelt aan alle kanten. En is zeer makkelijk onderuit te halen. Geen zin echter om een betoog te schrijven. Topic starter heeft zijn geld terug
. En Google zal zijn gegevens zoals op oplichting.nl vermeldt staat voor altijd bewaren. Leuk voor zijn toekomstige werkgevers.
Ben jij een mongool of lijkt het maar zo. Ten eerste heb ik geen e-mail conversatie met jou gehad, je vergist je waarschijnlijk met een andere user. En als je dit bij mij zou hebben proberen te flikken, dan had ik er persoonlijk voor gezorgd dat het bedrag (die je nu terugbetaald hebt) verdrievoudigd zou zijn, nitwit.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:44 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Nee, jij denkt dat mijn verhaal rammelt, dat is een groot verschil. Net zoals je mijn adres niet vertrouwd. Ik heb je vanaf de eerste mail conversatie uitgenodigd langs te komen, welke oplichter doet dat? Wees een man en kom dan ook gewoon langs, jij bent degene die een vies spelletje speelt. Ik had het geld ook wel terug gestuurd of gegeven als je langs was gekomen. Jij bestempeld mij met van alles en nog wat, terwijl je niet eens weet met wie je zaken hebt gedaan. Als je langs was gekomen, had je in zeer korte tijd ontdekt dat je niet te maken hebt met een oplichter. Zucht..
quote:Op donderdag 29 december 2011 18:44 schreef Inlognaam het volgende:
Maar hoe moeilijk is het nu om dat ding uit je zak te halen, even het imei-nummer op te zoeken ( *#06# meen ik, en dan aangifte te gaan doen van diefstal ervan.
Excuses, ik dacht dat je was. Ik ben inderdaad een mongool.. Sorry!quote:Op donderdag 29 december 2011 18:46 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ben jij een mongool of lijkt het maar zo. Ten eerste heb ik geen e-mail conversatie met jou gehad, je vergist je waarschijnlijk met een andere user. En als je dit bij mij zou hebben proberen te flikken, dan had ik er persoonlijk voor gezorgd dat het bedrag (die je nu terugbetaald hebt) verdrievoudigd zou zijn, nitwit.
Ah je was er ook mee bezig :pquote:Op donderdag 29 december 2011 18:52 schreef Xblister het volgende:
http://www.opgelichtopint(...)pl?num=1317641343/37
dat je naam hier staat bijft dan toch vreemd?
Niet vreemd, je zou het topic even door moeten lezen voordat je een standpunt probeert te bereiken. Ik heb al eerder vermeld, dat ik in 2008 een keer een fout heb gemaakt met mijn toenmalige vriendin in Landgraaf, dat ging over een videokaart wist Edmo me te vertellen, ik kan het mezelf niet eens meer herinneren. Dat is de reden dat ik daar bekend ben, en tevens omdat ik eerder een compleet dossier heb opgezet omdat ik zelf opgelicht waas door een Ronald de Vries uit Groningen. De complete aangifte en dossier daarvan heb ik hier nog liggen.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:52 schreef Xblister het volgende:
http://www.opgelichtopint(...)pl?num=1317641343/37
dat je naam hier staat bijft dan toch vreemd?
Ook per ongeluk een blikje energydrink opgestuurd?quote:Op donderdag 29 december 2011 18:54 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Niet vreemd, je zou het topic even door moeten lezen voordat je een standpunt probeert te bereiken. Ik heb al eerder vermeld, dat ik in 2008 een keer een fout heb gemaakt met mijn toenmalige vriendin in Landgraaf, dat ging over een videokaart wist Edmo me te vertellen, ik kan het mezelf niet eens meer herinneren. Dat is de reden dat ik daar bekend ben, en tevens omdat ik eerder een compleet dossier heb opgezet omdat ik zelf opgelicht waas door een Ronald de Vries uit Groningen. De complete aangifte en dossier daarvan heb ik hier nog liggen.
Waarom zegt dezelfde Edmo dit dan in het topic op dat forum.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:54 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Niet vreemd, je zou het topic even door moeten lezen voordat je een standpunt probeert te bereiken. Ik heb al eerder vermeld, dat ik in 2008 een keer een fout heb gemaakt met mijn toenmalige vriendin in Landgraaf, dat ging over een videokaart wist Edmo me te vertellen, ik kan het mezelf niet eens meer herinneren. Dat is de reden dat ik daar bekend ben, en tevens omdat ik eerder een compleet dossier heb opgezet omdat ik zelf opgelicht waas door een Ronald de Vries uit Groningen. De complete aangifte en dossier daarvan heb ik hier nog liggen.
quote:Een bekende naam dus [Boos]
Ik ken **** al sinds 2008 van de site www.internetoplichting.nl (welke niet meer bestaat) en toen lichte hij al mensen op.
Wie wat bewaard heeft wat [Smilie]
Dat is toch wat ik zeg? Ik heb toen een fout gemaakt, maar ik weet niet meer wat dat is, helaas. Kan goed dat ik toen iemand probeert heb op te lichten, maar wat dat ook was, dat is netjes opgelost geweest. Dat zijn fouten uit het verleden, jammer dat die je blijven achtervolgen. Ach, had ik toen maar niet zo stom moeten zijn.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:59 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Waarom zegt dezelfde Edmo dit dan in het topic op dat forum.
[..]
quote:Op donderdag 29 december 2011 19:00 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Kan goed dat ik toen iemand probeert heb op te lichten.
Juist en hier geef je al aan ''fouten'' gemaakt hebben en jammer dat het blijft achtervolgen, Je hebt een leuke babbel en daar blijft het ook bij.quote:Op donderdag 29 december 2011 19:00 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Dat is toch wat ik zeg? Ik heb toen een fout gemaakt, maar ik weet niet meer wat dat is, helaas. Kan goed dat ik toen iemand probeert heb op te lichten, maar wat dat ook was, dat is netjes opgelost geweest. Dat zijn fouten uit het verleden, jammer dat die je blijven achtervolgen. Ach, had ik toen maar niet zo stom moeten zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |