Nouja, ik zou zeggen zoek contact met ze, ze weten waarschijnlijk beter als mij wat er toen gaande was, maar kunnen dan vast ook beamen dat het opgelost is. Dat staat helemaal los van dit verhaal met de iPhone 4. Anders had ik het geld niet terug gestort en openbaarlijk mijn gegevens erop gezet. Beetje oppervlakkig allemaal van jullie.quote:Op donderdag 29 december 2011 19:02 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Juist en hier geef je al aan ''fouten'' gemaakt hebben en jammer dat het blijft achtervolgen, Je hebt een leuke babbel en daar blijft het ook bij.
Jawel hoor! We hebben een energiedrank blikje met vingerafdrukken erop die niet van jou zijn!quote:Op donderdag 29 december 2011 18:13 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Aangifte zal weinig zin hebben ben ik bang, er is geen bewijs van inbraak, of sporen daarvan. Of iemand moet een ander idee hebben daar over..
Vraag me toch altijd af wat er mis is met mensen zoals jou. Misbruikt door je ouders/priester/opa waardoor je je afsluit in een wereld van illusies ofzo?quote:Op donderdag 29 december 2011 19:04 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Nouja, ik zou zeggen zoek contact met ze, ze weten waarschijnlijk beter als mij wat er toen gaande was, maar kunnen dan vast ook beamen dat het opgelost is. Dat staat helemaal los van dit verhaal met de iPhone 4. Anders had ik het geld niet terug gestort en openbaarlijk mijn gegevens erop gezet. Beetje oppervlakkig allemaal van jullie.
Dat kan ik beter aan jou vragen, dat je überhaupt over zoiets begint baat mij zorgen. Word je achtervolgd met je eigen gevoelens?quote:Op donderdag 29 december 2011 19:05 schreef BMS-THAD het volgende:
[..]
Vraag me toch altijd af wat er mis is met mensen zoals jou. Misbruikt door je ouders/priester/opa waardoor je je afsluit in een wereld van illusies ofzo?
Vind jou soort wel altijd knap, al die leugens/nep-alibies die je moet onhouden, netjes hoor!
Normaal zit ik op een stoel, maar vandaag zit ik op me vader iddquote:Op donderdag 29 december 2011 19:06 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Dat kan ik beter aan jou vragen, dat je überhaupt over zoiets begint baat mij zorgen. Word je achtervolgd met je eigen gevoelens?
Hebben we toch nog iets gemeen..quote:Op donderdag 29 december 2011 19:07 schreef BMS-THAD het volgende:
[..]
Normaal zit ik op een stoel, maar vandaag zit ik op me vader idd
quote:Op donderdag 29 december 2011 19:07 schreef BMS-THAD het volgende:
[..]
Normaal zit ik op een stoel, maar vandaag zit ik op me vader idd
"Jij en Sjors zijn geen vrienden"quote:
quote:Op donderdag 29 december 2011 19:09 schreef SeLang het volgende:
[..]
"Jij en Sjors zijn geen vrienden"
Eens, buiten die oplichter dan..quote:Op donderdag 29 december 2011 19:10 schreef Barbapapamama het volgende:
Sjors, rot toch op man.
Kut mooiboy, je bent gewoon een oplichter die denkt slim te zijn.
Faal.
een account is zo gemaaktquote:Op donderdag 29 december 2011 19:11 schreef Droopie het volgende:
Nou Sjokkie zullen we niet snel in v&a zien
Kom maar met die bewijzen vriend. Het tegendeel is nog altijd bewezen, meningen ipv. feiten. Ach gelukkig vermaak ik me hier nog een beetje met allemaal die mensen die zich verschuilen achter een forum.quote:Op donderdag 29 december 2011 19:12 schreef Barbapapamama het volgende:
Je begint al wel naam te maken
Succes in de toekomst!
Het is erg als je in je eigen leugen begint te geloven, besef je dat?quote:Op donderdag 29 december 2011 19:14 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Kom maar met die bewijzen vriend. Het tegendeel is nog altijd bewezen, meningen ipv. feiten. Ach gelukkig vermaak ik me hier nog een beetje met allemaal die mensen die zich verschuilen achter een forum.
Nee, het is erg dat je mensen beoordeeld via internet, wordt eens wat socialer en kom langs voor een kopje koffie. Hebben we het dan over leugens..quote:Op donderdag 29 december 2011 19:15 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
Het is erg als je in je eigen leugen begint te geloven, besef je dat?
vraag dat maar aan de firma liekendiek of het zo grappig isquote:Op donderdag 29 december 2011 19:14 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Kom maar met die bewijzen vriend. Het tegendeel is nog altijd bewezen, meningen ipv. feiten. Ach gelukkig vermaak ik me hier nog een beetje met allemaal die mensen die zich verschuilen achter een forum.
Jetcarsquote:Op donderdag 29 december 2011 19:17 schreef Droopie het volgende:
[..]
vraag dat maar aan de firma liekendiek of het zo grappig is
Bewijs jij maar eerst eens dat je een iphone in bezit had met een IMEI of kopie factuur. Daarna mag jij bewijzen dat je de iphone in het pakketje hebt gedaan..quote:Op donderdag 29 december 2011 19:14 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Ik hoef niks te bewijzen want het geld is netjes terug gestuurd, wat hierna gebeurt is tussen mij en Post-NL of mijn huisgenoten/vrienden daarvan. Ik hoef mij tegenover niemand hier te verantwoorden. Ga lekker buitenspelen..quote:Op donderdag 29 december 2011 19:17 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Bewijs jij maar eerst eens dat je een iphone in bezit had met een IMEI of kopie factuur. Daarna mag jij bewijzen dat je de iphone in het pakketje hebt gedaan..
quote:Op donderdag 29 december 2011 19:18 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Ik hoef niks te bewijzen want het geld is netjes terug gestuurd, wat hierna gebeurt is tussen mij en Post-NL of mijn huisgenoten/vrienden daarvan. Ik hoef mij tegenover niemand hier te verantwoorden. Ga lekker buitenspelen..
Jij zit hier nota bene te proberen je onschuld te bewijzen. Ik wil je alleen helpen dat te doen. Aangezien je niets aanneemt, betekent het dat je gewoon een domme oplichter bent.quote:Op donderdag 29 december 2011 19:18 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Ik hoef niks te bewijzen want het geld is netjes terug gestuurd, wat hierna gebeurt is tussen mij en Post-NL of mijn huisgenoten/vrienden daarvan. Ik hoef mij tegenover niemand hier te verantwoorden. Ga lekker buitenspelen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |