Gelukkig zijn dat meningen, zou wat zijn als mijn mening de jouwe was.quote:Op donderdag 29 december 2011 19:21 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Jij zit hier nota bene te proberen je onschuld te bewijzen. Ik wil je alleen helpen dat te doen. Aangezien je niets aanneemt, betekent het dat je gewoon een domme oplichter bent.
Hebben we toch nog iets gemeen.quote:Op donderdag 29 december 2011 19:22 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Nou ja samen buiten spelen dan maar alleen ik ben niet zo lief
quote:Op donderdag 29 december 2011 19:22 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Gelukkig zijn dat meningen, zou wat zijn als mijn mening de jouwe was.
quote:Op donderdag 29 december 2011 15:59 schreef Sj0kkie het volgende:
Omdat ik geen zin heb om bestempeld te worden als oplichter? Laten we het verleden laten voor wat het is. Ik heb de laatste jaren zoveel spullen gekocht en verkocht en iedereen was altijd meer dan tevreden, zoals terecht wordt aangehaald hier door anderen. Als ik schuldig was hield ik me wel stil, denk je niet?
Dat had je gedachtquote:Op donderdag 29 december 2011 19:23 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Hebben we toch nog iets gemeen.
quote:Op donderdag 29 december 2011 19:26 schreef Barbapapamama het volgende:
Je hebt wel een leuke familie
quote:Op donderdag 29 december 2011 19:33 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Je hebt niet eens bewijs dat je een iphone in je bezit hebt
Correctie: jij denkt te weten of ik bewijs heb dat ik een iPhone in bezit heb.quote:Op donderdag 29 december 2011 19:33 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Je hebt niet eens bewijs dat je een iphone in je bezit hebt
Die heb je toch niet in je bezit...quote:Op donderdag 29 december 2011 19:35 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
[..]
Correctie: jij denkt te weten of ik bewijs heb dat ik een iPhone in bezit heb.
Iets minder denken vriend..
Maar waarom wilde je hem in de eerste instantie verkopen?quote:Op donderdag 29 december 2011 19:35 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
[..]
Correctie: jij denkt te weten of ik bewijs heb dat ik een iPhone in bezit heb.
Iets minder denken vriend..
Wel samen met een aangifte van diefstal he? ALs je eenmaal op het bureau bent, kun je die gelijk meenemen.quote:Op donderdag 29 december 2011 19:31 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Dat zullen we nog wel eens zien als ik de aangifte hier openbaar maak.
Oh Jezus wat een niveau hier.. laat maar zitten. Kennelijk is het echt te moeilijk..quote:Op donderdag 29 december 2011 19:36 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Die heb je toch niet in je bezit...
Huh?quote:Op donderdag 29 december 2011 19:37 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Oh Jezus wat een niveau hier.. laat maar zitten. Kennelijk is het echt te moeilijk..
Pics or it didn't happen.quote:Op donderdag 29 december 2011 19:37 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Oh Jezus wat een niveau hier.. laat maar zitten. Kennelijk is het echt te moeilijk..
Nee, je heb alle schijn nog steeds tegen je. En dat vinden Fokkers! heel leukquote:Op donderdag 29 december 2011 19:37 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Om te smullenquote:Op donderdag 29 december 2011 19:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee, je heb alle schijn nog steeds tegen je. En dat vinden Fokkers! heel leuk
Kusjes aan je mamaquote:Op donderdag 29 december 2011 19:40 schreef Sj0kkie het volgende:
Mij Fok je niet, helaas. Ik heb het wel weer gezien hier, nogmaals bedankt! Ik heb genoten vanavond. Beetje afleiding kon geen kwaad.
Groetjes
quote:
Sjokkie heeft de iphone nog gewoon in bezit en kan daarom het IMEI hier niet posten. Anders zit hij met een 'gestolen' iphone.quote:Op donderdag 29 december 2011 19:39 schreef very het volgende:
@Sj0kkie:
Noob!
En het grappigste is nog dat je jezelf probeert vrij te pleiten, maar dat je jammerlijk faalt.
Alleen al dat verwijderde IMEI nummer...
Een IMEI-nummer verwijderen is nergens voor nodig aangezien je deze gewoon alsnog kan achterhalen wanneer je de iPhone in iTunes bekijkt. Maarja...als er geen telefoon is, dan is dat lastig natuurlijk. Dus de reden die je hiervoor geeft is echt de grootst mogelijke onzin.
Dus waarom zou je dat IMEI nummer weghalen?
Je verhaal rammelt aan alle kanten en is verre van geloofwaardig.
Ga gerust door met proberen ons te overtuigen van je onschuld, al kan ik je nu alvast vertellen dat je dat niet gaat lukken.
Zachtjes huilen in je bed hè, anders kom je niet in slaap.quote:Op donderdag 29 december 2011 19:40 schreef Sj0kkie het volgende:
Mij Fok je niet, helaas. Ik heb het wel weer gezien hier, nogmaals bedankt! Ik heb genoten vanavond. Beetje afleiding kon geen kwaad.
Groetjes
Hopen dat je volgende slachtoffer wat minder troubles kostquote:Op donderdag 29 december 2011 19:40 schreef Sj0kkie het volgende:
Groetjes
Laat me raden...jij laat voor nu FOK eventjes rechts liggen?quote:Op donderdag 29 december 2011 19:40 schreef Sj0kkie het volgende:
Groetjes
Dat denk ik ook jaquote:Op donderdag 29 december 2011 19:40 schreef gohan16 het volgende:
Sjokkie heeft de iphone nog gewoon in bezit en kan daarom het IMEI hier niet posten. Anders zit hij met een 'gestolen' iphone.
Ik mag nog geen koffiequote:Op donderdag 29 december 2011 19:42 schreef Dromer het volgende:
Niemand in Venlo die op zijn uitnodiging in kan gaan? Even koffie drinken?
Ik ben toch wel benieuwd of ie bluft met zijn adresgegevens.
Je springt nogal gemakkelijk om met deze twee topics, terwijl er toch behoorlijk wat zware verwijten aan je adres gemaakt worden. En dan nog zo laconiek, ik vind dat wel opvallend.quote:Op donderdag 29 december 2011 19:25 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Ik ga serieus overwegen aangifte te doen, natuurlijk. Ik laat het hier niet bij, maar ik voel me niet geroepen op dit forum gezien alle reacties, vandaar dat ik net zo onserieus doe als de rest. Zoals ik al zei, mensen die tips of idee'en hebben apprecieer ik. De andere krijgen de bal gewoon terug. Ik ga morgen eerst nog met Post-NL bellen of ze nog een update voor mij hebben, want zelf nemen ze geen contact op zei de mevrouw van de helpdesk.
Dat is wel weer een heel ander verhaal dan ik op mail kreeg als cc kreeg van opgelichtopinternet.nl, pak hem beet een uur voor je post:quote:Op donderdag 29 december 2011 15:53 schreef Sj0kkie het volgende:
Ik dacht ik kom toch even gezellig mee kletsen hier. ( ik ben dus de grote oplichter zoals iedereen mij bestempeld ). Het geld is netjes terug geboekt inmiddels, en ik ben aan het onderzoeken waar de iPhone gebleven is. Zoals de OP aangeeft klopt het gewicht precies met de inhoudt. Daar heb ik even wat dieper over nagedacht, want de kans is zoals de OP aangeeft zo klein dat er bij Post-NL iemand is geweest die EN een weegschaal in de auto had, en een blikje, en meer verpakkingsmateriaal om zo het gewicht te omzeilen. Ik acht de kans in ieder geval klein. Dit is dan ook de grootste reden waarom ik inmiddels het geld terug geboekt heb. Het is nu mijn probleem en niet die van jpjedi, en daar is iedereen het over eens denk ik.
Ik vind het wel jammer, dat JPjedi mijn adresgegevens niet vertrouwd, zelfs nadat ik hem heb uitgenodigd om langs te komen, om er in ieder geval over te praten in persoon. Er worden dingen verzonnen over verzorging tehuizen en andere gekke fratsen op dit adres, terwijl dit gewoon mijn echte adres is, en tevens een studentenhuis zoals al vaker aangehaald is. Jammer...
Inmiddels ben ik weer wat verder met het onderzoek, en dankzij het gewicht en onderzoek wat JPjedi ondertussen al gedaan heeft acht ik zoals ik al zei de kans groot in dat de iPhone eerder verwisselt is, al voor de verzending. Ik kan me herinneren dat ik de dag voor verzending toen het pakket al ingepakt was een paar uur weg ben geweest, en gemiddeld genomen laat ik de deur open van mijn kamer. Ik woon immers het langste op dit adres en in dit huis, en er is in die tijd nog nooit iets geks gebeurt. De kans dat er een medebewoner ( ofwel vrienden daarvan ) wisten van het pakketje is vrij groot. Ik ben dus bang dat, al lijkt me dat zeer moeilijk te bewijzen, dat er ofwel een medebewoner of een vriend daarvan heeft toegeslagen. Me vriendin heeft de telefoon/blikje wat het ook mag zijn, vervolgens verzonden en die heeft misschien niet opgemerkt dat hij open is getrokken en opnieuw is ingepakt ( zoals doet vermoeden ).
Feit is wel dat er naast mij een bewoner van mijn leeftijd (22) woont, die constant 5 vrienden op bezoek heeft, en deze beste jongens zitten niet gezellig monopolie te doen elke dag, maar zitten vaker aan de drugs en soortgelijk. Ik ga natuurlijk iedereen aanspreken die dit huis binnenkomt en verlaat, maar ik ben bang dat dit niks zal uithalen...
Je verandert wel snel van gedachte he?quote:Ik heb die iPhone netjes verzonden, en ik twijfel steeds meer aan jpjedi zijn standpunten, gezien hoe het pakket is los gerukt, dat er wel degelijk een iPhone op de foto’s te zien is en dat het pakket anders is dan ik heb verzonden heb krijg ik steeds meer de indruk dat hij een compleet ander verhaal aan het verzinnen is. Omdat ik het pakket niet aangetekend verzonden heb, terwijl ik dit wel zou doen heb ik geen poot om op te staan en heb ik netjes zijn geld terug geboekt, maar ik acht de kans groot in dat hij de iPhone wel degelijk ontvangen heeft en ik Post-NL dus in een verkeerd daglicht stel vanwege hem.
Je kwam eerst met 165 euro aan kakken. Na de aangifte toch maar het complete bedrag?quote:Op donderdag 29 december 2011 17:03 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo beroerd als sommige mensen hier beweren.Maar ach, ik begrijp het ook wel, andersom zou ik net zo goed mee gedaan hebben. Het is ook ongeloofwaardig, maar daar heb ik verder weinig aan.. voor mij is het wel realiteit.
quote:Op donderdag 29 december 2011 19:41 schreef very het volgende:
[..]
Laat me raden...jij laat voor nu FOK eventjes rechts liggen?
quote:Op donderdag 29 december 2011 23:08 schreef freak1 het volgende:
Kan iemand hier een reeks van maken? Dat we telkens wat bij hem 'kopen' ofzo, puur ter vermaak?
Het geld terugstorten is het eerste wat je had moeten doen en niet eerst proberen de helft terug te storten onder het mom van "ik ben hier ook de dupe van".quote:Op donderdag 29 december 2011 19:18 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Ik hoef niks te bewijzen want het geld is netjes terug gestuurd, wat hierna gebeurt is tussen mij en Post-NL of mijn huisgenoten/vrienden daarvan. Ik hoef mij tegenover niemand hier te verantwoorden. Ga lekker buitenspelen..
hear hear...quote:Op donderdag 29 december 2011 20:21 schreef FransDeens het volgende:
Wat een uitermate smakelijk topic!
Blijkbaar omdat de gedupeerde zijn geld reeds terug heeft, er is dus geen probleem meer, voor TS danquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:42 schreef fespo het volgende:
topic is weg
http://www.opgelichtopint(...).pl?num=1325155745/4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |