abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106177454
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 19:40 schreef gohan16 het volgende:
Sjokkie heeft de iphone nog gewoon in bezit en kan daarom het IMEI hier niet posten. Anders zit hij met een 'gestolen' iphone.
Dat denk ik ook ja
People assume too much.
  donderdag 29 december 2011 @ 19:42:26 #227
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_106177472
Niemand in Venlo die op zijn uitnodiging in kan gaan? Even koffie drinken?
Ik ben toch wel benieuwd of ie bluft met zijn adresgegevens.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  donderdag 29 december 2011 @ 19:42:34 #228
296894 Xblister
Simply the best..
pi_106177479
Hij vermeid het EMEI nummer wel heel angstvallig, beetje verdacht :N
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness
pi_106177496
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 19:42 schreef Dromer het volgende:
Niemand in Venlo die op zijn uitnodiging in kan gaan? Even koffie drinken?
Ik ben toch wel benieuwd of ie bluft met zijn adresgegevens.
Ik mag nog geen koffie :+
  donderdag 29 december 2011 @ 19:45:24 #230
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_106177587
ff checken of het bejaardentehuis toch niet stiekem een studentenhuis is.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_106177589
Kan een evt volgend deel "Faalplan" heten ipv "Masterplan"
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
  donderdag 29 december 2011 @ 19:54:17 #232
165633 eriksd
The grand facade...
pi_106177970
Ha, een vervolg.

quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 19:25 schreef Sj0kkie het volgende:

[..]

Ik ga serieus overwegen aangifte te doen, natuurlijk. Ik laat het hier niet bij, maar ik voel me niet geroepen op dit forum gezien alle reacties, vandaar dat ik net zo onserieus doe als de rest. Zoals ik al zei, mensen die tips of idee'en hebben apprecieer ik. De andere krijgen de bal gewoon terug. Ik ga morgen eerst nog met Post-NL bellen of ze nog een update voor mij hebben, want zelf nemen ze geen contact op zei de mevrouw van de helpdesk.
Je springt nogal gemakkelijk om met deze twee topics, terwijl er toch behoorlijk wat zware verwijten aan je adres gemaakt worden. En dan nog zo laconiek, ik vind dat wel opvallend.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_106178620
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 15:53 schreef Sj0kkie het volgende:
Ik dacht ik kom toch even gezellig mee kletsen hier. ( ik ben dus de grote oplichter zoals iedereen mij bestempeld ). Het geld is netjes terug geboekt inmiddels, en ik ben aan het onderzoeken waar de iPhone gebleven is. Zoals de OP aangeeft klopt het gewicht precies met de inhoudt. Daar heb ik even wat dieper over nagedacht, want de kans is zoals de OP aangeeft zo klein dat er bij Post-NL iemand is geweest die EN een weegschaal in de auto had, en een blikje, en meer verpakkingsmateriaal om zo het gewicht te omzeilen. Ik acht de kans in ieder geval klein. Dit is dan ook de grootste reden waarom ik inmiddels het geld terug geboekt heb. Het is nu mijn probleem en niet die van jpjedi, en daar is iedereen het over eens denk ik.

Ik vind het wel jammer, dat JPjedi mijn adresgegevens niet vertrouwd, zelfs nadat ik hem heb uitgenodigd om langs te komen, om er in ieder geval over te praten in persoon. Er worden dingen verzonnen over verzorging tehuizen en andere gekke fratsen op dit adres, terwijl dit gewoon mijn echte adres is, en tevens een studentenhuis zoals al vaker aangehaald is. Jammer...

Inmiddels ben ik weer wat verder met het onderzoek, en dankzij het gewicht en onderzoek wat JPjedi ondertussen al gedaan heeft acht ik zoals ik al zei de kans groot in dat de iPhone eerder verwisselt is, al voor de verzending. Ik kan me herinneren dat ik de dag voor verzending toen het pakket al ingepakt was een paar uur weg ben geweest, en gemiddeld genomen laat ik de deur open van mijn kamer. Ik woon immers het langste op dit adres en in dit huis, en er is in die tijd nog nooit iets geks gebeurt. De kans dat er een medebewoner ( ofwel vrienden daarvan ) wisten van het pakketje is vrij groot. Ik ben dus bang dat, al lijkt me dat zeer moeilijk te bewijzen, dat er ofwel een medebewoner of een vriend daarvan heeft toegeslagen. Me vriendin heeft de telefoon/blikje wat het ook mag zijn, vervolgens verzonden en die heeft misschien niet opgemerkt dat hij open is getrokken en opnieuw is ingepakt ( zoals doet vermoeden ).

Feit is wel dat er naast mij een bewoner van mijn leeftijd (22) woont, die constant 5 vrienden op bezoek heeft, en deze beste jongens zitten niet gezellig monopolie te doen elke dag, maar zitten vaker aan de drugs en soortgelijk. Ik ga natuurlijk iedereen aanspreken die dit huis binnenkomt en verlaat, maar ik ben bang dat dit niks zal uithalen...
Dat is wel weer een heel ander verhaal dan ik op mail kreeg als cc kreeg van opgelichtopinternet.nl, pak hem beet een uur voor je post:

quote:
Ik heb die iPhone netjes verzonden, en ik twijfel steeds meer aan jpjedi zijn standpunten, gezien hoe het pakket is los gerukt, dat er wel degelijk een iPhone op de foto’s te zien is en dat het pakket anders is dan ik heb verzonden heb krijg ik steeds meer de indruk dat hij een compleet ander verhaal aan het verzinnen is. Omdat ik het pakket niet aangetekend verzonden heb, terwijl ik dit wel zou doen heb ik geen poot om op te staan en heb ik netjes zijn geld terug geboekt, maar ik acht de kans groot in dat hij de iPhone wel degelijk ontvangen heeft en ik Post-NL dus in een verkeerd daglicht stel vanwege hem.
Je verandert wel snel van gedachte he?

Verder heb ik weinig toe te voegen aan je verhaal want ik denk dat je reactie op zich genoeg inzicht verschaft in je gedachtegang. Wel grappig om te zien hoe je weer zoete broodjes probeert te gaan bakken. ;)

Geen camera bij de hand om mij de echte fotos van het toestel te sturen :') Terwijl je me wel fotos binnen 5 minuten stuurt van je nokia met belhistorie en belduur.

Maar goed, zoals gezegd is er nu al een stapel zaken die het duidelijk maken maar je eigen verhaal is nog wel het meest overtuigende argument.

Sorry kerel, je hebt gegokt en verloren. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Isdatzo op 02-01-2012 16:52:32 (Naam verwijderd.) ]
pi_106179204
Wat een uitermate smakelijk topic!
Hier had uw reclame kunnen staan.
pi_106179250
never mind

[ Bericht 96% gewijzigd door jpjedi op 29-12-2011 22:24:00 ]
  Forum Admin donderdag 29 december 2011 @ 20:45:02 #236
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_106180210
Opgeschoond weer verder. Slowchat / bagger kan achterwege blijven. Persoonsgegevens ook.
Zo niet, dan is het klaar met dit topic.

[ Bericht 79% gewijzigd door Opa.Bakkebaard op 29-12-2011 21:05:41 ]
pi_106186005
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 17:03 schreef Sj0kkie het volgende:

[..]

Ik ben niet zo beroerd als sommige mensen hier beweren. :) Maar ach, ik begrijp het ook wel, andersom zou ik net zo goed mee gedaan hebben. Het is ook ongeloofwaardig, maar daar heb ik verder weinig aan.. voor mij is het wel realiteit.
Je kwam eerst met 165 euro aan kakken. Na de aangifte toch maar het complete bedrag?
pi_106186700
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 19:41 schreef very het volgende:

[..]

Laat me raden...jij laat voor nu FOK eventjes rechts liggen?

:')
_O- _O- :') :') _O_ _O_ _O- :s) :') _O_ _O-
pi_106187008
Kan iemand hier een reeks van maken? Dat we telkens wat bij hem 'kopen' ofzo, puur ter vermaak?
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
  donderdag 29 december 2011 @ 23:15:12 #240
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_106187345
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 23:08 schreef freak1 het volgende:
Kan iemand hier een reeks van maken? Dat we telkens wat bij hem 'kopen' ofzo, puur ter vermaak?
:D

Wel raar ook dat Sj0kkebrok na de vraag om de IMEI code eerst zegt dat hij iTunes aan het installeren is, en later ineens brult dat hij niks te bewijzen heeft, we allemaal internethelden zijn en hij belangrijkere dingen te doen heeft. :')

Jammer joh, ik hoop dat je ooit de verkeerde treft die even hard in je botst :*
We zullen zien, zei de blinde.
pi_106187595
Ik hoop dat de aangifte blijft staan, al is het maar dat de zaak iig bekend blijft in het politiesysteem. Had ts niet hier alles neergezet dan had meneer hoogstwaarschijnlijk niets terug betaald.

Alleen al het feit dat ie hier neerzet dat ie in het verleden mogelijk heeft proberen op te lichten (weet het niet meer) toont wel aan hoe onbetrouwbaar meneer in basis is.

Geniaal topic trouwens ^O^
  donderdag 29 december 2011 @ 23:23:18 #242
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_106187683
Voor eenieder die interesse heeft: bij Sj0kkebrok kun je gratis winkelen in huis als je je houdt aan onderstaande voorwaardes:

- Alleen langskomen als ie wat verzonden moet worden
- Keurig netjes het doosje weer dichtplakken.
- Geen serienummers achterlaten op de origenele verpakking van het product.
- Keurig een ongeveer even zwaar product achterlaten in de verpakking.

Voldoe je aan bovenstaande voorwaarden, dan kun je ongestraft je gang gaan en ben je van harte welkom in Venlo bij Sj0kkebrok thuis voor een ruil. Aangifte vanwege diefstal zal er toch niet gedaan worden en als welkomstdrankje staat er een Easyshopper energydrink klaar voor je!
Ook hoi !
pi_106189322
In de OP:
"Ik hou je in de gaten"
_O- zielig gewoon.
Twiddel
pi_106189488
verkapt een beetje dreigen enzo. oplichters he.
  vrijdag 30 december 2011 @ 04:05:39 #245
5537 HighLander
Insane in the birdbrain
pi_106193810
Ontkennen, kletsverhaal ophangen en uitbreiden naargelang de noodzaak, selectief reageren, bagatelliseren, ridiculiseren, en vervolgens de "jullie zijn allemaal gek"-troef spelen en het hazenpad kiezen.
Damagecontrol succesvol, en bij een toekomstige sucker die ooit eens naar het topic refereert het verhaal ophangen " Ey ik heb toen maar het geld terugbetaald, en ben er een Iphone mee verloren. Ain't a trustfull yet?".

Wel de eerste oplichter die ik zie welke niet volledig door het lint gaat zodra z'n naam ergens terug te vinden is. Mogelijk dat traject al eens geprobeerd en geconstateerd dat dat averechts uitpakte, wat tot dit overcreatieve product heeft geleid

Hint voor de volgende keer: bijtijds eieren voor je geld kiezen, aandacht beperken en eerder opgeven.. :s)
O really? And why would I care?
000000000010000000000/100101101011110100000/011010011111001110001/110100101101010001001/000011000100101011000/ [2/3]
pi_106194253
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 19:18 schreef Sj0kkie het volgende:

[..]

Ik hoef niks te bewijzen want het geld is netjes terug gestuurd, wat hierna gebeurt is tussen mij en Post-NL of mijn huisgenoten/vrienden daarvan. Ik hoef mij tegenover niemand hier te verantwoorden. Ga lekker buitenspelen..
Het geld terugstorten is het eerste wat je had moeten doen en niet eerst proberen de helft terug te storten onder het mom van "ik ben hier ook de dupe van".
Het geld heb je trouwens pas terug gestort nadat er werk van gemaakt zou worden, je weet donders goed dat je geen poot hebt om op te staan :Z

Je had dit ook duidelijk niet verwacht, dat iemand zoveel moeite zou gaan doen voor die 365 Euro. Jammer joh :D
  vrijdag 30 december 2011 @ 11:55:56 #247
7306 Diepvriez
..word maar wat rustiger
pi_106198503
...geef de jongen nou voordeel van de twijfel.... :')
zo goed..?
  vrijdag 30 december 2011 @ 14:05:04 #248
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_106202996
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 20:21 schreef FransDeens het volgende:
Wat een uitermate smakelijk topic!
hear hear...
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_106204769
quote:
Blijkbaar omdat de gedupeerde zijn geld reeds terug heeft, er is dus geen probleem meer, voor TS dan :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')