Mag niet praten met de mond vol.quote:
quote:Op woensdag 28 december 2011 22:53 schreef Lithia het volgende:
Ik ben een film aan het kijken waar schoolmeisjes met korte rokjes spionnen zijn en er zitten lesbo's in.
Okequote:Op woensdag 28 december 2011 22:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar om op de vraag van Lien terug te komen is dat te lang geledenIk zat nog op school toen.
Welke?quote:Op woensdag 28 december 2011 22:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar om op de vraag van Lien terug te komen is dat te lang geledenIk zat nog op school toen.
Hoezo vraag je dat soort dingen eigenlijk?quote:Op woensdag 28 december 2011 22:56 schreef Lithia het volgende:
[..]
Oke![]()
Respect dat je geantwoord hebt.
Ik ben een nieuwsgierige pervert.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoezo vraag je dat soort dingen eigenlijk?
de havo, maar geen idee meer in welk jaar ik zat.quote:
Klopt.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:57 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik ben een nieuwsgierige pervert.
Was dat nodig?quote:Op woensdag 28 december 2011 22:42 schreef Isdatzo het volgende:
Hier verder [Stage SC] #1546: Waar Lien vol vragen zit .
Dan was je er redelijk op tijd bij iig.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
de havo, maar geen idee meer in welk jaar ik zat.
Maar sinds toen, duurt het alweer veuls te lang. Wat ik me wel afvraag of ik weer zo slecht ben als tijdens de eerste keer, wegens gebrek aan oefening.:@quote:Op woensdag 28 december 2011 23:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dan was je er redelijk op tijd bij iig.
Ja? Hoeveel wil je er dan voor hebben?quote:Op woensdag 28 december 2011 23:03 schreef Lithia het volgende:
Met wat geld kan je wel gaan oefenen.
Ik ben al gekocht man.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja? Hoeveel wil je er dan voor hebben?
Komt wel goed schatje. En anders gewoon doen alsof je dronken bent. Of gewoon dronken zijnquote:Op woensdag 28 december 2011 23:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar sinds toen, duurt het alweer veuls te lang. Wat ik me wel afvraag of ik weer zo slecht ben als tijdens de eerste keer, wegens gebrek aan oefening.:@
BURN!quote:Op woensdag 28 december 2011 23:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja? Hoeveel wil je er dan voor hebben?
Dan ook, maar je neem het niet serieus.quote:
Uh, neeh.quote:
Ok! In 20 termijnen?quote:
Ik wil geen hoer.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:03 schreef Lithia het volgende:
Met wat geld kan je wel gaan oefenen.
Geld om de date te bekostigen natuurlijk, duuuuuude!quote:
Sletjes in een disco kan ook. Kost ook geld though (drank betalen enzo).quote:
Zoveel gold heb ik niet.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:15 schreef jna het volgende:
[..]
Het kan ook in de vorm van een golddigger
Mjeh, toch niet echt geld voorquote:
Hopelijk is het dan wel wat rustiger dan op kerstavond.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:16 schreef Lithia het volgende:
[..]
Sletjes in een disco kan ook. Kost ook geld though (drank betalen enzo).
Ik dacht weer verkeerd.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Geld om de date te bekostigen natuurlijk, duuuuuude!
Ja, en lien gekocht. Dusseh.. dan kan die iföhn er ook wel af.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:17 schreef jna het volgende:
[..]
Je liegt, je hebt net een versterker verkocht ouwe handelaar
Oeh!quote:Op woensdag 28 december 2011 23:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hopelijk is het dan wel wat rustiger dan op kerstavond.
Toen ik het getypt had, moest ik ook hier aan denken.quote:
Technisch gezien niet.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:17 schreef jna het volgende:
[..]
Je liegt, je hebt net een versterker verkocht ouwe handelaar
Maar veel te druk, te harde muziek en rokende chicks.quote:
Mag ik zelf de volgorde van de termijnen bepalen?quote:Op woensdag 28 december 2011 23:16 schreef jna het volgende:
[..]
Ok. 1 termijn van ¤189,81. En dan 19 termijnen van 1 cent.
Ja?quote:Op woensdag 28 december 2011 23:18 schreef jna het volgende:
In Zeeland heb je toch gewon bolussletjes?
Ja, die worden wel geregeld door die babbelaars!quote:Op woensdag 28 december 2011 23:18 schreef jna het volgende:
In Zeeland heb je toch gewon bolussletjes?
quote:Op woensdag 28 december 2011 23:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar veel te druk, te harde muziek en rokende chicks.![]()
NEEquote:Op woensdag 28 december 2011 23:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mag ik zelf de volgorde van de termijnen bepalen?
Rokende chicksquote:Op woensdag 28 december 2011 23:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar veel te druk, te harde muziek en rokende chicks.![]()
inderdaad GMTAquote:
quote:Op woensdag 28 december 2011 23:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
inderdaad GMTA
Dan liever single en niet neuken dan een rookster.
Ok, mag ik dan wel bepalen welke volgorde jij bepaalt?quote:
En vervolgens kan je spelen met haar mossel.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, die worden wel geregeld door die babbelaars!
BA DUM CHING!quote:Op woensdag 28 december 2011 23:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En vervolgens kan je spelen met haar mossel.
Ja iehl roken iehl iehl, tong in een asbak, iehlllll! Maar owee als er een fotomodelletje pogingen doet, dan is er opeens niks meer over van die normen en waarden!quote:Op woensdag 28 december 2011 23:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
inderdaad GMTA
Dan liever single en niet neuken dan een rookster.
Als ze gerookt heeft trek ik m'n tong er toch echt meteen uit hoor.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja iehl roken iehl iehl, tong in een asbak, iehlllll! Maar owee als er een fotomodelletje pogingen doet, dan is er opeens niks meer over van die normen en waarden!
Ja precies!quote:Op woensdag 28 december 2011 23:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als ze gerookt heeft trek ik m'n tong er toch echt meteen uit hoor.
Ja maar alleen het eerste pakje hoor, het is niet dat het geld op de rug groeit!quote:
Krijg je dan allemaal bultjes enzo?quote:Op woensdag 28 december 2011 23:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kan niet eens tegen roken.
Een dildo, nice dudequote:
Juist, Telly Savalas stylequote:Op woensdag 28 december 2011 23:35 schreef jna het volgende:
Gewoon zorgen dat er altijd wat anders in dr mond zit
Ik moet nog uitkiezen welke puzzel ik wil, maar ik krijg steeds een error.quote:
Die is even druk.quote:
quote:Op woensdag 28 december 2011 23:35 schreef jna het volgende:
Gewoon zorgen dat er altijd wat anders in dr mond zit
Nee dat niet. Ik krijg op zo'n moment niets. Dat is juist het probleem.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Krijg je dan allemaal bultjes enzo?
Ah joh, gewoon ff jointje opsteken dan trekt 't vanzelf weg.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee dat niet. Ik krijg op zo'n moment niets. Dat is juist het probleem.
Gevalletje astma?quote:Op woensdag 28 december 2011 23:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee dat niet. Ik krijg op zo'n moment niets. Dat is juist het probleem.
Bij astma krijg je juist iets. Dat hoor jij te weten.quote:
Ja, of niets, lucht.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:38 schreef Lithia het volgende:
[..]
Bij astma krijg je juist iets. Dat hoor jij te weten.
Ja denk het wel, maar heb er alleen last van bij rokers, anders nooit.quote:
quote:
quote:Op woensdag 28 december 2011 23:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja denk het wel, maar heb er alleen last van bij rokers, anders nooit.
Inderdaad, dat komt dan in zeer beperkte mate binnen.quote:
Aja, rokersastma.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja denk het wel, maar heb er alleen last van bij rokers, anders nooit.
Joah, ik heb het zelf ook.quote:
Hehehe!quote:Op woensdag 28 december 2011 23:50 schreef jna het volgende:
[..]
Jij hield toch zo van vanille sigaretten?
Kej.quote:
Daarom Scandinaviëquote:Op woensdag 28 december 2011 23:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kej.
Ik was ook wel blij met dat rookverbod in café's e.d. maar dat is alweer zo goed als teruggedraaid.
Ook al die brandgaatjes in je kleren van rokers die hun peuk niet onder controle kunnen houden zijn kut.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kej.
Ik was ook wel blij met dat rookverbod in café's e.d. maar dat is alweer zo goed als teruggedraaid.
Voequote:Op woensdag 28 december 2011 23:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En omdat Scandinavische meisjes!
Daar heb ik echt nog nooooit last van gehad. Wel brandplekjes op armen, maar verder...quote:Op woensdag 28 december 2011 23:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ook al die brandgaatjes in je kleren van rokers die hun peuk niet onder controle kunnen houden zijn kut.
Bij jou zitten ze denk ik ter hoogte van je kniequote:Op donderdag 29 december 2011 00:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Daar heb ik echt nog nooooit last van gehad. Wel brandplekjes op armen, maar verder...
Mmh goed punt, er zitten altijd wel brandgaatjes in m'n broek.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:05 schreef jna het volgende:
[..]
Bij jou zitten ze denk ik ter hoogte van je knie
Wordt tricky!quote:
True, maar die wappie heeft wel z'n gewicht mee.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:13 schreef jna het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat ie blijft staan, dan is er niks aan het handje
Ik moest nog een vakantiebestemming verzinnen.quote:
Maar hij is ook weer kleiner (wat je klein noemtquote:Op donderdag 29 december 2011 00:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
True, maar die wappie heeft wel z'n gewicht mee.
Idd, hij is kleiner dan ikquote:Op donderdag 29 december 2011 00:19 schreef jna het volgende:
[..]
Maar hij is ook weer kleiner (wat je klein noemt)
Sowieso, ik knak ze zoals ik m'n knokkels knok.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:30 schreef jna het volgende:
[..]
Jij zou ze beide tegelijk kunnen hebben
GODVERDOMME JA!quote:
Waarom niet!quote:Op donderdag 29 december 2011 02:15 schreef Marktplaatsman het volgende:
Heb de ideale stageplek gevonden in Frankfurt Duitsland
Zal wel niet van mijn school mogen
huh? what?quote:Op donderdag 29 december 2011 14:30 schreef Isdatzo het volgende:
Bwuuuu hoezo is de FP ineens blauw?
hij staat nu gewoon op replay hier, mn vriendin naar huis gestuurd! Die heb ik de komende paar dagen niet nodig!quote:Op donderdag 29 december 2011 16:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kerel, die heb ik gisteravond gekeken.
En ik kwam klaar.
Amen.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hij staat nu gewoon op replay hier, mn vriendin naar huis gestuurd! Die heb ik de komende paar dagen niet nodig!
Kon ik het maar afhalen bij een afhaalpunt, dan wist ik tenminste waar mn pakketje nu is. Het enige wat ik nu weet is dat er voor is getekend door "HOPMAN". En natuurlijk geen hopman te bekennen in de telefoongidsquote:Op donderdag 29 december 2011 18:51 schreef Isdatzo het volgende:
Weet hoe het voelt maat.
Of dat ze gewoon meteen een briefje in de bus stoppen dat er niemand thuis was en dat je je zooi op kan halen bij 't afhaalpunt.
Die mensen moeten serieus gewoon DOOD.
quote:
Gewoon die mongols bellen dat je nu helemaal nergens meer voor betaalt!quote:Op donderdag 29 december 2011 18:54 schreef jna het volgende:
[..]
Kon ik het maar afhalen bij een afhaalpunt, dan wist ik tenminste waar mn pakketje nu is. Het enige wat ik nu weet is dat er voor is getekend door "HOPMAN". En natuurlijk geen hopman te bekennen in de telefoongids
Ja dat heb ik helaas al gedaanquote:Op donderdag 29 december 2011 20:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gewoon die mongols bellen dat je nu helemaal nergens meer voor betaalt!
quote:Op donderdag 29 december 2011 18:43 schreef jna het volgende:
STERF UPS STERF!
De hele dag is er iemand thuis geweest en dan zie ik nu gewoon dat mn pakketje ergens is afgeleverd bij iemand die ik niet ken en waarvan ik het huisnummer niet weet. En ook geen briefje hier afgegeven waar dat opstaat![]()
STERFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
En? Toen zeiden ze dat het een betaalnummer was, dus dat je maar beter snel op kon hangen?quote:
Ze namen niet eens meer op! FMLquote:Op donderdag 29 december 2011 20:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En? Toen zeiden ze dat het een betaalnummer was, dus dat je maar beter snel op kon hangen?
Agosssssquote:
Nou, dat kan je wel vergeten danquote:
Dikke kans van niet, enige wat die dude hoeft te doen is laten tekenen... hopen op een goed geheugen van de bezorger.quote:Op donderdag 29 december 2011 21:12 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, ik mag hopen dat ze wel weten waar die prutser het dan heeft afgegeven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
Ho Ho Ho, ik woon heul niet in een flat!quote:Op donderdag 29 december 2011 21:16 schreef The_Dean het volgende:
Gewoon overal in de flat aanbellen, en vragen naar Hopman.
quote:Op donderdag 29 december 2011 21:21 schreef jna het volgende:
Maar als ie m'n kleren aanheeft zullen anders mensen vast zeggen: je bent wel hip hopman
NIET HÈ!quote:Op donderdag 29 december 2011 21:20 schreef jna het volgende:
[..]
Ho Ho Ho, ik woon heul niet in een flat!
Maar weet dat de directe buren geen hopman heten, kan wel heel de straat door maar dan ben ik volgende week nog bezig
Even liken!quote:Op donderdag 29 december 2011 21:21 schreef jna het volgende:
Maar als ie m'n kleren aanheeft zullen andere mensen vast zeggen: je bent wel hip hopman
Juh, de meeste welquote:Op donderdag 29 december 2011 21:50 schreef jna het volgende:
[..]
Ba Dum Ching!
Klusjesmannen nog gezien bij serious request?
De deleted scenes waren soms nog leukerquote:Op donderdag 29 december 2011 21:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Juh, de meeste welWas weer episch
quote:Op donderdag 29 december 2011 21:57 schreef jna het volgende:
[..]
De deleted scenes waren soms nog leuker
quote:Op donderdag 29 december 2011 21:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]! Die heb ik nog heul niet gezien?
Jaaaaaa, nu kan ik deleted scenequote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:17 schreef Isdatzo het volgende:
Vanavond deze nog ekkes opgehaald (rechter).
[ afbeelding ]
Niet helemaal voor mezelf maarrr 't is echt een bruut ding. Honda CR500 (2-takt dus) blok erin. Helemaal lijp.
Ik ook, ik ookquote:
TROUWEN!quote:
Haha, ja 't is echt een beestquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:25 schreef motorbloempje het volgende:
Van gehoord/wel eens voorbij zien komen, nooit op gereden, maar hij ziet er bruut uit
Zwijg, kutjongquote:
UFC is deze 2 beesten tegen elkaar waar ongeveer alles is toegestaanquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ufc is, maar slapen klinkt altijd beter...of moet je vroeg op?
Uniek-achtigquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Haha, ja 't is echt een beest. Dat is echt het wreedste blok (voor een crosser) ooit gemaakt.
't Is eigenlijk een Husaberg (hebben ook alleen maar viertakt) maar dat blok liep in de soep dus toen hebben ze er dat blok uit een CR500 ingehangen. Met nogal wat aanpassingen, stuk van het frame uitgezaagd en een gedeelte van het Honda-frame erin gelast. Maar bv. ook de uitgaande as van dit blok zit links terwijl het bij een husaberg rechts zit (is dus lastig met de ketting en achterrem enzo). Uitlaat ook aan de andere kant dus helemaal opnieuw gemaakt.
Wel heel netjes gedaan allemaal, echt vakwerk.
/Verhaal.
Doen ze niet aan herhalingen, downloads of zulks?quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:33 schreef jna het volgende:
[..]
UFC is deze 2 beesten tegen elkaar waar ongeveer alles is toegestaan
[ afbeelding ]
Hehe ja komt goed. En idd, hier rijdt er maar één van rond waarschijnlijkquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Uniek-achtigaltijd goed! Veel plezier ermee, al is hij niet helemaal van jou
![]()
Nou hier zijn ze hard bezig om alles vakkundig kapot te maken met vuurballenquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:37 schreef Bravebart het volgende:
Bestaat DH nog Jan? Anders ga ik over Rotterdam dan
Ja ok, same shit dus als overal, ik neem het risicoquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:38 schreef jna het volgende:
[..]
Nou hier zijn ze hard bezig om alles vakkundig kapot te maken met vuurballen
Wat ga je in Leiden doen?quote:
Mooie lul ben je ook!quote:Op zondag 1 januari 2012 11:42 schreef jna het volgende:
[..]
Met Minerva meisjes in een tentje liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |