Mag niet praten met de mond vol.quote:
quote:Op woensdag 28 december 2011 22:53 schreef Lithia het volgende:
Ik ben een film aan het kijken waar schoolmeisjes met korte rokjes spionnen zijn en er zitten lesbo's in.
Okequote:Op woensdag 28 december 2011 22:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar om op de vraag van Lien terug te komen is dat te lang geledenIk zat nog op school toen.
Welke?quote:Op woensdag 28 december 2011 22:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar om op de vraag van Lien terug te komen is dat te lang geledenIk zat nog op school toen.
Hoezo vraag je dat soort dingen eigenlijk?quote:Op woensdag 28 december 2011 22:56 schreef Lithia het volgende:
[..]
Oke![]()
Respect dat je geantwoord hebt.
Ik ben een nieuwsgierige pervert.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoezo vraag je dat soort dingen eigenlijk?
de havo, maar geen idee meer in welk jaar ik zat.quote:
Klopt.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:57 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik ben een nieuwsgierige pervert.
Was dat nodig?quote:Op woensdag 28 december 2011 22:42 schreef Isdatzo het volgende:
Hier verder [Stage SC] #1546: Waar Lien vol vragen zit .
Dan was je er redelijk op tijd bij iig.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
de havo, maar geen idee meer in welk jaar ik zat.
Maar sinds toen, duurt het alweer veuls te lang. Wat ik me wel afvraag of ik weer zo slecht ben als tijdens de eerste keer, wegens gebrek aan oefening.:@quote:Op woensdag 28 december 2011 23:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dan was je er redelijk op tijd bij iig.
Ja? Hoeveel wil je er dan voor hebben?quote:Op woensdag 28 december 2011 23:03 schreef Lithia het volgende:
Met wat geld kan je wel gaan oefenen.
Ik ben al gekocht man.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja? Hoeveel wil je er dan voor hebben?
Komt wel goed schatje. En anders gewoon doen alsof je dronken bent. Of gewoon dronken zijnquote:Op woensdag 28 december 2011 23:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar sinds toen, duurt het alweer veuls te lang. Wat ik me wel afvraag of ik weer zo slecht ben als tijdens de eerste keer, wegens gebrek aan oefening.:@
BURN!quote:Op woensdag 28 december 2011 23:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja? Hoeveel wil je er dan voor hebben?
Dan ook, maar je neem het niet serieus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |