Hier ook alleen zwarte cijfers ja. En redelijk oud ook (voor de oorlog)quote:Op woensdag 28 december 2011 20:31 schreef Reintji het volgende:
[..]
Dat staat toch op de kaart van het waterbedrijf?
Mijn meter heeft zwarte en rode cijfers. De rode hoef ik niet in te vullen en de zwarte geven het het aantal kuub weer. Mijn vorige huis had een oude meter, daar stonden alleen de zwarte cijfers.
Hm de kraan iets van 3 min. open gehouden en geen beweging nog.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:29 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Dat lijkt erop!
Als je toch nog twijfelt, draai dan even de kraan open. Dan zie je de cijfers wel bewegen.
Geen rood hier dus.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:31 schreef exlurker het volgende:
De cijfers bewegen niet zo snel maar wel die rode wieltjes in de meter gaan draaien zodra je water gebruikt
Dan is het handiger om de afsluiter te vinden.. (zit er vaak wel naast maar goed..)quote:Op woensdag 28 december 2011 21:31 schreef Vonkenboer het volgende:
Toch fijn om te weten waar je watermeter zich bevind.
Je zult maar lekkage krijgen ergens en niet weten waar die zit
Leuk dat je een oud krot huurt, maar een watermeter hadden ze niet voor de oorlog, Die zijn er pas halverwege in de periode na 1980 erin gekomen.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:35 schreef Brigitte. het volgende:
[..]
En redelijk oud ook (voor de oorlog)
Hoe durf je mijn stulpje een krot te noemen?!?!quote:Op donderdag 29 december 2011 00:16 schreef lipje het volgende:
[..]
Leuk dat je een oud krot huurt, maar een watermeter hadden ze niet voor de oorlog, Die zijn er pas halverwege in de periode na 1980 erin gekomen.
als het een paleisje was hadden we wel een fotoreeks gezienquote:Op donderdag 29 december 2011 00:18 schreef Brigitte. het volgende:
[..]
Hoe durf je mijn stulpje een krot te noemen?!?!
Nee, nooit. Zo naïef ben ik niet.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:21 schreef lipje het volgende:
[..]
als het een paleisje was hadden we wel een fotoreeks gezien
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |