Deze OP staat hier: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Google_Adsense_%26_dergelijkequote:Op donderdag 15 september 2011 23:06 schreef Razor21 het volgende:
Hallo,
Na het zorgvuldig controleren van onze gegevens hebben we vastgesteld dat
uw AdSense-account mogelijk ongeldige activiteit genereert. Omdat we onze
AdWords-adverteerders moeten beschermen tegen kunstmatig verhoogde kosten
voor ongeldige activiteiten, hebben we uw AdSense-account moeten
uitschakelen. Uw openstaande saldo en het aandeel van de inkomsten dat
Google zou ontvangen, worden volledig terugbetaald aan de betreffende
adverteerders.
We hopen dat u begrijpt dat we genoodzaakt zijn dergelijke stappen te
nemen om de effectiviteit van het advertentiesysteem van Google en met
name een goede verhouding tussen adverteerders en uitgevers te kunnen
garanderen. We beseffen dat dit tot ongemak kan leiden en willen u daarom
alvast bedanken voor uw begrip en medewerking.
Als u vragen heeft over de stappen die we hebben ondernomen, over de
procedure voor het aantekenen van bezwaar tegen dit besluit of over
ongeldige activiteit in het algemeen, kunt u meer informatie vinden op
http://www.google.com/adsense/support/bin/answer.py?answer=57153.
![]()
![]()
![]()
![]()
(quote:Op woensdag 28 december 2011 19:36 schreef waaromniet1988 het volgende:
2011. ruim 3000 euro verdiend in 5-6 maanden. Daarna Life/time ban
Nee hoor bedragen zijn bij mij eerlijk verdient.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:59 schreef Bill_E het volgende:
Ik neem aan de 2 lifetime bans hierboven ivm met het schenden van de policy ? En vandaar ook de hoge bedragen?
Bij mij welquote:Op woensdag 28 december 2011 19:59 schreef Bill_E het volgende:
Ik neem aan de 2 lifetime bans hierboven ivm met het schenden van de policy ? En vandaar ook de hoge bedragen?
Daarom zeg ik ook 'ongeveer', dal zal toch wel mogen.quote:Op donderdag 29 december 2011 11:00 schreef De-Hamster het volgende:
Volgens mij zijn dat juist net de percentages die Google liever niet heeft dat je vrijgeeft?
Als ze je dan 'ongeveer' pakken op wat 'discutabele' regeltjes moet je ook niet zeuren.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:40 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook 'ongeveer', dal zal toch wel mogen.
Google zal je er niet snel voor bannen, maar je hoort wel eens dat bedrijven er zelf een zaak van maken: http://blog.iusmentis.com(...)ederen-in-nederland/quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:43 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik zit een beetje in dubio. Heb zojuist de Adsense regels eens grondig doorgenomen en ik loop vast op het copyright gedeelte. Ik kopieer uiteraard niet zomaar iets van iemand anders maar ik gebruik wel regelmatig plaatjes die ik op internet vind. Zijn willekeurige plaatjes van internet in strijd met de regels, is iemand daar wel eens voor gebanned?
quote:Op zondag 1 januari 2012 16:53 schreef benx het volgende:
Allemaal leuk en aardig, de beste wensen van hier ook. Maar blijf even ontopic
Nee tuurlijk nietquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:22 schreef drumstickNL het volgende:
Ik ga er ook een aantal maken, nog suggesties?
Is ook wel een beetje vragen naar de bekende weg..quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:28 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Hoe voorspelbaar maar dat is niet erg hoor. Haha.
Deed ik aan het begin wel. Klein pakketje nemen bij bijvoorbeeld webreus (15 euro per jaar voor domein + hosting), en dan zorgen dat ik er minimaal dat bedrag per maand uit zou halen. Maar nu heb ik gewoon een VPS met een hoop domeinen erop. Goedkoper en makkelijkerquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:04 schreef Blobje het volgende:
Ben me er nu ook een beetje in aan het verdiepen. Hoe hosten jullie de websites eigenlijk? Ik neem niet aan dat jullie voor iedere website een opzichzelfstaand pakket hebben.
Ach, gisteren bij mij ook zo laag. Normaal ook richting de 2-3 euro, vandaag ook weerquote:Op woensdag 4 januari 2012 01:07 schreef benx het volgende:
RPM December: 2,50
RPM Gisteren Vandaag: 0,47
WTF ?
Eigen serverquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:04 schreef Blobje het volgende:
Ben me er nu ook een beetje in aan het verdiepen. Hoe hosten jullie de websites eigenlijk? Ik neem niet aan dat jullie voor iedere website een opzichzelfstaand pakket hebben.
kan betekenen van de ene op andere naam zettenquote:Op woensdag 4 januari 2012 05:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als ik naar Transip.com ga en een domein wil kopen dan staat er als ik een domein intik verhuizen of verkopen. Wat betekent dat verhuizen?
Er staat verhuizen of kopen neem ik aan, niet verkopen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 05:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als ik naar Transip.com ga en een domein wil kopen dan staat er als ik een domein intik verhuizen of verkopen. Wat betekent dat verhuizen?
Als de concurrentie zo groot is, valt er dus veel mee te verdienen. Als het wel lukt om hoog te komen in Google ben je binnen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:57 schreef drumstickNL het volgende:
Ik had wat ideeën maar de concurrentie is te groot waardoor er nog maar eentje overblijft die een twijfelachtige kans van slagen heeft. Het internet bevat al zoveel.
Morgenochtend neem ik na het hardlopen een bak koffie waarna meestal de beste ideeën naar boven komen..
..ik wacht af tot dan.
Kopen = Aanschaffen, dan koop jij hem, dat is logisch.quote:Op woensdag 4 januari 2012 05:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Aanvulling : en dat token ontvang je dan per email van de (huidige) eigenaar nadat de deal rond is.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kopen = Aanschaffen, dan koop jij hem, dat is logisch.
Verhuizen = Of jij hebt hem al in bezit bij een andere hosting of iemand anders heeft dit domein in bezit.
Als die ander hem in bezit heeft zijn er 2 opties, shit die wou ik.. helaas, andere zoeken.
Of die ga ik overkopen/heb al een deal om hem over te kopen en dan wil ik hem in mijn account bij transip hebben en dan doen je hem te verhuizen. (Om te verhuizen heb je een auth token nodig)
Misschien is de waarde van de advertenties op dat onderwerp gedaald doordat er minder adverteerders voor zijn omdat er eventueele campagnes afgelopen zijn?quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:32 schreef benx het volgende:
Heeft iemand enig verklaring voor dit : (ik heb inkomsten van Youtube)
November - December -> Per dag: ~2k views - 3-4 euro - RPM van ~2 euro
Januari Zover -> ~2k views - 1 euro per dag -> RPM van 0.50
Waarom zo ingestort ?
quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:35 schreef JoshuaL het volgende:
[..]
Misschien is de waarde van de advertenties op dat onderwerp gedaald doordat er minder adverteerders voor zijn omdat er eventueele campagnes afgelopen zijn?
Genoeg redenen te bedenken waarom het kan dalen.
Bedankt, hoop dat dat het is, ging net zo lekker met Youtube.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:37 schreef JDx het volgende:
Heel veel campagnes zijn afgelopen op 1 januari ofcourse. Komen wellicht wel weer nieuwe.
Op http://kledingmerken.jdx.nl/ had ik ook reclame van Zalando en allerlei winkels, staat nu alleen maar crap op.
Ligt er aan wat voor server je hebt natuurlijk. Je hebt servers welke 0.5A doen, maar ook welke 1.5A doen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:46 schreef Blobje het volgende:
[..]
Valt dat mee met de stroomkosten? Neem aan dat de server dag en nacht thuis aan staat.
November+December zijn de top maanden voor publishers, dan gaan adverteerders veel meer investeren en wordt de concurrentie groter en de PPC's duurderquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:32 schreef benx het volgende:
Heeft iemand enig verklaring voor dit : (ik heb inkomsten van Youtube)
November - December -> Per dag: ~2k views - 3-4 euro - RPM van ~2 euro
Januari Zover -> ~2k views - 1 euro per dag -> RPM van 0.50
Waarom zo ingestort ?
Eigen domeinnaam met Wordpress.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:36 schreef hyke6336 het volgende:
Ik zie dat de meeste bloggen, bloggen jullie dan via blogger.com (daar een account) of hebben jullie eigen website en zetten jullie daar je blogs op?
Als je een bestaande (niet gebruikte) domeinnaam wil kopen kun je het beste contact opnemen met de eigenaar denk ikquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Thnx voor de info, waar kan ik een gekocht domein kopen? Hoe kan ik diegene contacteren?
Met welk artikel?quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:12 schreef Razor21 het volgende:
Mijn record met Adsense :
¤ 55,06 Vandaag tot nu toe
Met deze (getallen zijn de views van eht artikel in Wordpress) totaal 7000 bezoekers gisteren.quote:
quote:Google heeft zijn eigen regels overtreden en dus is een gepaste straf op zijn plaats. De strafmaat? Chrome, de browser van Google, is de komende twee maanden moeilijker vindbaar via de eigen zoekmachine.
Overtreding
Google maakte de fout door indirect zo'n 400 bloggers te betalen voor het maken van promotie voor de browser. De promotiecampagne werd ingezet door een mediabureau die de bloggers benaderde en betaalde voor het promoten van Chrome met links. Hierdoor kwam de browser hoger in het algoritme van Google's ranking. Google zegt hiervan niets te weten, maar neemt wel de straf op zich aangezien de aanpak in strijd is met eigen regels.
Onvindbaar
Als tegenhanger van deze oneerlijke promotie heeft Google zich nu de straf opgelegd de pagina waar Chrome te downloaden is, moeilijker vindbaar te maken in de zoekmachine. Tik je nu het woord 'browser' in bij Google, vind je concurrenten als Firefox hoger terug zoeklijst. Het eigen Chrome is gedegradeerd tot plek 50. In de gesponsorde links is Chrome echter nog wel goed te vinden.
Valt reuze mee. Server heeft sowieso meerdere doelen dan alleen het hosten van m'n websitesquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:46 schreef Blobje het volgende:
[..]
Valt dat mee met de stroomkosten? Neem aan dat de server dag en nacht thuis aan staat.
Niet altijdquote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:25 schreef RPG het volgende:
Na de feestdagen stort dat bijna altijd in.
Goed bezig Razor. Hoe kan dat eigenlijk dat je inkomsten ineens weer hoog zijn per dag.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:18 schreef Razor21 het volgende:
Mooi : ¤ 195,36 Volgende betaling Uiterste betaaldatum 31 jan. 2012.
Deze gaan we in elk geval ontvangen.
Dank je. Onder andere door de artikelen van Patricia Paay en Beau van Erven Dorens afgelopenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:36 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Goed bezig Razor. Hoe kan dat eigenlijk dat je inkomsten ineens weer hoog zijn per dag.
Alleen op de locatie kaart. Alleen al zolang als dat de real-time stats er zijn.quote:Op zondag 8 januari 2012 10:13 schreef Razor21 het volgende:
Meer mensen dit probleem in de realtime van Analytics?
Undefined parameter - TEKENREEKS1...Undefined parameter - TEKENREEKS2
Was niet de enige op internet las ik. Heel irritant nu zie je niet in welk artikel ze kijken etc.
Dat had ik in het begin ook plotseling nu heb ik het hier :quote:Op zondag 8 januari 2012 10:49 schreef ursel het volgende:
[..]
Alleen op de locatie kaart. Alleen al zolang als dat de real-time stats er zijn.
Als er advertenties zijn die passen bij je niche, waarom niet? Je kunt het altijd even uitproberen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:28 schreef IcewindNL het volgende:
Mijn bezoekers aantallen stijgen weer deze maand, dus minder verdien ik niet..maar ik begin me af te vragen hoeveel een affiliate netwerk zoals m4n oplevert t.o.v. adsense. Heeft iemand hier ervaring mee? Mijn niche is redelijk algemeen (of eigenlijk, voor ieder wat wils)
Mja..ik ben net begonnen met mijn website (2 maanden oud) en had laatst een uitzonderlijke dag..quote:Op zondag 8 januari 2012 13:42 schreef sj0erd het volgende:
[..]
Als er advertenties zijn die passen bij je niche, waarom niet? Je kunt het altijd even uitproberen.
Mijn inkomen genereer ik voornamelijk via m4n, maar daar is mijn website ook op ingericht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
quote:Op zondag 8 januari 2012 14:10 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Hallo Allemaal,
Ik heb het idee dat mijn adwords en yahoo advertising budget bij de verkeerde mensen terecht komt. Kan iemand met bijvoorbeeld een adsense account dit zo manipuleren? Ik krijg namelijk veel bezoek van www.fresh-weather.com en www.newsreader.ws.. niet echt mijn doelgroep. Misschien zou ik deze vraag ergens anders moeten stellen maar aangezien jullie de experts zijn hoopte ik hier een antwoord te vinden![]()
Screenshot:Moet je wel de url van je plaatje goed overnemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik het goed heb kan je url's uitsluiten bij Google Adwords.
Ah sorry bedanktquote:Op zondag 8 januari 2012 14:13 schreef ursel het volgende:
[..]
Moet je wel de url van je plaatje goed overnemen.
[ afbeelding ]
Als ik het goed heb kan je url's uitsluiten bij Google Adwords.
Zeker, nu nog in alle treinen. Ik gebruik overigens meestal mijn telefoon voor internet in de trein op mijn laptop en andere plaatsen als ik echt iets even moet doen. Prima verbinding altijd.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:27 schreef JDx het volgende:
Ideaal dat WiFi in de trein, kan mooi beetje m'n stats analyseren e.d.
Zie trouwens dat er momenteel bezoekers komen vanaf een t.co adres, maar niet welke. Is er een manier om uit te vinden wat er over je gezegd wordt via Twitter?
Zou best kunnen dat er morgen ineens een 'groot' bedrag staat bij 'gisteren'. Dat maak ik ook wel eens mee.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:52 schreef JDx het volgende:
Tegenvallertje, bijna 3x zoveel bezoekers als normaal, maar merk niets in de inkomsten. Aantal bezoekers zegt ook niet alles.
Nog steeds leuk.quote:Op maandag 9 januari 2012 00:00 schreef star_gazer het volgende:
[ afbeelding ]
*meldt. Zit nu op ongeveer 60 euro per dag. De gloriedagen van 100+ zijn helaas verleden tijd
Ben lekker aan het sparen jaquote:
quote:Op maandag 9 januari 2012 00:00 schreef star_gazer het volgende:
[ afbeelding ]
*meldt. Zit nu op ongeveer 60 euro per dag. De gloriedagen van 100+ zijn helaas verleden tijd
Oh wat mis ik dit zeg. Zulke bedragen (met uitschieters boven de 100) had ik ook in de maanden augustus-oktober 2011 totdat...........................................ik een ban kreegquote:Op maandag 9 januari 2012 00:00 schreef star_gazer het volgende:
[ afbeelding ]
Wat voor een website had je?quote:Op maandag 9 januari 2012 00:25 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Oh wat mis ik dit zeg. Zulke bedragen (met uitschieters boven de 100) had ik ook in de maanden augustus-oktober 2011 totdat...........................................ik een ban kreeg
Kheb ut nu ook. Als je met je muis erp staat zie je nog wel om welke URL het gaat.quote:Op zondag 8 januari 2012 11:15 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dat had ik in het begin ook plotseling nu heb ik het hier :
[ afbeelding ]
Waar host jij je website dan?quote:Op maandag 9 januari 2012 08:51 schreef Razor21 het volgende:
Klopt soms is de site behoorlijk traag (gisteren en nu niets van gemerkt). Weet ook niet hoe dit zo kan elke keer.
Bij mij, helaas veel downtime de laatste tijd door ddos. Ik probeer natuurlijk om het te voorkomen maar helaas nog zonder succes..quote:
Gewoon terug ddossenquote:Op maandag 9 januari 2012 14:27 schreef JoshuaL het volgende:
[..]
Bij mij, helaas veel downtime de laatste tijd door ddos. Ik probeer natuurlijk om het te voorkomen maar helaas nog zonder succes..
quote:Op maandag 9 januari 2012 14:27 schreef JoshuaL het volgende:
[..]
Bij mij, helaas veel downtime de laatste tijd door ddos. Ik probeer natuurlijk om het te voorkomen maar helaas nog zonder succes..
Je haalt de woorden uit m'n mondquote:
Moet je wel mee uitkijken, want RTL heeft daar het auteursrecht op.quote:Op maandag 9 januari 2012 15:12 schreef benx het volgende:
Kan ik op een of andere manier zien wat hits zijn (trends?) op youtube? ik had een video gepost van TVOH en die doet het echt goed!
Dat gaat wel goed. Ik zoek iets wat net zo goed bekeken zal worden als TVOH stuff.quote:Op maandag 9 januari 2012 15:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Moet je wel mee uitkijken, want RTL heeft daar het auteursrecht op.
Vriendelijk bedankt, maar dat is de vraag nietquote:Op maandag 9 januari 2012 15:56 schreef JDx het volgende:
Je mag geen reclame zetten op dat soort filmpjes trouwens.
http://www.youtube.com/tr(...)re&loc1=jpn&loc2=nldquote:Op maandag 9 januari 2012 15:12 schreef benx het volgende:
Kan ik op een of andere manier zien wat hits zijn (trends?) op youtube? ik had een video gepost van TVOH en die doet het echt goed!
Nee ik klik niet zelf.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:06 schreef kl00n-1 het volgende:
Misschien kunnen jullie mij verder helpen.
Aangezien ik financieel nogal krap zit wil ik online iets bij verdienen.
Nu lijkt dit idee me wel tof maar ik vroeg me af met wat voor website's jullie dit doen.
Je hebt toch wel n flink aantal clicks nodig als ik het goed begrijp en wie klikt er nu express op n banner oid?
+ startup kosten voor hosting. Al zijn dat geen mega bedragen.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee ik klik niet zelf.
Nee ik geef niet mijn niches prijs.
Nee je gaat niet snel veel verdienen (ligt er ook aan wat je onder veel verstaat)
Nee niemand gaat je helpen met hier zo moet het plus er is geen get rich quick plan.
Het is goed researchen, iets doen waar je zelf in geïnteresseerd bent en net als met de rest hard werken.
Bedankt!quote:Op maandag 9 januari 2012 16:08 schreef Bill_E het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/tr(...)re&loc1=jpn&loc2=nld
Dit dus, tevens een domme vraag, lees je nog maar even flink in.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee ik klik niet zelf.
Nee ik geef niet mijn niches prijs.
Nee je gaat niet snel veel verdienen (ligt er ook aan wat je onder veel verstaat)
Nee niemand gaat je helpen met hier zo moet het plus er is geen get rich quick plan.
Het is goed researchen, iets doen waar je zelf in geïnteresseerd bent en net als met de rest hard werken.
http://support.google.com(...)hl=nl&answer=1282111quote:Op maandag 9 januari 2012 18:11 schreef Blobje het volgende:
Klopt het dat het ongeveer een week voordat Google je Adsense account goedkeurd? Heb me net aangemeld.
Wat heb je betaald en wat was voor jou de reden om dit domein aan te schaffen?quote:Op maandag 9 januari 2012 17:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb net www.koolhydraat.com gekocht.Kijken of het wat kan worden.
Ik gok regfeequote:Op maandag 9 januari 2012 18:43 schreef Skiet het volgende:
[..]
Wat heb je betaald en wat was voor jou de reden om dit domein aan te schaffen?
Ik heb ¤ 10,- betaald en de reden was omdat ik op sitedeals.nl of één van de concurrenten een soortgelijk adress zag staan en ik vervolgens bij trans-ip keek of koolhydraat.blabla vrij is.quote:Op maandag 9 januari 2012 18:43 schreef Skiet het volgende:
[..]
Wat heb je betaald en wat was voor jou de reden om dit domein aan te schaffen?
Ja klote zooi...lees het net. Graf Loden Leeuw ook. Damn thnx voor de tip. Fix wel wat.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:34 schreef waaromniet1988 het volgende:
Razor, je kan nu scoren met Naakte beatrix op Luckytv.
Dit wordt denk ik een rel
Is dat nu photoshop of wat?quote:Op maandag 9 januari 2012 20:34 schreef waaromniet1988 het volgende:
Razor, je kan nu scoren met Naakte beatrix op Luckytv.
Dit wordt denk ik een rel
video: http://www.zideo.nl/video(...)deo/6c4971616d6c6f3d
Eerder videoshopquote:
Heb hem alleen opgezet in het begin. Na 3 maanden collega erbij gehaald (ivm zijn adsense) en voor artikelen posten. Dankzij hem heb ik dagelijks nu meer berichten ipv 1 a 2 per dag. (Nu soms 10 per dag).quote:Op maandag 9 januari 2012 21:22 schreef dirkjo het volgende:
Vroeg me eigenlijk iets af; heb jij geen spijt dat je de website niet alleen hebt opgezet, razor?
Rond de 17 euro voor vandaag. Nog iets van 10 euro en ik heb deze maand de 200 bereikt.quote:
Ah okequote:Op maandag 9 januari 2012 21:23 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Heb hem alleen opgezet in het begin. Na 3 maanden collega erbij gehaald (ivm zijn adsense) en voor artikelen posten. Dankzij hem heb ik dagelijks nu meer berichten ipv 1 a 2 per dag. (Nu soms 10 per dag).
Maar je steekt er ofc. wel veel tijd in. Als je plotseling inactief bent dan gaan je views ook weg denk ik?quote:Op maandag 9 januari 2012 22:01 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Rond de 17 euro voor vandaag. Nog iets van 10 euro en ik heb deze maand de 200 bereikt.
Ik vind het best een leuk domain!quote:Op maandag 9 januari 2012 23:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat denken jullie van www.supportervanoranje.nl als blog en news feed. Veel potentie voor het aankomende EK niet?
Hoge CPC en die advertentieplek is heel effectief (was bij mijn vorige blog ook zo) toen had er ik zelfs nog eentje boven elk artikel (ziet er niet uit maar loopt als een trein).quote:Op maandag 9 januari 2012 22:34 schreef IcewindNL het volgende:
Wat ik me nou afvroeg razor21..ik heb enkele artikels van je bekeken...maar onder elk artikel heb je maar 1 advertentie staan...
Heb je nou zoveel bezoekers dat je toch veel inkomsten heb, een hoge CTR ( >5%??) of hoge cpc (>0.50 euro)..of werkt deze advertentieplek gewoon heel effectief?
Mag ik vragen hoe je die site PR6 hebt gekregen? Veel backlinks/content ofzo? Slim bedacht iig om te verdienen met backlinks verkopen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:25 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik heb al een tijdje een nieuwssite met pagerank 6 en verdien er zeer goed aan door het verkopen van pagina's waarop backlinks geplaatst kunnen worden. Ik denk alleen dat er nog wel wat meer uit te halen valt. Adsense loopt echter voor geen meter. Zijn er nog goede alternatieven volgens jullie?
Ik heb me niet echt toegelegd op het verkrijgen van zoveel mogelijk backlinks, maar gewoon gezorgd voor kwalitatief goede content en zoveel mogelijk primeurs. Ook heeft de site verschillende keren op de grotere nieuwssites (NU.nl, Geenstijl, FOK!) gestaan en daardoor is het snel gegaan. Nu moet ik wel zeggen dat 'ie al sinds 2005 bestaat en de hoogtijdagen echt in 2007 en 2008 waren, toen Adsense erg veel opbracht. Tegenwoordig heb ik er echter minder tijd voor (wat weer voor minder bezoekers zorgt) en dan zijn die backlinks inderdaad een goed alternatief.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:08 schreef Woerd26 het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe je die site PR6 hebt gekregen? Veel backlinks/content ofzo? Slim bedacht iig om te verdienen met backlinks verkopen.
Kun je ook zien waar de bezoekers vandaan komen? Waarschijnlijk heb je normaal veel amerikaanse bezoekers gezien de RPM/eCPM en heb je nu bezoekers uit andere landen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:57 schreef benx het volgende:
5000 views per uur nu op youtube, een van mijn videos is een soort van ''viral'' gegaan ofzo, maar heb maar een RPM van 0.41 waar het normaal 2.00 + is.
Dat is heel vaak, helemaal enthousiast en dan oh is wel veel geld..... laat maar.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:56 schreef Razor21 het volgende:
Damn wordt gek van die potentiële verkopers voor mijn weblog. Vandaag ook alweer 2 mails verstuurd met alle bewijzen (inkomsten / stats) en daarna hoor je vaak niets meer.
Maar zit één mogelijk serieuze kandidaat tussen die wellicht 2000 euro overheeft. Ik hoop het zo kan ik lekker met iets anders beginnen.
Verkoop het nou niet steedsquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:56 schreef Razor21 het volgende:
Damn wordt gek van die potentiële verkopers voor mijn weblog. Vandaag ook alweer 2 mails verstuurd met alle bewijzen (inkomsten / stats) en daarna hoor je vaak niets meer.
Maar zit één mogelijk serieuze kandidaat tussen die wellicht 2000 euro overheeft. Ik hoop het zo kan ik lekker met iets anders beginnen.
Inderdaad en wie weet wordt je zelfs aangesproken door een groot productiebedrijf oid omdat dit een aardig goede url ook is en de TV wereld is groot.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:44 schreef Tauchmeister het volgende:
Heb net je stats gezien Razor, maar ik zou een verkoop gewoon eens uit je hoofd zetten en er nog een tijdje mee doorgaan. Maak een goede lay-out en zorg dat je op dit bezoekerspeil de komende paar maanden blijft, dan kan je 'm altijd nog verkopen over een tijdje. Maar dan wel voor het dubbele of zelfs meer.
Nu ik er zo over nadenk hebben jullie gelijk. Maar het is wel verleidelijk kan ik vertellen als iemand XXXX gaat bieden.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Inderdaad en wie weet wordt je zelfs aangesproken door een groot productiebedrijf oid omdat dit een aardig goede url ook is en de TV wereld is groot.
Een X erachter is nog leuker.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:50 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Nu ik er zo over nadenk hebben jullie gelijk. Maar het is wel verleidelijk kan ik vertellen als iemand XXXX gaat bieden.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind het best een leuk domain!
Ik weet van sitedeals dat zulke sites het erg goed doen, maar het is kort.
Je kunt er vaak niet een heel jaar mee bezig zijn maar alleen in de maanden dat de wedstrijden zijn of het EK/WK..
Maar ik denk dat je dit domain heel mooi kan combineren met een nieuws site en een webshop
Ja tochquote:
Vergeet niet dat de belasting straks ook nog een graantje wilt meepikken..quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:50 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Nu ik er zo over nadenk hebben jullie gelijk. Maar het is wel verleidelijk kan ik vertellen als iemand XXXX gaat bieden.
Vertel mij watquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:38 schreef JoshuaL het volgende:
[..]
Vergeet niet dat de belasting straks ook nog een graantje wilt meepikken..
Wou zeggen. Bouw een webshop en tegen de zomer lach je je dood, daarna kun je het domein alsnog verkopen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja toch![]()
Leeuwenkoppen, oranje slingers, sjaaltjes.. noem het maar op toeters.. alles kopen die mafkezen dan
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:00 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Wou zeggen. Bouw een webshop en tegen de zomer lach je je dood, daarna kun je het domein alsnog verkopen.
Ja ben benieuwd wat ik dit jaar mag betalen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:38 schreef JoshuaL het volgende:
[..]
Vergeet niet dat de belasting straks ook nog een graantje wilt meepikken..
Dat is ook wel zo.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:40 schreef Tauchmeister het volgende:
Belasting betalen belachelijk? Je kunt blij zijn dat je belasting mag betalen.
Het is 114quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:44 schreef Razor21 het volgende:
Voor de geintresseerden weer wat pareltjes![]()
dat alarm nummer voor dieren 144 is live.
144dieren.nl is nog vrij. (overheid heeft http://www.144redeendier.nl)
Laat maar heb hem toch zelf maar gekocht voor die ¤ 2,32 kon ik het niet laten. Ga van het weekend ervoor zorgen dat ik een klein blog opzet en ik hoger zal ranken dan zij. En dan moeten ze hem wel overkopen op een gegeven moment.
En om de overheid te pesten kun je ook nog overheit.nl kopen![]()
en anders koop je overschijt.nl is ook nog vrij (
)
Je legt liever zelf de straat naar de winkel?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:46 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo.
Maar blijf het belachelijk vinden dat zij overal en altijd een graantje mee moeten pikken van je eigen verdiende geld. Maar dat is mijn mening.
mmhm, tegen die tijd heb ik vast geen zin om een nieuwssite op te zetten ivm lopende projecten. Ik denk dat ze voor die tijd nog wel voor een leuke prijs weg kunnen gaan naar iemand die het risico wil nemen / het niet weet.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:36 schreef JDx het volgende:
Hmmm, hoop dat je weet dat Apple het recht heeft om dat soort domeinen kosteloos terug te vragen. Is een hele rechtzaak over geweest.
Alle domeinen die daar op lijken en zijn geregistreerd na een bepaalde datum ben je kwijt. Wij wilden met het werk iphonecalls punt com volgens mij kopen, maar advocaat heeft dat toen afgewezen.
Nee hoor 144 is het schrok al. (nieuwe nummer) 114 bestaat idd ook.quote:
one--- editquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:42 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Nee hoor 144 is het schrok al. (nieuwe nummer) 114 bestaat idd ook.
Niet echt, wel eens bij mijn hoster geregeld dat mijn WHOIS gegevens weggehaald werden bij mijn domein. Was zo gepiept.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:52 schreef Tauchmeister het volgende:
Eén van jullie ervaring met het anoniem registreren van domeinnamen?
quote:owner-fname: Klant
owner-mname: van
owner-lname: Simple Hosting
Domeinen met streepjes zijn kutquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:33 schreef drumstickNL het volgende:
Ik heb ipad4-news.com en aan verwante domains gekocht, hopen dat Apple niet voor iets anders gaat kiezen.
Dat is inderdaad klote. Ik klik zelf eigenlijk ook nooit op ads om eerlijk te zijn.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:54 schreef JDx het volgende:
Had vandaag meer dan 600 bezoekers (normaal ongeveer 60) op NVus.nl alleen doordat dumpert iets had gepost over een glijbaan in je huis en ik op 1 sta in Google als je daar op zoekt.
http://www.nvus.nl/2011/03/04/never-grow-up-glijbaan-in-huis/
600+ bezoekers, 2 kliks, 41 cent... tegenvaller...
Adresgegevens en telefoonnummer ook? Dan vind ik eigenlijk veel belangrijker, paar vervelende ervaringen mee gehad.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:53 schreef YazooW het volgende:
[..]
Niet echt, wel eens bij mijn hoster geregeld dat mijn WHOIS gegevens weggehaald werden bij mijn domein. Was zo gepiept.
Nu staat er zoiets:
[..]
1 streepje kan wel.quote:
Ik ben van mening dat je geen domain met streepjes moet kopen.. en dat baseer ik op dit: Hoevaak typ jij een domain in met een streepje erin? Of noem eens 5 of 10 populaire sites met een streepje in de url?quote:
Alles is anoniem gemaakt. Alleen mijn e-mail adres is zichtbaar gebleven. Weet overigens niet hoe andere hosters dit regelen, neem aan hetzelfde.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:58 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Adresgegevens en telefoonnummer ook? Dan vind ik eigenlijk veel belangrijker, paar vervelende ervaringen mee gehad.
Precies.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:09 schreef Geo4kant het volgende:
Ze moeten gewoon alles verbergen en een contactformulier geven om de eigenaar te contacteren ..
Is dit jou mening of hoe de meeste hosters te werk gaan?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:09 schreef Geo4kant het volgende:
Ze moeten gewoon alles verbergen en een contactformulier geven om de eigenaar te contacteren ..
laten we het erop houden dat ik genoeg geld verdien met domeinen met streepjequote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat je geen domain met streepjes moet kopen.. en dat baseer ik op dit: Hoevaak typ jij een domain in met een streepje erin? Of noem eens 5 of 10 populaire sites met een streepje in de url?
En niet googlen, gewoon uit je hoofd
Bij echt een sterke naam kan 't wel maar heb nog meer ipad4 domains die wat sterker zijn.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat je geen domain met streepjes moet kopen.. en dat baseer ik op dit: Hoevaak typ jij een domain in met een streepje erin? Of noem eens 5 of 10 populaire sites met een streepje in de url?
En niet googlen, gewoon uit je hoofd
Dit is hoe ik het graag zou willen zien, mijn mening dus.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:19 schreef YazooW het volgende:
[..]
Is dit jou mening of hoe de meeste hosters te werk gaan?
Zal wel komen omdat Dumpert reclame voor de filmpjes heeft, met Adblock Plus van Firefox zie je die niet. Een heel groot gedeelte heeft deze plugin aanstaan op Dumpert, waaronder ik. Staat ook vaak in de comments als er iemand klaagt over de reclame.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:54 schreef JDx het volgende:
Had vandaag meer dan 600 bezoekers (normaal ongeveer 60) op NVus.nl alleen doordat dumpert iets had gepost over een glijbaan in je huis en ik op 1 sta in Google als je daar op zoekt.
http://www.nvus.nl/2011/03/04/never-grow-up-glijbaan-in-huis/
600+ bezoekers, 2 kliks, 41 cent... tegenvaller...
een link van dumpert zou ik niet wijgerenquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:03 schreef JDx het volgende:
Idd, gewoon kutbezoek, block dat miss wel gewoon, voor als ze het weer eens linken, kost alleen maar bandbreedte.
Uhuh, way to goquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:03 schreef JDx het volgende:
Idd, gewoon kutbezoek, block dat miss wel gewoon, voor als ze het weer eens linken, kost alleen maar bandbreedte.
Eens, geen streepjes te zien hier: Deze 25 peperdure Nederlandse domeinnamen gaan in de verkoop.quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:03 schreef JDx het volgende:
Ik gebruik voor mijn .com domeinen whois guardquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:09 schreef Geo4kant het volgende:
Hoezo? Als je bezoek hebt en 1 op de 1000 klikt maar, wat heb je er dan aan? Kan je beter kwaliteitsbezoek toelaten.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Neger asjeblieft zeg me dat dit een trollpost is![]()
Ik meet de kwaliteit van m'n bezoekers niet in het aantal clicks hoor.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:06 schreef JDx het volgende:
[..]
Hoezo? Als je bezoek hebt en 1 op de 1000 klikt maar, wat heb je er dan aan? Kan je beter kwaliteitsbezoek toelaten.
Sounds like BS to me.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:59 schreef Razor21 het volgende:
Helaas verkoop gaat niet door. Hij viel over de tijd (2 uur per dag ongeveer bezig) en dat ik al op één sta in google met mijn domein. Dus geen groei mogelijkheden.
Als je je al zo druk maakt om klikjes, CTR en eCPM moet je je ook niet richten op de Nederlandse markt .. er zijn betere markten.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:06 schreef JDx het volgende:
[..]
Hoezo? Als je bezoek hebt en 1 op de 1000 klikt maar, wat heb je er dan aan? Kan je beter kwaliteitsbezoek toelaten.
Misschien je ad-blocker uitzetten?quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:19 schreef waaromniet1988 het volgende:
Razor, ik zie geen adsense meer op je site. What happened?
Ik dacht ook dat ik hem aan had. Dus ik ging even checken op dit forum, maar hier zie ik de ads wel.quote:
Nee hoor...de adsensereclame staat er gewoon op (selecteer alles/kijk in broncode), hij toont alleen niets. Geen idee waarom..quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:59 schreef JDx het volgende:
Zo te zien heeft ie een sponsor gevonden die exclusief betaalt voor links.
Same.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:07 schreef IcewindNL het volgende:
[..]
Nee hoor...de adsensereclame staat er gewoon op (selecteer alles/kijk in broncode), hij toont alleen niets. Geen idee waarom..
Ik zie alleen die van eiwitten, maar dat is een betalende sponsor volgens mij.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:14 schreef ursel het volgende:
Op de berichten pagina's zelf staat gewoon een adsense block hoor
Gelukkig maarquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:44 schreef Razor21 het volgende:
Nee geen ban.
Komt door artikel woord naakt komt er in voor dan toont hij deze niet.
Eiwit is idd betalende.
Adsense is dus gewoon zichtbaar
Lijkt mij wel redelijk.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:33 schreef Tauchmeister het volgende:
¤50,- per week lijkt me wel erg veel. Eerder per maand.
Best redelijk hoor.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:33 schreef Tauchmeister het volgende:
¤50,- per week lijkt me wel erg veel. Eerder per maand.
Eh, dat is geen wordpress site hoor:oquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:16 schreef Razor21 het volgende:
Echt slecht trouwens die 144redeendier.nl kijk eens naar de titel : Blabla | En nog een wordpress site![]()
Nu al een voorsprong op hun.
Klopt foutje van mij zat op mijn eigen tabbladquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:21 schreef IcewindNL het volgende:
[..]
Eh, dat is geen wordpress site hoor:o
Denk ook dat ze door de hoge hoeveelheid kwaliteit backlinks die meta keywords niet nodig hebbenquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:23 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Klopt foutje van mij zat op mijn eigen tabblad![]()
Maar dit is wel slecht van ze : <meta name="keywords" content=""> helemaal leeg
Wat ik me nou afvraag. Je hebt bijna niks op die site staan. En toch al een advertentie. Hoe krijg je dat voor elkaar dat zoiets goedgekeurd wordt?quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:30 schreef Razor21 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo alles staat klaar.
Dit is even andere Adsense dan ik gewend ben
Je word maar 1 keer beoordeeld voor Adsense. Als je word geaccepteerd, mag je ads plaatsen op zoveel sites als je wiltquote:Op donderdag 12 januari 2012 00:05 schreef Blobje het volgende:
[..]
Wat ik me nou afvraag. Je hebt bijna niks op die site staan. En toch al een advertentie. Hoe krijg je dat voor elkaar dat zoiets goedgekeurd wordt?
Ah, dat is goed om te weten.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:08 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Je word maar 1 keer beoordeeld voor Adsense. Als je word geaccepteerd, mag je ads plaatsen op zoveel sites als je wilt
Jup.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:16 schreef De-Hamster het volgende:
Gaat er iemand van jullie naar de webwinkelvakdagen in de jaarbeurs in Utrecht aanstaande 25 & 26 januari?
Zit 27 en 28 al op de PHP benelux in Antwerpenquote:Op donderdag 12 januari 2012 00:16 schreef De-Hamster het volgende:
Gaat er iemand van jullie naar de webwinkelvakdagen in de jaarbeurs in Utrecht aanstaande 25 & 26 januari?
Al kan google je wel weer blocken als je ads zet op een site met zo weinig inhoud.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:08 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Je word maar 1 keer beoordeeld voor Adsense. Als je word geaccepteerd, mag je ads plaatsen op zoveel sites als je wilt
http://www.afslag2.nl/artikels/google-ssl-invloed-analyticsquote:Op donderdag 12 januari 2012 11:45 schreef maikel112 het volgende:
Vraagje over realtime analytics.
Onder het kopje belangrijkste zoekwoorden heb ik sinds vanmorgen een aantal hits waar geen zoekwoord bij staat, er staat dan zoekwoord blanco en aantal bezoekers bijv. 3.
Weet iemand hoe dit ontstaat?
U hebt PMquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:41 schreef Geo4kant het volgende:
Weet iemand (goede) boeken voor XHTML/CSS/SEO? En dan niet het beginners spul maar beetje bijschaven.. vooral CSS heb ik weinig meer aangedaan laatste 2 jaar..
Ja. Houder wijzigen is bij Transip zelfs 10 euro.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Is het gebruikelijk dat een host ¤ 3,95 in rekening brengt om je WHOIS gegevens weg te halen?
10euro? Dat was toch 5? .....quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:09 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja. Houder wijzigen is bij Transip zelfs 10 euro.
werk jij gratis? Voor wat het kost kun je natuurlijk weinig service verwachten tov wat je al krijgtquote:Op donderdag 12 januari 2012 15:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
10euro? Dat was toch 5? .....
Sowieso vind ik dat belachelijk, ik snap het.. zo werkt de wereld overal aan willen verdienen maar ik zou het graag gratis zien.
Tijd is geld.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sowieso vind ik dat belachelijk, ik snap het.. zo werkt de wereld overal aan willen verdienen maar ik zou het graag gratis zien.
Moet je zorgen voor goede integratie met Facebook, dan kan het misschien aanslaan.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:13 schreef robin007bond het volgende:
Pas nog elkedageengrap.nl geregistreerd. Nu nog een site maken. Hopelijk gaat het een beetje lopen.
Het punt is dat Transip hier als een van de weinige partijen altijd al vrij veel voor rekende. De SIDN rekent tegenwoordig geen kosten meer voor een houderwijziging aan de registrars en de meeste registrars berekenen hun klanten ook niets. Transip vraagt nog steeds 5 euro.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
TNX!quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:28 schreef JortK het volgende:
[..]
http://www.afslag2.nl/artikels/google-ssl-invloed-analytics
Ik zie toch vaak VPScash sites langskomen op sitedeals die per maand rond de 50 a 75 euro opbrengen. Geen vetpot, maar je hoeft er ook eigenlijk helemaal niks voor te doen als je site klaar is. De hosting heb je er dan al heel snel uit en een miskoop kan het dan eigenlijk al niet meer zijn. Zal me er eens meer in gaan verdiepen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:16 schreef Geo4kant het volgende:
Weinig ervaring, ik heb geloof 1 of 2 mensen aangemeld via VPScash en daar krijg ik af en toe zo'n 2 tot 8 euro voorvoor de wereldwijde markt ging ik voor AWEMPIRE maar ik heb me er nooit echt voor ingezet.
Ik denk dat het wel werkt omdat er nog zoveel sites zijn die het gebruiken, zelfs TPB e.d.
Ja en nee, ik weet niet of die mensen wat uitgeven aan advertentie campagnes, de revshare methode is wel lekker omdat je dan vaak levenslang er aan verdiend net als bij Poker..quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:52 schreef Blobje het volgende:
[..]
Ik zie toch vaak VPScash sites langskomen op sitedeals die per maand rond de 50 a 75 euro opbrengen. Geen vetpot, maar je hoeft er ook eigenlijk helemaal niks voor te doen als je site klaar is. De hosting heb je er dan al heel snel uit en een miskoop kan het dan eigenlijk al niet meer zijn. Zal me er eens meer in gaan verdiepen.
Een beetje marketing voor je website hoeft je geen handen vol met geld te kosten lijkt me.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja en nee, ik weet niet of die mensen wat uitgeven aan advertentie campagnes, de revshare methode is wel lekker omdat je dan vaak levenslang er aan verdiend net als bij Poker..
Maar.. het zijn wel extreme 3000 in een dozijn sites, alle niches zitten al bomvol maar die helemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |