Ja tochquote:
Vergeet niet dat de belasting straks ook nog een graantje wilt meepikken..quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:50 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Nu ik er zo over nadenk hebben jullie gelijk. Maar het is wel verleidelijk kan ik vertellen als iemand XXXX gaat bieden.
Vertel mij watquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:38 schreef JoshuaL het volgende:
[..]
Vergeet niet dat de belasting straks ook nog een graantje wilt meepikken..
Wou zeggen. Bouw een webshop en tegen de zomer lach je je dood, daarna kun je het domein alsnog verkopen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja toch![]()
Leeuwenkoppen, oranje slingers, sjaaltjes.. noem het maar op toeters.. alles kopen die mafkezen dan
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:00 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Wou zeggen. Bouw een webshop en tegen de zomer lach je je dood, daarna kun je het domein alsnog verkopen.
Ja ben benieuwd wat ik dit jaar mag betalen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:38 schreef JoshuaL het volgende:
[..]
Vergeet niet dat de belasting straks ook nog een graantje wilt meepikken..
Dat is ook wel zo.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:40 schreef Tauchmeister het volgende:
Belasting betalen belachelijk? Je kunt blij zijn dat je belasting mag betalen.
Het is 114quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:44 schreef Razor21 het volgende:
Voor de geintresseerden weer wat pareltjes![]()
dat alarm nummer voor dieren 144 is live.
144dieren.nl is nog vrij. (overheid heeft http://www.144redeendier.nl)
Laat maar heb hem toch zelf maar gekocht voor die ¤ 2,32 kon ik het niet laten. Ga van het weekend ervoor zorgen dat ik een klein blog opzet en ik hoger zal ranken dan zij. En dan moeten ze hem wel overkopen op een gegeven moment.
En om de overheid te pesten kun je ook nog overheit.nl kopen![]()
en anders koop je overschijt.nl is ook nog vrij (
)
Je legt liever zelf de straat naar de winkel?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:46 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo.
Maar blijf het belachelijk vinden dat zij overal en altijd een graantje mee moeten pikken van je eigen verdiende geld. Maar dat is mijn mening.
mmhm, tegen die tijd heb ik vast geen zin om een nieuwssite op te zetten ivm lopende projecten. Ik denk dat ze voor die tijd nog wel voor een leuke prijs weg kunnen gaan naar iemand die het risico wil nemen / het niet weet.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:36 schreef JDx het volgende:
Hmmm, hoop dat je weet dat Apple het recht heeft om dat soort domeinen kosteloos terug te vragen. Is een hele rechtzaak over geweest.
Alle domeinen die daar op lijken en zijn geregistreerd na een bepaalde datum ben je kwijt. Wij wilden met het werk iphonecalls punt com volgens mij kopen, maar advocaat heeft dat toen afgewezen.
Nee hoor 144 is het schrok al. (nieuwe nummer) 114 bestaat idd ook.quote:
one--- editquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:42 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Nee hoor 144 is het schrok al. (nieuwe nummer) 114 bestaat idd ook.
Niet echt, wel eens bij mijn hoster geregeld dat mijn WHOIS gegevens weggehaald werden bij mijn domein. Was zo gepiept.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:52 schreef Tauchmeister het volgende:
Eén van jullie ervaring met het anoniem registreren van domeinnamen?
quote:owner-fname: Klant
owner-mname: van
owner-lname: Simple Hosting
Domeinen met streepjes zijn kutquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:33 schreef drumstickNL het volgende:
Ik heb ipad4-news.com en aan verwante domains gekocht, hopen dat Apple niet voor iets anders gaat kiezen.
Dat is inderdaad klote. Ik klik zelf eigenlijk ook nooit op ads om eerlijk te zijn.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:54 schreef JDx het volgende:
Had vandaag meer dan 600 bezoekers (normaal ongeveer 60) op NVus.nl alleen doordat dumpert iets had gepost over een glijbaan in je huis en ik op 1 sta in Google als je daar op zoekt.
http://www.nvus.nl/2011/03/04/never-grow-up-glijbaan-in-huis/
600+ bezoekers, 2 kliks, 41 cent... tegenvaller...
Adresgegevens en telefoonnummer ook? Dan vind ik eigenlijk veel belangrijker, paar vervelende ervaringen mee gehad.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:53 schreef YazooW het volgende:
[..]
Niet echt, wel eens bij mijn hoster geregeld dat mijn WHOIS gegevens weggehaald werden bij mijn domein. Was zo gepiept.
Nu staat er zoiets:
[..]
1 streepje kan wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |