Dat gaat wel goed. Ik zoek iets wat net zo goed bekeken zal worden als TVOH stuff.quote:Op maandag 9 januari 2012 15:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Moet je wel mee uitkijken, want RTL heeft daar het auteursrecht op.
Vriendelijk bedankt, maar dat is de vraag nietquote:Op maandag 9 januari 2012 15:56 schreef JDx het volgende:
Je mag geen reclame zetten op dat soort filmpjes trouwens.
http://www.youtube.com/tr(...)re&loc1=jpn&loc2=nldquote:Op maandag 9 januari 2012 15:12 schreef benx het volgende:
Kan ik op een of andere manier zien wat hits zijn (trends?) op youtube? ik had een video gepost van TVOH en die doet het echt goed!
Nee ik klik niet zelf.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:06 schreef kl00n-1 het volgende:
Misschien kunnen jullie mij verder helpen.
Aangezien ik financieel nogal krap zit wil ik online iets bij verdienen.
Nu lijkt dit idee me wel tof maar ik vroeg me af met wat voor website's jullie dit doen.
Je hebt toch wel n flink aantal clicks nodig als ik het goed begrijp en wie klikt er nu express op n banner oid?
+ startup kosten voor hosting. Al zijn dat geen mega bedragen.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee ik klik niet zelf.
Nee ik geef niet mijn niches prijs.
Nee je gaat niet snel veel verdienen (ligt er ook aan wat je onder veel verstaat)
Nee niemand gaat je helpen met hier zo moet het plus er is geen get rich quick plan.
Het is goed researchen, iets doen waar je zelf in geïnteresseerd bent en net als met de rest hard werken.
Bedankt!quote:Op maandag 9 januari 2012 16:08 schreef Bill_E het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/tr(...)re&loc1=jpn&loc2=nld
Dit dus, tevens een domme vraag, lees je nog maar even flink in.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee ik klik niet zelf.
Nee ik geef niet mijn niches prijs.
Nee je gaat niet snel veel verdienen (ligt er ook aan wat je onder veel verstaat)
Nee niemand gaat je helpen met hier zo moet het plus er is geen get rich quick plan.
Het is goed researchen, iets doen waar je zelf in geïnteresseerd bent en net als met de rest hard werken.
http://support.google.com(...)hl=nl&answer=1282111quote:Op maandag 9 januari 2012 18:11 schreef Blobje het volgende:
Klopt het dat het ongeveer een week voordat Google je Adsense account goedkeurd? Heb me net aangemeld.
Wat heb je betaald en wat was voor jou de reden om dit domein aan te schaffen?quote:Op maandag 9 januari 2012 17:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb net www.koolhydraat.com gekocht.Kijken of het wat kan worden.
Ik gok regfeequote:Op maandag 9 januari 2012 18:43 schreef Skiet het volgende:
[..]
Wat heb je betaald en wat was voor jou de reden om dit domein aan te schaffen?
Ik heb ¤ 10,- betaald en de reden was omdat ik op sitedeals.nl of één van de concurrenten een soortgelijk adress zag staan en ik vervolgens bij trans-ip keek of koolhydraat.blabla vrij is.quote:Op maandag 9 januari 2012 18:43 schreef Skiet het volgende:
[..]
Wat heb je betaald en wat was voor jou de reden om dit domein aan te schaffen?
Ja klote zooi...lees het net. Graf Loden Leeuw ook. Damn thnx voor de tip. Fix wel wat.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:34 schreef waaromniet1988 het volgende:
Razor, je kan nu scoren met Naakte beatrix op Luckytv.
Dit wordt denk ik een rel
Is dat nu photoshop of wat?quote:Op maandag 9 januari 2012 20:34 schreef waaromniet1988 het volgende:
Razor, je kan nu scoren met Naakte beatrix op Luckytv.
Dit wordt denk ik een rel
video: http://www.zideo.nl/video(...)deo/6c4971616d6c6f3d
Eerder videoshopquote:
Heb hem alleen opgezet in het begin. Na 3 maanden collega erbij gehaald (ivm zijn adsense) en voor artikelen posten. Dankzij hem heb ik dagelijks nu meer berichten ipv 1 a 2 per dag. (Nu soms 10 per dag).quote:Op maandag 9 januari 2012 21:22 schreef dirkjo het volgende:
Vroeg me eigenlijk iets af; heb jij geen spijt dat je de website niet alleen hebt opgezet, razor?
Rond de 17 euro voor vandaag. Nog iets van 10 euro en ik heb deze maand de 200 bereikt.quote:
Ah okequote:Op maandag 9 januari 2012 21:23 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Heb hem alleen opgezet in het begin. Na 3 maanden collega erbij gehaald (ivm zijn adsense) en voor artikelen posten. Dankzij hem heb ik dagelijks nu meer berichten ipv 1 a 2 per dag. (Nu soms 10 per dag).
Maar je steekt er ofc. wel veel tijd in. Als je plotseling inactief bent dan gaan je views ook weg denk ik?quote:Op maandag 9 januari 2012 22:01 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Rond de 17 euro voor vandaag. Nog iets van 10 euro en ik heb deze maand de 200 bereikt.
Ik vind het best een leuk domain!quote:Op maandag 9 januari 2012 23:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat denken jullie van www.supportervanoranje.nl als blog en news feed. Veel potentie voor het aankomende EK niet?
Hoge CPC en die advertentieplek is heel effectief (was bij mijn vorige blog ook zo) toen had er ik zelfs nog eentje boven elk artikel (ziet er niet uit maar loopt als een trein).quote:Op maandag 9 januari 2012 22:34 schreef IcewindNL het volgende:
Wat ik me nou afvroeg razor21..ik heb enkele artikels van je bekeken...maar onder elk artikel heb je maar 1 advertentie staan...
Heb je nou zoveel bezoekers dat je toch veel inkomsten heb, een hoge CTR ( >5%??) of hoge cpc (>0.50 euro)..of werkt deze advertentieplek gewoon heel effectief?
Mag ik vragen hoe je die site PR6 hebt gekregen? Veel backlinks/content ofzo? Slim bedacht iig om te verdienen met backlinks verkopen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:25 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik heb al een tijdje een nieuwssite met pagerank 6 en verdien er zeer goed aan door het verkopen van pagina's waarop backlinks geplaatst kunnen worden. Ik denk alleen dat er nog wel wat meer uit te halen valt. Adsense loopt echter voor geen meter. Zijn er nog goede alternatieven volgens jullie?
Ik heb me niet echt toegelegd op het verkrijgen van zoveel mogelijk backlinks, maar gewoon gezorgd voor kwalitatief goede content en zoveel mogelijk primeurs. Ook heeft de site verschillende keren op de grotere nieuwssites (NU.nl, Geenstijl, FOK!) gestaan en daardoor is het snel gegaan. Nu moet ik wel zeggen dat 'ie al sinds 2005 bestaat en de hoogtijdagen echt in 2007 en 2008 waren, toen Adsense erg veel opbracht. Tegenwoordig heb ik er echter minder tijd voor (wat weer voor minder bezoekers zorgt) en dan zijn die backlinks inderdaad een goed alternatief.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:08 schreef Woerd26 het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe je die site PR6 hebt gekregen? Veel backlinks/content ofzo? Slim bedacht iig om te verdienen met backlinks verkopen.
Kun je ook zien waar de bezoekers vandaan komen? Waarschijnlijk heb je normaal veel amerikaanse bezoekers gezien de RPM/eCPM en heb je nu bezoekers uit andere landen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:57 schreef benx het volgende:
5000 views per uur nu op youtube, een van mijn videos is een soort van ''viral'' gegaan ofzo, maar heb maar een RPM van 0.41 waar het normaal 2.00 + is.
Dat is heel vaak, helemaal enthousiast en dan oh is wel veel geld..... laat maar.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:56 schreef Razor21 het volgende:
Damn wordt gek van die potentiële verkopers voor mijn weblog. Vandaag ook alweer 2 mails verstuurd met alle bewijzen (inkomsten / stats) en daarna hoor je vaak niets meer.
Maar zit één mogelijk serieuze kandidaat tussen die wellicht 2000 euro overheeft. Ik hoop het zo kan ik lekker met iets anders beginnen.
Verkoop het nou niet steedsquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:56 schreef Razor21 het volgende:
Damn wordt gek van die potentiële verkopers voor mijn weblog. Vandaag ook alweer 2 mails verstuurd met alle bewijzen (inkomsten / stats) en daarna hoor je vaak niets meer.
Maar zit één mogelijk serieuze kandidaat tussen die wellicht 2000 euro overheeft. Ik hoop het zo kan ik lekker met iets anders beginnen.
Inderdaad en wie weet wordt je zelfs aangesproken door een groot productiebedrijf oid omdat dit een aardig goede url ook is en de TV wereld is groot.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:44 schreef Tauchmeister het volgende:
Heb net je stats gezien Razor, maar ik zou een verkoop gewoon eens uit je hoofd zetten en er nog een tijdje mee doorgaan. Maak een goede lay-out en zorg dat je op dit bezoekerspeil de komende paar maanden blijft, dan kan je 'm altijd nog verkopen over een tijdje. Maar dan wel voor het dubbele of zelfs meer.
Nu ik er zo over nadenk hebben jullie gelijk. Maar het is wel verleidelijk kan ik vertellen als iemand XXXX gaat bieden.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Inderdaad en wie weet wordt je zelfs aangesproken door een groot productiebedrijf oid omdat dit een aardig goede url ook is en de TV wereld is groot.
Een X erachter is nog leuker.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:50 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Nu ik er zo over nadenk hebben jullie gelijk. Maar het is wel verleidelijk kan ik vertellen als iemand XXXX gaat bieden.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind het best een leuk domain!
Ik weet van sitedeals dat zulke sites het erg goed doen, maar het is kort.
Je kunt er vaak niet een heel jaar mee bezig zijn maar alleen in de maanden dat de wedstrijden zijn of het EK/WK..
Maar ik denk dat je dit domain heel mooi kan combineren met een nieuws site en een webshop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |