Professionele hulp zonder dat je die hulp wilt?quote:Op woensdag 28 december 2011 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan moet je dat wel echt zelf willen, anders is dat echt zinloos
Als je het niet wil, moet je je ook niet kut gaan voelen.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan moet je dat wel echt zelf willen, anders is dat echt zinloos
Dat gaat helpen denk je?quote:Op woensdag 28 december 2011 21:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Professionele hulp zonder dat je die hulp wilt?
Ja dat heb je ook echt zelf in de handquote:Op woensdag 28 december 2011 21:22 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Als je het niet wil, moet je je ook niet kut gaan voelen.
En er zijn geen mogelijkheden om lekkerder in je vel te gaan zitten? Of ben je daar al mee bezig?quote:Op woensdag 28 december 2011 21:16 schreef Capstan het volgende:
[..]
Als ik naar mezelf kijk heb je wel een punt. Niet op het gebied waar de problemen van Loka zich op richten, maar wel vanuit mijn eigen "problemen" gezien.
Jij bent toch vrij onzeker naar vrouwen? (corrigeer mij wanneer ik de verkeerde voor mij heb) Is het niet handig om eerst één deel aan te pakken, sporten+muziekvereniging of zoiets, en zo steeds verder te werken? Mijzelf als voorbeeld te nemen had ik op de middelbare hele goeie vriendinnen maar we waren ook best een gesloten groepje. Toen ik ging studeren bij een vereniging gegaan+groot huis gaan wonen en merkte meteen dat zoiets 'kleins' invloed heeft op de rest van je leven.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:17 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Als ik verhalen van andere mensen uit mijn omgeving hoor en alles zie wat op social networks gebeurd dan stelt mijn leven helemaal niets voor. Ik heb ook heel erg het gevoel dat ik mezelf moet bewijzen voor anderen, en dan mijn ouders in het bijzonder. Dat legt heel veel druk op me om meer te presteren dan ik op dit moment kan.
Aan de andere kant is het ook wel echt zo dat mijn leven niet echt een doel heeft. Ik heb niets waar ik naartoe wil. Ik weet daardoor niet wat ik moet en wil doen, maar ik ben daardoor ook niet gemotiveerd.
Ik hoop dat ik in 2012 iets leuks ga vinden om naartoe te werken
Hoe kun je je nou vreselijk kut voelen, maar geen hulp willen? Dat is een beredenering die ik niet volg.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat heb je ook echt zelf in de hand
Er is wel een beetje haast. Als ik het nu negeer moet ik later kiezen en dan weet ik echt niet meer dan nu denk ik.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:23 schreef Sinosappel het volgende:
Loka, ik haatte het altijd als dit tegen mij gezegd werd maar ik heb wel ervaren dat het waar is:
Je komt nog maar net kijken. Het is bijzonder als je het allemaal wél zou weten. Je hebt alle tijd om uit te vogelen wat je zou willen. Er is geen haast. Je hebt nog je hele leven voor je.
quote:Op woensdag 28 december 2011 21:01 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik kan daar echt niet tegen nu.Ik heb het recht om echt te janken.
Hoewel je daarmee wel een punt hebt is dat ook weer niet helemaal waar. Hoe lang dat hele leven nog duurt weet je niet. Soms is dat niet zo gek lang. Dat heb ik helaas van dichtbij meegemaakt.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:23 schreef Sinosappel het volgende:
Loka, ik haatte het altijd als dit tegen mij gezegd werd maar ik heb wel ervaren dat het waar is:
Je komt nog maar net kijken. Het is bijzonder als je het allemaal wél zou weten. Je hebt alle tijd om uit te vogelen wat je zou willen. Er is geen haast. Je hebt nog je hele leven voor je.
Laat maar joh dat snap je toch nietquote:Op woensdag 28 december 2011 21:24 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Hoe kun je je nou vreselijk kut voelen, maar geen hulp willen? Dat is een beredenering die ik niet volg.
Alles linkt ze tegenwoordig aan mijn liefdesverdriet waar ik al een kleine maand geen last meer van heb. Ik hou niet van mezelf om dat ik mijn haar niet doe en dat schijnt weer te komen om dat ik liefdesverdriet heb.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn ouders flippen de hele tijd als ik ze dingen probeer te vertellen. Ik denk dat ze niet echt blij zijn met wat er van mij geworden is en dat het ze frustreert dat ik niet ben zoals ze hopen dat ik zou zijn. Ze blijven hameren op dat ik 'zo slim ben' en 'ze dachten dat ik dingen makkelijk zou kunnen' en dat ik me maar over mijn puberproblemen heen moet zetten.
Ook goeie dingen?quote:Op woensdag 28 december 2011 21:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Alles linkt ze tegenwoordig aan mijn liefdesverdriet waar ik al een kleine maand geen last meer van heb. Ik hou niet van mezelf om dat ik mijn haar niet doe en dat schijnt weer te komen om dat ik liefdesverdriet heb.
Juist ja.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het geluk dat m'n vader ook jarenlang beetje doelloos is geweest, overal en nergens kutbaantjes gehad etc, depressief, fouten maken, hele mikmak. En nu een dikke baan heeft zonder diploma. Snapt daarom dat iedereen z'n eigen weg moet vinden en daar tijd voor nodig heeft. Zou willen dat alle ouders dat snapten.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
OUDERS
Echt ik snap die mensen dus echt niet.. Hebben die nooit drugs gebruikt? Zijn die nooit depressief geweest? Hebben zij nooit problemen gehad? Ik snap het niet. Die kortzichtigheid vaak is om te kotsen.
Het is ook vrij logisch, wil je zeggen?quote:Op woensdag 28 december 2011 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Laat maar joh dat snap je toch niet
Misschien bedoelt ze dat je jezelf dus niet goed verzorgd (je haar) dat je daarom niet van jezelf houdt (zelfbeeld) enzovoort. Het is wel zo dat mensen die een laag zelfbeeld hebben zichzelf af en toe niet goed verzorgen. Of juist dat je zelfverzekerd bent en dikke schijt hebt, kan alle kanten op.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Alles linkt ze tegenwoordig aan mijn liefdesverdriet waar ik al een kleine maand geen last meer van heb. Ik hou niet van mezelf om dat ik mijn haar niet doe en dat schijnt weer te komen om dat ik liefdesverdriet heb.
Juist ja.
Ik zette "problemen" maar expres tussen aanhalingstekens, want eigenlijk mag het die naam niet eens hebben. Bij mij gaat het dus echt om het onderwerp van deze reeks. En het ene moment zit ik daar meer mee dan het andere.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:24 schreef Casie het volgende:
[..]
En er zijn geen mogelijkheden om lekkerder in je vel te gaan zitten? Of ben je daar al mee bezig?
Ik heb gister gehuild over iets wat mijn moeder een jaar of 1.5 geleden zei.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Juist ja.
quote:Op woensdag 28 december 2011 21:26 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Misschien bedoelt ze dat je jezelf dus niet goed verzorgd (je haar) dat je daarom niet van jezelf houdt (zelfbeeld) enzovoort. Het is wel zo dat mensen die een laag zelfbeeld hebben zichzelf af en toe niet goed verzorgen. Of juist dat je zelfverzekerd bent en dikke schijt hebt, kan alle kanten op.
Ze doet haar best maar dat van gisteren vond ik gewoon irritant.quote:
Je bent niet blij door mij?quote:Op woensdag 28 december 2011 21:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze doet haar best maar dat van gisteren vond ik gewoon irritant.
Ook denkt ze dat ik nog steeds wat voel voor Faye omdat ik donderdag heel blij was.
Ik was blij omdat ik vakantie had en naar Serious Request, niet vanwege Faye.
Maar dat snapt zij blijkbaar niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anonimity is a bliss
quote:
Ik geloof in dat iedereen genegenheid van een partner kan vinden wanneer je er zelf open voor staat. Hoe ouder je wordt hoe minder oppervlakkig je wordt, merk ik iig bij mijzelf.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:26 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik zette "problemen" maar expres tussen aanhalingstekens, want eigenlijk mag het die naam niet eens hebben. Bij mij gaat het dus echt om het onderwerp van deze reeks. En het ene moment zit ik daar meer mee dan het andere.
Ik verzorg mezelf tot op zekere hoogte, ik doe mijn haar als ik uit ga, kleed me dan netjes, zorg dat ik goed ruik. Als ik school heb of zoals nu vakantie heb doe ik niks aan mijn uiterlijk ik was mezelf alleen, dat is altijd zo geweest. Maar nu is het blijkbaar opeens een probleem.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:26 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Misschien bedoelt ze dat je jezelf dus niet goed verzorgd (je haar) dat je daarom niet van jezelf houdt (zelfbeeld) enzovoort. Het is wel zo dat mensen die een laag zelfbeeld hebben zichzelf af en toe niet goed verzorgen. Of juist dat je zelfverzekerd bent en dikke schijt hebt, kan alle kanten op.
quote:Op woensdag 28 december 2011 21:29 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]![]()
Deze is gewoon voor alle zeurders in dit topic die feitelijk niks te zeuren hebben, precies de goede en juiste tekst.
ik werd vrijdag blij door Fayequote:Op woensdag 28 december 2011 21:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ook denkt ze dat ik nog steeds wat voel voor Faye omdat ik donderdag heel blij was.
Ja, jij bent de enige die recht heeft om te zeuren en te janken en bovenal om scheidsrechter te spelen over wie dat wel en niet mogen.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:29 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]![]()
Deze is gewoon voor alle zeurders in dit topic die feitelijk niks te zeuren hebben, precies de goede en juiste tekst.
quote:Op woensdag 28 december 2011 21:28 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Je bent niet blij door mij?Oh jawel, maar niet alleen door dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik heb vrij weinig gezien van je geklef hoor, eerder die van Myr en Pala.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Miiiiiiiiiiiirandaquote:Op woensdag 28 december 2011 21:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik werd vrijdag blij door Faye
Faye is leuk
Hoi FayeIk probeer erbij te zijn hoor met de meet
Dan komt het wel goedquote:Op woensdag 28 december 2011 21:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn deur staat al jaren open, dus of dat klopt weet ik nietquote:Op woensdag 28 december 2011 21:29 schreef Casie het volgende:
[..]
Ik geloof in dat iedereen genegenheid van een partner kan vinden wanneer je er zelf open voor staat. Hoe ouder je wordt hoe minder oppervlakkig je wordt, merk ik iig bij mijzelf.
Hoe gaat het met je vacaloca? Ik herinner je nog van dat je bezig was een groter sociaal leven op te bouwenquote:Op woensdag 28 december 2011 21:30 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ja, jij bent de enige die recht heeft om te zeuren en te janken en bovenal om scheidsrechter te spelen over wie dat wel en niet mogen.
Mijn god wat een droeftoeter ben jij.
Waarom? Waarom is er haast? En "verkeerde" keuzes maken bestaat niet. Het ergste wat kan gebeuren is dat je het niet leuk blijkt te vinden. Ook dat brengt je vooruit. Je hebt nieuwe dingen geleerd, ervaringen opgedaan en weet dan in ieder geval weer een extra iets wat je níet zou willen. Zo leer je steeds beter wat je wel en niet wil, misschien ontwikkel je in de tussentijd wel een nieuwe interesse of kom je mensen tegen die je op nieuwe ideeen brengen. Dit alles brengt je verder.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er is wel een beetje haast. Als ik het nu negeer moet ik later kiezen en dan weet ik echt niet meer dan nu denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
Mijn moeder had het gevoel dat ik haar buiten sloot, nou dus ik denk ik deel mijn gevoelens eens dat kan geen kwaad.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan komt het wel goedGewoon niet meer vertellen in het vervolg
quote:Op woensdag 28 december 2011 21:31 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
MiiiiiiiiiiiirandaLeuk leuk leuk!
Dat hoeft nu ook weer niet.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn moeder had het gevoel dat ik haar buiten sloot, nou dus ik denk ik deel mijn gevoelens eens dat kan geen kwaad.
Dus wel, ik hou alles maar weer voor mezelf voortaan.
Waarom neem je het überhaupt serieus? Wie is d'r nou de droeftoeter?quote:Op woensdag 28 december 2011 21:30 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ja, jij bent de enige die recht heeft om te zeuren en te janken en bovenal om scheidsrechter te spelen over wie dat wel en niet mogen.
Mijn god wat een droeftoeter ben jij.
Oh, nou, we voelden ons een beetje lullig omdat we echt recht voor je neus stonden te kleffenquote:Op woensdag 28 december 2011 21:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh jawel, maar niet alleen door dat.
Ach dat hoeft niet, het doet me niks meer.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:34 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Oh, nou, we voelden ons een beetje lullig omdat we echt recht voor je neus stonden te kleffen
Palawan? Wat hebben die gedaan?quote:Op woensdag 28 december 2011 21:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh jawel, maar niet alleen door dat.
Ik zeik hier niet echt veel de laatste tijd. Nu moest het even vanwege een kutmoment waarom ik heb lopen janken enzo. Het gaat vanzelf wel over, en als je je aan me ergert negeer je me maar gewoonquote:Op woensdag 28 december 2011 21:34 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Waarom neem je het überhaupt serieus? Wie is d'r nou de droeftoeter?Ik geef simpelweg aan dat zij niet zo moet zeiken over die dingen maar actie moet ondernemen anders komt d'r gewoon geen verandering.
quote:Op woensdag 28 december 2011 21:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Waarom? Waarom is er haast? En "verkeerde" keuzes maken bestaat niet. Het ergste wat kan gebeuren is dat je het niet leuk blijkt te vinden. Ook dat brengt je vooruit. Je hebt nieuwe dingen geleerd, ervaringen opgedaan en weet dan in ieder geval weer een extra iets wat je níet zou willen. Zo leer je steeds beter wat je wel en niet wil, misschien ontwikkel je in de tussentijd wel een nieuwe interesse of kom je mensen tegen die je op nieuwe ideeen brengen. Dit alles brengt je verder.
Toen ik 18 was, was ik zo'n totaal ander persoon dan dat ik nu ben. Logisch dat je op je 18e het nog niet weet, je hebt nog niet genoeg meegemaakt als je "volwassenen-ik" om er achter te komen wie die persoon is en wat ie wil.Zoiets zei ik ook. Sommige dingen die je doet zie je het nut nog niet van in, maar met alles wat je doet vorm je jezelf en later kan je er meestal met genoegen op terugkijken, zelfs op de slechte dingen omdat je er toch van leerde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij zijn al die weirde kruiden die je gebruikt ook niet goed voor je gemoedstoestand.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zeik hier niet echt veel de laatste tijd. Nu moest het even vanwege een kutmoment waarom ik heb lopen janken enzo. Het gaat vanzelf wel over, en als je je aan me ergert negeer je me maar gewoon
Ja precies.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:36 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zoiets zei ik ook. Sommige dingen die je doet zie je het nut nog niet van in, maar met alles wat je doet vorm je jezelf en later kan je er meestal met genoegen op terugkijken, zelfs op de slechte dingen omdat je er toch van leerde.
Doe ik al een hele week niet nu hoor. En die zijn juist wel afleiding hiervan.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:38 schreef Sinji het volgende:
[..]
Volgens mij zijn al die weirde kruiden die je gebruikt ook niet goed voor je gemoedstoestand.
Gezoendquote:Op woensdag 28 december 2011 21:35 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Palawan? Wat hebben die gedaan?
Dat viel toch wel meequote:Op woensdag 28 december 2011 21:34 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Oh, nou, we voelden ons een beetje lullig omdat we echt recht voor je neus stonden te kleffen
Sommige mensen kunnen daar dus niet tegen kleffenquote:Op woensdag 28 december 2011 21:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gezoend
[..]
Dat viel toch wel mee
ik ben gelukkig wel wat gewendquote:Op woensdag 28 december 2011 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen daar dus niet tegen kleffen
Oh. En dat was het of zit d'r meer aan te komen? Hoe oud is Palawan toch? Ik dacht eind 20 ofzo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |