Huil maar uit bij heloef lieverd.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:45 schreef Lokasenna het volgende:
Worden jullie boos als ik hier kom huilen enzo?
Wat is er moppie?quote:Op woensdag 28 december 2011 20:45 schreef Lokasenna het volgende:
Is de Rode Zondvloed weer gekomen? :Squote:Op woensdag 28 december 2011 20:48 schreef Lokasenna het volgende:
Ik faal met besluiten wat ik met mijn leven moet gaan doen, niets lijkt me leuk en eigenlijk ben ik overal slecht in omdat ik geen greintje doorzettingsvermogen heb.
En mijn wil om dat te veranderen is ook niet groot genoeg om iets te bereiken. Waarschijnlijk eindig ik als mislukkeling, omdat ik dat gewoon ook wel ben. Ik ben niet geïnteresseerd in wat dan ook en ik ben er helemaal klaar mee.
Zo.
quote:
quote:Op woensdag 28 december 2011 20:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Huil maar uit bij heloef lieverd.
quote:
quote:
quote:
Dawm! Wat een liefde in dit topicquote:Op woensdag 28 december 2011 20:45 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nee, hebben we het gister nog over gehad. Dat je als vrouw je moeten kunnen uiten en wij je proberen te begrijpen
Nee. Ik haat mezelf gewoon even. Eigenlijk al een maand of vier.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:48 schreef Godshand het volgende:
[..]
Is de Rode Zondvloed weer gekomen? :S
Ik ben een en al liefde.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dawm! Wat een liefde in dit topic
Ik had dat na mijn HAVO, toen ben ik een redelijk algemene HBO-opleiding gaan doen, niet zozeer op een branche gericht maar gewoon om mezelf te verbeteren. Daarna ook van alles gedaan qua baantjes.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:48 schreef Lokasenna het volgende:
Ik faal met besluiten wat ik met mijn leven moet gaan doen, niets lijkt me leuk en eigenlijk ben ik overal slecht in omdat ik geen greintje doorzettingsvermogen heb.
En mijn wil om dat te veranderen is ook niet groot genoeg om iets te bereiken. Waarschijnlijk eindig ik als mislukkeling, omdat ik dat gewoon ook wel ben. Ik ben niet geïnteresseerd in wat dan ook en ik ben er helemaal klaar mee.
Zo.
Ik heb al geprobeerd een opleiding te doen maar ik bleef alleen maar de hele dag in bed liggen janken over mijn leven terwijl ik het eigenlijk helemaal niet slecht heb en geen reden heb om me kut te voelen maar het is toch echt zo.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik had dat na mijn HAVO, toen ben ik een redelijk algemene HBO-opleiding gaan doen, niet zozeer op een branche gericht maar gewoon om mezelf te verbeteren. Daarna ook van alles gedaan qua baantjes.
Zo herkenbaar. Pff sterkte meidquote:Op woensdag 28 december 2011 20:48 schreef Lokasenna het volgende:
Zo.
Been there done that. Still do sometimesquote:Op woensdag 28 december 2011 20:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee. Ik haat mezelf gewoon even. Eigenlijk al een maand of vier.
*knuffel*quote:Op woensdag 28 december 2011 20:48 schreef Lokasenna het volgende:
Zo.
Nergens voor nodig, je hebt je beperkingen en rare trekjes maar je bent best tof hoor.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee. Ik haat mezelf gewoon even. Eigenlijk al een maand of vier.
Ja, dat doe je dan echt jezelf aan om het ff hard te zeggen. Voor wat hoort wat en dat begint meestal bij jezelf ook nog eens.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb al geprobeerd een opleiding te doen maar ik bleef alleen maar de hele dag in bed liggen janken over mijn leven terwijl ik het eigenlijk helemaal niet slecht heb en geen reden heb om me kut te voelen maar het is toch echt zo.
Ik heb geen idee of ik iets echt leuk vind, ik geloof er niet meer zo in. En mijn sterke punten zijn gewoon niet bruikbaar als ik me zo doelloos voel.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo herkenbaar. Pff sterkte meid![]()
Probeer je sterke en zwakke punten te vinden en daar iets mee te doen. En ga gewoon iets doen wat je echt leuk vindt dan komt het vanzelf dat je zelfvertrouwen en doorzettingsvermogen krijgt.
Ik voel je.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Been there done that. Still do sometimes
En als je er wat aan wil veranderen moet je beginnen bij jezelf en als je jezelf haat lukt dat gewoon niet.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:52 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja, dat doe je dan echt jezelf aan om het ff hard te zeggen. Voor wat hoort wat en dat begint meestal bij jezelf ook nog eens.
Nee natuurlijk niet!quote:Op woensdag 28 december 2011 20:45 schreef Lokasenna het volgende:
Tja. Kunst, science fiction, alfabetten, mythologie. Allemaal van die onbruikbare dingen om je leven richting mee te kunnen geven.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, je hebt je beperkingen en rare trekjes maar je bent best tof hoor.
Over je opleiding, begin eerst met te bedenken wat je leuk vind en wat je interesseert zonder nog verder te denken aan een opleiding die daar op aansluit.
Maar je zegt dat je het redelijk goed hebt. Misschien is je doel ook wel dat je nog helemaal geen concreet doel wil hebben. De dingen dus algemeen houdt. Je hoeft in ieder geval niet jaloers te zijn op mensen die al vroeg wisten wat ze wilden en nu na 20 jaar flink de balen in hun werk hebben.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En als je er wat aan wil veranderen moet je beginnen bij jezelf en als je jezelf haat lukt dat gewoon niet.
Weet je ik heb nu een baan en dat gaat goed maar dat is ook maar geluk. Ik faal net zo hard. Mijn sociale vaardigheden bestaan gewoon weg niet. Alhoewel dat eigenlijk onzin is ik kan heel veel dingen alleen ik zie van mijzelf niet dat ik dat kan.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of ik iets echt leuk vind, ik geloof er niet meer zo in. En mijn sterke punten zijn gewoon niet bruikbaar als ik me zo doelloos voel.
Thanksquote:
Ik heb het redelijk goed. Maar iets doen gaat niet omdat ik geen idee heb waar ik het allemaal voor doe. Ik heb geen ambities, gewoon geen enkele.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar je zegt dat je het redelijk goed hebt. Misschien is je doel ook wel dat je nog helemaal geen concreet doel wil hebben. De dingen dus algemeen houdt. Je hoeft in ieder geval niet jaloers te zijn op mensen die al vroeg wisten wat ze wilden en nu na 20 jaar flink de balen in hun werk hebben.
Ondanks dat is dit een goed idee is. Moet je wel lekker in je vel zitten en willen want anders is zo'n test zinloos. Ik spreek helaas uit ervaring. 3 jaar terug zo'n test gemaakt kompleet waardeloos die test. Met de uitslag kon je nietsquote:Op woensdag 28 december 2011 20:55 schreef gewoonfaye het volgende:
Lokaatje toch![]()
Mischien wordt het tijd om wat testjes te doen: competentietestjes? Kijken wat je idealen zijn, kijken wat je kan, wat je wil en wat je leuk lijkt. Open dagen bezoeken en gewoon weer opnieuw beginnen. Je bent niet doelloos, maar huilen over hoe je het niet ziet zitten, is doellozer dan jezelf een schop onder je hol geven.
Je bent iets waard, geloof dat
Eerste baalde ik ook wel even, maar later was ik wel blij dat niet alles helemaal uitgestippeld is, dan hou ik nog verrassingen en uitdagingen over.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb het redelijk goed. Maar iets doen gaat niet omdat ik geen idee heb waar ik het allemaal voor doe. Ik heb geen ambities, gewoon geen enkele.
Ik woon in een groot huis, ik heb leuk werk, leuke vrienden, een lieve vriend, een toffe moeder, ik mag veel, ik doe veel, ik kan veel, ik ben slim, niet lelijk en ben gezond..quote:Op woensdag 28 december 2011 20:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb het redelijk goed. Maar iets doen gaat niet omdat ik geen idee heb waar ik het allemaal voor doe. Ik heb geen ambities, gewoon geen enkele.
Jij snapt hetquote:Op woensdag 28 december 2011 20:58 schreef -Nouvelles het volgende:
Loka, niet janken om niks man, serieus. Bah.
Ik heb zo vaak van die testjes gedaan, nooit kwam er iets uit wat ik in mezelf herkende, ik ben al 3 jaar over mijn toekomst aan het nadenken, ben op vrijwel elke universiteit geweest. Uiteindelijk gewoon wat gekozen en gezegd dat ik ervoor moest gaan maar dat had allemaal geen nut, na drie weken ging het allemaal al fout.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:55 schreef gewoonfaye het volgende:
Lokaatje toch![]()
Mischien wordt het tijd om wat testjes te doen: competentietestjes? Kijken wat je idealen zijn, kijken wat je kan, wat je wil en wat je leuk lijkt. Open dagen bezoeken en gewoon weer opnieuw beginnen. Je bent niet doelloos, maar huilen over hoe je het niet ziet zitten, is doellozer dan jezelf een schop onder je hol geven.
Je bent iets waard, geloof dat
Moet ik zeggen dat ik ook niet altijd even happy ben.... ook al zou ik niet mogen klagen.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:58 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik woon in een groot huis, ik heb leuk werken, leuke vrienden, een lieve vriend, een toffe moeder, ik mag veel, ik doe veel, ik kan veel, ik ben slim, niet lelijk en ben gezond..
Toch ben ik depressief en soms suicidaal.
Ik zat er op te wachten.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:58 schreef -Nouvelles het volgende:
Loka, niet janken om niks man, serieus. Bah.
Iedereen mag janken als ze daar zin in hebbenquote:Op woensdag 28 december 2011 21:01 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik kan daar echt niet tegen nu.Ik heb het recht om echt te janken.
Jij hebt net zoveel recht om te janken als zij.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:01 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen en ik ben niet depressief zoals jij. Maar ik denk dat ik liever niet bestaan zou hebben omdat ik toch niets durf te kiezen, en niets wil doen met mijn leven, zodat eigenlijk niets lukt. Ik ben alleen maar vervelend voor mensenquote:Op woensdag 28 december 2011 20:58 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik woon in een groot huis, ik heb leuk werk, leuke vrienden, een lieve vriend, een toffe moeder, ik mag veel, ik doe veel, ik kan veel, ik ben slim, niet lelijk en ben gezond..
Ik doe ook wel dingen, maar die zijn me toch niets waard.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:02 schreef xFriendx het volgende:
Loka, wat hier gezegd werd, bezig blijven, dat is wel een goede hoor.
Met je ziel onder je arm lopen is helemaal niets. Als je bezig bent doe je hoe dan ook ervaring op, of het op dat moment nou nuttig lijkt of niet.
Raar genoeg is dit herkenbaar.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:58 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik woon in een groot huis, ik heb leuk werk, leuke vrienden, een lieve vriend, een toffe moeder, ik mag veel, ik doe veel, ik kan veel, ik ben slim, niet lelijk en ben gezond..
Is jouw leven ook iets wat je liever niet gewild zou hebben en zie je geen uitzicht op een toekomst?quote:Op woensdag 28 december 2011 21:01 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Dat is onzinquote:Op woensdag 28 december 2011 21:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen en ik ben niet depressief zoals jij. Maar ik denk dat ik liever niet bestaan zou hebben omdat ik toch niets durf te kiezen, en niets wil doen met mijn leven, zodat eigenlijk niets lukt. Ik ben alleen maar vervelend voor mensen
Heb ik je nou laatst in mijn reactie op je jubileumpost nog niet genoeg duidelijk gemaakt dat je niet vervelend bent?quote:Op woensdag 28 december 2011 21:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen en ik ben niet depressief zoals jij. Maar ik denk dat ik liever niet bestaan zou hebben omdat ik toch niets durf te kiezen, en niets wil doen met mijn leven, zodat eigenlijk niets lukt. Ik ben alleen maar vervelend voor mensen
Ik werk enzo. En ik oriënteer me op studies. Maar het is allemaal zinloos. Omdat ik het niet graag genoeg wil.quote:
Ik wou het net zeggen.quote:
Misschien nu niet, dat je er nu geen waarde aan kan hechten, maar soms is zoiets moeilijk vast te stellen. Net als de opvoeding van je ouders, pas later besef ik wat ze allemaal gedaan hebben. Als kind heb ik dat niet door.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik doe ook wel dingen, maar die zijn me toch niets waard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |