abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106139857
Ik moet eigenlijk even weg hier, voor ik iedereen tegen me in het harnas jaag met mijn jankbui :')
pi_106139876
quote:
3s.gif Op woensdag 28 december 2011 21:05 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik werk enzo. En ik oriënteer me op studies. Maar het is allemaal zinloos. Omdat ik het niet graag genoeg wil.
Is er wel iets wat je graag wilt?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_106139882
Is dit de plek ok wat kwijt te kunnen? of zit ik dan verkeerd?
pi_106139885
quote:
Ik moet eigenlijk even weg hier, voor ik iedereen tegen me in het harnas jaag met mijn jankbui :')
Dan had ik dat al vaak kunnen doen :')

Je moet het ook wel eens kwijt kunnen.
pi_106139902
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2011 21:03 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Raar genoeg is dit herkenbaar.
Sinds wanneer heeft loka een piemel?
Anonimity is a bliss
pi_106139912
Net zo'n beetje jankend aan tafel bij mijn ouders en die hebben nu een hekel aan mij mee hebben op vakantie 'omdat ik ze alleen maar last bezorg met mijn puberale non-existente problemen' dusja. Dan moest het maar even hier.
pi_106139922
quote:
Dat is weer een hele andere kant op, dat kan je op je buik schrijven, dat ik tegen je harnas beuk :P
pi_106139923
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 21:06 schreef hoorbuis het volgende:
Gewoon d'r uit floepen. Veel slowchat, maar vaak genoeg ook tips ;)
  woensdag 28 december 2011 @ 21:07:07 #209
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_106139929
quote:
Doe maar vertellen, infinite love enzo. Hoewel gekwetst heb ik ff geen zin om te huilen.
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_106139957
quote:
3s.gif Op woensdag 28 december 2011 21:06 schreef Lokasenna het volgende:
Net zo'n beetje jankend aan tafel bij mijn ouders en die hebben nu een hekel aan mij mee hebben op vakantie 'omdat ik ze alleen maar last bezorg met mijn puberale non-existente problemen' dusja. Dan moest het maar even hier.
Bijna alsof ze dat zelf vroeger niet meegemaakt hebben :P
pi_106139961
quote:
14s.gif Op woensdag 28 december 2011 21:02 schreef heloef het volgende:

[..]

Jij hebt net zoveel recht om te janken als zij. :')
Dat heeft ze niet. :')
pi_106139970
quote:
14s.gif Op woensdag 28 december 2011 21:07 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Doe maar vertellen, infinite love enzo. Hoewel gekwetst heb ik ff geen zin om te huilen.
Je hoeft niet gekwetst te zijn, jij bent een van de personen waarvoor ik nog leef.
  woensdag 28 december 2011 @ 21:08:03 #213
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_106139973
Vanmorgen voelde ik me ook kut :'(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_106139982
quote:
3s.gif Op woensdag 28 december 2011 21:06 schreef Lokasenna het volgende:
Het zijn echte problemen dit. Ik hoop dat je ouders je steunen en helpen iets te vinden wat je leuk vindt om te doen met je leven.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_106139987
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 21:07 schreef -Nouvelles het volgende:

[..]

En wat zijn jouw problemen dan? Dat ze zoveel erger zijn.
Anonimity is a bliss
pi_106140002
quote:
17s.gif Op woensdag 28 december 2011 20:55 schreef gewoonfaye het volgende:
Lokaatje toch O+ ;(

Mischien wordt het tijd om wat testjes te doen: competentietestjes? Kijken wat je idealen zijn, kijken wat je kan, wat je wil en wat je leuk lijkt. Open dagen bezoeken en gewoon weer opnieuw beginnen. Je bent niet doelloos, maar huilen over hoe je het niet ziet zitten, is doellozer dan jezelf een schop onder je hol geven.

Je bent iets waard, geloof dat O+
Faye, heldin van dit topic O+ 99.gif

Ik vind dit zo'n ontzettend lieve post :D
quote:
17s.gif Op woensdag 28 december 2011 20:58 schreef gewoonfaye het volgende:

Ik woon in een groot huis, ik heb leuk werk, leuke vrienden, een lieve vriend, een toffe moeder, ik mag veel, ik doe veel, ik kan veel, ik ben slim, niet lelijk en ben gezond..

Toch ben ik depressief en soms suicidaal.
Behalve dat ik veel kan en slim ben ben ik dat allemaal niet ;( Maar nog steeds zou ik eigenlijk gewoon veel blijer moeten zijn dat ik gewoon elke dag weer eten heb en kan leren.

Ik denk dat depressieve klachten ons allemaal niet vreemd zijn :) Ook ik weet absoluut niet wat ik met mijn leven wil en wat ik moet doen en ben soms ook echt wanhopig. Ik denk dat het een kwestie is van leren om alles te verbeteren zodat je je beter voelt en daarna hopen dat je het juiste tegen het lijf loopt. :)

Zo, tijd voor mijn koffie c_/
pi_106140020
quote:

[..]

Wat is er aan de hand dan met jou? Je hebt een vriendin waarvan je houdt en geen gebrek aan geld. En toch voel je je kut. Niet vergelijkbaar?
pi_106140034
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 21:08 schreef Sinji het volgende:
Vanmorgen voelde ik me ook kut :'(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lol :D Dat heb ik serieus zo ontzettend vaak ;( Maar ik eet dan mijn muesli als echte baas gewoon zonder melk :7
pi_106140058
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 21:09 schreef benzin het volgende:

[..]

Lol :D Dat heb ik serieus zo ontzettend vaak ;( Maar ik eet dan mijn muesli als echte baas gewoon zonder melk :7
Beter dan andersom :P geen cereal maar wel melk
14 SHADES OF GREY
pi_106140065
Gaan we er een :"wie heeft het meeste recht om zich kut te voelen" wedstrijd van maken? :')
Nouvelles, ik had jou volwassener ingeschat.
Punt is dat iedereen zich wel eens kut voelt, en iedereen daar recht op heeft.
Als je loka niet wil steunen, prima, maar afzeiken is ook een beetje jammer denk je niet?
  woensdag 28 december 2011 @ 21:10:19 #221
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_106140073
quote:
3s.gif Op woensdag 28 december 2011 21:08 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Je hoeft niet gekwetst te zijn, jij bent een van de personen waarvoor ik nog leef.
In dat geval O+
pi_106140103
quote:
17s.gif Op woensdag 28 december 2011 21:08 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

En wat zijn jouw problemen dan? Dat ze zoveel erger zijn.
Ik voel mij vrij gelukkig op dit moment. Ik heb nog steeds hele grote problemen maar ik jank daar niet in een topic over en die problemen zijn toch echt minder erg dan die kleine probleempjes van haar, waar ik overigens ook wel mee te maken heb. Maar mocht ik ooit de drang hebben om te janken, jank ik wel bij m'n vader of moeder. O+
pi_106140108
quote:
17s.gif Op woensdag 28 december 2011 21:10 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

In dat geval O+
Voor mijn ouders doe ik het niet. En ik heb maar denk ik twee vrienden die me echt iets kunnen schelen maar die zie ik niet eens elke maand.
  woensdag 28 december 2011 @ 21:11:43 #224
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_106140133
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 21:10 schreef Murdera het volgende:
Gaan we er een :"wie heeft het meeste recht om zich kut te voelen" wedstrijd van maken? :')
Als je loka niet wil steunen, prima, maar afzeiken is ook een beetje jammer denk je niet?
_O-
pi_106140135
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 21:11 schreef -Nouvelles het volgende:

[..]

Ik voel mij vrij gelukkig op dit moment. Ik heb nog steeds hele grote problemen maar ik jank daar niet in een topic over en die problemen zijn toch echt minder erg dan die kleine probleempjes van haar, waar ik overigens ook wel mee te maken heb. Maar mocht ik ooit de drang hebben om te janken, jank ik wel bij m'n vader of moeder. O+
Kom je dingen tekort ofzo dan?
pi_106140165
Anonimity is a bliss
  woensdag 28 december 2011 @ 21:13:17 #227
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106140198
quote:

[..]

Oh jawel, je hebt zelf je leuter in der gestopt. :')
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  woensdag 28 december 2011 @ 21:13:57 #228
361916 Casie
It's in the water
pi_106140224
Ik heb vaak het gevoel, wanneer ik zulke verhalen hoor, dat een deel van de mensen zich ook 'kut' voelt doordat ze voor hun gevoel niet aan de verwachtingen voldoen die er over het algemeen zijn in deze maatschappij volgens hun idee? Of heeft dat er niks mee te maken en gaat het puur om doelloos in het leven te staan?

Ik probeer het te begrijpen vandaar mijn vraag :)
pi_106140230
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 21:10 schreef Murdera het volgende:
Het is geen 'wedstrijd'. :') Iedereen kan zich kut voelen natuurlijk maar daar is dit topic niet voor (en komt d'r ook nog bij dat zij zich zo vaak kut voelt en dat ook aangeeft hier). Het nodige is al wel gezegd daarover.

quote:
3s.gif Op woensdag 28 december 2011 21:11 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Kom je dingen tekort ofzo dan?
Wat troll je nou? :')
pi_106140278
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 21:14 schreef -Nouvelles het volgende:

[..]

Het is geen 'wedstrijd'. :') Iedereen kan zich kut voelen natuurlijk maar daar is dit topic niet voor (en komt d'r ook nog bij dat zij zich zo vaak kut voelt en dat ook aangeeft hier). Het nodige is al wel gezegd daarover.

[..]

Ik snap niet waarom ik volgens jou geen enkel probleem heb en jijzelf wel. Je kunt praten met je ouders. Je mag dingen. Wat is er nu zo'n groot probleem dan?
pi_106140306
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 21:13 schreef Casie het volgende:
Ik heb vaak het gevoel, wanneer ik zulke verhalen hoor, dat een deel van de mensen zich ook 'kut' voelt doordat ze voor hun gevoel niet aan de verwachtingen voldoen die er over het algemeen zijn in deze maatschappij volgens hun idee? Of heeft dat er niks mee te maken en gaat het puur om doelloos in het leven te staan?

Combinatie van beide. Je wilt aan de ene kant voldoen aan het door de maatschappij opgelegde moraal en aan de andere kant wat jezelf wilt bereiken.
14 SHADES OF GREY
pi_106140320
quote:
3s.gif Op woensdag 28 december 2011 21:15 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom ik volgens jou geen enkel probleem heb en jijzelf wel. Je kunt praten met je ouders. Je mag dingen. Wat is er nu zo'n groot probleem dan?
En jij zit de hele dag op Fok te niksnutten. Als je daar nou eens verandering inbrengt en eens wat gaat ondernemen, voel je je meteen een stuk beter. Gegarandeerd.
pi_106140322
quote:

Als ik naar mezelf kijk heb je wel een punt. Niet op het gebied waar de problemen van Loka zich op richten, maar wel vanuit mijn eigen "problemen" gezien.
pi_106140340
quote:

Bij mij heeft het weinig te maken met verwachtingen in ieder geval. Ik voel me alleen flink kut op de zwakke momenten dat ik me kansloos vrijgezel voel, verder voel ik me top eigenlijk :)
  woensdag 28 december 2011 @ 21:17:20 #235
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_106140367
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 21:14 schreef -Nouvelles het volgende:

[..]

[..]

Wat zijn jou grote problemen dan? Genuine curiosity.
  woensdag 28 december 2011 @ 21:17:30 #236
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106140374
Ik ga trouwens nooit meer dingen vertellen aan mijn moeder, je vertelt een keer wat en ze haalt het elke keer naar boven. :')
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_106140378
quote:

Ik weet het niet. Als ik verhalen van andere mensen uit mijn omgeving hoor en alles zie wat op social networks gebeurd dan stelt mijn leven helemaal niets voor. Ik heb ook heel erg het gevoel dat ik mezelf moet bewijzen voor anderen, en dan mijn ouders in het bijzonder. Dat legt heel veel druk op me om meer te presteren dan ik op dit moment kan.

Aan de andere kant is het ook wel echt zo dat mijn leven niet echt een doel heeft. Ik heb niets waar ik naartoe wil. Ik weet daardoor niet wat ik moet en wil doen, maar ik ben daardoor ook niet gemotiveerd.

Ik hoop dat ik in 2012 iets leuks ga vinden om naartoe te werken :)
pi_106140382
quote:
14s.gif Op woensdag 28 december 2011 21:16 schreef -Nouvelles het volgende:

[..]

En jij zit de hele dag op Fok te niksnutten. Als je daar nou eens verandering inbrengt en eens wat gaat ondernemen, voel je je meteen een stuk beter. Gegarandeerd.
Dat is alleen maar tijdelijk afleiding zoeken.
pi_106140389
quote:
Ja hoor, weel welkom ^O^
pi_106140396
quote:

Ehmm...

Als mensen niet open zijn en erg gesloten naar alles wat je doet dan voel je je niet geaccepteerd... Dat is natuurlijk niet super chill als je leuker in het leven wilt gaan staan en het helpt al helemaal met meer dingen willen ondernemen..

Maar het gaat dus om dat doelloze.. Je hebt geen zin in niks... Dat is het probleem.
Rustig aan.
pi_106140398
quote:
3s.gif Op woensdag 28 december 2011 21:17 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dat is alleen maar tijdelijk afleiding zoeken.
Wat is afleiding zoeken? Fok?
pi_106140429
Als ik zie wat het met mij gedaan heeft om een tijdje werkeloos opleidingsloos thuis te zitten, dat moet je niet onderschatten.
Dat is echt zwaar deprimerend.
pi_106140431
quote:
14s.gif Op woensdag 28 december 2011 21:16 schreef -Nouvelles het volgende:

[..]

Makkelijk gezegd man, als jij niks wilt doen en wilt ondernemen, en alles wat je wel onderneemt je geen voldoening geeft...
Rustig aan.
pi_106140467
quote:
14s.gif Op woensdag 28 december 2011 21:17 schreef heloef het volgende:
Ik ga trouwens nooit meer dingen vertellen aan mijn moeder, je vertelt een keer wat en ze haalt het elke keer naar boven. :')
Mijn ouders flippen de hele tijd als ik ze dingen probeer te vertellen. Ik denk dat ze niet echt blij zijn met wat er van mij geworden is en dat het ze frustreert dat ik niet ben zoals ze hopen dat ik zou zijn. Ze blijven hameren op dat ik 'zo slim ben' en 'ze dachten dat ik dingen makkelijk zou kunnen' en dat ik me maar over mijn puberproblemen heen moet zetten.
pi_106140474
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 21:18 schreef Murdera het volgende:
Als ik zie wat het met mij gedaan heeft om een tijdje werkeloos opleidingsloos thuis te zitten, dat moet je niet onderschatten.
Dat is echt zwaar deprimerend.
Zeker 3 jaar geleden was echt een ramp. Gelukkig ben ik er wel sterker uit gekomen
14 SHADES OF GREY
pi_106140478
quote:
13s.gif Op woensdag 28 december 2011 21:18 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Makkelijk gezegd man, als jij niks wilt doen en wilt ondernemen, en alles wat je wel onderneemt je geen voldoening geeft...
Dan moet je eens professionele hulp gaan zoeken/stappen ondernemen maar niet blijven nietsnutten.
pi_106140512
quote:
14s.gif Op woensdag 28 december 2011 21:19 schreef -Nouvelles het volgende:

[..]

Dan moet je eens professionele hulp gaan zoeken/stappen ondernemen maar niet blijven nietsnutten.
Misschien.
pi_106140518
quote:
14s.gif Op woensdag 28 december 2011 21:19 schreef -Nouvelles het volgende:

[..]

^O^
Rustig aan.
pi_106140542
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 21:21 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

^O^
Dan moet je dat wel echt zelf willen, anders is dat echt zinloos
14 SHADES OF GREY
pi_106140559
quote:
3s.gif Op woensdag 28 december 2011 21:19 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Mijn ouders flippen de hele tijd als ik ze dingen probeer te vertellen. Ik denk dat ze niet echt blij zijn met wat er van mij geworden is en dat het ze frustreert dat ik niet ben zoals ze hopen dat ik zou zijn. Ze blijven hameren op dat ik 'zo slim ben' en 'ze dachten dat ik dingen makkelijk zou kunnen' en dat ik me maar over mijn puberproblemen heen moet zetten.
OUDERS

Echt ik snap die mensen dus echt niet.. Hebben die nooit drugs gebruikt? Zijn die nooit depressief geweest? Hebben zij nooit problemen gehad? Ik snap het niet. Die kortzichtigheid vaak is om te kotsen.
Rustig aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')