quote:Op woensdag 28 december 2011 20:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
anders lepel je dat weer ff op
waait allemaal wel over
en als het niet over waait wat dan?
het heeft sowieso geen zak met jou te maken toch?
quote:Op woensdag 28 december 2011 20:07 schreef HappyGirl91 het volgende:
Hey allemaal! Ik word morgen 20
Is het echt nog druk geweest in het topic, de afgelopen dagen? Niemand kerst aan het vieren? Oud en nieuw, eigenlijk? Vuurwerk? Ik ga niks afsteken, weet niet eens of ik de straat op wil, ik vind het een beetje eng altijd
Jullie zijn allemaal jonkies, ik ben gewoon al 33!!!quote:Op woensdag 28 december 2011 20:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik word over minder dan twee weken 18.
We worden oud.![]()
En alvast gefeliciteerd.
Stel je niet aanquote:Op woensdag 28 december 2011 20:08 schreef heloef het volgende:
[..]
We worden oud.![]()
En alvast gefeliciteerd.
quote:Op woensdag 28 december 2011 20:08 schreef heloef het volgende:
[..]
We worden oud.![]()
En alvast gefeliciteerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Harde lenzen, zachte gaan irriterenquote:Op woensdag 28 december 2011 20:09 schreef Sinosappel het volgende:
Heb de rest allemaal niet gelezen
Details over kingtoppies harde L aub
Jammer had op iets anders gehooptquote:Op woensdag 28 december 2011 20:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Harde lenzen, zachte gaan irriteren
Zoals?quote:Op woensdag 28 december 2011 20:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jammer had op iets anders gehoopt
quote:Op woensdag 28 december 2011 20:11 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]Allemaal al geregeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het wel kut dat ik nu een administratie moet gaan opbouwen.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Mwah, 18 jaar is vrij oud. Je leeft dan al 18 jaar en dat is best een lange tijd.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Stel je niet aan
18 is niet oud
* charmed_angel voelt zich nu oud
Niet op reageren joh, zij wil haar frustraties hier weer eens kwijt en gaat dan zeuren op jou.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]Hoe heeft mijn overmatige ''vriendjes blijven'' houding
Geen zak met mij te maken?
quote:Op woensdag 28 december 2011 20:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn allemaal jonkies, ik ben gewoon al 33!!!
Allebei al 33, ach het leven begint pas bij 40 he.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Stel je niet aan
18 is niet oud
* charmed_angel voelt zich nu oud
Fruitquote:Op woensdag 28 december 2011 20:17 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja
Sinaasappels zijn ook sappig
gelukkig voel ik me nog jongquote:Op woensdag 28 december 2011 20:15 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Allebei al 33, ach het leven begint pas bij 40 he.
het gedoe tussen cactus en moon heeft geen zak met jou te makenquote:Op woensdag 28 december 2011 20:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]Hoe heeft mijn overmatige ''vriendjes blijven'' houding
Geen zak met mij te maken?
Ik heb je bekeken, je lijkt inderdaad niet in de 30. Eerder in de 20.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gelukkig voel ik me nog jong
En werd afgelopen vrijdag nog door een 19 jarige (met supermooie ogen) 23 geschat
Ook beetje overdreven, maar vond het wel leuk
Ik ben wel degelijk betrokken in die ruzie.. Je moet het dus ook zien alsof de buren jou sinds die ruzie van de buren ook niet meer mogen.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het gedoe tussen cactus en moon heeft geen zak met jou te maken
dus waarom zou je er zo´n drama van maken
ik trek het toch ook niet naar mij toe als de buren hier ruzie hebben of zo
voor mijn gevoel ken je jezelf toch echt te veel gewicht toe in het geheelquote:Op woensdag 28 december 2011 20:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben wel degelijk betrokken in die ruzie.. Je moet het dus ook zien alsof de buren jou sinds die ruzie van de buren ook niet meer mogen.
Jij hebt ervoor gezorgd dat Cactus en Moon hier niet meer komen? Cactus komt toch wel weer terug, ze kan het hier niet laten.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben wel degelijk betrokken in die ruzie.. Je moet het dus ook zien alsof de buren jou sinds die ruzie van de buren ook niet meer mogen.
Cactus laatste woorden: ''flikker op'' + block. Ik zie niet in hoe dit niet op mij gericht kan zijn?quote:Op woensdag 28 december 2011 20:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
voor mijn gevoel ken je jezelf toch echt te veel gewicht toe in het geheel
ik heb de ruzie niet helemaal door gelezen alleen een paar samenvattingen maar voor mijn gevoel waren er veel mensen bij betrokkenquote:Op woensdag 28 december 2011 20:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Cactus laatste woorden: ''flikker op'' + block. Ik zie niet in hoe dit niet op mij gericht kan zijn?
Haar laatste woorden naar mij toe waren: 'jij bestaat vanaf nu niet meer voor mij'. En toen heb ik haar maar geblokkeerd. Janken dat ik heb gedaan.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Cactus laatste woorden: ''flikker op'' + block. Ik zie niet in hoe dit niet op mij gericht kan zijn?
En moon speelde ook op de persoon trouwens.
Wat heeft ze tegen jou gezegd? Dat je mooie borsten hebt?quote:Op woensdag 28 december 2011 20:32 schreef Sinosappel het volgende:
Wat? Ik dacht dat ik ook met een stukje eer mocht strijken?
Hey friendquote:
Jaquote:Op woensdag 28 december 2011 20:36 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Wat heeft ze tegen jou gezegd? Dat je mooie borsten hebt?
Ik had je ook geen 30+ geschat, wel 29 ongeveerquote:Op woensdag 28 december 2011 20:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gelukkig voel ik me nog jong
En werd afgelopen vrijdag nog door een 19 jarige (met supermooie ogen) 23 geschat
Ook beetje overdreven, maar vond het wel leuk
Ik ben 29 maar word meestal veel jonger geschatquote:Op woensdag 28 december 2011 20:39 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik had je ook geen 30+ geschat, wel 29 ongeveer
quote:Op woensdag 28 december 2011 20:39 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik had je ook geen 30+ geschat, wel 29 ongeveer
Ooit pak je er je voordeel nog wel mee in het verzorgingstehuis en een jongere zuster.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben 29 maar word meestal veel jonger geschat
Doe er je voordeel meequote:
Ja maar dat is nog zo ver wegquote:Op woensdag 28 december 2011 20:42 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ooit pak je er je voordeel nog wel mee in het verzorgingstehuis en een jongere zuster.
Op vakantie toen ik 15 was dachten ze al dat ik 20 was.quote:
Oh dat wil ik ook welquote:Op woensdag 28 december 2011 20:42 schreef xFriendx het volgende:
Of bij een oudere dame zodat je als toyboy kan fungeren.
Nog niet veel voordeel uit gehaald eigenlijk.quote:
Ik ben bang voor vrouwen met ervaring, geen goed plan.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:42 schreef xFriendx het volgende:
Of bij een oudere dame zodat je als toyboy kan fungeren.
Nee, hebben we het gister nog over gehad. Dat je als vrouw je moeten kunnen uiten en wij je proberen te begrijpenquote:Op woensdag 28 december 2011 20:45 schreef Lokasenna het volgende:
Worden jullie boos als ik hier kom huilen enzo?
Ik vind je eigenlijk wel gewoon je leeftijdquote:Op woensdag 28 december 2011 20:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Op vakantie toen ik 15 was dachten ze al dat ik 20 was.![]()
Heeft ook enigszins met mijn postuur te maken.
Neequote:Op woensdag 28 december 2011 20:45 schreef Lokasenna het volgende:
Wat is er loka?quote:Op woensdag 28 december 2011 20:45 schreef Lokasenna het volgende:
Nee hoor, genoeg schouders hierquote:Op woensdag 28 december 2011 20:45 schreef Lokasenna het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |