Tja, Bon Iver is niet zo bekend in Nederland. De cover word je overal mee doodgegooid dus die komt er dan wel inquote:Op woensdag 28 december 2011 19:13 schreef andre347 het volgende:
[..]
Pff, en Birdy staat er wel in!
Hoe eet jij dan?quote:Op woensdag 28 december 2011 19:15 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb hier een potje yoghurt naast me staan, maar ik kan die niet eten, want dan kan ik dit topic niet meer goed volgen. Erg irritant
quote:Op woensdag 28 december 2011 19:15 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb hier een potje yoghurt naast me staan, maar ik kan die niet eten, want dan kan ik dit topic niet meer goed volgen. Erg irritant
Bakje in linkerhand, lepel in rechterhand.quote:
En yoghurt door een rietje gaat zeker ook niet?quote:Op woensdag 28 december 2011 19:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Bakje in linkerhand, lepel in rechterhand.
Scrollen met de neus is lastig.
Hmm, vind ik toch wel 1 van de mooiste nummers van 2011. Dat die Bruno Mars er wel in staat zeg. Ik kots op dat Grenade nummerquote:Op woensdag 28 december 2011 19:16 schreef jrk1990 het volgende:
[..]
Nee stond in niet in de keuzelijst
De stukjes fruit passen neit door een rietjequote:Op woensdag 28 december 2011 19:17 schreef Karina het volgende:
En yoghurt door een rietje gaat zeker ook niet?
Bakje neerzetten of in een backschroef en dan heb je weer een hand overquote:Op woensdag 28 december 2011 19:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Bakje in linkerhand, lepel in rechterhand.
Scrollen met de neus is lastig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |