Like a Hurricane van Neil Youngquote:Op woensdag 28 december 2011 19:03 schreef horned_reaper het volgende:
Wat is jullie favoriete nummer in deze lijst?
Beauty and the Beast is ook erg mooi.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:11 schreef SonicVolcano het volgende:
Lion King. Mooiste Disney film ooit. Wordt nooit meer overtroffen
Nou Golden Years vind ik een draak.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:11 schreef Eska het volgende:
[..]
Zo'n beetje alles vóór Let's dance is geweldig.
Beauty and the Beast heeft net een streepje voorquote:Op woensdag 28 december 2011 19:11 schreef SonicVolcano het volgende:
Lion King. Mooiste Disney film ooit. Wordt nooit meer overtroffen
Niet, helaas.quote:
Waarschijnlijk de mensen die het jaar ervoor naar de top2000 hebben geluisterdquote:Op woensdag 28 december 2011 19:12 schreef horned_reaper het volgende:
Het feit dat Queensryche in deze lijst staat is voor mij al uniek. Er is zoveel goede muziek waarvan je zou verwachten dat het er in staat, mar dan staat het er nooit in.
En plotseling sinds 3 jaar staat Queensryche (waar ik het nooit van zou verwachten) er in. In 2009 nog op plaats 1789, in 2010 nog op plaats 1508 en dit jaar plotseling op plek 514![]()
Ik vraag me dan altijd af waar opeens al die mensen vandaan komen die er op hebben gestemd?
Die is fout, maar wel leuk idd.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:13 schreef Karina het volgende:
Ik vind het duet van Elton met Kiki Dee leuk
Don't go breaking my heartquote:Op woensdag 28 december 2011 19:13 schreef Karina het volgende:
Ik vind het duet van Elton met Kiki Dee leuk
Tja, Bon Iver is niet zo bekend in Nederland. De cover word je overal mee doodgegooid dus die komt er dan wel inquote:Op woensdag 28 december 2011 19:13 schreef andre347 het volgende:
[..]
Pff, en Birdy staat er wel in!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |