Life on Mars van Bowiequote:Op woensdag 28 december 2011 19:03 schreef horned_reaper het volgende:
Wat is jullie favoriete nummer in deze lijst?
Zoals elk jaar Enjoy the Silencequote:Op woensdag 28 december 2011 19:03 schreef horned_reaper het volgende:
Kan ik echt niet zeggen. Dat verandert per minuut, per seconde. Ik kan zo een lijst maken van 200 steengoeie nummers waar je me voor mag wakker maken. Maar 1 nummer daaruit kiezen? Daarmee zou ik de anderen tekort doen!quote:Op woensdag 28 december 2011 19:03 schreef horned_reaper het volgende:
Ik twijfel tussen the river van springsteen, one van u2 en anakquote:Op woensdag 28 december 2011 19:03 schreef horned_reaper het volgende:
Oh dat ligt zo erg aan mijn humeur. Ik heb de lijst niet bij de hand, maar nu zou ik kiezen voor iets van Barry White. Even snel gekeken, er staan er maar 2 in van hem, dan kies The First, The Last, My Everything.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:03 schreef horned_reaper het volgende:
Wel mee eens, want ik had ook Child in time, Me ne quitte pas, Life that's what you make it, Into temptation, enz.enz. kunnen noemen.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Kan ik echt niet zeggen. Dat verandert per minuut, per seconde. Ik kan zo een lijst maken van 200 steengoeie nummers waar je me voor mag wakker maken. Maar 1 nummer daaruit kiezen? Daarmee zou ik de anderen tekort doen!
Bridge over Troubled Waterquote:Op woensdag 28 december 2011 19:03 schreef horned_reaper het volgende:
Mee eens.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:06 schreef Karina het volgende:
Deze is natuurlijk ook erg leuken mag harder.
Nick Drake - Fruit treequote:Op woensdag 28 december 2011 19:03 schreef horned_reaper het volgende:
Dat heb ik precies hetzelfde.... maar er staan wel nummers in deze lijst waarvan ik enorm verrast en blij ben dat ze er in staan.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Kan ik echt niet zeggen. Dat verandert per minuut, per seconde. Ik kan zo een lijst maken van 200 steengoeie nummers waar je me voor mag wakker maken. Maar 1 nummer daaruit kiezen? Daarmee zou ik de anderen tekort doen!
quote:
Hunky Dorky is een geweldig album!quote:Op woensdag 28 december 2011 19:08 schreef Eska het volgende:
Ik kan niet echt 1 favoriet nummer noemen. Maar deze scoort wel héél hoog bij mij (ook op gestemd uiteraard)
[..]
Dit dus. Maar onder dwang zeg ik - als enorme Beatlesfan - altijd 'God Only Knows' van The Beach Boys.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 december 2011 19:09 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik zit nu trouwens een beetje in een CCR-fase, dus met een mes op m'n keel zou ik dan maar kiezen voor Up around the bend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |