Waarom spelen jullie beter in het donker?quote:Op donderdag 29 december 2011 11:51 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ze zouden AJAX een keer op zaterdagavond naar de kuip moeten laten komen
WTF. Waarom hebben wij als voorkeursdag in godsnaam geen zaterdag avond?quote:Op donderdag 29 december 2011 13:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Elke club kan een voorkeursdag opgeven. Twente heeft zaterdagavond, wij zondagmiddag.
Niet echt volgens mij, alle zaterdag wedstrijden hebben we tot nu toe verloren.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waarom spelen jullie beter in het donker?
Omdat we een traditionele 14.30 op zondag club zijn. PSV, Twente en nac bijvoorbeeld weer niet.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:13 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
WTF. Waarom hebben wij als voorkeursdag in godsnaam geen zaterdag avond?
Twente speelt echt fockin vaak tegen grote clubs op een avond.
Volgens mij ziet bijna iedere supporter liever dat we op zaterdagavond spelen. In plaats van dat hatelijke half 1,quote:Op donderdag 29 december 2011 13:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat we een traditionele 14.30 op zondag club zijn. PSV, Twente en nac bijvoorbeeld weer niet.
quote:Op donderdag 29 december 2011 13:14 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Niet echt volgens mij, alle zaterdag wedstrijden hebben we tot nu toe verloren.
Alleen de sfeer, en vooral tegen AJAKKES, zal avonds subliem zijn!
Volgens mij is daar een keer onderzoek naar gedaan, en daar kwam alsnog zondagmiddag uit.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:20 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Volgens mij ziet bijna iedere supporter liever dat we op zaterdagavond spelen. In plaats van dat hatelijke half 1,
Mwoah dit seizoen misschien. Maar afgelopen jaren hebben we toch meerdere wwedstrijden op onverklaarbare wijze gewonnen in de avond.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:14 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Niet echt volgens mij, alle zaterdag wedstrijden hebben we tot nu toe verloren.
Alleen de sfeer, en vooral tegen AJAKKES, zal avonds subliem zijn!
Ok,dat Gudde onderaan staat is te begrijpen.quote:
Of 70-jarige oma's...quote:Op donderdag 29 december 2011 14:05 schreef Caland het volgende:
Wellicht dat er een hoop 14-jarige meisjes gestemd hebben.
23.05 is nog te halen, wanneer je de eerste trein vanaf de Kuip terug pakt.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:22 schreef Grifte het volgende:
Avondwedstrijden zijn qua sfeer wel zalig, alleen wel kut als je met het OV terug moet naar Drenthe, gaat je laatste trein 23.05 dacht ik, en de wedstrijd is zo rond kwart voor 11 afgelopen lol, achja regel wel weer wat.
Nog precies een maand
Snap niet waarom je zo uitkijkt naar het verliezen van een thuiswedstrijd.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:22 schreef Grifte het volgende:
Avondwedstrijden zijn qua sfeer wel zalig, alleen wel kut als je met het OV terug moet naar Drenthe, gaat je laatste trein 23.05 dacht ik, en de wedstrijd is zo rond kwart voor 11 afgelopen lol, achja regel wel weer wat.
Nog precies een maand
Dus eerst vind je dat alle Feyenoorders lopen te trollen in het Ajaxtopic en dan kom je vervolgens hetzelfde doen hier?quote:Op donderdag 29 december 2011 14:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Snap niet waarom je zo uitkijkt naar het verliezen van een thuiswedstrijd.
Ik denk dat Ajax na de winterstop herboren isquote:Op donderdag 29 december 2011 15:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dus eerst vind je dat alle Feyenoorders lopen te trollen in het Ajaxtopic en dan kom je vervolgens hetzelfde doen hier?
Anyway--> Sfeer tijdens Feyenoord - Ajax is explosief, sfeer tijdens avondwedstrijd in de Kuip is magisch. Combinatie van beiden levert een onvergetelijke explosie van emoties, die bijna enkel te evenaren is in WK-finales.
Kan zijn, verandert niets aan hetgeen ik hierboven reeds zei.quote:Op donderdag 29 december 2011 15:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik denk dat Ajax na de winterstop herboren is.
True story brah, daarom denk ik dat Feyenoord geen kans maakt.
Ik hou de pit erin, 1 troll reactie per 2 dagen.quote:Op donderdag 29 december 2011 15:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kan zijn, verandert niets aan hetgeen ik hierboven reeds zei.
Onlineshop? Ja ik wel, hadden in plaats van 2 weken levertijd een uiteindelijke levertijd van bijna 4 weken. Maar ik kreeg wel op tijd bericht over de vertraging.quote:Op donderdag 29 december 2011 15:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Iemand ervaring met feyenoord fanshop ?
Ik herinner je over precies een maand nog wel aan deze uitspraakquote:Op donderdag 29 december 2011 15:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik denk dat Ajax na de winterstop herboren is.
True story brah, daarom denk ik dat Feyenoord geen kans maakt.
Hmmn oke ja ik heb gisyer wat bestelt daaro tevens bij bol van beide mail gehad dat het er vandaag ging zijn maar bol heb ik al binnen.quote:Op donderdag 29 december 2011 15:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Onlineshop? Ja ik wel, hadden in plaats van 2 weken levertijd een uiteindelijke levertijd van bijna 4 weken. Maar ik kreeg wel op tijd bericht over de vertraging.
Ik heb er ooit een shirt gekocht. Prima service, binnen een week binnen.quote:Op donderdag 29 december 2011 15:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Iemand ervaring met feyenoord fanshop ?
is wel voor het eerst in lange tijd dat Ajax niet de absolute favoriet is, wordt een leuke wedstrijd in ieder gevalquote:Op donderdag 29 december 2011 15:21 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik herinner je over precies een maand nog wel aan deze uitspraak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |