Waarom spelen jullie beter in het donker?quote:Op donderdag 29 december 2011 11:51 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ze zouden AJAX een keer op zaterdagavond naar de kuip moeten laten komen
WTF. Waarom hebben wij als voorkeursdag in godsnaam geen zaterdag avond?quote:Op donderdag 29 december 2011 13:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Elke club kan een voorkeursdag opgeven. Twente heeft zaterdagavond, wij zondagmiddag.
Niet echt volgens mij, alle zaterdag wedstrijden hebben we tot nu toe verloren.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waarom spelen jullie beter in het donker?
Omdat we een traditionele 14.30 op zondag club zijn. PSV, Twente en nac bijvoorbeeld weer niet.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:13 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
WTF. Waarom hebben wij als voorkeursdag in godsnaam geen zaterdag avond?
Twente speelt echt fockin vaak tegen grote clubs op een avond.
Volgens mij ziet bijna iedere supporter liever dat we op zaterdagavond spelen. In plaats van dat hatelijke half 1,quote:Op donderdag 29 december 2011 13:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat we een traditionele 14.30 op zondag club zijn. PSV, Twente en nac bijvoorbeeld weer niet.
quote:Op donderdag 29 december 2011 13:14 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Niet echt volgens mij, alle zaterdag wedstrijden hebben we tot nu toe verloren.
Alleen de sfeer, en vooral tegen AJAKKES, zal avonds subliem zijn!
Volgens mij is daar een keer onderzoek naar gedaan, en daar kwam alsnog zondagmiddag uit.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:20 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Volgens mij ziet bijna iedere supporter liever dat we op zaterdagavond spelen. In plaats van dat hatelijke half 1,
Mwoah dit seizoen misschien. Maar afgelopen jaren hebben we toch meerdere wwedstrijden op onverklaarbare wijze gewonnen in de avond.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:14 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Niet echt volgens mij, alle zaterdag wedstrijden hebben we tot nu toe verloren.
Alleen de sfeer, en vooral tegen AJAKKES, zal avonds subliem zijn!
Ok,dat Gudde onderaan staat is te begrijpen.quote:
Of 70-jarige oma's...quote:Op donderdag 29 december 2011 14:05 schreef Caland het volgende:
Wellicht dat er een hoop 14-jarige meisjes gestemd hebben.
23.05 is nog te halen, wanneer je de eerste trein vanaf de Kuip terug pakt.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:22 schreef Grifte het volgende:
Avondwedstrijden zijn qua sfeer wel zalig, alleen wel kut als je met het OV terug moet naar Drenthe, gaat je laatste trein 23.05 dacht ik, en de wedstrijd is zo rond kwart voor 11 afgelopen lol, achja regel wel weer wat.
Nog precies een maand
Snap niet waarom je zo uitkijkt naar het verliezen van een thuiswedstrijd.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:22 schreef Grifte het volgende:
Avondwedstrijden zijn qua sfeer wel zalig, alleen wel kut als je met het OV terug moet naar Drenthe, gaat je laatste trein 23.05 dacht ik, en de wedstrijd is zo rond kwart voor 11 afgelopen lol, achja regel wel weer wat.
Nog precies een maand
Dus eerst vind je dat alle Feyenoorders lopen te trollen in het Ajaxtopic en dan kom je vervolgens hetzelfde doen hier?quote:Op donderdag 29 december 2011 14:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Snap niet waarom je zo uitkijkt naar het verliezen van een thuiswedstrijd.
Ik denk dat Ajax na de winterstop herboren isquote:Op donderdag 29 december 2011 15:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dus eerst vind je dat alle Feyenoorders lopen te trollen in het Ajaxtopic en dan kom je vervolgens hetzelfde doen hier?
Anyway--> Sfeer tijdens Feyenoord - Ajax is explosief, sfeer tijdens avondwedstrijd in de Kuip is magisch. Combinatie van beiden levert een onvergetelijke explosie van emoties, die bijna enkel te evenaren is in WK-finales.
Kan zijn, verandert niets aan hetgeen ik hierboven reeds zei.quote:Op donderdag 29 december 2011 15:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik denk dat Ajax na de winterstop herboren is.
True story brah, daarom denk ik dat Feyenoord geen kans maakt.
Ik hou de pit erin, 1 troll reactie per 2 dagen.quote:Op donderdag 29 december 2011 15:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kan zijn, verandert niets aan hetgeen ik hierboven reeds zei.
Onlineshop? Ja ik wel, hadden in plaats van 2 weken levertijd een uiteindelijke levertijd van bijna 4 weken. Maar ik kreeg wel op tijd bericht over de vertraging.quote:Op donderdag 29 december 2011 15:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Iemand ervaring met feyenoord fanshop ?
Ik herinner je over precies een maand nog wel aan deze uitspraakquote:Op donderdag 29 december 2011 15:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik denk dat Ajax na de winterstop herboren is.
True story brah, daarom denk ik dat Feyenoord geen kans maakt.
Hmmn oke ja ik heb gisyer wat bestelt daaro tevens bij bol van beide mail gehad dat het er vandaag ging zijn maar bol heb ik al binnen.quote:Op donderdag 29 december 2011 15:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Onlineshop? Ja ik wel, hadden in plaats van 2 weken levertijd een uiteindelijke levertijd van bijna 4 weken. Maar ik kreeg wel op tijd bericht over de vertraging.
Ik heb er ooit een shirt gekocht. Prima service, binnen een week binnen.quote:Op donderdag 29 december 2011 15:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
is wel voor het eerst in lange tijd dat Ajax niet de absolute favoriet is, wordt een leuke wedstrijd in ieder gevalquote:Op donderdag 29 december 2011 15:21 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik herinner je over precies een maand nog wel aan deze uitspraak
Oh ja, vergeten te melden: Ze moesten het voor mij naar België versturen.quote:Op donderdag 29 december 2011 15:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hmmn oke ja ik heb gisyer wat bestelt daaro tevens bij bol van beide mail gehad dat het er vandaag ging zijn maar bol heb ik al binnen.
Daar is al genoeg over gezaagd.quote:Op donderdag 29 december 2011 15:22 schreef Dekatria het volgende:
Hebben die trollende Ajacieden hier niet een bestuurlijke crisis om over te zagen in hun eigen topic?
Inderdaad, kan overigens alleen maar ons nadeel werken denk ik.quote:Op donderdag 29 december 2011 15:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
is wel voor het eerst in lange tijd dat Ajax niet de absolute favoriet is, wordt een leuke wedstrijd in ieder geval, die ik helaas wegens vakantie zal missen
Agh, agh.. Hij gaf alleen aan verder te willen kijken als die jap weer gehuurd werd.. Boehoe.. Eerder logisch.quote:Op woensdag 28 december 2011 17:40 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dit dus. Liever kwijt dan rijk zulke gastjes.
[..]
Daarvoor al zelfs, toen ie aangaf te willen vertrekken als ie niet aan spelen toe zou komen zonder ook maar iets te hebben laten zien.
Die Paul van hier die had een keer een shirt besteld daar en dat was niet zo goed verlopen geloof ikquote:Op donderdag 29 december 2011 15:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hopelijk vraagt-ie zich wel af hoe het komt dat hij zelfs zónder Ryo geen basisplaats meer heeft.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:27 schreef Keltie het volgende:
[..]
Agh, agh.. Hij gaf alleen aan verder te willen kijken als die jap weer gehuurd werd.. Boehoe.. Eerder logisch.
Hij liep toen die Ryo weg was ook al weer te zeiken hoor.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:27 schreef Keltie het volgende:
[..]
Agh, agh.. Hij gaf alleen aan verder te willen kijken als die jap weer gehuurd werd.. Boehoe.. Eerder logisch.
Hij kreeg toen nog geld toe volgens mij, bij het terugvorderenquote:Op donderdag 29 december 2011 17:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die Paul van hier die had een keer een shirt besteld daar en dat was niet zo goed verlopen geloof ik
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)-voor-Afrika-Cup.htmquote:Eric Gerets, bondscoach van Marokko, heeft vier spelers met een Nederlandse connectie opgeroepen voor de Afrika Cup. De Belgische keuzeheer liet tevens weten dat de Ajacieden Ismail Aissati en Mounir El Hamdaoui niet zijn gekozen voor de eindronde.
Wel gekozen zijn Feyenoorder Karim El Ahmadi, Nordin Amrabat - de aanvaller speelt nu voor Kayserispor maar speelde in Nederland bij FC Omniworld, VVV-Venlo en PSV -, SC Heerenveen-aanvaller Oussama Assaidi en Mbark Boussoufa. De spelverdeler van het Russische Anzhi Makhachkala is geboren in Amsterdam en had zijn voetbalopleiding bij Ajax.
Nee joh. Oprotten, allemaal. Volgend seizoen zal Achahbar ook wel meer minuten willen makenquote:Op donderdag 29 december 2011 18:26 schreef TheGreatHooD het volgende:
Wtf man het is toch goed dat die jongen wel een beetje gedreven is en dat hij basisplaats wil staan. IMO werkt die gozer er keihard voor dus echt dingen kwalijk nemen doe k niet. Maar als die weggaat so be it. Zo goed is die atm nou ook weer niet.
Deze manquote:Op donderdag 29 december 2011 19:43 schreef eight het volgende:
Cabral verkopen en Ryo huren.
Met Ryo-Guidetti-Schaken doe je gewoon om de titel.
Ja, dan zijn we lekker af met 2 spelers die we voor andere clubs opleiden en volgend jaar vertrokken zijn. Er moet ook een evenwicht zijn tussen lange-termijn denken en korte-termijn denken, natuurlijk.quote:Op donderdag 29 december 2011 19:43 schreef eight het volgende:
Cabral verkopen en Ryo huren.
Met Ryo-Guidetti-Schaken doe je gewoon om de titel.
Cabralletje is een zwakke schakel in je elftal. Loopt bovendien al ruim een jaar te zaniken dat hij meer een basisplaats eist. Alsof hij de enige buitenspeler is.quote:Op donderdag 29 december 2011 19:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, dan zijn we lekker af met 2 spelers die we voor andere clubs opleiden en volgend jaar vertrokken zijn. Er moet ook een evenwicht zijn tussen lange-termijn denken en korte-termijn denken, natuurlijk.
Dan zijn we wat mij betreft veel te afhankelijk van externe factoren. Het lijkt me niet niet verstandig om een beleid op te stellen dat floreert bij de gratie of goodwill van andere clubs.quote:Op donderdag 29 december 2011 19:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Cabralletje is een zwakke schakel in je elftal. Loopt bovendien al ruim een jaar te zaniken dat hij meer een basisplaats eist. Alsof hij de enige buitenspeler is.
Als je hem nu niet verkoopt loopt hij straks toch gratis de deur uit. Want bijtekenen wil hij ook niet.
Het is wel zo dat wanneer de huurperiodes goed verlopen, en dat doen ze( Kijk naar Guidetti dit seizoen en Miyaichi vorig seizoen. ), dat meer clubs geïnteresseerd zijn in het verhuren van toptalenten aan Feyenoord. Dat zie ik niet als een negatief verschijnsel, ware het niet dat je je eigen jeugd voor moet laten gaan. Je verdient er helaas niks aan en dat is dan wel een groot nadeel. Zonder transferinkomsten is het zeer lastig voor een professionele voetbalclub om mee te doen met de top.quote:Op donderdag 29 december 2011 19:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan zijn we wat mij betreft veel te afhankelijk van externe factoren. Het lijkt me niet niet verstandig om een beleid op te stellen dat floreert bij de gratie of goodwill van andere clubs.
Zo'n Cabral moet je gewoon na de winterstop laten bijtekenen. Wil hij dat niet, dan weet je genoeg en moet je hem in de zomer gewoon van de hand doen.
Je ziet het bij Arsenal die nu Ryo weer hier wil stallen, en hopelijk dus ook straks met City. Eigen jeugd gaat voor, maar goeie huurconnecties zijn een prachtig middel om effectief een gat in de selectie te dichten.quote:Op donderdag 29 december 2011 19:55 schreef Fuszy het volgende:
Het is wel zo dat wanneer de huurperiodes goed verlopen, en dat doen ze( Kijk naar Guidetti dit seizoen en Miyaichi vorig seizoen. ), dat meer clubs geïnteresseerd zijn in het verhuren van toptalenten aan Feyenoord.
Simpel: Ryo => Cabral.quote:Op donderdag 29 december 2011 19:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan zijn we wat mij betreft veel te afhankelijk van externe factoren. Het lijkt me niet niet verstandig om een beleid op te stellen dat floreert bij de gratie of goodwill van andere clubs.
Zo'n Cabral moet je gewoon na de winterstop laten bijtekenen. Wil hij dat niet, dan weet je genoeg en moet je hem in de zomer gewoon van de hand doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |