Mwah...dat was ook te wijten aan diens instelling. Ik bedoel, vergelijk hem eens met iemand als Schaken, een veel minder talent, maar wel iemand die compleet afgetraind op het veld staat, op elke bal loopt en meeverdedigt alsof zijn leven ervan afhangt.quote:
Ik denk niet dat hij het in gang heeft gezet.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:47 schreef Merkie het volgende:
Ik blijf het overigens prachtig vinden hoe Van Geel de vermoorde onschuld blijft spelen in de affaire Been.
Ja, dat denk ik ook. Maar elke keer zeggen dat hij het zo erg vond blablaquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij het in gang heeft gezet.
Wel heeft hij toen zijn kans schoon gezien om een trainer die hem niet beviel te wippen.
En dat heeft hij heel goed gezien.quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij het in gang heeft gezet.
Wel heeft hij toen zijn kans schoon gezien om een trainer die hem niet beviel te wippen.
Tja... je kunt als TD wel zeggen dat het een zegen voor Feyenoord is dat Been vertrok, maar da's ook weer zo lomp. Hij heeft, met een minimum aan beleefdheid, meegewerkt aan het vertrek van Been. En dat is iets wat vrijwel iedereen een goede zaak vond, alleen waren er wat mensen die het vuile werk moesten opknappen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:18 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook. Maar elke keer zeggen dat hij het zo erg vond blabla.
Hier sluit ik mij bij aan,quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:26 schreef Caland het volgende:
Beste wensen allen.
Hopen op een Jeugdig, Herboren en Karaktervol Feyenoord in 2012
DIt dus.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:26 schreef Caland het volgende:
Beste wensen allen.
Precies. Naar buiten toe moet hij het wel fatsoenlijk houden en het beeld uitdragen dat de directie geen trainers "wipt" naar aanleiding van een wilde stemming onder de selectie. Intern heeft hij daar echt wel aan meegewerkt omdat hij ook wel zag dat het niks meer ging worden met Been en niet in verband gebracht wilde worden met baggerresultaten.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Tja... je kunt als TD wel zeggen dat het een zegen voor Feyenoord is dat Been vertrok, maar da's ook weer zo lomp. Hij heeft, met een minimum aan beleefdheid, meegewerkt aan het vertrek van Been. En dat is iets wat vrijwel iedereen een goede zaak vond, alleen waren er wat mensen die het vuile werk moesten opknappen.
Gelukkig doen we niet mee met die onzinquote:Feyenoord zal zich de komende drie jaar niet met een vrouwenvoetbalelftal bezig houden. Momenteel hebben zeven betaald voetbalorganisaties een vrouwenteam. ADO Den Haag, FC Twente, FC Utrecht, sc Heerenveen, VVV Venlo, FC Zwolle en SC Telstar komen uit in de Eredivisie voor vrouwen. Feyenoord heeft echter duidelijk andere prioriteiten.
'De situatie waar de club zich momenteel in bevindt, leent zich er gewoon niet voor om nu een vrouwentak op te starten,' aldus een woordvoerder in het Algemeen Dagblad. 'De organisatie is daar simpelweg niet klaar voor. Daarnaast is het alle hens aan dek om de club terug te krijgen aan de top van het Nederlandse voetbal. De komende drie jaar denken wij dus zeker niet aan het starten met vrouwenvoetbal.'
In 2007 besloot de KNVB om een Eredivisie voor vrouwen op te richten. ADO Den Haag, AZ, sc Heerenveen, FC Twente, FC Utrecht en Willem II waren de clubs die uitkwamen in het eerste seizoen van het bestaan van de competitie. AZ en Willem II zijn gestopt wegens financiële redenen. Een vrouwenteam viel simpelweg niet te bekostigen voor beide clubs.
Waarom een jaarban dan?quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:49 schreef Helpmefok het volgende:
Dankzij eindbaas (letterlijk en figuurlijk) Danny een unban gekregen (had een jaarban).
Goede voornemens voor dit jaar:
- Kapiteintje nog een hoop aan het lachen krijgen
- Niet gebanned worden
- Topics niet vervuilen maar lekker ontopic blijven in het Feyenoord-topic
- Niet meer trollen
Maar voornamelijk weer een beregezellig jaar ervan maken in het Feyenoord-topic, waar het erop lijkt dat er meer users dan ooit posten.
Hopen op een goed 2012 (op clubgebied maar ook de gezondheid van iedereen)!
Als laatste nog een berichtje:
[..]
Gelukkig doen we niet mee met die onzin. Geldverslindende business
Dankzij mij bedoel je.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:49 schreef Helpmefok het volgende:
Dankzij eindbaas (letterlijk en figuurlijk) Danny een unban gekregen (had een jaarban).
Mooi jij veel geluk met je nieuwe lief in het nieuwe jaar.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:26 schreef Caland het volgende:
Beste wensen allen.
Serieus? Ik had net een mailtje gestuurd en kreeg 11 minuten later een berichtje terug.quote:
Hé die had ik gemist. Hetzelfde Calandquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:26 schreef Caland het volgende:
Beste wensen allen.
Que?quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mooi jij veel geluk met je nieuwe lief in het nieuwe jaar.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hé die had ik gemist. Hetzelfde Caland. Begreep dat je een nieuwe chick hebt
Pics?
Of geldt dat pas in 2012?quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:49 schreef Helpmefok het volgende:
- Topics niet vervuilen maar lekker ontopic blijven in het Feyenoord-topic
Als Caland een chick heeft moet ze wel een Feyenoorder zijn.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Of geldt dat pas in 2012?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |