En dan schrijf ik zelf een onduidelijke zinquote:Op woensdag 28 december 2011 17:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat is waar de DJ's zitten in het museum Beeld en Geluid in Hilversum, daar ben ik nu
Ik vond de zin ook wel duidelijkquote:Op woensdag 28 december 2011 17:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij mag over uurtje in het top20000 café. En mag daar een half uur blijven.
Ja helaas maar een half uur. Het is erg druk hier.quote:Op woensdag 28 december 2011 17:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
En dan schrijf ik zelf een onduidelijke zinIk bedoelde wat is er dan IN het top 2000 cafe, maar ik had dus goed begrepen dat jij daar was
Mag je maar een half uur binnen zijn dan?
Je kan ook zwaar overdrijvenquote:Op woensdag 28 december 2011 17:35 schreef SwiffMeister het volgende:
Ik kom er net achter dat Lady Gaga 4x in dè lijst staat. Jeweetwel dè top2000 ALLERTIJDEN.
Heb de radio uitgezet en ga ergens anders naar luisteren... Wat een aanfluiting!
Alsof het nog niet erg genoeg is komt straks ook nog Birdy langs met der skinny love.
Flikker maar op met die lijst, hij is al zijn geloofwaardigheid kwijt.
Adele maakt toch veel goed?quote:Op woensdag 28 december 2011 17:35 schreef SwiffMeister het volgende:
Ik kom er net achter dat Lady Gaga 4x in dè lijst staat. Jeweetwel dè top2000 ALLERTIJDEN.
Heb de radio uitgezet en ga ergens anders naar luisteren... Wat een aanfluiting!
Alsof het nog niet erg genoeg is komt straks ook nog Birdy langs met der skinny love.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"
quote:Op woensdag 28 december 2011 17:36 schreef Fred_B het volgende:
Fijn dat er eindelijk wat meer nummers van The Cure zijn toegelaten in de lijst.
quote:Op woensdag 28 december 2011 17:35 schreef SwiffMeister het volgende:
In het begin was er de kritiek dat nummers tegengehouden werden, nu is de kritiek dat zomaar alles erin komt. Het is ook nooit goedquote:Op woensdag 28 december 2011 17:39 schreef jrk1990 het volgende:
[..]
Dat was die lijst al vanaf het begin, toen ook gewoon willekeurige nederlandse troep erin mocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |