Geef die homo aan dan...quote:Op woensdag 28 december 2011 14:34 schreef Marie30 het volgende:
Terechte klacht TS. De buurman hier heeft ook een uitkering, hij is invalide, maar heeft wel een mooi draaiende zwarte handel in het onderhouden en verkopen van auto's.![]()
Ligt elke dag uren aan die dingen te sleutelen maar is zogezegd wel invalide
Even inkomen.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:42 schreef Q. het volgende:
8:00 uur op het werk zijn is dan ook belachelijk vroeg, je moet dat soort mensen wel een beetje tegemoet komen natuurlijk. Bijvoorbeeld een 2 urige werkweek op woensdag van 13:00 tot 15:00. Maximaal. Maar wel 38 betaald uiteraard.
dit soort volk verdient het gewoon om ge-NSB'ed te worden!quote:Op woensdag 28 december 2011 14:34 schreef Marie30 het volgende:
Terechte klacht TS. De buurman hier heeft ook een uitkering, hij is invalide, maar heeft wel een mooi draaiende zwarte handel in het onderhouden en verkopen van auto's.![]()
In Rotterdam wel iig.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:42 schreef Manco043 het volgende:
Gelukkig wordt dat uitschot steeds harder aangepakt de komende tijd.
Die gasten kan je zo aangeven hoor , zou ik ook direct doen , het is namelijk stelen van de samenleving wat ie doet!quote:Op woensdag 28 december 2011 14:34 schreef Marie30 het volgende:
Rotterdam weet van aanpakkenquote:
Jij moet je echt schamenquote:Op woensdag 28 december 2011 14:48 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Die gasten kan je zo aangeven hoor , zou ik ook direct doen , het is namelijk stelen van de samenleving wat ie doet!
http://www.siod.nl/
NSB'er gespot!quote:Op woensdag 28 december 2011 14:48 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Die gasten kan je zo aangeven hoor , zou ik ook direct doen , het is namelijk stelen van de samenleving wat ie doet!
http://www.siod.nl/
Waarvoor , omdat ik graag zie dat mensen die ons sociale systeem ondermijnen aangepakt worden?quote:
Wat.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:56 schreef ZaZoe het volgende:
Het cynisme druipt er van af in deze topic![]()
Geef hem een schop onder zijn luie kont, wat een leeghanger zeg. Het hele land is aan het verloederen en gaat naar de filistijnen![]()
Zo dat is eruit![]()
En nee, ik heb geen pilletje nodig en heb geen ADHD
Misschien las zijn moeder mee.quote:
Je betaalt geen cent minder belasting als die gast wordt aangepakt hoor dus het is pure afgunstquote:Op woensdag 28 december 2011 14:52 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Waarvoor , omdat ik graag zie dat mensen die ons sociale systeem ondermijnen aangepakt worden?
Vind je het dan ook goed dat ik in de bijstand ga? Want jij hebt er blijkbaar persoonlijk toch geen last van?quote:Op woensdag 28 december 2011 15:25 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Je betaalt geen cent minder belasting als die gast wordt aangepakt hoor dus het is pure afgunst
Goed onderbouwde standpunt mangquote:Op woensdag 28 december 2011 15:25 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Je betaalt geen cent minder belasting als die gast wordt aangepakt hoor dus het is pure afgunst
Je doet maarquote:Op woensdag 28 december 2011 15:42 schreef kami124 het volgende:
[..]
Vind je het dan ook goed dat ik in de bijstand ga? Want jij hebt er blijkbaar persoonlijk toch geen last van?
Als er een paar duizend man rondlopen in NL die zo ons sociaal stelsel misbruiken voel jij daar op den duur ook wel de financiële gevolgen van hoor.
quote:
Gewoon aangeven. Het is tenslotte ook jouw geld wat hij feitelijk aan het stelen is.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:34 schreef Marie30 het volgende:
Het is geen gratis geld. Dat bestaat niet. Het is geld waar anderen hard voor moeten werken en dat bestemd is voor mensen die het werkelijk nodig hebben.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:06 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Je doet maar
[..]Die Calvinistische kruideniersmentaliteit staat me echt zo enorm tegen, KUT IEMAND KRIJGT GRATIS GELD SNEL AANGEVEN WANT IK KRIJG GEEN GRATIS GELD
quote:Op woensdag 28 december 2011 15:25 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Waarom denk je dat er zoveel bezuinigingen aankomen? Geld groeit niet aan een boom en als de overheid teveel geld uitgeeft aan dit soort dingen EU, sociale zekerheid etc mag jij fijn wat pensioen inleveren, meer zorg betalen, meer schoolgeld betalen enzovoorts.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:25 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Het getuigt juist van een frisse handelsgeest om het systeem zodanig te neuken dat je gratis geld krijgt en ermee wegkomtquote:Op woensdag 28 december 2011 16:09 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is geen gratis geld. Dat bestaat niet. Het is geld waar anderen hard voor moeten werken en dat bestemd is voor mensen die het werkelijk nodig hebben.
Wordt er niet opgetreden tegen misbruik dan stort het stelsel ooit in. En juist de zwaksten zijn dan de pineut. Het is dus nobel en eervol om zulke mensen erbij te lappen.
Toevallig het laatste jaar nog af en toe het nieuws gevolgd?quote:Op woensdag 28 december 2011 15:25 schreef Nikmans het volgende:
Ah, een bloedzuiger is geen parasiet, maar gewoon een wurmke met een "frisse handelsgeest". Tuurlijk.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:42 schreef Nikmans het volgende:
Het getuigt juist van een frisse handelsgeest om het systeem zodanig te neuken dat je gratis geld krijgt en ermee wegkomtDat jij vervolgens boos wordt omdat je 40 uur per week schroefjes moet aandraaien á 8 euro per uur zegt meer over jou
Jep want terwijl jij boos op FOK! post en je geld inlevert ligt hij lekker op de bank en verdient ie wat bij terwijl de controleur van niets weetquote:Op woensdag 28 december 2011 16:43 schreef Catbert het volgende:
[..]
Toevallig het laatste jaar nog af en toe het nieuws gevolgd?
Idioot
[..]
Ah, een bloedzuiger is geen parasiet, maar gewoon een wurmke met een "frisse handelsgeest". Tuurlijk.
Prima, ik begrijp zijn kant wel. Maar het getuigt ook van een frisse handelsgeest om hem aan te geven, kan je immers in de toekomst weer geld schelen! Niet zo hypocriet doen he.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:42 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Het getuigt juist van een frisse handelsgeest om het systeem zodanig te neuken dat je gratis geld krijgt en ermee wegkomtDat jij vervolgens boos wordt omdat je 40 uur per week schroefjes moet aandraaien á 8 euro per uur zegt meer over jou
Totdat ze erachter komen en die uitvreter lekker een paar jaar de schuldsanering inmag.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:45 schreef Nikmans het volgende:
Jep want terwijl jij boos op FOK! post en je geld inlevert ligt hij lekker op de bank en verdient ie wat bij terwijl de controleur van niets weet
Precies. Hoe meer parasieten erbij gelapt worden hoe minder er bezuinigd hoeft te worden.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:46 schreef finsdefis het volgende:
Prima, ik begrijp zijn kant wel. Maar het getuigt ook van een frisse handelsgeest om hem aan te geven, kan je immers in de toekomst weer geld schelen! Niet zo hypocriet doen he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |