Geef die homo aan dan...quote:Op woensdag 28 december 2011 14:34 schreef Marie30 het volgende:
Terechte klacht TS. De buurman hier heeft ook een uitkering, hij is invalide, maar heeft wel een mooi draaiende zwarte handel in het onderhouden en verkopen van auto's.![]()
Ligt elke dag uren aan die dingen te sleutelen maar is zogezegd wel invalide
Even inkomen.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:42 schreef Q. het volgende:
8:00 uur op het werk zijn is dan ook belachelijk vroeg, je moet dat soort mensen wel een beetje tegemoet komen natuurlijk. Bijvoorbeeld een 2 urige werkweek op woensdag van 13:00 tot 15:00. Maximaal. Maar wel 38 betaald uiteraard.
dit soort volk verdient het gewoon om ge-NSB'ed te worden!quote:Op woensdag 28 december 2011 14:34 schreef Marie30 het volgende:
Terechte klacht TS. De buurman hier heeft ook een uitkering, hij is invalide, maar heeft wel een mooi draaiende zwarte handel in het onderhouden en verkopen van auto's.![]()
In Rotterdam wel iig.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:42 schreef Manco043 het volgende:
Gelukkig wordt dat uitschot steeds harder aangepakt de komende tijd.
Die gasten kan je zo aangeven hoor , zou ik ook direct doen , het is namelijk stelen van de samenleving wat ie doet!quote:Op woensdag 28 december 2011 14:34 schreef Marie30 het volgende:
Rotterdam weet van aanpakkenquote:
Jij moet je echt schamenquote:Op woensdag 28 december 2011 14:48 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Die gasten kan je zo aangeven hoor , zou ik ook direct doen , het is namelijk stelen van de samenleving wat ie doet!
http://www.siod.nl/
NSB'er gespot!quote:Op woensdag 28 december 2011 14:48 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Die gasten kan je zo aangeven hoor , zou ik ook direct doen , het is namelijk stelen van de samenleving wat ie doet!
http://www.siod.nl/
Waarvoor , omdat ik graag zie dat mensen die ons sociale systeem ondermijnen aangepakt worden?quote:
Wat.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:56 schreef ZaZoe het volgende:
Het cynisme druipt er van af in deze topic![]()
Geef hem een schop onder zijn luie kont, wat een leeghanger zeg. Het hele land is aan het verloederen en gaat naar de filistijnen![]()
Zo dat is eruit![]()
En nee, ik heb geen pilletje nodig en heb geen ADHD
Misschien las zijn moeder mee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |