En hoe is het met jou vandaag?quote:
Nou, ik weet het niet. Ik dacht fnv want ik ga 8,85 p/m betalen.. en ik gebruik het alleen voor de unive korting.. maar we krijgen best veel korting in procenten, ennu moet ik het ALLEMAAL gaan uitrekenenquote:Op woensdag 28 december 2011 13:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat stond er dan? En wat ga je opzeggen, Q?
quote:Op woensdag 28 december 2011 13:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, ik weet het niet. Ik dacht fnv want ik ga 8,85 p/m betalen.. en ik gebruik het alleen voor de unive korting.. maar we krijgen best veel korting in procenten, ennu moet ik het ALLEMAAL gaan uitrekenen
Ik denk dus dat ik maar helemaal niks doe en dus ook niet opzeg
quote:
Ik heb ook hongerquote:Op woensdag 28 december 2011 13:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Meer 'hartig' op het moment
Hotdogbroodje, omnomnom.
Het idee van de vakbond is toch ook dat je er wat aan hebt bij problemen? En bij je belastingaangifte, natuurlijk (of was dat niet FNV?)quote:Op woensdag 28 december 2011 13:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, ik weet het niet. Ik dacht fnv want ik ga 8,85 p/m betalen.. en ik gebruik het alleen voor de unive korting.. maar we krijgen best veel korting in procenten, ennu moet ik het ALLEMAAL gaan uitrekenen
Ik denk dus dat ik maar helemaal niks doe en dus ook niet opzeg
Ja, maar voor problemen heb ik een RBV en belastingaangifte doe ik nietquote:Op woensdag 28 december 2011 13:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het idee van de vakbond is toch ook dat je er wat aan hebt bij problemen? En bij je belastingaangifte, natuurlijk (of was dat niet FNV?)
Ik heb net een boterham knakworst op met snoeptomaatjes. Lekker
quote:Ooh hai,
Nieuwe tarief voor FNV gehad. Ik ga 8,85 betalen, per maand. Ik gebruik fnv eigenlijk alleen voor unive korting.
Dus ik belde unive. We krijgen 24% op de rechtsbijstand aan korting, 16 en 14% op de opstal en inboedelverzekering (214 euro per jaar) 8% op je auto en 5% op de aansprakelijkheidsverzekering (44 euro per jaar)
Nu moet IK gaan uitrekenen of al dit, meer korting is dan 8,85 en ik dus bij fnv blijf. Dus, dat ga jij mooi doen vanaaf![]()
Groetjes,
Je kneusje.
Ik heb gisteravond om 01.00 uur nog een bak kwark met choco-cruesli zitten etenquote:
ik probeer te balanswekenquote:Op woensdag 28 december 2011 13:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond om 01.00 uur nog een bak kwark met choco-cruesli zitten eten
Had ik ineens trek in
Good luck with that, in deze tijdquote:
En, hoe slaat de balans door?quote:
quote:Op woensdag 28 december 2011 13:21 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Spannend Q, mss dat ze nu eindelijk es ontdekken dat het tussen je oren zit![]()
Garpjuuuuh
Hier ook, dikke godverquote:Op woensdag 28 december 2011 13:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En, hoe slaat de balans door?
Ow, en mijn baas die zei dat werken in de kerstweek best leuk en gezellig was liegt. Het is hetzelfde als altijd.En druk ook nog.
Tell me about it.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Good luck with that, in deze tijd![]()
Oh trouwens, mijn bloesemboom staat in bloei... WTF. Allemaal roze bloemen, het lijkt wel lente. En de vogels krijsen ook de hele nacht door de laatste tijd, het lijkt wel zomer.
quote:Op woensdag 28 december 2011 13:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Like... anderhalve minuut geleden?
Ik ben hier tot half 9 vanavond.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hier ook, dikke godver![]()
En vanmiddag ben ik helemaal alleen ook nog es.
Waar zijn die twee beland?quote:Op woensdag 28 december 2011 13:33 schreef Oognip het volgende:
Ik ga zo naar Joe en Odie met MMIk ben zo benieuwd!
In elk geval een tv-programma dat ik niet kenquote:Op woensdag 28 december 2011 13:44 schreef ElisaB het volgende:
Bij welk TV-programma mag je (in een winkelcentrum) tegen een boksbal slaan?
+1quote:Op woensdag 28 december 2011 13:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hier ook, dikke godver![]()
En vanmiddag ben ik helemaal alleen ook nog es.
Nee de natuur past zich aan aan het veranderende weerquote:Op woensdag 28 december 2011 13:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tell me about it.
Heel de natuur is van streek
Man bijt hond?quote:Op woensdag 28 december 2011 13:44 schreef ElisaB het volgende:
Bij welk TV-programma mag je (in een winkelcentrum) tegen een boksbal slaan?
okay.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:49 schreef Oognip het volgende:
[..]
In het asiel
Zie mijn topic voor meer info.
Aantal keren bedacht deze weekquote:Op woensdag 28 december 2011 13:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee de natuur past zich aan aan het veranderende weer
De mens is alleen van streek
WTFquote:
Och heerlijkquote:Op woensdag 28 december 2011 14:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Die me vanmorgen wakker heeft geniest
Wat?quote:Op woensdag 28 december 2011 14:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
WTFOognip, blijf van de suiker af!
quote:Op woensdag 28 december 2011 14:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
WTFOognip, blijf van de suiker af!
quote:Op woensdag 28 december 2011 14:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Die me vanmorgen wakker heeft geniest
Ja, want ik heb aan Baloe met zijn ganzenstront niet genoeg.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:26 schreef indaha het volgende:
Oognip heb je al aan Qwea gevraagd of ze het kleine strontvretertjewil hebben ?
Dan kan ze Baloe mooi schoonlikkenquote:Op woensdag 28 december 2011 14:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, want ik heb aan Baloe met zijn ganzenstront niet genoeg.
quote:Op woensdag 28 december 2011 14:28 schreef indaha het volgende:
[..]
Dan kan ze Baloe mooi schoonlikken
Ik ben benieuwd of ze uberhaupt iets gaan vindenquote:Op woensdag 28 december 2011 14:29 schreef indaha het volgende:
Wat fijn dat ze nu eindelijk eens iets met je voet gaan doen en hopelijk is het snel op te lossen.
Ja dat vooralquote:Op woensdag 28 december 2011 14:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ze uberhaupt iets gaan vinden
have fun bij t&oquote:Op woensdag 28 december 2011 14:35 schreef Oognip het volgende:
Ik ga naar de dierenarts en daarna naar het asiel
quote:Op woensdag 28 december 2011 14:42 schreef indaha het volgende:
Ha Maes, alles goed bij jou en met de beestjes ook?
Ja heerlijk rustig met weinig verplichtingen en gisteren zijn Tommie en Ollie geholpen, maar die rennen weer als gekken dus helemaal prima hier.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:45 schreef Maes het volgende:
[..]![]()
Bij ons is alles prima, Fiep had een ontsteking aan haar bipsebaps maar na een bezoekje aan de DA en een paar pillen is het alweer bijna over. En bij jou? Leuke kerst gehad??
Dat lijkt mij ookquote:Op woensdag 28 december 2011 14:37 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat is bluf, want ze kan niet zonder ons
quote:Op woensdag 28 december 2011 14:49 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja heerlijk rustig met weinig verplichtingen en gisteren zijn Tommie en Ollie geholpen, maar die rennen weer als gekken dus helemaal prima hier.
Story of our lifequote:Op woensdag 28 december 2011 15:01 schreef indaha het volgende:
Ja toen de narcose uitgewerkt was begonnen ze te jammeren om eten en daarna was alles weer normaal, de enige die zich druk heeft gemaakt was ik
Ik zag dat je ook weer met vlaggetjes gaat zwaaienquote:Op woensdag 28 december 2011 15:04 schreef Maes het volgende:
[..]
Story of our lifeIk maak me ook altijd overal druk om.....................
quote:Op woensdag 28 december 2011 15:08 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
[centraal] Honden met foto's #55
Hij kan goed koekjes vangenquote:Op woensdag 28 december 2011 15:08 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
hapquote:Op woensdag 28 december 2011 15:08 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Jaquote:Op woensdag 28 december 2011 15:11 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik zag dat je ook weer met vlaggetjes gaat zwaaien, leuk dan zien we elkaar nog eens en kunnen we ons druk maken over wat er daar allemaal mis gaat
Ganzenpoep?quote:Op woensdag 28 december 2011 15:14 schreef Qwea het volgende:
Zien jullie dat groene in zijn mondhoekharen?
Bah ganzenpoep, dan wil je echt niet meer een lieve lik van je hond krijgen!quote:Op woensdag 28 december 2011 15:14 schreef Qwea het volgende:
Zien jullie dat groene in zijn mondhoekharen?
Ja , ik ben benieuwd of de organisatie dit jaar beter is, maar veel slechter kan nietquote:Op woensdag 28 december 2011 15:15 schreef Maes het volgende:
[..]
JaWas dat vorig jaar met die lichtmasten, dat ze vantevoren waarschuwden dat je er niet tegenaan mocht leunen en ik allemaal mensen zag die er wel tegenaan leunden? Ik zag ze al vallen met de 3j'S eronder
quote:
Als je fiep in 1 stuk wilt houdenquote:Op woensdag 28 december 2011 15:31 schreef Maes het volgende:
[..]Ik vraag me altijd af hoe Baloe met Fiep zou zijn. Niet goed idee ben ik bang
Geniet er van met je meisjequote:Op woensdag 28 december 2011 15:35 schreef Re het volgende:
lieve F&Fers
Wat ongelofelijk tof en leuk en fantastisch om te weten dat er een groep users is die me op zo'n leuke manier weten te steunen. Het is altijd hartverwarmend om te weten dat mensen aan je denken als het moeilijk gaat. Het wordt nog hard bikkelen de komende tijd maar met de liefde en steun van velen wordt het gewoon flink dragelijker...
sushi here I come
quote:Op woensdag 28 december 2011 15:35 schreef Re het volgende:
lieve F&Fers
Wat ongelofelijk tof en leuk en fantastisch om te weten dat er een groep users is die me op zo'n leuke manier weten te steunen. Het is altijd hartverwarmend om te weten dat mensen aan je denken als het moeilijk gaat. Het wordt nog hard bikkelen de komende tijd maar met de liefde en steun van velen wordt het gewoon flink dragelijker...
sushi here I come
Ik weet niet wat ze hebben gedaan (had graag mee willen doen), maar je verdient het wel, en je meissie ook.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:35 schreef Re het volgende:
lieve F&Fers
sushi here I come
Maak er maar een mooie avond van samen met je vrouwquote:Op woensdag 28 december 2011 15:35 schreef Re het volgende:
lieve F&Fers
sushi here I come
oh dear godquote:Op woensdag 28 december 2011 16:04 schreef Qwea het volgende:
mijn moeder
Heeft ze interactieve tv afgesloten bij kpn. Krijg ik de mails ervan want mijn mail staat daar in het bestand als hoofdmail en ik beheer alle mail accounts en zij heeft enkel hotmail.
Wordt ze eerst daarom al pissig. Zeg ik dr dat ze die decoders HUURT voor 4 euro p/m (x2 1 voor boven en 1 voor benee) wil ze dat ook nietKrijgt ze 1 maand gratis extra zenders twv 10 euro die ze dan wel weer op moet zeggen anders blijft ze die 10 euro extra per maand betalen, wil ze niet
Vervolgens zeg ik dat die zooi 13 Januari ingaat, nee, kan niet, moet 1 feb volgens haar want anders moet ze ziggo dubbel betalen
gaat ze nu de hele handel weer afzeggen
Klinkt als mijn opaquote:Op woensdag 28 december 2011 16:04 schreef Qwea het volgende:
mijn moeder
Heeft ze interactieve tv afgesloten bij kpn. Krijg ik de mails ervan want mijn mail staat daar in het bestand als hoofdmail en ik beheer alle mail accounts en zij heeft enkel hotmail.
Wordt ze eerst daarom al pissig. Zeg ik dr dat ze die decoders HUURT voor 4 euro p/m (x2 1 voor boven en 1 voor benee) wil ze dat ook nietKrijgt ze 1 maand gratis extra zenders twv 10 euro die ze dan wel weer op moet zeggen anders blijft ze die 10 euro extra per maand betalen, wil ze niet
Vervolgens zeg ik dat die zooi 13 Januari ingaat, nee, kan niet, moet 1 feb volgens haar want anders moet ze ziggo dubbel betalen
gaat ze nu de hele handel weer afzeggen
Volgens mij 1 of ander programma van BNN.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:11 schreef ElisaB het volgende:
Nee, niet Man Bijt Hond... |Er is een programma op TV met een onderdeel 'boksbal slaan': als je boos bent, mag je er een lel tegen geven. En ik wil zo graag weten hoe dat programma heet
hedentendage op tv?quote:Op woensdag 28 december 2011 16:11 schreef ElisaB het volgende:
Nee, niet Man Bijt Hond... |Er is een programma op TV met een onderdeel 'boksbal slaan': als je boos bent, mag je er een lel tegen geven. En ik wil zo graag weten hoe dat programma heet
klikquote:Op woensdag 28 december 2011 16:15 schreef kasper het volgende:
[..]
Volgens mij 1 of ander programma van BNN.
De week van Filemon?
quote:Op woensdag 28 december 2011 16:15 schreef kasper het volgende:
[..]
Volgens mij 1 of ander programma van BNN.
De week van Filemon?
Hee Requote:Op woensdag 28 december 2011 15:35 schreef Re het volgende:
lieve F&Fers
sushi here I come
Ik wil die boksbalquote:Op woensdag 28 december 2011 16:11 schreef ElisaB het volgende:
quote:Op woensdag 28 december 2011 15:35 schreef Re het volgende:
lieve F&Fers
sushi here I come
Zullen we ons samen opgeven?quote:Op woensdag 28 december 2011 16:11 schreef ElisaB het volgende:
Jouw moeder is echt net het Nederlandse weerquote:Op woensdag 28 december 2011 16:21 schreef Qwea het volgende:
nou neemt ze toch weer wel die interactieve tvholy shit.
Gevondenquote:
Bah wat vervelend, van mij zijn ook nog verschillende kerstkaarten onderweg , maar vooral met rouwkaarten mag dat niet gebeurenquote:Op woensdag 28 december 2011 16:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik wil die boksbal
En dan ga ik er de foto's van een paar mensen op doen en daarna het logo van Post (a)N(aa)L
Wij hebben de rouwkaart die we ook ter controle naar onszelf hadden gestuurd niet gekregen, en nu bleek gister dat ik ook een aantal kaarten die mensen me gestuurd hebben niet heb ontvangen.
Geen idee waar onze post blijft, maar we ontvangen wel vaker dingen niet.
quote:Op woensdag 28 december 2011 16:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik sla die bal helemaal naar god ben ik bang
quote:Op woensdag 28 december 2011 16:33 schreef indaha het volgende:
Ik hoop echt dat 2012 een beter jaar voor je wordt en trouwens voor iedereen in deze Sc want het was me het jaartje wel
Iedere dag na het nieuws geanalyseerd door een kalende man?quote:Op woensdag 28 december 2011 16:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jouw moeder is echt net het Nederlandse weer.
Was der bij jou allemaal aan de hand dan, dat je een arme onschuldige bal naar God wil helpen?quote:
Wispelturigquote:Op woensdag 28 december 2011 16:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Iedere dag na het nieuws geanalyseerd door een kalende man?
of wahct, doet erwin krol het weer nog eigenlijk?![]()
Ohquote:Op woensdag 28 december 2011 16:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gevonden
Onze eigen Cox Habbema was er gisteren op, maar ik had het gemist
quote:Op woensdag 28 december 2011 16:37 schreef Greys het volgende:
Ik kwam er net achter dat de kerstkaarten voor de buren, die ik dus bij hen in de brievenbus had moeten gooien, ook allemaal door mezelf in de post-brievenbus zijn gekwaktFAAL.
Zonder postzegels dus.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:37 schreef Greys het volgende:
Ik kwam er net achter dat de kerstkaarten voor de buren, die ik dus bij hen in de brievenbus had moeten gooien, ook allemaal door mezelf in de post-brievenbus zijn gekwaktFAAL.
Ik heb een vrij onaangenaam jaar gehad en zal blij zijn als het 2012 isquote:Op woensdag 28 december 2011 16:36 schreef nokwanda het volgende:
Was der bij jou allemaal aan de hand dan, dat je een arme onschuldige bal naar God wil helpen?
Kan ik je ergens mee opbeuren misschien?
quote:Op woensdag 28 december 2011 16:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb een vrij onaangenaam jaar gehad en zal blij zijn als het 2012 is
Ik ga er gewoon vanuitquote:Op woensdag 28 december 2011 16:46 schreef Qwea het volgende:
op je bolle neus. Ik hoop echt voor je dat 2012 beter wordt.
quote:Op woensdag 28 december 2011 16:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb een vrij onaangenaam jaar gehad en zal blij zijn als het 2012 is
En anders slopen we 2012 gewoonquote:
Ik ken wel wat Joegoslavenquote:Op woensdag 28 december 2011 16:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Of ik ga met de pet rond voor een huurmoordenaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |