Oh, de saus doe ik inderdaad gewoon met poederquote:Op woensdag 28 december 2011 12:57 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zelf de tomatensaus en bechamelsaus maken duurt even.
Wanneer ik 2 porties van iets heb gemaakt, wordt dat tweede portie doorgeschoven naar de zondag.quote:
Maar wat nou als dat op de maandag is. Bewaar je het dan de hele week?quote:Op woensdag 28 december 2011 12:59 schreef twi het volgende:
[..]
Wanneer ik 2 porties van iets heb gemaakt, wordt dat tweede portie doorgeschoven naar de zondag.
Maakt me echt helemaal niks uit.quote:Op woensdag 28 december 2011 12:57 schreef twi het volgende:
[..]
Twee dagen op rij hetzelfde eten gaat er bij mij niet in hoor. Iets meer dan één keer per week eten vind ik al een no-go, met uitzondering van zondag restjesdag.
Ik doe dat dan wel ja. Dan vries ik het in.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar wat nou als dat op de maandag is. Bewaar je het dan de hele week?
Vind ik ook.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:00 schreef palawan het volgende:
[..]
Maakt me echt helemaal niks uit.
Ik maak me eigenlijk helemaal niet zo druk om eten, vind het niet echt belangrijk. Dat wil zeggen:
Ik eet gewoon alles, vind toch bijna niks vies. En als het heel lekker is is dat mooi meegenomen
Alleen als het ingevroren kan wordenquote:Op woensdag 28 december 2011 13:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar wat nou als dat op de maandag is. Bewaar je het dan de hele week?
Ik wist GVD dat die vraag eraan zat te komen!quote:Op woensdag 28 december 2011 13:01 schreef Myraela het volgende:
Zijn jullie soms gelovig opgevoed? Soort van zondag is rustdag dus dan mag ik niet koken en eet ik de restjes?
Hier word er meestal gekookt.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:01 schreef Myraela het volgende:
Zijn jullie soms gelovig opgevoed? Soort van zondag is rustdag dus dan mag ik niet koken en eet ik de restjes?
Gooi je het dan weg of kook je "precies" genoeg ?quote:Op woensdag 28 december 2011 13:01 schreef twi het volgende:
[..]
Alleen als het ingevroren kan wordenMaar maandag en dinsdag zijn meestal voor de Hollandse pot, en dat bewaar ik nooit. Jaja, er zit een hele planning in bij me
Ze hebben het geprobeerdquote:Op woensdag 28 december 2011 13:01 schreef Myraela het volgende:
Ik blijf volhouden aan het koken van meer aardappels dan ik eet. Geen idee waarom, de pan ziet er anders zo leeg uitquote:Op woensdag 28 december 2011 13:03 schreef HiddenResponse het volgende:
Gooi je het dan weg of kook je "precies" genoeg ?
Geloof.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:04 schreef Murdera het volgende:
Ja, goede vraag, hoeveel mensen hier zijn gelovig?
ik geloof in mezelfquote:Op woensdag 28 december 2011 13:04 schreef Murdera het volgende:
Schandalig! Zelfs ik ben naar de kerk geweest.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:03 schreef palawan het volgende:
[..]
Ze hebben het geprobeerd
Maar aangezien ik deze kerst niet eens naar de kerk ben geweest, kan ik constateren dat ze hebben gefaald
Wat bedoel je daarmee?quote:Op woensdag 28 december 2011 13:04 schreef Murdera het volgende:
Ik haakte af toen ik 12 was.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:04 schreef Murdera het volgende:
Ik geloof dat ik er nog maar eentje neem (proost).quote:Op woensdag 28 december 2011 13:04 schreef Murdera het volgende:
Je kent die gebouwen met zo'n hoge punt en een klok, kruisje en/of gouden haantje op het dak he? Dat zijn nou kerken.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Schandalig! Zelfs ik ben naar de kerk geweest.
Niet helemaal waar, als de kerk niet 50m naast mijn huis zou liggen zou ik niet eens weten waar die ligt.
Ik niet. Ik geloof wel dat er iets is, maar ik geloof niet in de regeltjes. Ik bepaal liever zelf of ik een goed mens ben, dan dat ik dat bewijs door een saai kut leven te hebben.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:04 schreef Murdera het volgende:
Dan zit jij veilig!quote:Op woensdag 28 december 2011 13:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Schandalig! Zelfs ik ben naar de kerk geweest.
Niet helemaal waar, als de kerk niet 50m naast mijn huis zou liggen zou ik niet eens weten waar die ligt.
Oh!quote:Op woensdag 28 december 2011 13:06 schreef twi het volgende:
[..]
Je kent die gebouwen met zo'n hoge punt en een klok, kruisje en/of gouden haantje op het dak he? Dat zijn nou kerken.
Hoe noem je jezelf dan?quote:Op woensdag 28 december 2011 13:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik niet. Ik geloof wel dat er iets is, maar ik geloof niet in de regeltjes. Ik bepaal liever zelf of ik een goed mens ben, dan dat ik dat bewijs door een saai kut leven te hebben.
Op papier katholiek ( kom uit een dorp ) maar hecht er geen waarde aan.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:04 schreef Murdera het volgende:
Je weet maar nooit, gelukkig zitten er ook genoeg moskeeën in de buurt, daardoor voel ik me wel iets veiliger.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:06 schreef palawan het volgende:
[..]
Dan zit jij veilig!
Valt er vast geen meteoriet op je huis ofzo
Dat klinkt echt..quote:Op woensdag 28 december 2011 13:08 schreef Lot88 het volgende:
over het koken ik ben onwijs zeikerig met eten, ik eet vegetarisch en daar houd ik mij ook aan. Verder ben ik goed in bijzondere en vooral ook makkelijke dingen... men neme diepvriesspinazie rijst en een vega burger flikkeren het in 1 pan zetten het op hoog vuur wachten 3 min en het eten is klaar..
Kan ik me voorstellen jaquote:Op woensdag 28 december 2011 13:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je weet maar nooit, gelukkig zitten er ook genoeg moskeeën in de buurt, daardoor voel ik me wel iets veiliger. [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 december 2011 13:08 schreef Murdera het volgende:
Niemand hier die dus echt in een god geloofd?
Behalve joysa dan
Ik zou me best kunnen voorstellen dat er een hogere entiteit zou zijn, maar zie eigenlijk geen reden waarom die zich zou openbaren aan mensen.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:08 schreef Murdera het volgende:
Behalve joysa dan
Was geen grapje.quote:
geloof maar in mij, dan heb je een heerlijk leven.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou me best kunnen voorstellen dat er een hogere entiteit zou zijn, maar zie eigenlijk geen reden waarom die zich zou openbaren aan mensen.
Ze gelooft in zichzelf. Hoeft niet perse god te zijn.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:08 schreef Murdera het volgende:
Behalve joysa dan
Ik weet niet wat of hoe ik geloof. Ik ben er eigenlijk ook nooit mee bezig en als er een god zou zijn zou ik hem vervloeken.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoe noem je jezelf dan?
En ik bedoel niet, wie leeft hier volgens de bijbel, maar wie gelooft..
maar wat ik zei was wel grapjequote:Op woensdag 28 december 2011 13:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Was geen grapje.
Ik neig naar satanisme.
Het geloof in mijzelf als hoogste macht in mijn leven dus.
Ik kom op je turkse pizza dagen wel bij je eten.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:07 schreef LostInSpace het volgende:
Eigenlijk moet ik voor het koken gewoon een vrouw hebben..
Ik vind het prima om voor de rest dingen in het huishouden te doen.. stofzuigen, opruimen, de was doen, vind ik allemaal prima. Maar koken.. argh, I hate it with a passion
Met als gevolg dat ik uiteindelijk overleef van turkse pizza's, big mac menu's, chinees, aangebrand vlees omdat ik het niet kan laten om tijdens het koken andere dingen te doen, diepvries en magnetron maaltijden.
't is niet goed voor me
Oh, en gezien het topic alweer verder is: nee, ik ben niet gelovig. Sterker nog, ik heb soms de neiging neer te kijken op mensen die dat wel zijn. Ik moet altijd mijn best doen om ze te respecteren en er op een normale manier over te praten.. zo van "als jij daar iets aan hebt, is dat op zich best mooi hoor"
Het komt nogal droevig over, iets met echt veel macht zou geen behoefte hebben zich te laten aanbidden.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:11 schreef Joysa het volgende:
[..]
geloof maar in mij, dan heb je een heerlijk leven.
Dat is wel een creepy gedachte eigenlijk.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een periode lang gedacht dat alles in je eigen hoofd afspeelt, de rest van de wereld niet zou bestaan en alleen maar meespeelt in je eigen fantasie.
Kijk, daar heb ik wel een turkse pizza voor overquote:Op woensdag 28 december 2011 13:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kom op je turkse pizza dagen wel bij je eten.
Laat me raden, dat was in 1999 net na de release van The Matrix.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet niet wat of hoe ik geloof. Ik ben er eigenlijk ook nooit mee bezig en als er een god zou zijn zou ik hem vervloeken.
Voor mijn gevoel is er wel iets meer. Misschien zit het puur in jezelf. Misschien komt het van buitenaf. Ik heb zelfs een periode lang gedacht dat alles in je eigen hoofd afspeelt, de rest van de wereld niet zou bestaan en alleen maar meespeelt in je eigen fantasie.
Neequote:Op woensdag 28 december 2011 13:15 schreef Sinosappel het volgende:
As je bent gedoopt ben je dan ook besneden?
Gelukkig niet.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:15 schreef Sinosappel het volgende:
Niet bang om dood te gaan. Op zoek naar verklaringen.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:15 schreef ElDinosaur het volgende:
Geloof is een schijnoplossing voor de angst voor het onzekere. Mensen zijn bang om dood te gaan dus verzinnen ze een vervolg op het leven.
QFt.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:15 schreef ElDinosaur het volgende:
Geloof is een schijnoplossing voor de angst voor het onzekere. Mensen zijn bang om dood te gaan dus verzinnen ze een vervolg op het leven.
Geen idee. Maar veel mannen zijn tegenwoordig besneden.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:15 schreef Sinosappel het volgende:
Mijn moeder overwoog het.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:15 schreef Sinosappel het volgende:
Ik geloof ook niet in een god trouwens.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:08 schreef Murdera het volgende:
Behalve joysa dan
En bovendien arrogant, omdat ze denken meer te zijn dan al het andere dat wel vergankelijk is.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:15 schreef ElDinosaur het volgende:
mensen willen graag iets om aan vast te houden in moeilijkere tijden.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:15 schreef ElDinosaur het volgende:
Dat is de functie van het geloof, hoop putten uit iets. Niks meer, niks minder.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:15 schreef Joysa het volgende:
[..]
mensen willen graag iets om aan vast te houden in moeilijkere tijden.
Het lijkt ze pijnlijk gok ik.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:16 schreef Sinosappel het volgende:
Waarom is het een goed iets als je niet besneden bent???
Omdat je dan nog gevoel in je eikel hebt.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:16 schreef Sinosappel het volgende:
Bwhehehehe, toen was ik 7, toen keek ik nog naar Winnieh de Pooh.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:14 schreef twi het volgende:
[..]
Laat me raden, dat was in 1999 net na de release van The Matrix.
Niet helemaal mee eens.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:15 schreef ElDinosaur het volgende:
ik vind het prima. Heb er alleen zelf niks meequote:Op woensdag 28 december 2011 13:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is de functie van het geloof, hoop putten uit iets. Niks meer, niks minder.
Ik vind mezelf prima zoals ik ben.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:16 schreef Sinosappel het volgende:
Het idee alleen dat er iemand met een mes bij je zaakje komt.quote:
Anders toch ook. Alleen 70% minder. En tis hygienischer, je houdt seks langer vol etc..quote:Op woensdag 28 december 2011 13:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Omdat je dan nog gevoel in je eikel hebt.
Neejoh maakt mij niks uitquote:Op woensdag 28 december 2011 13:17 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik vind mezelf prima zoals ik ben.
Als ik zou zijn besneden zou ik dat ook zeggen waarschijnlijk.... Maar toch heb ik mezelf liever zo
Maakt het jou wat uit?
Historisch gezien hoef je eigenlijk alleen maar naar de overgang van het polytheisme naar het monotheisme te kijken om te begrijpen dat God voornamelijk een verzinsel is.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:16 schreef Mystikvm het volgende:
Wat ik altijd vreemd vind is dat mensen de complexiteit van het universum aangrijpen als een steekhoudend argument voor het bestaan van een God. Alsof een dergelijk ingewikkeld systeem alleen maar door een intelligent wezen verzonnen kan zijn.
Terwijl ik juist de complexiteit van het universum als het grootste bewijs tegen een God zie.
Ik vind het ook geen probleem als iemand besneden is. Maar ik moet er zelf niet aan denken. Bovendien ben ik al niet de makkelijkste met klaarkomen, dan lukt het me denk ik helemaal niet meerquote:Op woensdag 28 december 2011 13:17 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Anders toch ook. Alleen 70% minder. En tis hygienischer, je houdt seks langer vol etc..
Ik ook niet. Misschien maar op straat gaan staan bij het station met een kort enquêteformulier.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:19 schreef Myraela het volgende:
Hoeveel mannen zijn er eigenlijk besneden in Nederland? Ik kom ze namelijk nooit tegen.
Meer dan je denkt (zeggen ze, ik kom ze ook nooit tegen)quote:Op woensdag 28 december 2011 13:19 schreef Myraela het volgende:
Hoeveel mannen zijn er eigenlijk besneden in Nederland? Ik kom ze namelijk nooit tegen.
Nee, ik vond het alleen opvallend that's all.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:19 schreef palawan het volgende:
[..]
Lol zit je nu serieus te overwegen om je alsnog te laten besnijden?
Versier eens een Jood, dan komt het allemaal goed.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:19 schreef Myraela het volgende:
Mijn grootste probleem met dat argument is dat het niet verklaard waarom een god bestaat. Het universum is bijzonder complex, wij zijn zelfs al bijzonder complex. Als er een god is die zoiets kan maken dan moet dat een heel complex iets zijn. Maar hoe is die god dan weer ontstaan?quote:Op woensdag 28 december 2011 13:16 schreef Mystikvm het volgende:
Wat ik altijd vreemd vind is dat mensen de complexiteit van het universum aangrijpen als een steekhoudend argument voor het bestaan van een God.
Moslims toch ook?quote:Op woensdag 28 december 2011 13:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Versier eens een Jood, dan komt het allemaal goed.
Fles mayo naast het bedquote:Op woensdag 28 december 2011 13:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vind het ook geen probleem als iemand besneden is. Maar ik moet er zelf niet aan denken. Bovendien ben ik al niet de makkelijkste met klaarkomen, dan lukt het me denk ik helemaal niet meer
dan duurt het 70% langer voor je klaarkomt de eerste keer he, immers: 70% minder gevoel... toch 7 seconden extra genotquote:Op woensdag 28 december 2011 13:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, ik vond het alleen opvallend that's all.
Die hebben zo'n grote neus.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Versier eens een Jood, dan komt het allemaal goed.
Ik ook eentje ja.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:20 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ken er wel twee die besneden zijn, allebei uit medische noodzaak.
Met moslims heb je altijd gezeik, ramadan dit, vastenperiode dat.quote:
Ik ken er ook wel een aantalquote:Op woensdag 28 december 2011 13:20 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ken er wel twee die besneden zijn, allebei uit medische noodzaak.
Wat een held! zou er niet aan moeten denkenquote:Op woensdag 28 december 2011 13:21 schreef Sinosappel het volgende:
M'n ex moest op z'n 17e besneden worden
Hij heeft er niet veel om gepiept, wat een man
Ik ook niet. Ik heb ook een grote neus. Kunnen we grote-neus kindjes makenquote:Op woensdag 28 december 2011 13:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind dat geen minpunt ofzo hoor.
Daar ging het niet om.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:20 schreef Myraela het volgende:
Langer volhouden komt ook met wat meer ervaring hoor, heloefje.
Ik heb ook een grote neus, er zit zelfs een kromming opquote:Op woensdag 28 december 2011 13:22 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik heb ook een grote neus. Kunnen we grote-neus kindjes maken
Pak van mn hart.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Piemels moeten niet te groot.
Of hadden we het niet over piemels?
Bij een Jood dacht ik eerder aan een portomonnee.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Piemels moeten niet te groot.
Of hadden we het niet over piemels?
Ja bij die van mij ook. Ik heb geleerd om van 'm te houden!quote:Op woensdag 28 december 2011 13:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb ook een grote neus, er zit zelfs een kromming op
Wajoo geen 15 maar 25,5 seconden. Feest!quote:Op woensdag 28 december 2011 13:21 schreef palawan het volgende:
[..]
dan duurt het 70% langer voor je klaarkomt de eerste keer he, immers: 70% minder gevoel... toch 7 seconden extra genot
Jij hebt een mooi neusjequote:Op woensdag 28 december 2011 13:24 schreef Myraela het volgende:
Ik let nooit op neuzen eigenlijk, maar volgens mij valt mijn neus wel mee.
Goed bezig, jij denkt alvast aan je nageslacht.. immers 2x groot = reusachtig?quote:Op woensdag 28 december 2011 13:25 schreef Sinosappel het volgende:
Ik let juist wel op neuzen, dat krijg je denk ik als je eigen neus groot is. Dan ben je er meer op gefocust.
Euh nee. Ik let zelden op neuzen, ook al krijg ik vaak opmerkingen over de mijne.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:25 schreef Sinosappel het volgende:
Ik let juist wel op neuzen, dat krijg je denk ik als je eigen neus groot is. Dan ben je er meer op gefocust.
Ja eigenlijk kan je dat je kinderen niet aandoen he...quote:Op woensdag 28 december 2011 13:25 schreef palawan het volgende:
[..]
Goed bezig, jij denkt alvast aan je nageslacht.. immers 2x groot = reusachtig?
Moet je wel zeker weten dat hij geen Michael Jackson behandeling heeft ondergaan.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:26 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja eigenlijk kan je dat je kinderen niet aandoen he...
Misschien moet ik juist op zoek naar een man met een klein neusje.
Haha precies, ik ben alleen bang dat ik dan afval. Die van mij is niet heel klein.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:26 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja eigenlijk kan je dat je kinderen niet aandoen he...
Misschien moet ik juist op zoek naar een man met een klein neusje.
Statistisch gezien komt dat wel goed, denk ik zoquote:Op woensdag 28 december 2011 13:27 schreef twi het volgende:
[..]
Moet je wel zeker weten dat hij geen Michael Jackson behandeling heeft ondergaan.
Een sneu woord.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:27 schreef Mystikvm het volgende:
Wat is neus eigenlijk een raar woord, als je het 20 keer achter elkaar leest
Overal waar te voor staat is meestal niet tof.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:28 schreef Myraela het volgende:
een te klein neusje is ook niet tof bij mannen.
Jij bent gewoon te kieskeurigquote:Op woensdag 28 december 2011 13:28 schreef Myraela het volgende:
een te klein neusje is ook niet tof bij mannen.
Mijn oren zijn zo klein dat de meeste oordopjes er niet in gaanquote:Op woensdag 28 december 2011 13:29 schreef LostInSpace het volgende:
Ik heb een vrij grote neus.. en grote oren
Mijn oren zijn zo groot dat de meeste oordopjes er uit vallenquote:Op woensdag 28 december 2011 13:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn oren zijn zo klein dat de meeste oordopjes er niet in gaan
Hoe doen jullie dat dan? Met een wisselschema ofzo?quote:Op woensdag 28 december 2011 13:29 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn neus zit in de familie. Ik ken 5 familieleden met exact dezelfde.
Ik heb gorilla poten en handen.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:29 schreef LostInSpace het volgende:
Ik heb een vrij grote neus.. en grote oren
Je neus ook toch?quote:Op woensdag 28 december 2011 13:30 schreef Sinosappel het volgende:
Oren groeien je hele leven lang door
Dan groeien ze al mijn hele leven niet hard genoegquote:Op woensdag 28 december 2011 13:30 schreef Sinosappel het volgende:
Daarom hebben oude mensen van die joekels van oren. Vooral van die oude mannetjes met oorlellen zo groot als pannenlappen.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:30 schreef Sinosappel het volgende:
Er verhuist al een paar eeuwen nooit iemand daar en de meesten trouwen met iemand uit dezelfde kerkquote:Op woensdag 28 december 2011 13:30 schreef twi het volgende:
[..]
Hoe doen jullie dat dan? Met een wisselschema ofzo?
Now I'm truly depressed.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:30 schreef Sinosappel het volgende:
Daarom is het ook geen slim idee om van die gaten in je oorlellen te nemen, jeweetwel van die grote.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Daarom hebben oude mensen van die joekels van oren. Vooral van die oude mannetjes met oorlellen zo groot als pannenlappen.
Ik zou mensen er niet om afwijzen hoor.quote:
Stef Bos, kom er maar in!quote:Op woensdag 28 december 2011 13:31 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Now I'm truly depressed.
Het erge is dat ik ook zie in de spiegel dat ik steeds meer op mijn vader ga lijken. Brrr
Ik moet zeggen dat mensen veel mooier of lelijker worden naarmate ik ze leer kennen.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou mensen er niet om afwijzen hoor.Beter nog het zou me niet eens opvallen waarschijnlijk als ik iemand tof vind.
Plugsquote:Op woensdag 28 december 2011 13:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Daarom is het ook geen slim idee om van die gaten in je oorlellen te nemen, jeweetwel van die grote.
Herkenbaar.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat mensen veel mooier of lelijker worden naarmate ik ze leer kennen.
Klopt als een bus.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat mensen veel mooier of lelijker worden naarmate ik ze leer kennen.
Slimme aanpakquote:Op woensdag 28 december 2011 13:33 schreef Mystikvm het volgende:
Ik vind mezelf sowieso raar. Ik ben gestopt met een mening erover te hebben.
Waarom niet?quote:Op woensdag 28 december 2011 13:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Daarom is het ook geen slim idee om van die gaten in je oorlellen te nemen, jeweetwel van die grote.
Omdat het niet meer dichtgroeit en je dan als oud mensch van die enorme pannenlaporen hebt met enorme pannenlappengaten erinquote:
Ik denk dat iedereen ze ruim voor zn 60e er al uithaalt hoorquote:Op woensdag 28 december 2011 13:35 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Omdat het niet meer dichtgroeit en je dan als oud mensch van die enorme pannenlaporen hebt met enorme pannenlappengaten erin
Flubber flubber
Op zich wel handig om de wind door te laten. Maakt het ook vast zo'n mooi fluitend geluid.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:35 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Omdat het niet meer dichtgroeit en je dan als oud mensch van die enorme pannenlaporen hebt met enorme pannenlappengaten erin
Flubber flubber
Achja, je mag ook geen tatoeages zetten want je huid word lelijk en weet ik veel wat voor dingen ze nog meer verzonnen hebben. Als je oud bent, ben je gewoon lelijk en hopelijk zit het me dan ook niet meer dwars.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Omdat je dan, als je 80 bent, struikelt over je eigen oorlellen.
Die gaten van 5cm doorsnede groeien dus nooit meer dicht he.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen ze ruim voor zn 60e er al uithaalt hoor
Voor vrouwen maakt het dan ook niet meer uit, die willen dan toch allang geen seks meer. Ga dan maar lekker lelijk zitten wezen achter de geraniums en je kleinkinderen terroriseren.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Achja, je mag ook geen tatoeages zetten want je huid word lelijk en weet ik veel wat voor dingen ze nog meer verzonnen hebben. Als je oud bent, ben je gewoon lelijk en hopelijk zit het me dan ook niet meer dwars.
Ik blijf heet tot m'n 85equote:Op woensdag 28 december 2011 13:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Achja, je mag ook geen tatoeages zetten want je huid word lelijk en weet ik veel wat voor dingen ze nog meer verzonnen hebben. Als je oud bent, ben je gewoon lelijk en hopelijk zit het me dan ook niet meer dwars.
'Live Fast, Die Young and Leave a Good-looking Corpse'.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze hoeven niet 5cm te zijn he.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:38 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Die gaten van 5cm doorsnede groeien dus nooit meer dicht he.
Verkeerd gedacht. Het voordeel dat vrouwen hebben is dat mannen juist heter worden met de leeftijd. En dat betekent een leven lang batsenquote:Op woensdag 28 december 2011 13:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Voor vrouwen maakt het dan ook niet meer uit, die willen dan toch allang geen seks meer. Ga dan maar lekker lelijk zitten wezen achter de geraniums en je kleinkinderen terroriseren.
Kan niet wachten tot ik keihard de rimpelkutten vol kan pompenquote:Op woensdag 28 december 2011 13:40 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Verkeerd gedacht. Het voordeel dat vrouwen hebben is dat mannen juist heter worden met de leeftijd. En dat betekent een leven lang batsen
Mijn vader was berucht in de wijde omgeving.. iemand waar de buren nog niet eens aan durfden te bellen, omdat ze bang voor hem waren. Het was nogal een scary motherfucker, met strenge blik en ueber dominant gedrag.quote:
Ik heb spijt dat ik mijn tongpiercing eruit heb gehaald, maar ook weer niet zoveel spijt dat ik hem terug laat zetten.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:40 schreef Joysa het volgende:
Tunnels zijn tof. Net als tongpiercings.
Beetje afgezaagd welquote:Op woensdag 28 december 2011 13:41 schreef Myraela het volgende:
Ik heb met mijn beste vriendin afgesproken dat we dit jaar beide gaan afvallen, en als we dan met O&N volgend jaar slank zijn laten we beide de "<3 " boven ons heupbeen zetten.
Boven het heupbeen vind ik een van de weinige nette plekken voor een vrouw om een tatoeage te hebben.
(hex 3C, decimal 60) 3quote:Op woensdag 28 december 2011 13:41 schreef Myraela het volgende:
Ik heb met mijn beste vriendin afgesproken dat we dit jaar beide gaan afvallen, en als we dan met O&N volgend jaar slank zijn laten we beide de "<3 " boven ons heupbeen zetten.
Boven het heupbeen vind ik een van de weinige nette plekken voor een vrouw om een tatoeage te hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
Op een schouderblad denk ik dat het er gaaf uit zou zien, zo'n grote spin.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:43 schreef twi het volgende:
Beter laat je een grote spin tattooëren op je hand. Dan word je elke dag net zo wakker als Sinosappel gisteren.
Ja, maar ik wil graag iets simpels en breeds, zodat het nog een beetje mooi blijft. Eerst wilde ik het laten opvullen met tekst, maar dat word misschien te priegelig.quote:
Dit soort gedrag is niet herkenbaar, maar wel dat ik mezelf herken in mijn vaderquote:Op woensdag 28 december 2011 13:41 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Mijn vader was berucht in de wijde omgeving.. iemand waar de buren nog niet eens aan durfden te bellen, omdat ze bang voor hem waren. Het was nogal een scary motherfucker, met strenge blik en ueber dominant gedrag.
Toen hij in het ziekenhuis werd opgenomen en een zaal met 5 andere mensen moest delen, en op dag 3 hij alleen in die zaal zat te roken.. kwam dat dus omdat hij de rest had weggepest en de verpleegsters amper nog langs durfden te komen.
En dan kijk in de spiegel en - als ik heel eerlijk ben - soms ook naar mijn gedrag de laatste tijd, en dan denk ik "shit, ik lijk steeds meer op hem"
Dat heb je anders toch zelf in de hand hoor.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:44 schreef Sinosappel het volgende:
Vrouwen schijnen op hun 40e hun seksuele piek te beleven trouwens. Als dat waar is dan heb ik rond m'n 60e ongeveer een vergelijkbaar seksleven als dat ik nu heb.
Ja ik vind het opzich wel een lieve. Alleen zoveel mensen hebben het al gedaan.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil graag iets simpels en breeds, zodat het nog een beetje mooi blijft. Eerst wilde ik het laten opvullen met tekst, maar dat word misschien te priegelig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is mooi.![]()
quote:Op woensdag 28 december 2011 13:47 schreef Murdera het volgende:
En dan 20 centimeter rechts naar onderen plaatsen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is mooi.![]()
Die is tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is mooi.![]()
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Hihi, piemelgrapjequote:Op woensdag 28 december 2011 13:48 schreef twi het volgende:
[..]
En dan 20 centimeter rechts naar onderen plaatsen.
Ik kan zulke dingen serieus wel waarderen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is mooi.
Ik hou van die Banksy dingen.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan zulke dingen serieus wel waarderen.
Het hoofd op de navel, moet je het streepje wel weghalen, anders dan is 't net een suicide yeti.quote:
Ik zeg doen!quote:Op woensdag 28 december 2011 13:51 schreef Sinosappel het volgende:
Dit wil ik laten doen![]()
[ afbeelding ]
Ik merk wel dat ik dingen oppik die hij vroeger deed. Dus ik speel nu gitaar, net zoals dat hij dat vroeger deed. Ik luister soms naar oude rock en roll muziek zoals hij, en die waardeer ik nu veel meer. Enzovoorts.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:45 schreef palawan het volgende:
Houden echt van dezelfde dingen, exact dezelfde humor, zelfde gedrag dat we vroeger hadden en dat veranderd is...
Alleen het uiterlijk heb ik gelukkig van mijn moeder, die is tenminste lekker lang
Weet je wat wel vervelend is bij deze.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:51 schreef Sinosappel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 december 2011 13:51 schreef Sinosappel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil deze.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:51 schreef Sinosappel het volgende:
[ afbeelding ]
Serieus?quote:Op woensdag 28 december 2011 13:51 schreef Sinosappel het volgende:
[ afbeelding ]
Kaneelquote:Op woensdag 28 december 2011 13:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil een Superman tattoo denk ik, op mijn borstkas.
kaaaaneeeeeeeeeeeltjeeeeeequote:Op woensdag 28 december 2011 13:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:
Wat een enthousiaste begroeting mensen!quote:
Mijn vader had een grote cheetah op zijn borstkas.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
ik kom eraanquote:Op woensdag 28 december 2011 13:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Wat een enthousiaste begroeting mensen!
Net terug van servies en boodschappen kopen. Koelkast ligt weer vol met bier.
Over hoelang ben ik welkom?quote:Op woensdag 28 december 2011 13:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Koelkast ligt weer vol met bier.
Een cheetah, ook een vet idee ja. Ik zie er toch al niet mooi uit, dus het kan best vind ik.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:59 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Mijn vader had een grote cheetah op zijn borstkas.
Zag er vrij intimiderend uit
Ik neem zelf trouwens geen tatoeages. Ik weet namelijk ook hoe ze er later uitzien als iemand in de 60 is..
Inderdaad, de tattoo's van mijn opaquote:Op woensdag 28 december 2011 13:59 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Mijn vader had een grote cheetah op zijn borstkas.
Zag er vrij intimiderend uit
Ik neem zelf trouwens geen tatoeages. Ik weet namelijk ook hoe ze er later uitzien als iemand in de 60 is..
Het is Alfa.quote:
Gezellig dit.quote:
Is dit een uitnodiging?quote:Op woensdag 28 december 2011 13:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Wat een enthousiaste begroeting mensen!
Net terug van servies en boodschappen kopen. Koelkast ligt weer vol met bier.
Alfa is wel te doenquote:Op woensdag 28 december 2011 14:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is Alfa.
[..]
Gezellig dit.![]()
Het is voor mijn maten die om 6 uur hier zijn.
6 uur zei je?quote:Op woensdag 28 december 2011 14:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is Alfa.
[..]
Gezellig dit.![]()
Nee.quote:
Alfa=quote:
Jawohl, dan gaan we gourmetten en drinken en roddelen.quote:
Hai maatquote:Op woensdag 28 december 2011 14:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Over de chinezen?quote:Op woensdag 28 december 2011 14:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jawohl, dan gaan we gourmetten en drinken en roddelen.
quote:Op woensdag 28 december 2011 14:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is ook wel baas, uit Watchmen.
Zelfs met die hint duurde het een seconde of vijftien voordat ik zag wat het voorstelde. Laat staan voor mensen die 't niet weten.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is ook wel baas, uit Watchmen.
Het lijkt mij op seks. Maar ik zie overal seks in. Ik ken Watchmen niet.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:07 schreef twi het volgende:
[..]
Zelfs met die hint duurde het een seconde of vijftien voordat ik zag wat het voorstelde. Laat staan voor mensen die 't niet weten.
quote:
quote:Op woensdag 28 december 2011 14:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het lijkt mij op seks. Maar ik zie overal seks in. Ik ken Watchmen niet.
Op zo'n beest lijk ik volgens mligquote:Op woensdag 28 december 2011 14:10 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zie je hier seks in?
Niet iedereen hoeft het te zien natuurlijk.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:07 schreef twi het volgende:
[..]
Zelfs met die hint duurde het een seconde of vijftien voordat ik zag wat het voorstelde. Laat staan voor mensen die 't niet weten.
Jij met je seks. Het zijn de Hiroshima Lovers.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het lijkt mij op seks. Maar ik zie overal seks in. Ik ken Watchmen niet.
Ik heb die cd hier nog ergens liggen geloof ik. Ik was echt stoer toen.quote:
Wel schattigquote:Op woensdag 28 december 2011 14:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op zo'n beest lijk ik volgens mlig
Zijn het ook, zie de link hierboven.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:09 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ken Watchmen niet maar het lijken me zoenende skeletten.
Ik zie de overeenkomst.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op zo'n beest lijk ik volgens mlig
Ik zal proberen het te onthouden.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn het ook, zie de link hierboven.En ga het maar snel lezen dan, Watchmen is zeer goed.
quote:[..]
Ik zie de overeenkomst.
Juist ja, want zo'n soort tattoo neem je niet om aan anderen te laten zien.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Niet iedereen hoeft het te zien natuurlijk.
Ik denk eigenlijk dat ik een tikje te saai ben voor een tattoo.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik zou zelf nooit een tattoo nemen. Vind het niet bij me passen
Als je wilt, kan ik je ook de link sturen. Al lees het op papier een stuk fijner.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zal proberen het te onthouden.
[..]
Ja, ik neem het omdat ik een geek ben.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:12 schreef twi het volgende:
[..]
Juist ja, want zo'n soort tattoo neem je niet om aan anderen te laten zien.
Of interessant genoeg zonder. 't Is maar hoe je 't bekijkt, heloefjequote:Op woensdag 28 december 2011 14:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat ik een tikje te saai ben voor een tattoo.
Daar heb ik geen tattoo voor nodigquote:Op woensdag 28 december 2011 14:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, ik neem het omdat ik een geek ben.
Ik waarschijnlijk ook. Ik zie er sowieso een beetje karakterloos uit.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat ik een tikje te saai ben voor een tattoo.
ZIE DAT BEEST PIJPEN DAN! HAHAHA DIE LUST ZIJN MAIS WEL HOOR!! !1111!!!quote:Op woensdag 28 december 2011 14:10 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zie je hier seks in?
Stuur maarquote:Op woensdag 28 december 2011 14:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je wilt, kan ik je ook de link sturen. Al lees het op papier een stuk fijner.
[..]
Ja, ik neem het omdat ik een geek ben.
Het wordt tijd dat ik een turkse pizza avond organiseer geloof ikquote:Op woensdag 28 december 2011 14:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
ZIE DAT BEEST PIJPEN DAN! HAHAHA DIE LUST ZIJN MAIS WEL HOOR!! !1111!!!L:d :d
![]()
![]()
:d
Je neemt zo'n ding natuurlijk niet om interessant te doen.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:13 schreef twi het volgende:
[..]
Of interessant genoeg zonder. 't Is maar hoe je 't bekijkt, heloefje
quote:Op woensdag 28 december 2011 14:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
ZIE DAT BEEST PIJPEN DAN! HAHAHA DIE LUST ZIJN MAIS WEL HOOR!! !1111!!!L:d :d
![]()
![]()
:d
En chips...en ovenbroodjes...en appels...en bananen..quote:Op woensdag 28 december 2011 14:16 schreef Drommeldaris het volgende:
Rare TT zo op de woensdag
Iedereen weet toch dat zondag soepdag is?
quote:Op woensdag 28 december 2011 14:17 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
En chips...en ovenbroodjes...en appels...en een milkshake ...
Nee, ze hoeven maar met me te praten en ze weten het al. Maar de innergeek wil ook wat.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:14 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Daar heb ik geen tattoo voor nodig
Ja, en nog een scheutje van je favo alkoholische drank erbij...lekkie lekker haha!quote:Op woensdag 28 december 2011 14:20 schreef LostInSpace het volgende:
Bananen milkshake![]()
Die maakte ik vroeger nog weleens.. melk, vanille ijs en bananen, in de mixer en daarna genieten
Drank is altijd wel goedquote:Op woensdag 28 december 2011 14:22 schreef Drommeldaris het volgende:
Zo even de stad in voor een cadeau voor mn broertje, ik zat zelf te denken aan drank, iemand met betere ideeën?
Ik kan jouw smoothie ook wel zijnquote:Op woensdag 28 december 2011 14:22 schreef Sinosappel het volgende:
Mijn ontbijt is altijd een smoothie met banaan, spinazie en cranberries
Healthfreak
Jij bent niet zo gezond als spinaziequote:Op woensdag 28 december 2011 14:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik kan jouw smoothie ook wel zijn
Een tattooquote:Op woensdag 28 december 2011 14:22 schreef Drommeldaris het volgende:
Zo even de stad in voor een cadeau voor mn broertje, ik zat zelf te denken aan drank, iemand met betere ideeën?
quote:Op woensdag 28 december 2011 14:22 schreef Drommeldaris het volgende:
Maar wel lekkerder tochquote:Op woensdag 28 december 2011 14:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jij bent niet zo gezond als spinazie
- spel voor de xbox / ps3 / whateverquote:Op woensdag 28 december 2011 14:22 schreef Drommeldaris het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |