Oh, de saus doe ik inderdaad gewoon met poederquote:Op woensdag 28 december 2011 12:57 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zelf de tomatensaus en bechamelsaus maken duurt even.
Wanneer ik 2 porties van iets heb gemaakt, wordt dat tweede portie doorgeschoven naar de zondag.quote:
Maar wat nou als dat op de maandag is. Bewaar je het dan de hele week?quote:Op woensdag 28 december 2011 12:59 schreef twi het volgende:
[..]
Wanneer ik 2 porties van iets heb gemaakt, wordt dat tweede portie doorgeschoven naar de zondag.
Maakt me echt helemaal niks uit.quote:Op woensdag 28 december 2011 12:57 schreef twi het volgende:
[..]
Twee dagen op rij hetzelfde eten gaat er bij mij niet in hoor. Iets meer dan één keer per week eten vind ik al een no-go, met uitzondering van zondag restjesdag.
Ik doe dat dan wel ja. Dan vries ik het in.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar wat nou als dat op de maandag is. Bewaar je het dan de hele week?
Vind ik ook.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:00 schreef palawan het volgende:
[..]
Maakt me echt helemaal niks uit.
Ik maak me eigenlijk helemaal niet zo druk om eten, vind het niet echt belangrijk. Dat wil zeggen:
Ik eet gewoon alles, vind toch bijna niks vies. En als het heel lekker is is dat mooi meegenomen
Alleen als het ingevroren kan wordenquote:Op woensdag 28 december 2011 13:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar wat nou als dat op de maandag is. Bewaar je het dan de hele week?
Ik wist GVD dat die vraag eraan zat te komen!quote:Op woensdag 28 december 2011 13:01 schreef Myraela het volgende:
Zijn jullie soms gelovig opgevoed? Soort van zondag is rustdag dus dan mag ik niet koken en eet ik de restjes?
Hier word er meestal gekookt.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:01 schreef Myraela het volgende:
Zijn jullie soms gelovig opgevoed? Soort van zondag is rustdag dus dan mag ik niet koken en eet ik de restjes?
Gooi je het dan weg of kook je "precies" genoeg ?quote:Op woensdag 28 december 2011 13:01 schreef twi het volgende:
[..]
Alleen als het ingevroren kan wordenMaar maandag en dinsdag zijn meestal voor de Hollandse pot, en dat bewaar ik nooit. Jaja, er zit een hele planning in bij me
Ze hebben het geprobeerdquote:Op woensdag 28 december 2011 13:01 schreef Myraela het volgende:
Ik blijf volhouden aan het koken van meer aardappels dan ik eet. Geen idee waarom, de pan ziet er anders zo leeg uitquote:Op woensdag 28 december 2011 13:03 schreef HiddenResponse het volgende:
Gooi je het dan weg of kook je "precies" genoeg ?
Geloof.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:04 schreef Murdera het volgende:
Ja, goede vraag, hoeveel mensen hier zijn gelovig?
ik geloof in mezelfquote:Op woensdag 28 december 2011 13:04 schreef Murdera het volgende:
Schandalig! Zelfs ik ben naar de kerk geweest.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:03 schreef palawan het volgende:
[..]
Ze hebben het geprobeerd
Maar aangezien ik deze kerst niet eens naar de kerk ben geweest, kan ik constateren dat ze hebben gefaald
Wat bedoel je daarmee?quote:Op woensdag 28 december 2011 13:04 schreef Murdera het volgende:
Ik haakte af toen ik 12 was.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:04 schreef Murdera het volgende:
Ik geloof dat ik er nog maar eentje neem (proost).quote:Op woensdag 28 december 2011 13:04 schreef Murdera het volgende:
Je kent die gebouwen met zo'n hoge punt en een klok, kruisje en/of gouden haantje op het dak he? Dat zijn nou kerken.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Schandalig! Zelfs ik ben naar de kerk geweest.
Niet helemaal waar, als de kerk niet 50m naast mijn huis zou liggen zou ik niet eens weten waar die ligt.
Ik niet. Ik geloof wel dat er iets is, maar ik geloof niet in de regeltjes. Ik bepaal liever zelf of ik een goed mens ben, dan dat ik dat bewijs door een saai kut leven te hebben.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:04 schreef Murdera het volgende:
Dan zit jij veilig!quote:Op woensdag 28 december 2011 13:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Schandalig! Zelfs ik ben naar de kerk geweest.
Niet helemaal waar, als de kerk niet 50m naast mijn huis zou liggen zou ik niet eens weten waar die ligt.
Oh!quote:Op woensdag 28 december 2011 13:06 schreef twi het volgende:
[..]
Je kent die gebouwen met zo'n hoge punt en een klok, kruisje en/of gouden haantje op het dak he? Dat zijn nou kerken.
Hoe noem je jezelf dan?quote:Op woensdag 28 december 2011 13:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik niet. Ik geloof wel dat er iets is, maar ik geloof niet in de regeltjes. Ik bepaal liever zelf of ik een goed mens ben, dan dat ik dat bewijs door een saai kut leven te hebben.
Op papier katholiek ( kom uit een dorp ) maar hecht er geen waarde aan.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:04 schreef Murdera het volgende:
Je weet maar nooit, gelukkig zitten er ook genoeg moskeeën in de buurt, daardoor voel ik me wel iets veiliger.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:06 schreef palawan het volgende:
[..]
Dan zit jij veilig!
Valt er vast geen meteoriet op je huis ofzo
Dat klinkt echt..quote:Op woensdag 28 december 2011 13:08 schreef Lot88 het volgende:
over het koken ik ben onwijs zeikerig met eten, ik eet vegetarisch en daar houd ik mij ook aan. Verder ben ik goed in bijzondere en vooral ook makkelijke dingen... men neme diepvriesspinazie rijst en een vega burger flikkeren het in 1 pan zetten het op hoog vuur wachten 3 min en het eten is klaar..
Kan ik me voorstellen jaquote:Op woensdag 28 december 2011 13:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je weet maar nooit, gelukkig zitten er ook genoeg moskeeën in de buurt, daardoor voel ik me wel iets veiliger. [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 december 2011 13:08 schreef Murdera het volgende:
Niemand hier die dus echt in een god geloofd?
Behalve joysa dan
Ik zou me best kunnen voorstellen dat er een hogere entiteit zou zijn, maar zie eigenlijk geen reden waarom die zich zou openbaren aan mensen.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:08 schreef Murdera het volgende:
Behalve joysa dan
Was geen grapje.quote:
geloof maar in mij, dan heb je een heerlijk leven.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou me best kunnen voorstellen dat er een hogere entiteit zou zijn, maar zie eigenlijk geen reden waarom die zich zou openbaren aan mensen.
Ze gelooft in zichzelf. Hoeft niet perse god te zijn.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:08 schreef Murdera het volgende:
Behalve joysa dan
Ik weet niet wat of hoe ik geloof. Ik ben er eigenlijk ook nooit mee bezig en als er een god zou zijn zou ik hem vervloeken.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoe noem je jezelf dan?
En ik bedoel niet, wie leeft hier volgens de bijbel, maar wie gelooft..
maar wat ik zei was wel grapjequote:Op woensdag 28 december 2011 13:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Was geen grapje.
Ik neig naar satanisme.
Het geloof in mijzelf als hoogste macht in mijn leven dus.
Ik kom op je turkse pizza dagen wel bij je eten.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:07 schreef LostInSpace het volgende:
Eigenlijk moet ik voor het koken gewoon een vrouw hebben..
Ik vind het prima om voor de rest dingen in het huishouden te doen.. stofzuigen, opruimen, de was doen, vind ik allemaal prima. Maar koken.. argh, I hate it with a passion
Met als gevolg dat ik uiteindelijk overleef van turkse pizza's, big mac menu's, chinees, aangebrand vlees omdat ik het niet kan laten om tijdens het koken andere dingen te doen, diepvries en magnetron maaltijden.
't is niet goed voor me
Oh, en gezien het topic alweer verder is: nee, ik ben niet gelovig. Sterker nog, ik heb soms de neiging neer te kijken op mensen die dat wel zijn. Ik moet altijd mijn best doen om ze te respecteren en er op een normale manier over te praten.. zo van "als jij daar iets aan hebt, is dat op zich best mooi hoor"
Het komt nogal droevig over, iets met echt veel macht zou geen behoefte hebben zich te laten aanbidden.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:11 schreef Joysa het volgende:
[..]
geloof maar in mij, dan heb je een heerlijk leven.
Dat is wel een creepy gedachte eigenlijk.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een periode lang gedacht dat alles in je eigen hoofd afspeelt, de rest van de wereld niet zou bestaan en alleen maar meespeelt in je eigen fantasie.
Kijk, daar heb ik wel een turkse pizza voor overquote:Op woensdag 28 december 2011 13:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kom op je turkse pizza dagen wel bij je eten.
Laat me raden, dat was in 1999 net na de release van The Matrix.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet niet wat of hoe ik geloof. Ik ben er eigenlijk ook nooit mee bezig en als er een god zou zijn zou ik hem vervloeken.
Voor mijn gevoel is er wel iets meer. Misschien zit het puur in jezelf. Misschien komt het van buitenaf. Ik heb zelfs een periode lang gedacht dat alles in je eigen hoofd afspeelt, de rest van de wereld niet zou bestaan en alleen maar meespeelt in je eigen fantasie.
Neequote:Op woensdag 28 december 2011 13:15 schreef Sinosappel het volgende:
As je bent gedoopt ben je dan ook besneden?
Gelukkig niet.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:15 schreef Sinosappel het volgende:
Niet bang om dood te gaan. Op zoek naar verklaringen.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:15 schreef ElDinosaur het volgende:
Geloof is een schijnoplossing voor de angst voor het onzekere. Mensen zijn bang om dood te gaan dus verzinnen ze een vervolg op het leven.
QFt.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:15 schreef ElDinosaur het volgende:
Geloof is een schijnoplossing voor de angst voor het onzekere. Mensen zijn bang om dood te gaan dus verzinnen ze een vervolg op het leven.
Geen idee. Maar veel mannen zijn tegenwoordig besneden.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:15 schreef Sinosappel het volgende:
Mijn moeder overwoog het.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:15 schreef Sinosappel het volgende:
Ik geloof ook niet in een god trouwens.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:08 schreef Murdera het volgende:
Behalve joysa dan
En bovendien arrogant, omdat ze denken meer te zijn dan al het andere dat wel vergankelijk is.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:15 schreef ElDinosaur het volgende:
mensen willen graag iets om aan vast te houden in moeilijkere tijden.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:15 schreef ElDinosaur het volgende:
Dat is de functie van het geloof, hoop putten uit iets. Niks meer, niks minder.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:15 schreef Joysa het volgende:
[..]
mensen willen graag iets om aan vast te houden in moeilijkere tijden.
Het lijkt ze pijnlijk gok ik.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:16 schreef Sinosappel het volgende:
Waarom is het een goed iets als je niet besneden bent???
Omdat je dan nog gevoel in je eikel hebt.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:16 schreef Sinosappel het volgende:
Bwhehehehe, toen was ik 7, toen keek ik nog naar Winnieh de Pooh.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:14 schreef twi het volgende:
[..]
Laat me raden, dat was in 1999 net na de release van The Matrix.
Niet helemaal mee eens.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:15 schreef ElDinosaur het volgende:
ik vind het prima. Heb er alleen zelf niks meequote:Op woensdag 28 december 2011 13:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is de functie van het geloof, hoop putten uit iets. Niks meer, niks minder.
Ik vind mezelf prima zoals ik ben.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:16 schreef Sinosappel het volgende:
Het idee alleen dat er iemand met een mes bij je zaakje komt.quote:
Anders toch ook. Alleen 70% minder. En tis hygienischer, je houdt seks langer vol etc..quote:Op woensdag 28 december 2011 13:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Omdat je dan nog gevoel in je eikel hebt.
Neejoh maakt mij niks uitquote:Op woensdag 28 december 2011 13:17 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik vind mezelf prima zoals ik ben.
Als ik zou zijn besneden zou ik dat ook zeggen waarschijnlijk.... Maar toch heb ik mezelf liever zo
Maakt het jou wat uit?
Historisch gezien hoef je eigenlijk alleen maar naar de overgang van het polytheisme naar het monotheisme te kijken om te begrijpen dat God voornamelijk een verzinsel is.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:16 schreef Mystikvm het volgende:
Wat ik altijd vreemd vind is dat mensen de complexiteit van het universum aangrijpen als een steekhoudend argument voor het bestaan van een God. Alsof een dergelijk ingewikkeld systeem alleen maar door een intelligent wezen verzonnen kan zijn.
Terwijl ik juist de complexiteit van het universum als het grootste bewijs tegen een God zie.
Ik vind het ook geen probleem als iemand besneden is. Maar ik moet er zelf niet aan denken. Bovendien ben ik al niet de makkelijkste met klaarkomen, dan lukt het me denk ik helemaal niet meerquote:Op woensdag 28 december 2011 13:17 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Anders toch ook. Alleen 70% minder. En tis hygienischer, je houdt seks langer vol etc..
Ik ook niet. Misschien maar op straat gaan staan bij het station met een kort enquêteformulier.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:19 schreef Myraela het volgende:
Hoeveel mannen zijn er eigenlijk besneden in Nederland? Ik kom ze namelijk nooit tegen.
Meer dan je denkt (zeggen ze, ik kom ze ook nooit tegen)quote:Op woensdag 28 december 2011 13:19 schreef Myraela het volgende:
Hoeveel mannen zijn er eigenlijk besneden in Nederland? Ik kom ze namelijk nooit tegen.
Nee, ik vond het alleen opvallend that's all.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:19 schreef palawan het volgende:
[..]
Lol zit je nu serieus te overwegen om je alsnog te laten besnijden?
Versier eens een Jood, dan komt het allemaal goed.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:19 schreef Myraela het volgende:
Mijn grootste probleem met dat argument is dat het niet verklaard waarom een god bestaat. Het universum is bijzonder complex, wij zijn zelfs al bijzonder complex. Als er een god is die zoiets kan maken dan moet dat een heel complex iets zijn. Maar hoe is die god dan weer ontstaan?quote:Op woensdag 28 december 2011 13:16 schreef Mystikvm het volgende:
Wat ik altijd vreemd vind is dat mensen de complexiteit van het universum aangrijpen als een steekhoudend argument voor het bestaan van een God.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |