Oh, de saus doe ik inderdaad gewoon met poederquote:Op woensdag 28 december 2011 12:57 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zelf de tomatensaus en bechamelsaus maken duurt even.
Wanneer ik 2 porties van iets heb gemaakt, wordt dat tweede portie doorgeschoven naar de zondag.quote:
Maar wat nou als dat op de maandag is. Bewaar je het dan de hele week?quote:Op woensdag 28 december 2011 12:59 schreef twi het volgende:
[..]
Wanneer ik 2 porties van iets heb gemaakt, wordt dat tweede portie doorgeschoven naar de zondag.
Maakt me echt helemaal niks uit.quote:Op woensdag 28 december 2011 12:57 schreef twi het volgende:
[..]
Twee dagen op rij hetzelfde eten gaat er bij mij niet in hoor. Iets meer dan één keer per week eten vind ik al een no-go, met uitzondering van zondag restjesdag.
Ik doe dat dan wel ja. Dan vries ik het in.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar wat nou als dat op de maandag is. Bewaar je het dan de hele week?
Vind ik ook.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:00 schreef palawan het volgende:
[..]
Maakt me echt helemaal niks uit.
Ik maak me eigenlijk helemaal niet zo druk om eten, vind het niet echt belangrijk. Dat wil zeggen:
Ik eet gewoon alles, vind toch bijna niks vies. En als het heel lekker is is dat mooi meegenomen
Alleen als het ingevroren kan wordenquote:Op woensdag 28 december 2011 13:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar wat nou als dat op de maandag is. Bewaar je het dan de hele week?
Ik wist GVD dat die vraag eraan zat te komen!quote:Op woensdag 28 december 2011 13:01 schreef Myraela het volgende:
Zijn jullie soms gelovig opgevoed? Soort van zondag is rustdag dus dan mag ik niet koken en eet ik de restjes?
Hier word er meestal gekookt.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:01 schreef Myraela het volgende:
Zijn jullie soms gelovig opgevoed? Soort van zondag is rustdag dus dan mag ik niet koken en eet ik de restjes?
Gooi je het dan weg of kook je "precies" genoeg ?quote:Op woensdag 28 december 2011 13:01 schreef twi het volgende:
[..]
Alleen als het ingevroren kan wordenMaar maandag en dinsdag zijn meestal voor de Hollandse pot, en dat bewaar ik nooit. Jaja, er zit een hele planning in bij me
Ze hebben het geprobeerdquote:Op woensdag 28 december 2011 13:01 schreef Myraela het volgende:
Ik blijf volhouden aan het koken van meer aardappels dan ik eet. Geen idee waarom, de pan ziet er anders zo leeg uitquote:Op woensdag 28 december 2011 13:03 schreef HiddenResponse het volgende:
Gooi je het dan weg of kook je "precies" genoeg ?
Geloof.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:04 schreef Murdera het volgende:
Ja, goede vraag, hoeveel mensen hier zijn gelovig?
ik geloof in mezelfquote:Op woensdag 28 december 2011 13:04 schreef Murdera het volgende:
Schandalig! Zelfs ik ben naar de kerk geweest.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:03 schreef palawan het volgende:
[..]
Ze hebben het geprobeerd
Maar aangezien ik deze kerst niet eens naar de kerk ben geweest, kan ik constateren dat ze hebben gefaald
Wat bedoel je daarmee?quote:Op woensdag 28 december 2011 13:04 schreef Murdera het volgende:
Ik haakte af toen ik 12 was.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:04 schreef Murdera het volgende:
Ik geloof dat ik er nog maar eentje neem (proost).quote:Op woensdag 28 december 2011 13:04 schreef Murdera het volgende:
Je kent die gebouwen met zo'n hoge punt en een klok, kruisje en/of gouden haantje op het dak he? Dat zijn nou kerken.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Schandalig! Zelfs ik ben naar de kerk geweest.
Niet helemaal waar, als de kerk niet 50m naast mijn huis zou liggen zou ik niet eens weten waar die ligt.
Ik niet. Ik geloof wel dat er iets is, maar ik geloof niet in de regeltjes. Ik bepaal liever zelf of ik een goed mens ben, dan dat ik dat bewijs door een saai kut leven te hebben.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:04 schreef Murdera het volgende:
Dan zit jij veilig!quote:Op woensdag 28 december 2011 13:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Schandalig! Zelfs ik ben naar de kerk geweest.
Niet helemaal waar, als de kerk niet 50m naast mijn huis zou liggen zou ik niet eens weten waar die ligt.
Oh!quote:Op woensdag 28 december 2011 13:06 schreef twi het volgende:
[..]
Je kent die gebouwen met zo'n hoge punt en een klok, kruisje en/of gouden haantje op het dak he? Dat zijn nou kerken.
Hoe noem je jezelf dan?quote:Op woensdag 28 december 2011 13:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik niet. Ik geloof wel dat er iets is, maar ik geloof niet in de regeltjes. Ik bepaal liever zelf of ik een goed mens ben, dan dat ik dat bewijs door een saai kut leven te hebben.
Op papier katholiek ( kom uit een dorp ) maar hecht er geen waarde aan.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:04 schreef Murdera het volgende:
Je weet maar nooit, gelukkig zitten er ook genoeg moskeeën in de buurt, daardoor voel ik me wel iets veiliger.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:06 schreef palawan het volgende:
[..]
Dan zit jij veilig!
Valt er vast geen meteoriet op je huis ofzo
Dat klinkt echt..quote:Op woensdag 28 december 2011 13:08 schreef Lot88 het volgende:
over het koken ik ben onwijs zeikerig met eten, ik eet vegetarisch en daar houd ik mij ook aan. Verder ben ik goed in bijzondere en vooral ook makkelijke dingen... men neme diepvriesspinazie rijst en een vega burger flikkeren het in 1 pan zetten het op hoog vuur wachten 3 min en het eten is klaar..
Kan ik me voorstellen jaquote:Op woensdag 28 december 2011 13:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je weet maar nooit, gelukkig zitten er ook genoeg moskeeën in de buurt, daardoor voel ik me wel iets veiliger. [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 december 2011 13:08 schreef Murdera het volgende:
Niemand hier die dus echt in een god geloofd?
Behalve joysa dan
Ik zou me best kunnen voorstellen dat er een hogere entiteit zou zijn, maar zie eigenlijk geen reden waarom die zich zou openbaren aan mensen.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:08 schreef Murdera het volgende:
Niemand hier die dus echt in een god geloofd?
Behalve joysa dan
Was geen grapje.quote:
geloof maar in mij, dan heb je een heerlijk leven.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou me best kunnen voorstellen dat er een hogere entiteit zou zijn, maar zie eigenlijk geen reden waarom die zich zou openbaren aan mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |