abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106353356
Hoevaak zet jij r op de wc, Simmu?

De score hier bestaat uit twee plasjes op de grond. Vandaar ook de prop keukenrolde ik niet doorgespoeld kreeg. :')
pi_106354607
ik vraag elk kwartier ofzo of ze al moet :')
ze wil niet meer op de wc. ze wil op het potje. en die moet midden in de kamer blijven staan. ravi wil ook op het potje. en we hebben vloerbedekking. tis hier zindelijkheid-met-obstakels-voor-mama :'(

edit; voor verder vermaak hebben we ook 3 ruzieende/spelende katjes die niet naar buiten willen omdat het stormt. uiteraard ook midden in de kamer o|O
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_106354771
Oh, Lente wil juist niet op het potje. Die zit de hele dag op de wc dr best te doen. Soms lukt het. Meestal niet :P
  dinsdag 3 januari 2012 @ 14:46:27 #204
35189 Troel
scherp en bot
pi_106355272
Heb je geen grote placemat ofzo voor onder het potje :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_106355299
wat een weer!! pff
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_106355979
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 14:46 schreef Troel het volgende:
Heb je geen grote placemat ofzo voor onder het potje :P
ik wil zo graag laminaat ;(
pi_106356038
ah well; vanaf vrijdag 15.00 is het ff niet langer mijn probleem O-) :Y *O* :P
dan is sangdrax de pisang :7
ben benieuwd hoe het hem gaat bevallen in zn uppie *)
pi_106357861
:W Hoi! Kom me ook eens melden met mijn eigen peutertje sinds afgelopen vrijdag! :)

Heb me nog niet helemaal ingelezen maar dat komt vast vanzelf! Ik las wel wat over kletsende peuters, nou Isa kan er ook wat van! Die kan ook de hele dag kletsen, erg gezellig!
pi_106358086
*O* NU van harte met je peuter!!! Heeft Isa een leuke verjaardag gehad? In elk geval een mooie fiets zag ik op FB.

Simmu, dat is inderdaad zindelijkheid met obstakels... Succes tot vrijdag...
Minke wil ook als het aan haar ligt de hele dag naar de wc, en soms lukt het en komt er wat, maar meestal is het vooral de wil om door te trekken, wc papier te pakken en handjes te wassen... Ik kan zelf ook niet meer veilig naar de wc, want dan komt ze mij helpen... Nu ga ik dus maar gewoon "naar boven iets pakken" als ik moet... dat scheelt graaiende peuterhandjes rond mijn kruis :X Poepen is trouwens een heel ander ding, ze roept regelmatig dat ze poep heeft, maar als het echt zo is, ontkent ze in alle toonaarden... ze wil dan ook niet op de wc, niet een schone luier, het is er gewoon niet!!!!
pi_106358783
Dankje Lijnloos!! Isa heeft een hele leuke verjaardag gehad! Ze heeft erg genoten van alle visite en kado'tjes! Zodra er weer iemand aanbelde rende ze naar de deur en riep ze' Kado'tje'! :D

Isa vindt de wc ook erg interessant! Maar dan vooral het doortrekken, net zoals Minke! Ze zit weleens op haar potje maar nog niet echt met succes. Komt vast vanzelf. Poepen wordt hier ook ontkend trouwens! :D
  dinsdag 3 januari 2012 @ 16:08:27 #211
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_106359202
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 15:01 schreef simmu het volgende:
ah well; vanaf vrijdag 15.00 is het ff niet langer mijn probleem O-) :Y *O* :P
dan is sangdrax de pisang :7
ben benieuwd hoe het hem gaat bevallen in zn uppie *)
:D Succes Sangdrax!

Jullie hebben na het weekend vinyl of laminaat? >:)
Nah, ik denk eigenlijk niet dat Sangdrax zich makkelijk gewonnen geeft, die gaat vast een theorie bedenken om het zo practisch mogelijk (of niet) op te lossen. :P Of nie?

Oh en die katjes mógen toch hopelijk niet naar buiten, als het bij jullie net zo is als hier dan waaien ze weg!! :o
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_106359355
*O* KD, van harte gefeliciteerd met Elin!!! *O*

*O* NU van harte gefeliciteerd met Isa!!! *O*

Succes met het plassen op de wc/ potje Selene en Lente! Slim dat celstofmatje Simmu, ik geloof dat wij er ook nog wel een hebben voor over een tijd.
Ik denk dat Niels nog heel lang luiers zal dragen :P We gaan deze zomer weer een poging wagen met hem bloot rond te laten lopen, maar op dit moment vindt hij het nog steeds vreselijk als zijn luier uit is.

Niels houdt ook enorm van liedjes zingen O+ Zo leuk! Toevallig heb ik er een paar dagen terug eindelijk een filmpje van kunnen maken. Hij begint pas na een tijdje met zingen hoor, eerst kletst hij over auto's enzo.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  dinsdag 3 januari 2012 @ 16:16:03 #213
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_106359547
Oh en vergeet ik Elin en Isa.. :o :@
*O* (nog) van harte dames!!! *O*
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_106359565
ik ben gewoon zo listig dat ik 3 dagen voordat ik op vakantie ga ( *O* ) start met zindelijkheidsgedoetje :7 dus ik wens mijn lieve schat vrijdag veel succes :P nja. het spul komt volgende week halverwege de week op bezoek bij me hoor, dat dan nog wel :s)

die katjes waaien heul niet weg joh. vooral de jongste (bobby van 2) is al een paar keer naar buiten geweest hoor. respect voor het beest :o ik heb ze met oud & nieuw binnengehouden, man, wat een ellende was dat ;( ze wilden perse naar buiten. alledrie. en geruzie onderling omdat het niet mocht. en elke keer als er dan eentje ergens lag, dan sprongen de andere 2 erop. klieren bij de kinders. nu bivakkeren ze alledrie in de keuken. wachtend tot het ophoudt
pi_106359594
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 16:00 schreef NieuweUser het volgende:
Dankje Lijnloos!! Isa heeft een hele leuke verjaardag gehad! Ze heeft erg genoten van alle visite en kado'tjes! Zodra er weer iemand aanbelde rende ze naar de deur en riep ze' Kado'tje'! :D

Isa vindt de wc ook erg interessant! Maar dan vooral het doortrekken, net zoals Minke! Ze zit weleens op haar potje maar nog niet echt met succes. Komt vast vanzelf. Poepen wordt hier ook ontkend trouwens! :D
gefeliciteerd jullie *O*
  dinsdag 3 januari 2012 @ 16:23:42 #216
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_106359909
Isa en Elin, van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag! *O*

Kletsen hier ook hoor, alleen dan in een heleboel geluiden en onverstaanbare taal...

Zindelijkheid schiet hier ook niet echt op, behalve dan dat als ik ga plassen ik een staande ovatie krijg van mijn zoon :D
Hijzelf ziet naar de wc gaan als dé ultieme kans om even aan zijn plasser te friemelen O+
pi_106360650
Haha Harry :D Nou, dat doet Niels ook nog steeds niet, hij heeft totaal geen belangstelling voor daar beneden.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_106362185
Ik wil dat filmpje van Niels zo graag kijken. Kan hier niet :(
pi_106365176
Onze peuter vanmiddag: "Papa, beer is de allerliefste" O+
overigens is beer ook een dikke boef, want alles wat niet mag, dat heeft beer gedaan, partner in crime zoiets ;)
Fake it till you make it...
pi_106365444
elin mocht kiezen wat we aten, dus dat werden appels, kipcorns en kaasstengels ;(
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 3 januari 2012 @ 19:05:16 #221
147316 crew  DJMO
#trut
pi_106365929
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 18:53 schreef Kleurdoos het volgende:
elin mocht kiezen wat we aten, dus dat werden appels, kipcorns en kaasstengels ;(
Jan mag ook één keer per week kiezen, maar wel uit normaal avondeten. Meestal schotel ik 'm twee optie's voor en daar mag hij dan uit kiezen. hij blij, ik blij :D
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Moderator dinsdag 3 januari 2012 @ 19:06:40 #222
5428 crew  miss_sly
pi_106365982
Wat een heerlijk feestmaal, KD :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_106367594
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 18:53 schreef Kleurdoos het volgende:
Wat een geweldige maaltijd :D
en voor paps en mams vanavond de munchies gok ik? :P

Gefeliciteerd met je prachtige dochter :* mooie foto op fb <3
:)
  dinsdag 3 januari 2012 @ 20:16:32 #224
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_106368974
KD van harte gefelicieerd met je grote kleine meid!! *O*

Elin heeft geweldig menu uitgekozen :D _O-

Nieuwe User :W Leuk dat je nu ook hier post! gefeliciteerd had ik al. :Y
Make love, not war ☮
pi_106368980
Elin :D

Bij Kyllian hoeven we het niet te vragen, dat is standaard "Pastaaaa". Dat lijkt ook Dyon zn favoriete gerecht. Op zich wel lekker, maar niet dagelijks :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')