abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106143059
Miss, staat die mat ook in the toddler? hij staat hier nog te verstoffen... :@ (t boek :+ )
maar ik heb natuurlijk mn oudste O+ als proefpersoontje gehad he :P

[ Bericht 10% gewijzigd door -Caroline- op 28-12-2011 23:55:07 (t boek, ik heb geen mat) ]
pi_106143297
Geen idee of er een matje in staat. Ik ben nu bij de Fast Food Rules. Zo simpel, maar zo logisch en effectief! Niet alleen naar je peuter, trouwens, maar dat is hier niet aan de orde ;)

Ik vind het matje als afkoelden goed klinken inderdaad omdat een kind dan ook de mogelijkheid heeft om zichzelf erop te zetten om af te koelen. Het zal zichzelf niet snel straffen :P

Wij hebben geen matje, trap of gang in gebruik, ook niet nodig gehad nog. Ze is gewoon voor rede vatbaar en vindt het zelf eigenlijk heel vervelend als ze iets niet liefs heeft gedaan. Ze wil dan ook altijd meteen knuffelen, dus dat doen we dan ook.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_106143412
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 22:12 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben nu bezig in the happiest toddler in the block, en ik ben fan!
Zo jammer dat ik eerst twee Kellermans wilde uitlezen voor ik hieraan begin ;)
zijnes of hares? of die van hun koter, ken ook nog tegenwoordig :P

ot O-)
selene is wel echt bezig met sociale dingen. dan zeg ik iets, zij het tegenovergestelde, dan roept ze erna blij "mama, we maken ruzie *O* "
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_106143650
Zijnes zijn bij mij nog steeds favoriet!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_106144108
MP beterschap!

Na een uur is er heel wat uitgekomen gelukkig. We hebben op dit front veel meegemaakt, maar nog nooit was het zo erg als vandaag. Hij had echt veel pijn. Kan nu ook buikpijn zeggen. ;(
pi_106144390
fijn dat t gelukt is ingrid :* en wat sneu voor jullie kleine menneke :{
:)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 28 december 2011 @ 23:33:47 #57
147316 crew  DJMO
#trut
pi_106147736
beloofd is beloofd:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_106147940
Leuke foto's Djmo ziet eruit als een geslaagde dag ^O^
Ingrid fijn dat Tyler heeft kunnen poepen uiteindelijk !!!
MamaPurk beterschap voor je meiden en voor jezelf :*

Aan strafplekken doen we "nog"niet, eerst maar eens zorgen dat Roy dingen gaat begrijpen enzo, hebben daarin nog een lange weg te gaan...
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_106155218
Wij hebben hier als 'strafplek' gewoon een plekje bij de muur, waar we B. 1 of 2 minuten neerzetten als ze na een paar waarschuwingen doorgaat met écht vervelend gedrag. Soms komt het heel erg aan, en soms helemaal niet. Eén keer heeft ze zichzelf bij de muur gezet O+ .
pi_106155552
Ik heb vorige week Isabeau voor het eerst even op de gang gezet. Nog nooit eerder hoeven doen, maar ze stond op de salontafel, wat dus niet mag. Ik zei haar dat ik wilde dat ze van de tafel afging en waarom. Ze keek me met een brutale kop aan en zei: "Nee!" Een keer herhaald en er een waarschuwing voor de gang aan vast geplakt. Een nog brutalere kop, even stampen op de tafel en "NEE! Stilte mama!"

Een seconde of twintig op de gang deed wonderen. Echt wat een aap kan 't zijn soms... met d'r Stilte mama!!

Gisteravond was ze even thuis, daar heb ik van genoten. Nu is ze bij grote zus. Nog twee nachtjes zonder Isabeautje.
pi_106155615
Ingrid, fijn dat Tyler even verlost is zeg, kan me voorstellen dat dat goed pijn heeft gedaan.. :*

Oh, Isabeau :o Dat zijn voor mij van die momenten dat ik denk "waarom vond ik het ook alweer leuk dat ze kan praten???" :@

Wij hebben geen matje, maar een plek in de keuken (die doorloopt in kamer dus we zien het gewoon) waar Minke moet zitten als ze iets doet (of juist niet doet) wat niet mag... En als we ergens anders zijn pakken we daar een willekeurige plek, maakt op zich voor ons niks uit (zo heeft ze ook al eens in de "hoek" gezeten in een supermarkt in Frankrijk.. :+ ) Het is hier bij vlagen nodig. Afgelopen maanden weinig hoek gezien, maar de laatste dagen is het weer feest. Het zijn ook rare dagen zo met verjaardag, kerst, O&N....

Gisteren zijn we bij de nieuwe locatie van het kdv gaan kijken waar Minke volgende week naartoe gaat. Het is echt heel mooi en nieuw allemaal. Ze beginnen met een klein cluppie van 6 kindjes ongeveer en 1 BSO-kindje (van 6, wiens broertje of zusje in de kdv-groep zit) en op woensdag is Minke de enige... Voelt wel heel raar zo, maar het scheelt zoveel reistijd en ze zullen het vast heel leuk hebben allemaal.
pi_106155676
Komt vast wel goed met Minke op 't nieuwe KDV. Klinkt wel lekker, zo'n klein groepje!

Ik denk dat het goede praten van Isabeau een van de redenen is dat ik vorige week pas voor 't eerst in hoefde te grijpen. Door haar vlotte taalontwikkeling snapt ze gewoon al heel veel wat ik uitleg en dat accepteert ze dan ook wel. Uitspraken als "Stilte mama" of "Mama is lief, papa is niet zo lief" die zijn natuurlijk eigenlijk vooral heel grappig, vooral als een uur later papa lief is en mama niet zo lief. Daarmee wil ik overigens niet zeggen dat het alleen maar daar aan ligt hoor, ze is ook gewoon erg makkelijk op 't moment.
pi_106155719
Oh ik denk zeker dat taalontwikkeling een heleboel helpt. Wij merkten ook echt een flinke ommezwaai een tijdje terug dat Minke ineens heel veel en beter ging praten en dat daarbij een hele stuk frustratie bij haar verdween. Geen gegil en DIEDIEDIE meer, maar gewoon vragen wat ze wilde... Helaas begint het nu weer een beetje terug te komen, maar ik ga er vanuit dat dit ook weer snel wegtrekt met de introductie van nieuwe woordjes.
pi_106155764
Denk ik ook wel Lijnloos. Het helpt gewoon echt. Logisch ook, want ik hoef alleen maar te denken aan hoe irritant ik het kan vinden als iemand niet begrijpt wat ik bedoel :D
pi_106156836
Ik heb hier (nog?) helemaal geen strafplekje, hij snapt dat echt totaal nog niet en zou er dus ook niet blijven staan of staan wachten.
Dat ik boos ben snapt hij wel, maar dat hij dan ergens moet gaan staan of zitten, nee...
Weet trouwens sowieso niet of ik zoiets ga gebruiken als hij iets doet wat niet mag

Heb nog een leuke, wat betekent dit :P : Aabert
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_106157086
Aabert? Géén idee! Pyjama? Albert Hein?
pi_106157155
Isabeau :o Esmee zegt vaak als je zegt dat iets niet mag: "Mama niette zeuruh!" Tsja dat is dus niet de bedoeling :D

Spannend zeg een nieuw kdv voor Minke! Lekker om met een klein clubje te beginnen, dan hebben ze mooi de rust om alles te verkennen en te wennen.
pi_106157230
Aabert? Aardbei misschien? Minke begrijpt het wonderbaarlijk genoeg wel dat ze moet blijven zitten als ze in het hoekje zit. En soms loopt ze ook zelf al die kant op als ze weet dat ze fout zit.

Esmee :o Da's wel heel bijdehand zeg...

Ik vind het ook wel heel spannend hoor, dat nieuwe kdv, maar ik denk idd dat het wel lekker is dat alle kindjes er nieuw zijn, dus dat het echt zo'n hecht clubje wordt met wie ze samen zijn begonnen... En die woensdag alleen, tja dat voelt haast als gastouder :+
pi_106157304
Ik dacht ook aan aardbei inderdaad :Y

Een grote zus hebben is erg leuk en gezellig, maar ik heb het idee dat mijn kleine peuter er soms ook wel iets te snel door "opgroeit" qua uitspraken en gedrag...

Gisteren heb ik vol goede moed het potje weer eens tevoorschijn gehaald, maar ik heb nog niet het idee dat het echt wat voor mijn uk is. De onderbroek vond ze heel spannend en bijzonder, maar ze had geen idee hoe het nou kwam dat haar stoel tijdens het eten ineens nat was :D

En sinds gisteren slaapt ze onder een dekbedje in plaats van in een slaapzak!
pi_106157376
Stiemie, en was dat goed gegaan, het slapen?
Wolf slaapt sinds gister ook onder een dekbedje ipv slaapzak!! Die wou zelf geen slaapzak meer aan, zal wel teveel beperken in bewegingsvrijheid denk ik

Aabert is geen aardbei, dat kan hij helemaal goed uitspreken. Ik zal het verklappen, Wolf is fan van
Adriaan en Bassie, en dan dus samengevoegd als 1 woord :D
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_106157439
Ja hallo, dat had ik echt nooit geraden! :D

Stiemie, je moet ook gewoon niet zo zeuren tegen dat kind! :D
pi_106157495
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 10:29 schreef Poppejans het volgende:
Stiemie, en was dat goed gegaan, het slapen?
Wolf slaapt sinds gister ook onder een dekbedje ipv slaapzak!! Die wou zelf geen slaapzak meer aan, zal wel teveel beperken in bewegingsvrijheid denk ik

Aabert is geen aardbei, dat kan hij helemaal goed uitspreken. Ik zal het verklappen, Wolf is fan van
Adriaan en Bassie, en dan dus samengevoegd als 1 woord :D
Zo heten zowel Bert als Ernie hier "Erniebert" :D

Ja hoor slapen ging goed. Ze wilde haar middagslaapje al steeds in het bed van grote zus doen omdat ze dan niet in de slaapzak hoefde. Dus nu zelf ook een dekbedje of zoals ze zelf zegt "Emmee niette zakkie an!"
pi_106157501
Haha, die Wolf is handig, gewoon afkorten die hap!

Minke slaapt nog met slaapzak en onder dekbedje... een van de twee weghalen = drama! (kind van de regelmaat en structuur) :@
pi_106157629
Eem slaapzak heet hier een slaaksak. Maar ze slaapt net zo makkelijk zonder als met. Is wel handig met een moeder die altijd de helft vergeet mee te geven als ze gaat logeren.
pi_106162252
Haha wolf, je maakt het ons wel heel moeilijk in de peuterwoordenquiz!

Oh sorbo, wat een clown is het ook, je meiske...stilte mama! Haha echt hilarisch

We komen net bij de tandarts vandaan, lars bij mij op schoot, hij ging wel liggen, maar met zijn beide handen voor de mond! Haha no visitors allowed. Toen ik zijn handjes vasthield kon de tandarts toch nog even kijken, en goedgekeurd! Hij moest aan alle kanten nog een kiesje erbij krijgen....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')