Ingrid, fijn dat Tyler even verlost is zeg, kan me voorstellen dat dat goed pijn heeft gedaan..

Oh, Isabeau

Dat zijn voor mij van die momenten dat ik denk "waarom vond ik het ook alweer leuk dat ze kan praten???"
Wij hebben geen matje, maar een plek in de keuken (die doorloopt in kamer dus we zien het gewoon) waar Minke moet zitten als ze iets doet (of juist niet doet) wat niet mag... En als we ergens anders zijn pakken we daar een willekeurige plek, maakt op zich voor ons niks uit (zo heeft ze ook al eens in de "hoek" gezeten in een supermarkt in Frankrijk..

) Het is hier bij vlagen nodig. Afgelopen maanden weinig hoek gezien, maar de laatste dagen is het weer feest. Het zijn ook rare dagen zo met verjaardag, kerst, O&N....
Gisteren zijn we bij de nieuwe locatie van het kdv gaan kijken waar Minke volgende week naartoe gaat. Het is echt heel mooi en nieuw allemaal. Ze beginnen met een klein cluppie van 6 kindjes ongeveer en 1 BSO-kindje (van 6, wiens broertje of zusje in de kdv-groep zit) en op woensdag is Minke de enige... Voelt wel heel raar zo, maar het scheelt zoveel reistijd en ze zullen het vast heel leuk hebben allemaal.