Meloewa ik zuig elke dag aan je tepels en toch vindt je het lekker dus niet hypocriet doenquote:
Echt een wijf dus met al dat gezeikquote:Op woensdag 28 december 2011 01:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb vorige week ook een mug doodgemept, al was het de naam mug onwaardig: mevrouw vloog de hele tijd heen en weer langs de muur zonder mij te komen pesten door bij m'n oor te gaan zoemen. Sterven deed het echter net zo goed, die kut
oké mugquote:Op woensdag 28 december 2011 01:22 schreef chickmagneet het volgende:
[..]
Meloewa ik zuig elke dag aan je tepels en toch vindt je het lekker dus niet hypocriet doen
quote:Op woensdag 28 december 2011 01:25 schreef chickmagneet het volgende:
[..]
Nice comeback zie je dat je voor jezelf kan opkomen
Muggen? Nu nogquote:Op woensdag 28 december 2011 01:20 schreef Kwaliteit het volgende:
Beste mede FOK!ers,
Ik kan u melden dat ik zojuist de eerste mug heb doodgeslagen met een Donald Duck!
Ja mensen, u leest het goed, Muggen in de winter !
Klacht lijkt me duidelijk
quote:Op woensdag 28 december 2011 01:28 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, u leest het goed, muggen in de winter.
Ik heb ze sinds november niet meer gezienquote:
Spinnenquote:Op woensdag 28 december 2011 01:32 schreef Mosselmart het volgende:
had ik ook
gewoon deur dicht houden en gaas voor je raam,
nergens last van
k vind spinnen veel kutter trouwens
onderbroek reet stront poep hahahah laggen togquote:Op woensdag 28 december 2011 01:33 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
viespeuk stront vliegen op je kamer.. ga eens opruimen en je reet wassen man
Ik doe ze altijd in een potje en zet ze buiten.quote:Op woensdag 28 december 2011 01:35 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Spinnendie zijn ook nog eens heel eng. Duurt een uur voor dat je ze dood hebt durven te maken uberhaupt.
ja ze zijn gewoon facking ranzig en harig en hebben 8 ogenquote:Op woensdag 28 december 2011 01:35 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Spinnendie zijn ook nog eens heel eng. Duurt een uur voor dat je ze dood hebt durven te maken uberhaupt.
insectenvriend!quote:Op woensdag 28 december 2011 01:35 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik doe ze altijd in een potje en zet ze buiten.
Ja dat maakt ze heel engquote:Op woensdag 28 december 2011 01:36 schreef Mosselmart het volgende:
[..]
ja ze zijn gewoon facking ranzig en harig en hebben 8 ogen
liever dat kutgeluid van die mug
Nee, ik vind spinnen kanker eng maar anders is het zo vies.quote:Op woensdag 28 december 2011 01:37 schreef Meloewa het volgende:
[..]
insectenvriend!
[..]
Ja dat maakt ze heel eng
kan gebeuren tog soms voel je t gwn nie aankommequote:Op woensdag 28 december 2011 01:35 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
onderbroek reet stront poep hahahah laggen tog
Inderdaad dat wel , altijd een voorwerp vinden wat je niet meer gaat aanraken om hem kapot te meppen.quote:Op woensdag 28 december 2011 01:38 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nee, ik vind spinnen kanker eng maar anders is het zo vies.
Lolquote:Op woensdag 28 december 2011 01:39 schreef chickmagneet het volgende:
In Skyrim waren de spinnen zo eng dat ze er maar beren van hebben gemaakt lol
Ja of buiten zetten, gewoon in een potje doen. Alleen is het dan wel fucking eng als je hem loslaat in het donker omdat je dat niet weet waar ie is.quote:Op woensdag 28 december 2011 01:39 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Inderdaad dat wel , altijd een voorwerp vinden wat je niet meer gaat aanraken om hem kapot te meppen.
Ik heb hem het liefst dood voor het slapen zo krijg je i.i.g geen nachtmerries meer.quote:Op woensdag 28 december 2011 01:42 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja of buiten zetten, gewoon in een potje doen. Alleen is het dan wel fucking eng als je hem loslaat in het donker omdat je dat niet weet waar ie is.
Daar geloof ik niks van. Hoe hebben ze dat dan onderzocht, iemand een jaar lang in z'n slaap in de gaten gehouden om te kijken hoeveel spinnen hij eet?quote:Op woensdag 28 december 2011 01:43 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik heb hem het liefst dood voor het slapen zo krijg je i.i.g geen nachtmerries meer.
Dan te bedenken dat je 1 a 3 spinnen eet in je slaap per jaar
Nja als je er niks van merkt... Ik heb ook echt een schijthekel aan spinnen, eigenlijk sowieso insectenquote:Op woensdag 28 december 2011 01:43 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik heb hem het liefst dood voor het slapen zo krijg je i.i.g geen nachtmerries meer.
Ja.quote:Op woensdag 28 december 2011 01:44 schreef JApieman het volgende:
[..]
Daar geloof ik niks van. Hoe hebben ze dat dan onderzocht, iemand een jaar lang in z'n slaap in de gaten gehouden om te kijken hoeveel spinnen hij eet?
Dat schijnt dus onzin te zijn... Voordat ze in je mond kunnen moeten ze eerst over je hoofd lopen, en dat schijnt dus veel te warm voor spinnen te zijn, onze lichaamstemperatuur.quote:Op woensdag 28 december 2011 01:43 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja op het moment niet. Maar het idee alleen al. Spinnen zijn dan ook echt een van de ergste alleen lieveheersbeestjes vind ik nog wel te doen.quote:Op woensdag 28 december 2011 01:44 schreef Splutje het volgende:
[..]
Nja als je er niks van merkt... Ik heb ook echt een schijthekel aan spinnen, eigenlijk sowieso insecten
Ik had wel een keer in de nacht dat er een spin over mijn gezicht kroop! dat voelde ik gelukkig wel nog, maar ik geloof ook het ook welquote:Op woensdag 28 december 2011 01:44 schreef JApieman het volgende:
[..]
Daar geloof ik niks van. Hoe hebben ze dat dan onderzocht, iemand een jaar lang in z'n slaap in de gaten gehouden om te kijken hoeveel spinnen hij eet?
Ik vind lieveheersbeestjes ook kutquote:Op woensdag 28 december 2011 01:47 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja op het moment niet. Maar het idee alleen al. Spinnen zijn dan ook echt een van de ergste alleen lieveheersbeestjes vind ik nog wel te doen.
[..]
Ik had wel een keer in de nacht dat er een spin over mijn gezicht kroop! dat voelde ik gelukkig wel nog, maar ik geloof ook het ook wel
Ik had een keer in Frankrijk, op vakantie, dat een spin een web in mijn onderbroek had gemaakt die aan de waslijn hing. Als ik die niet had gechecked was mijn peners vergiftigd.quote:Op woensdag 28 december 2011 01:47 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja op het moment niet. Maar het idee alleen al. Spinnen zijn dan ook echt een van de ergste alleen lieveheersbeestjes vind ik nog wel te doen.
[..]
Ik had wel een keer in de nacht dat er een spin over mijn gezicht kroop! dat voelde ik gelukkig wel nog, maar ik geloof ook het ook wel
1 meikever voor jou:quote:Op woensdag 28 december 2011 01:48 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik vind lieveheersbeestjes ook kut
Ik vind alle insecten en spinnen kut... Echt een fobie van mij. Lieveheersbeestjes vond ik eerst nog wel gaan, tot ik een of andere documentaire zag waarin er helemaal op die beestjes ingezoomd werd. Echt walgelijke dingen gewoonquote:Op woensdag 28 december 2011 01:48 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik heb in december/januari ongeveer 20 muggen doodgeslagen in de slaapkamer en de verwarming staat daar bijna nooit aan.quote:Op woensdag 28 december 2011 01:41 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Of misschien wel de laatste mug. Ik heb er in november ook nog een paar doodgeslagen, tot mijn grote verbazing.
Misschien dat er wat muggen binnen in huizen zijn blijven zitten die weer actief worden zogauw de verwarming goed hoog wordt gezet?
Uit alle insecten gekozen zijn het wel nog een van de beste vind ik.quote:Op woensdag 28 december 2011 01:48 schreef Splutje het volgende:
[..]
spinnen lopen juist over mensen heen hoorquote:Op woensdag 28 december 2011 01:46 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dat schijnt dus onzin te zijn... Voordat ze in je mond kunnen moeten ze eerst over je hoofd lopen, en dat schijnt dus veel te warm voor spinnen te zijn, onze lichaamstemperatuur.
Gelukkig maar. Spinnen
Wij mensen hebben pusquote:Op woensdag 28 december 2011 01:51 schreef JApieman het volgende:
Lieveheersbeestjes hebben ook van die vieze gele shit als je ze aanraakt. Voor de rest zijn ze wel lief.
Mieren in een tictac doosje.quote:Op woensdag 28 december 2011 01:52 schreef Meloewa het volgende:
Deden jullie vroeger hoe jullie klein waren nooit zoveel mogelijk lieveheersbeestje in een potje?
Jeugdsentimenten
nee dat is zielig dierenbeulquote:Op woensdag 28 december 2011 01:52 schreef Meloewa het volgende:
Deden jullie vroeger hoe jullie klein waren nooit zoveel mogelijk lieveheersbeestje in een potje?
Jeugdsentimenten
quote:Op woensdag 28 december 2011 01:53 schreef VaderVanJezus het volgende:
[..]
Mieren in een tictac doosje.
ze neukt toch met die ONZ mod jongenquote:Op woensdag 28 december 2011 01:53 schreef stevenmac26 het volgende:
Elke keer weer moet meloewa topics kapen door over haar sex avontuurtjes met haar zwager moet beginnen
Ja, en ook met spinnen, toen vond ik ze nog niet eng. Die beesten gaan dan stinken man.quote:Op woensdag 28 december 2011 01:52 schreef Meloewa het volgende:
Jeugdsentimenten
Ja maar ze vinden het niet fijn. Ze gaan dus ook nooit uit zichzelf in je mond kruipen.quote:Op woensdag 28 december 2011 01:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
spinnen lopen juist over mensen heen hoor
Dat niet... Wel de bekende vergrootglas/mieren combinatiequote:Op woensdag 28 december 2011 01:52 schreef Meloewa het volgende:
Jeugdsentimenten
Waarom zouden ze dat niet fijn vinden dan?quote:Op woensdag 28 december 2011 01:54 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja maar ze vinden het niet fijn. Ze gaan dus ook nooit uit zichzelf in je mond kruipen.
Het gaat over lieverheersbeestje Steven!quote:Op woensdag 28 december 2011 01:53 schreef stevenmac26 het volgende:
Elke keer weer moet meloewa topics kapen door over haar sex avontuurtjes met haar zwager moet beginnen
Slangenquote:Op woensdag 28 december 2011 01:54 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja maar ze vinden het niet fijn. Ze gaan dus ook nooit uit zichzelf in je mond kruipen.
[..]
Dat niet... Wel de bekende vergrootglas/mieren combinatieEn had ook een keertje in het bos toen een slang gevonden en gevangen. Die een paar uur later door iemand anders werd vrijgelaten omdat ze het zielig vond
Was er toen helemaal op verheugd om me er mijn huisdier van te maken enzo
Heeft ze haar zwager al geneukt?quote:Op woensdag 28 december 2011 01:53 schreef stevenmac26 het volgende:
Te warm.quote:Op woensdag 28 december 2011 01:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat niet fijn vinden dan?
Mensen/ insectenquote:
Vast welquote:Op woensdag 28 december 2011 01:56 schreef JApieman het volgende:
[..]
Heeft ze haar zwager al geneukt?
Dan gaat ze vreemdquote:Op woensdag 28 december 2011 01:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
ze neukt toch met die ONZ mod jongen
Trio is beterquote:Op woensdag 28 december 2011 02:03 schreef JApieman het volgende:
[..]
Vast gewoon om haar zus te naaien.
Maar hij zou je nog steeds gevenquote:Op woensdag 28 december 2011 02:04 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Hij vindt me een kreng nu dussss
Olifanten !quote:Op woensdag 28 december 2011 02:02 schreef MAHL het volgende:
Maar wat vinden jullie dan wél toffe beesten? Ik vind honden en katten altijd leuk... Pinguins zijn ook stoer.
Duiven.quote:Op woensdag 28 december 2011 02:02 schreef MAHL het volgende:
Maar wat vinden jullie dan wél toffe beesten? Ik vind honden en katten altijd leuk... Pinguins zijn ook stoer.
Dat zal maar hij durft niet meer zoveel nu dat mijn ouders het weten en mijn moeder hem al overal op aanspreekt.quote:Op woensdag 28 december 2011 02:05 schreef Splutje het volgende:
[..]
Maar hij zou je nog steeds geven
Je speelt hard 2 get?quote:Op woensdag 28 december 2011 02:04 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Hij vindt me een kreng nu dussss
Slaat ie je niet meer stiekem op je billetjes?quote:Op woensdag 28 december 2011 02:06 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dat zal maar hij durft niet meer zoveel nu dat mijn ouders het weten en mijn moeder hem al overal op aanspreekt.
Nee, Moeder sprak hem pas al aan dat hij naar mijn kont had gekekenquote:Op woensdag 28 december 2011 02:07 schreef JApieman het volgende:
[..]
Slaat ie je niet meer stiekem op je billetjes?
Nahh neequote:Op woensdag 28 december 2011 02:08 schreef Splutje het volgende:
[..]
Nee man kippen zijn fucking baas
Dat is een reflex, kan ie niks aan doen.quote:Op woensdag 28 december 2011 02:08 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee, Moeder sprak hem pas al aan dat hij naar mijn kont had gekeken
Mijn moeder
quote:
Vind ik welquote:Op woensdag 28 december 2011 02:09 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nahh neeniks schattigs aan of iets.
Ja en dan wordt ie straks eten.quote:Op woensdag 28 december 2011 02:16 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Oké als ze heel jong zijn
[ afbeelding ]
Kuikentje
Voor een slang ofzo ?quote:Op woensdag 28 december 2011 02:16 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja en dan wordt ie straks eten.
Nee als ie groot is wordt ie opgegeten, gewoon, door ons. Of voor een slang kan ook, dan blijft ie zo klein.quote:
ah ja de mindere kant.quote:Op woensdag 28 december 2011 02:18 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nee als ie groot is wordt ie opgegeten, gewoon, door ons. Of voor een slang kan ook, dan blijft ie zo klein.
Fucking tanden die je bijten!!quote:Op woensdag 28 december 2011 02:19 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ah ja de mindere kant.
[ afbeelding ]
Dit is toch wel het toppunt van cuteness dit beestje heeft het allemaal
knuffelen met hem de snorhaartjes die op je wangen prikkelenquote:Op woensdag 28 december 2011 02:20 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Fucking tanden die je bijten!!
Wacht maarquote:Op woensdag 28 december 2011 02:21 schreef Meloewa het volgende:
[..]
knuffelen met hem de snorhaartjes die op je wangen prikkelen![]()
en geloof niet dat hij bijt anders ben ik zo afgedaan dan vind ik hem niet meer schattig
Jouw bloed is gewoon goor.quote:Op woensdag 28 december 2011 02:21 schreef FL_Freak het volgende:
Muggen steken mij (bijna) nooit![]()
![]()
![]()
Zelfs niet op warme vakanties enz
Leuk.quote:Op woensdag 28 december 2011 02:24 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ]
Weer te schattig incl snorhaartjes
Maak dat kut beest dood ofzoquote:Op woensdag 28 december 2011 02:24 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ]
Weer te schattig incl snorhaartjes
Misschien om hem over mijn vleespaal te schuivenquote:Op woensdag 28 december 2011 02:33 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ontkennen dat je hem liefst naast je had liggen in je bed om te knuffelen
quote:Op woensdag 28 december 2011 02:36 schreef chickmagneet het volgende:
[..]
Met die vleugjes kan da hond vliegen en landen
quote:Op woensdag 28 december 2011 02:35 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Misschien om hem over mijn vleespaal te schuivenDat is weer eens wat anders dan normaal pakken met zo een bloedendbeest
Nee helaas nietquote:Op woensdag 28 december 2011 02:37 schreef Stokstaart het volgende:
vandaag was er een hondenfilm op tv trouwens, iemand gezien?
Ja dat wel het is vos die zijn sluw voor het zelfde geld is het echt een duiveltje.quote:Op woensdag 28 december 2011 02:38 schreef JApieman het volgende:
Hij ziet er wel een beetje gemeen uit.
Mijn kat is vet lief.quote:Op woensdag 28 december 2011 02:39 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja dat wel het is vos die zijn sluw voor het zelfde geld is het echt een duiveltje.
Maar soms vallen schattige beestjes ook vies tegen en zijn ze gemeen
Vind je mij niet leuk?quote:
Bij mijn keukenraam is er al een spin druk bezig met het bouwen van een web.quote:
Jij snapt blijkbaar niet dat het in jouw kamer net zo warm is als op een zomerdag. Die dingen zijn designed door de natuur om te leven in harde, frisse grond in de herfst en lente waarvan de temperatuur kan dalen tot 10 graden of zelfs een stuk minder.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:47 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Bij mijn keukenraam is er al een spin druk bezig met het bouwen van een web.
Wintermuggen & spinnen, misschien de volgende stap in de evolutie?
Ik heb je hondje eens goed bekeken en heb 3 tips voor je:quote:
De spin zit aan de buitenkant van het raam, niet binnen.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:54 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Jij snapt blijkbaar niet dat het in jouw kamer net zo warm is als op een zomerdag. Die dingen zijn designed door de natuur om te leven in harde, frisse grond in de herfst en lente waarvan de temperatuur kan dalen tot 10 graden of zelfs een stuk minder.
Met jouw kamer hebben ze dus geen probleem.
Hup, alle ramen opengooien, verwarming uit en een nacht koud wonen in je huis.![]()
Pas dan sterven ze uit.
onzin.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:56 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
De spin zit aan de buitenkant van het raam, niet binnen.
Dat was echt fantastischquote:Op woensdag 28 december 2011 01:54 schreef MAHL het volgende:
[..]
[..]
Dat niet... Wel de bekende vergrootglas/mieren combinatieEn had ook een keertje in het bos toen een slang gevonden en gevangen. Die een paar uur later door iemand anders werd vrijgelaten omdat ze het zielig vond
Was er toen helemaal op verheugd om me er mijn huisdier van te maken enzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |