Meloewa ik zuig elke dag aan je tepels en toch vindt je het lekker dus niet hypocriet doenquote:
Echt een wijf dus met al dat gezeikquote:Op woensdag 28 december 2011 01:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb vorige week ook een mug doodgemept, al was het de naam mug onwaardig: mevrouw vloog de hele tijd heen en weer langs de muur zonder mij te komen pesten door bij m'n oor te gaan zoemen. Sterven deed het echter net zo goed, die kut
oké mugquote:Op woensdag 28 december 2011 01:22 schreef chickmagneet het volgende:
[..]
Meloewa ik zuig elke dag aan je tepels en toch vindt je het lekker dus niet hypocriet doen
quote:Op woensdag 28 december 2011 01:25 schreef chickmagneet het volgende:
[..]
Nice comeback zie je dat je voor jezelf kan opkomen
Muggen? Nu nogquote:Op woensdag 28 december 2011 01:20 schreef Kwaliteit het volgende:
Beste mede FOK!ers,
Ik kan u melden dat ik zojuist de eerste mug heb doodgeslagen met een Donald Duck!
Ja mensen, u leest het goed, Muggen in de winter !
Klacht lijkt me duidelijk
quote:Op woensdag 28 december 2011 01:28 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, u leest het goed, muggen in de winter.
Ik heb ze sinds november niet meer gezienquote:
Spinnenquote:Op woensdag 28 december 2011 01:32 schreef Mosselmart het volgende:
had ik ook
gewoon deur dicht houden en gaas voor je raam,
nergens last van
k vind spinnen veel kutter trouwens
onderbroek reet stront poep hahahah laggen togquote:Op woensdag 28 december 2011 01:33 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
viespeuk stront vliegen op je kamer.. ga eens opruimen en je reet wassen man
Ik doe ze altijd in een potje en zet ze buiten.quote:Op woensdag 28 december 2011 01:35 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Spinnendie zijn ook nog eens heel eng. Duurt een uur voor dat je ze dood hebt durven te maken uberhaupt.
ja ze zijn gewoon facking ranzig en harig en hebben 8 ogenquote:Op woensdag 28 december 2011 01:35 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Spinnendie zijn ook nog eens heel eng. Duurt een uur voor dat je ze dood hebt durven te maken uberhaupt.
insectenvriend!quote:Op woensdag 28 december 2011 01:35 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik doe ze altijd in een potje en zet ze buiten.
Ja dat maakt ze heel engquote:Op woensdag 28 december 2011 01:36 schreef Mosselmart het volgende:
[..]
ja ze zijn gewoon facking ranzig en harig en hebben 8 ogen
liever dat kutgeluid van die mug
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |