SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciale Newb GuideOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
![]()
Denk ik een serieuze reeks te gaan volgen, krijgen we deze shitzooi.![]()
Anyway, iemand ervaring met calisthenics? Ik kan dat echt bewonderen.This isn't even my final form.![]()
Wat zijn calisthenics...?quote:Op woensdag 28 december 2011 03:02 schreef Levolution het volgende:
Denk ik een serieuze reeks te gaan volgen, krijgen we deze shitzooi.![]()
Anyway, iemand ervaring met calisthenics? Ik kan dat echt bewonderen.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Ik moest ook even google'n maar zijn dus oefeningen waar je enkel je lichaam gebruikt en geen equipment. Denk aan opdrukken, chin ups, wide grip pull up, human flags, planche push ups etc.quote:quote:Calisthenic exercises are a natural form of exercise with of a variety of simple movements using only your body weight for resistance.![]()
De enige die ik eigenlijk met regelmaat doe zijn wide grip pullups en dips.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Ik gebruik de Roman chair ook voor hyperextensions, side extensions. Planking op een mat, crunches. Ik associeer calisthenic vaak met core werk.Confidence through competence![]()
Dips doe ik ook 3x failure bij mij is dat rond de 8
Welke oefening kan ik het best gebruiken om mn bovenrug te trainen van de optrek reeks: armen wijd en knokkels naar je toe toch?![]()
t-bar rows, supine rows, wide/narrow grip cable rows en dergelijke ja.quote:Op woensdag 28 december 2011 11:16 schreef mtchel112 het volgende:
Welke oefening kan ik het best gebruiken om mn bovenrug te trainen van de optrek reeks: armen wijd en knokkels naar je toe toch?quote:![]()
![]()
Ja, de wide grip pullups inderdaad. Close-grip chins is echt meer focus op biceps.quote:Op woensdag 28 december 2011 11:16 schreef mtchel112 het volgende:
Welke oefening kan ik het best gebruiken om mn bovenrug te trainen van de optrek reeks: armen wijd en knokkels naar je toe toch?![]()
Thanks weiss en panzer, ga die wide grip pullups toevoegen aan SL samen met dips, 6e week en ik squat nu 65kg, niet ontevreden![]()
Ben jij een kerel?quote:Op woensdag 28 december 2011 11:32 schreef mtchel112 het volgende:
Thanks weiss en panzer, ga die wide grip pullups toevoegen aan SL samen met dips, 6e week en ik squat nu 65kg, niet ontevreden![]()
Hebben jullie trouwens Anadraulic State GT al geprobeerd?
Gruwelijk spieropbouwend, versterkte seksualiteit, superieure pumps en direct resultaat!
Deze gast gebruikte ook Anadraulic State GT (vandaar de GT):
Die pecs, die delts, die armen... wat een product!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 28 december 2011 11:48 schreef 16meter het volgende:
Hebben jullie trouwens Anadraulic State GT al geprobeerd?
Gruwelijk spieropbouwend, versterkte seksualiteit, superieure pumps en direct resultaat!
Deze gast gebruikte ook Anadraulic State GT (vandaar de GT):
[ afbeelding ]
Die pecs, die delts, die armen... wat een product!Is inderdaad altijd raak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou er wel dikke lol in hebben om telkens nieuwe verhalen te verzinnen over nieuwe producten, en anders ZetaOS wel.
Vind B&F verder prima, geen verzendkosten, snelle levering, overzichtelijke site en goed geprijsde whey in veel smaken. Maar die onzinverhalen elke keer, en hun posts op DBB.com...![]()
![]()
B&F shop is idd lekker goedkoop qua whey maar voor de rest zijn ze erg fan van uitroeptekens en fantasten verhaaltjes![]()
Geen kritiek op hun service, maar wat een verhalen... en altijd vol met spelfouten en grammaticale missers.![]()
![]()
wanneer je wilt is een beetje een ruim en vaag begripquote:Op woensdag 28 december 2011 12:40 schreef 16meter het volgende:
wanneer: als jij dat wilt
con's: sommige mensen beweren vocht vast te houden bij creatine gebruik, ik niet, heb het ook niet bij anderen gezien.
juist in cut of bulk..of maakt niet uit...wil me de komende 8 weken vooral gaan storten op het verliezen van BF![]()
ik ga eens rondkijken...waarschijnlijk koop ik het dan toch ergens anders,quote:Op woensdag 28 december 2011 12:47 schreef 16meter het volgende:
gewoon monohydraat nemen
bijv. de creapure van B&F
verwacht er niet te veel van.
muscletotaal zit bij mij in de straat, iemand ervaringen mee, ik koop tot nu toe alleen whey
http://www.muscletotaal.nl/creatine-monohydrate-500g.html
Forum Opties Forumhop: Hop naar: