De dames hadden (vrij dunne) witte kleding aan. En hadden duidelijk niet op regen gerekend, ze leken zich iig niet meer zo op hun gemak te voelen.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:23 schreef Wickedangel het volgende:
Dat waren toch Ieren, In Tua Nua? Die zouden wel een beetje regen gewend moeten zijn
Jammer.....quote:Op woensdag 28 december 2011 00:28 schreef Eska het volgende:
[..]
De dames hadden (vrij dunne) witte kleding aan. En hadden duidelijk niet op regen gerekend, ze leken zich iig niet meer zo op hun gemak te voelen.
ik ken ze verder helemaal niet, moet ik zeggen. Maar met dat nummer van zonet vond ik het wel heel duidelijk idd. Op zich niets mis mee, overigens.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:31 schreef cafca het volgende:
Kaiser Chiefs (en meer vergelijkbare bands) zijn duidelijk beinvloed door New Wave uit de jaren 80
Nee, al heb ik vaak bij dat soort bands het gevoel van: "Dit heb ik eerder gehoord, maar dan beter"quote:Op woensdag 28 december 2011 00:32 schreef Eska het volgende:
[..]
ik ken ze verder helemaal niet, moet ik zeggen. Maar met dat nummer van zonet vond ik het wel heel duidelijk idd. Op zich niets mis mee, overigens.
Ouwe lullen zijn oké!quote:Op woensdag 28 december 2011 00:34 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, al heb ik vaak bij dat soort bands het gevoel van: "Dit heb ik eerder gehoord, maar dan beter"
Maar misschien ben ik gewoon een ouwe lul.....
Post-punk en New Wave ja. Kaiser Chiefs neigen meer naar Post-punk.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:31 schreef cafca het volgende:
Kaiser Chiefs (en meer vergelijkbare bands) zijn duidelijk beinvloed door New Wave uit de jaren 80
De kaiser chiefs hebben veel meezingers, dat is de prijs die je betaalt voor commercie. Bij de The Smiths heb ik niet gevoel dat ik lekker kan meebleren, maar ik geniet er wel vanquote:Op woensdag 28 december 2011 00:34 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, al heb ik vaak bij dat soort bands het gevoel van: "Dit heb ik eerder gehoord, maar dan beter"
Maar misschien ben ik gewoon een ouwe lul.....
Ik heb m'n ritme compleet verneukt, wil nog helemaal niet gaan slapen.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:35 schreef cafca het volgende:
Hm, hierna Ruth Jacott, Alicia Keys en Extreme...... ik ga maar slapen denk ik
Kaiser Chiefs is Franz Ferdinand maar dan slechter.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:36 schreef jrk1990 het volgende:
[..]
De kaiser chiefs hebben veel meezingers, dat is de prijs die je betaalt voor commercie. Bij de The Smiths heb ik niet gevoel dat ik lekker kan meebleren, maar ik geniet er wel van
Tainted Love straksquote:Op woensdag 28 december 2011 00:37 schreef Eska het volgende:
[..]
Ik heb m'n ritme compleet verneukt, wil nog helemaal niet gaan slapen.
Dat wordt wanhopig uitkijken naar aardige nummers dus.
Terug naar het wijnjaar 0quote:Op woensdag 28 december 2011 00:36 schreef cafca het volgende:
[..]
Ouwe lullen moeten weg, ouwelullen staan alleen maar in de weg.....
Smaken verschillen. Had in beide interesse, maar ik vind er helemaal niks meer aan.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kaiser Chiefs is Franz Ferdinand maar dan slechter.
quote:Op woensdag 28 december 2011 00:38 schreef Fallen het volgende:
Ik zo ook maar eens klaar maken om te gaan slapen. De komende nummers geloof ik niet heel boeiend, maar stiekem toch de radio aanhouden...
Trusten allemaal!![]()
Truste!quote:Op woensdag 28 december 2011 00:40 schreef King_Merc het volgende:
slaapverwekkend liedje nu, ik ga slapen
Nouja, ik kom meer mensen tegen die dezelfde mening erop nahouden... dusja.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:40 schreef jrk1990 het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Had in beide interesse, maar ik vind er helemaal niks meer aan.
Argumentum ad populum, maar goedquote:Op woensdag 28 december 2011 00:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, ik kom meer mensen tegen die dezelfde mening erop nahouden... dusja.
Ah, daar heb ik op gestemd.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:45 schreef jrk1990 het volgende:
[..]
Argumentum ad populum, maar goed
Ik ga pleite, laters
Maar ik ga me verheugen op de massale rickroll aankomende ochtend
Truste!quote:Op woensdag 28 december 2011 00:45 schreef jrk1990 het volgende:
[..]
Argumentum ad populum, maar goed
Ik ga pleite, laters
Maar ik ga me verheugen op de massale rickroll aankomende ochtend
Da's wel een hele ingrijpende herinnering dan. Die associatie raak je ook niet meer kwijt, denk ik?quote:Op woensdag 28 december 2011 00:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah, daar heb ik op gestemd.
Dit vind ik toch wel een mooi liedje. Al is het maar omdat het een herinnering is aan een vriendin die zelfmoord heeft gepleegd.
Nee, lijkt me niet nee.. maar ik wil hem ook wel graag behouden.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:51 schreef Eska het volgende:
[..]
Da's wel een hele ingrijpende herinnering dan. Die associatie raak je ook niet meer kwijt, denk ik?
quote:
Ja, hier ook!!quote:Op woensdag 28 december 2011 01:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat jammer dat mijn radio uitvalt juist nu.
Geen probleem met UPC en Radio2 hierquote:
Yup.quote:
Oh. Dan een Eindhovens probleem? 't Is echt weg hier, op de radio....quote:Op woensdag 28 december 2011 01:07 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Geen probleem met UPC en Radio2 hier
Dat denk ik wel dan ja. Geen idee of heel Eindhoven of whatnot plat ligt dan.quote:Op woensdag 28 december 2011 01:08 schreef Eska het volgende:
[..]
Oh. Dan een Eindhovens probleem? 't Is echt weg hier, op de radio....
Ja, knap gedaan gewoon.quote:Op woensdag 28 december 2011 01:16 schreef golfer het volgende:
Fictieve popgroepje dat werd samengesteld voor de Amerikaanse TV en toch razend populair werd.
Later een soort van herhaald met The Partridge Family en David Cassidy.quote:
quote:
Mja, daar vond ik dan weer niets aan (idd).quote:Op woensdag 28 december 2011 01:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Later een soort van herhaald met The Partridge Family en David Cassidy.
Zo'n kunstmatig groepje.
Trustequote:Op woensdag 28 december 2011 01:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niets goeds meer hierna, dus naar bed.
Dat dus.quote:Op woensdag 28 december 2011 01:28 schreef Eska het volgende:
Ik vond die uitzending toen bij Paul wel indrukwekkend, herinner ik me. Maar verder vind ik het liedje vrij vervelend eigenlijk.
Nick en Simon.quote:
Bruno Mars.quote:
Slaap lekker. neem je Michael Jackson mee, alsjeblieft?quote:Op woensdag 28 december 2011 01:42 schreef DoomCow het volgende:
mooi nummer om afcheid mee te nemen.. gaat men bedje zoeken na den deze
Je moet het live concert een keer zien. Die is geniaalquote:Op woensdag 28 december 2011 02:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Geweldig nummer
Dat hele album van Jeff Wayne is fantastisch trouwens.
Is het te downloaden?quote:Op woensdag 28 december 2011 02:05 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Je moet het live concert een keer zien. Die is geniaal
Vast wel, het is vrij bekend. Ik heb de originele DVD in ieder geval.quote:
Ok, ik weet genoeg.quote:Op woensdag 28 december 2011 02:07 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Vast wel, het is vrij bekend. Ik heb de originele DVD in ieder geval.
Alles van Michael Jackson na het album Thriller is gewoon kut.quote:Op woensdag 28 december 2011 02:11 schreef Eska het volgende:
Niemand heeft Michael Jackson nog meegenomen?
Ook van daarvoor hoeft 't voor mij niet.quote:Op woensdag 28 december 2011 02:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Alles van Michael Jackson na Thriller is gewoon kut.
Daarvoor vind ik het geweldig, vooral Off The Wall staat vol met fantastische nummersquote:Op woensdag 28 december 2011 02:14 schreef Eska het volgende:
[..]
Ook van daarvoor hoeft 't voor mij niet.
Echtquote:
Mis de stem van Richard Burton.quote:Op woensdag 28 december 2011 02:34 schreef Eska het volgende:
Beetje jammer wel dat het alleen de 'samenvatting' is....
Ja, 't is niet compleet zo. Onbevredigend.quote:Op woensdag 28 december 2011 02:35 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Mis de stem van Richard Burton.
Tot later!quote:Op woensdag 28 december 2011 07:43 schreef Diaan73 het volgende:
Zo brood klaar, oordoppen in en op weg Nasr het station. Tot zo!
quote:1096 Eurythmics There must be an angel (playing with my heart)
1095 Robbie Williams The road to Mandalay
1094 Neet oet Lottum Hald mich 's vas
1093 Babys Isn't it time
1092 Robert Long Liefste mijn liefste
1091 Wet Wet Wet Love is all around
1090 Twarres Wèr bisto
1089 Amy Winehouse Back to black
1088 Mecano Hijo de la luna
1087 Michael Jackson Bad
1086 Pink Floyd See Emily play
1085 Steely Dan Do it again
Limburgs was voor de Radio 2-leiding niet zo'n groot probleem als het Gronings van Ede Staal.quote:
Ik vroeg me al af waar ik het van moest kennenquote:Op woensdag 28 december 2011 08:06 schreef Ferdo het volgende:
Limburgs was voor de Radio 2-leiding niet zo'n groot probleem als het Gronings van Ede Staal.
Dit is ook echt zo'n plaat die je alleen in de Top2000 hoort. Of Daniël Dekker moet toevallig een Limburgse inzending voor de Favoriete Top 3 hebben in de Gouden Uren.quote:Op woensdag 28 december 2011 08:11 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waar ik het van moest kennen
Het origineel staat er niet eens in. Veel te weinig van The Troggs, overigens.quote:
Slechts één nummer, en die kwam al op 1882 voorbij.quote:Op woensdag 28 december 2011 08:28 schreef Berkery het volgende:
[..]
Het origineel staat er niet eens in. Veel te weinig van The Troggs, overigens.
Was gisteren in de late ochtend toch anders, een paar interessante uren op rij.quote:Op woensdag 28 december 2011 08:31 schreef WeezerButler het volgende:
Niet echt een top uur geloof ik om mijn Top 2000 jaar mee te starten ...
Pas je op als je de lift gebruikt?quote:Op woensdag 28 december 2011 08:35 schreef Diaan73 het volgende:
Zo ben helemaal geïnstalleerd! Klaar voor een dagje werken onder het genot van Fok! en radio2. Het is erg rustig in het gebouw.
Tja, wat wil je, het interbellum tussen kerst en nieuwjaar....quote:Op woensdag 28 december 2011 08:35 schreef Diaan73 het volgende:
Zo ben helemaal geïnstalleerd! Klaar voor een dagje werken onder het genot van Fok! en radio2. Het is erg rustig in het gebouw.
Er zijn altijd bhv-ers in eht gebouw.quote:Op woensdag 28 december 2011 08:35 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Pas je op als je de lift gebruikt?
Werkt ze in Tilburg?quote:Op woensdag 28 december 2011 08:35 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Pas je op als je de lift gebruikt?
Amy, tja. Ik heb er toch minder mee eigenlijk.quote:Op woensdag 28 december 2011 08:36 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Tja, wat wil je, het interbellum tussen kerst en nieuwjaar....
Amy nu. Die is nog rustiger nu...
quote:
Net wakker?quote:Op woensdag 28 december 2011 08:45 schreef peaceman het volgende:
Zow was net op tijd wakker om Amy te horen
De meesten hebben dat tegenwoordigquote:Op woensdag 28 december 2011 08:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat een luxe.![]()
Je hebt mail trouwens!
quote:1084 Earth Wind & Fire Boogie Wonderland
1083 Foo Fighters Everlong
1082 Bob Dylan Subterranean homesick blues
1081 Elvis Presley American trilogy
1080 Kinks Sunny afternoon
1079 Katie Melua If you were a sailboat
1078 Frank Sinatra New York New York
1077 Acda & De Munnik Eva
1076 Supertramp Hide in your shell
1075 Walker Brothers No regrets
1074 Rick Astley Never gonna give you up
1073 Trammps Disco inferno
quote:Op woensdag 28 december 2011 08:58 schreef peaceman het volgende:
1084 Earth Wind & Fire Boogie Wonderland![]()
1083 Foo Fighters Everlong [ afbeelding ]
1082 Bob Dylan Subterranean homesick blues![]()
![]()
1081 Elvis Presley American trilogy![]()
1080 Kinks Sunny afternoon![]()
1079 Katie Melua If you were a sailboat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1078 Frank Sinatra New York New York![]()
1077 Acda & De Munnik Eva![]()
1076 Supertramp Hide in your shell![]()
1075 Walker Brothers No regrets![]()
1074 Rick Astley Never gonna give you up![]()
![]()
![]()
1073 Trammps Disco inferno![]()
![]()
quote:
Insgelijks!quote:
Rick is zo fout dat het weer leuk is.quote:Op woensdag 28 december 2011 09:06 schreef djenneke het volgende:
[..]
Snoop, wat is er met jou gebeurd? Ben je gerickrolled?
Iets kan niet zo fout zijn dat het weer leuk isquote:Op woensdag 28 december 2011 09:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
Rick is zo fout dat het weer leuk is.
Toen was ik zo oud als mijn dochter die nu op mijn schoot zitquote:Op woensdag 28 december 2011 09:08 schreef WeezerButler het volgende:
Skuit me bij Diaan aan. Lekker uurtje in het verschiet. Hier ook de 4e collega binnen komen wandelen. Normaal zo een 20 aan de gang.
Boogie WonderlandKocht ik in 1979 gelijk op 12"
Hopen dat dit z'n laatste Top2000 is...quote:Op woensdag 28 december 2011 09:10 schreef peaceman het volgende:
Sander! Hou je waffel eens! [ afbeelding ]
Waar heeft De Heer trouwens Engels geleerd? Dit betekent toch niet ik denk dat je een zeilboot bent...quote:If you were a sailboat
En wie mag hem vervangen? Stenders? Stasse?quote:Op woensdag 28 december 2011 09:11 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hopen dat dit z'n laatste Top2000 is...
Wat betekent 't wel? Weet 't zelf ook nietquote:Op woensdag 28 december 2011 09:12 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Waar heeft De Heer trouwens Engels geleerd? Dit betekent toch niet ik denk dat je een zeilboot bent...
Stassequote:Op woensdag 28 december 2011 09:12 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En wie mag hem vervangen? Stenders? Stasse?
Stenders!quote:Op woensdag 28 december 2011 09:12 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En wie mag hem vervangen? Stenders? Stasse?
quote:Op woensdag 28 december 2011 09:12 schreef Olga het volgende:
[..]
Daar waren we gisteravond al achter
quote:Op woensdag 28 december 2011 09:13 schreef Modus het volgende:
Over overgewaardeerde kutbands gesproken.
quote:
Die bruine vriend van hem is er al uit zo te horenquote:
Maar dat had je na een hele snelle blik op de uurlijst vast al opgemerkt.quote:
En terechtquote:
Stop eruit halenquote:Op woensdag 28 december 2011 09:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nog niet diep genoeg... volgend jaar eruit!
Daar had ik idd niet lang voor nodigquote:Op woensdag 28 december 2011 09:28 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Maar dat had je na een hele snelle blik op de uurlijst vast al opgemerkt.
Inmiddels is ze niet meer boven de 214 te vinden (daar staan die fietsen). Was ook ooit anders.quote:
quote:Op woensdag 28 december 2011 09:30 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Inmiddels is ze niet meer boven de 214 te vinden (daar staan die fietsen). Was ooi ooit anders.
Nu nog iets verder, in elk geval onder die gele onderzeeër van de Beatles.quote:
Kwam ooit op 23 binnen.quote:
Dat heb je al snel met Supertrampquote:Op woensdag 28 december 2011 09:41 schreef peaceman het volgende:
Deze is eigenlijk ook wel een beetje saai
Die moet het 2e deel van dit uur redden.. hoe triest.quote:
Hij wordt nu zelf gerickrolledquote:Op woensdag 28 december 2011 09:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die moet het 2e deel van dit uur redden.. hoe triest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |