SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
Thinking about thinking of you. ♫
Kun je niet roamen?quote:Op woensdag 28 december 2011 00:04 schreef bijdehand het volgende:
Morgen is dit topic wel stil denk ik.
Wie zijn er morgen allemaal niet?quote:Op woensdag 28 december 2011 00:04 schreef bijdehand het volgende:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe ze het flikt. Van bide trouwens.T en ik denken serieus dat ze ghb in die drankjes van die jongens douwen.
ik, shifto, dj, tfm, mr en kkquote:Op woensdag 28 december 2011 00:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wie zijn er morgen allemaal niet?
Morgen ben ik wss heel de dag aan het zuipen dus ja.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:04 schreef bijdehand het volgende:
Je moet eens wetenquote:Op woensdag 28 december 2011 00:05 schreef Kutstudent het volgende:
[..]Zelfs GHB werkt daarbij niet meer.
Grapje jongquote:
Ik haat 'werken'quote:
Ze werd halverwege wakkerquote:Op woensdag 28 december 2011 00:08 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jij bent een keer gedrogeerd?
Nee, de mijnequote:
Gelukkigquote:
Nee ik probeer wekelijks maar tevergeefs.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:08 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jij bent een keer gedrogeerd?
Dacht ik wel aangezien je louter negers post.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Gelukkig
[..]
Nee ik probeer wekelijks maar tevergeefs.
Niet liegen.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:11 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dacht ik wel aangezien je louter negers post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |