Nee is hij waarschijnlijk ook niet...maar dan zou ik wel willen dat het mutsje op Pip bleef zitten zeg maar en dan zou ik die weer vast moeten maken enzo.....ben beetje lui geweest deze keerquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:27 schreef trui het volgende:
hmm, zo'n mutsje lijkt me niet zo gevaarlijk anders? maar hij is leuk gelukt hoor!
en ja, padma blijft ook een van mijn favorieten.
volgens mij vinden ze 't juist hartstikke leuk om zo'n mutsje op en af te doen, en zo iniminiklein is de muts (en de 2,5 jarige) toch ook niet (meer)?quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:35 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Nee is hij waarschijnlijk ook niet...maar dan zou ik wel willen dat het mutsje op Pip bleef zitten zeg maar en dan zou ik die weer vast moeten maken enzo.....ben beetje lui geweest deze keer
Jouw pip is erg leuk geworden! Daat kan de mijne niet aan tippen.quote:
Hoezo niet? Ik vind jouw Pip ook hartstikke leuk!quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:40 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Jouw pip is erg leuk geworden! Daat kan de mijne niet aan tippen.
inderdaad, en velen met mij!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:43 schreef MissN het volgende:
k ben nu begonnen aan de south bay shawlette..die had trui toch ook es gemaakt?
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:40 schreef Kniertje22 het volgende:
Ik ben nu ook bezig met m'n Elise-shawl!Hoop 'm vanavond nog af te krijgen. En dan kan ik morgen beginnen met de Elise-shawl voor m'n moeder.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |