Het moeten totaal een stuk of 365 vierkanten worden, dus ben nog niet op de helft.quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:23 schreef bietel het volgende:
Wow, mooie deken Herfstblad! Wat een werk! Maar her einde is in zicht!
Op die 2e foto lijkt het trouwens net, alsof de kat er nog zit, maar dan onder de deken
Ga je er nog een rand omheen haken, of zijn de witte gs-jes de rand?
Gaaf hoor Herfstblad! Ik dacht ook dat je kat eronder was gekropenquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:23 schreef bietel het volgende:
Wow, mooie deken Herfstblad! Wat een werk! Maar her einde is in zicht!
Op die 2e foto lijkt het trouwens net, alsof de kat er nog zit, maar dan onder de deken
Ga je er nog een rand omheen haken, of zijn de witte gs-jes de rand?
héél erg tof!!quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:29 schreef Herfstblad het volgende:
[ afbeelding ]
Met kat
[ afbeelding ]
Zonder kat
Excuus dat de deken er wat rommelig bij ligt
De vierkantjes zijn afzonderlijk hier te vinden, behalve de witte
Resultaat wel laten zien hè?quote:
Wow wat tof! Mooie kleurtjes. Bijna mijn gordijnen. (is niet bedoeld als belediging wat ik heb namelijk enorm toffe gordijnenquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:41 schreef kruimel_20 het volgende:
[ afbeelding ]
Ein-de-lijk is hij af... na iets meer dan 1,5 jaar (met pauzes weliswaar) is mijn monsterproject ten einde. Nu mag ik van mezelf beginnen aan het up-kussen
quote:Op zondag 1 januari 2012 02:24 schreef Toverheks het volgende:
Kwam weer ff gluren wat een mooie dingen weer meisjes![]()
ik wens jullie in 2012 natuurlijk op de allereerste plaats veel gezondheid en geluk, maar natuurlijk ook heel veel haak en breiplezier (en ander frubelwerk)...............
Ik quote mezelf even, Iemand nog een idee wat ik fout doe?quote:Op donderdag 29 december 2011 17:54 schreef trovey het volgende:
Ik ben nu even bezig met een proefdingetje voor Tunisch haken....waarom krult de onderkant op?Kan ik dat tegengaan door het straks om te haken?
Ik volg precies de plaatjes maar heb toch het idee dat ik aan één kant aan het minderen (alhoewel ik wel eerst 1 lusje doorhaal en daarna met 2 tegelijk begin) ben alhoewel dat weer niet zo is als ik het geheel rechttrek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |