Bestel nu kaarten voor het Nationaal Songfestival 2012 Op zondag 26 februari aanstaande zal in Studio 24 In Hilversum het Nationaal Songfestival 2012 georganiseerd worden waarin, zeer waarschijnlijk zes, kandidaten gaan strijden om de eer Nederland te vertegenwoordigen op het Eurovisie Songfestival in Bakoe.
De organisatie van het Nationaal Songfestival (TROS en Talpa) heeft aan OGAE Nederland een beperkt aantal kaarten aangeboden voor een fanvak in het publiek en OGAE heeft ons daarvan op de hoogte gesteld

De kaarten kosten ¤ 17,50 per stuk.
Ik ben nog even aan het navragen of we - als we dus tegelijk bestellen na inventarisatie hier deze week wie er mee willen - dan dus wel bij elkaar komen te zitten, maar dat zal wel lijkt me!
Het gaat dus om zondag 26 februari in Hilversum.Weet je zeker dat je kunt en wilt en wil je gezamenlijk met de Songfestivalliefhebbende FOK!ers dit geheel meemaken, geef dan een gil in dit topic
uiterlijk a.s. vrijdag 30 december.Dan laat ik het OGAE weten hoeveel kaarten ik namens jullie bestel en gaan we de centjes regelen.
Ik vraag nog even of jullie allemaal apart zelf naar ze kunnen mailen en geld overmaken (en dan ovv FOK! bijvoorbeeld, zodat we bij elkaar komen te zitten) of dat het allemaal in 1x moet en dat ik het dan voorschiet.
Vorig jaar was het top om er bij te zijn, zelfs de mensen die het Songfestival niet zo geweldig vonden, vonden het een belevenis om er met een pluk FOK!ers bij te zijn

Dus gil, wie wil?