Jawel, maar dan op een ander moment. Al is het toch nooit goed, dit zijn de enige films waar ik een emotiedoos bij benquote:
Sjongejonge Dinand gaat nergens heenquote:Kane neemt afscheid van bandleden
De Nederlandse band Kane wijzigt wederom van samenstelling. Dinand, Dennis en Robin blijven, maar Joost, Nico en Ivo gaan zich focussen op andere projecten.
GODVERDEHOERENDE, WAT EEN STELLETJE OPLICHTERS!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sjongejonge Dinand gaat nergens heen
Hahahahaquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
GODVERDEHOERENDE, WAT EEN STELLETJE OPLICHTERS!!!!!!!!!!!!
Zwabs! Nog kerstworst gemaakt?quote:
Ik heb gisteren boek 1 uitgelezen, damn, spannend is het al zegquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, zal er vanavond maar in beginnen
wel al een hoofdstuk van Tolstoy gelezen
Zei ik boek?quote:
Nee, ik zag een boek en dacht, hey!quote:
VOLGEND JAAR als je jarig bent, zal ik kijken of ik een beeld voor je kan roggelen!quote:
GANS?quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:51 schreef DeZwabber het volgende:
iemand heeft me toegevoegd op faceboek, en hij is duidelijk van fok, maar ik weet niet wie
Die gans zeker?quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:51 schreef DeZwabber het volgende:
iemand heeft me toegevoegd op faceboek, en hij is duidelijk van fok, maar ik weet niet wie
Begin maar te kleienquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
VOLGEND JAAR als je jarig bent, zal ik kijken of ik een beeld voor je kan roggelen!
Lutte weet meerquote:
Dies vast aan het dutte!quote:
Azijnpissers zijn het! Hachi was mooi.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:02 schreef oh-oh het volgende:
Hoe kun je nou haten op Hachi?????????????????
Toedelsquote:Op woensdag 28 december 2011 00:03 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga wandelen en nog wat Murakami lezen in bedje <3
quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:51 schreef DeZwabber het volgende:
Hachoequote:Op woensdag 28 december 2011 00:00 schreef Pisces29 het volgende:
Straks moet ik weer janken, oh-oh maak nog ff een leuke grap
Ben ik met jou getrouwd en waarom heb je deze kloon?quote:Op woensdag 28 december 2011 00:03 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga wandelen en nog wat Murakami lezen in bedje <3
quote:Op woensdag 28 december 2011 07:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ben ik met jou getrouwd en waarom heb je deze kloon?
Goeiemorgentjes!quote:
Blue bunny barkingquote:
Koop ff nieuwe bij etos of zo, dat doe ik al jarenquote:Op woensdag 28 december 2011 10:53 schreef Pisces29 het volgende:
Ja en m'n maandlenzen zijn al 2 maanden in gebruik, dus scherp zijn ze ook niet meer. Ff een afspraak fixen
Nee Great Expactations deel 2, ik hou dr zo van en deze nieuwe versie is mooooooooiquote:
Die hebben alleen gewone sterktes toch? Ik heb ook een cilinder linksquote:Op woensdag 28 december 2011 10:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Koop ff nieuwe bij etos of zo, dat doe ik al jaren
Ja vroeger kocht ik ook wel eens een losse, tot ik cilinders kreeg. Volgens mij kan laseren dan ook niet of wordt het moeilijk...quote:
Beter had je dat net iets eerder laten doen danquote:Op woensdag 28 december 2011 10:59 schreef Pisces29 het volgende:
Anders fix ik eerst een controle bij de Pearl en bestel ik ze dan online, scheelt 30 euro ofzo
quote:Op woensdag 28 december 2011 11:01 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga straks ff bij de windhondman voor de deur liggenIk moet naar de bieb, dan kom ik er langs.
Niet naar de slager gaan he?quote:Op woensdag 28 december 2011 10:59 schreef Pisces29 het volgende:
Anders fix ik eerst een controle bij de Pearl en bestel ik ze dan online, scheelt 30 euro ofzo
Straks is hij gewoon werkenquote:
Ik zeg doen.quote:Op woensdag 28 december 2011 11:01 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga straks ff bij de windhondman voor de deur liggenIk moet naar de bieb, dan kom ik er langs.
Hey die kende ik nog nietquote:
Moggehs!quote:
DAN MOET IE TOCH OOIT DIE HOND UITLATEN HOOR!quote:
Nah misschien zit de windhond van 9 tot 5 thuisquote:Op woensdag 28 december 2011 11:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
DAN MOET IE TOCH OOIT DIE HOND UITLATEN HOOR!
Ja dan ben je om 17.30 online met picsquote:Op woensdag 28 december 2011 11:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nah misschien zit de windhond van 9 tot 5 thuis
quote:Op woensdag 28 december 2011 11:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dan ben je om 17.30 online met pics
Zeewind door je slipjequote:
Ugh met zo een droog korstje zout erop zekerquote:
lekker ziltigquote:Op woensdag 28 december 2011 11:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ugh met zo een droog korstje zout erop zeker
Fuck die kaviaar, zoute mossel ftw!quote:
quote:Op woensdag 28 december 2011 11:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Fuck die kaviaar, zoute mossel ftw!
quote:
Aww, wat bijzonderquote:Op woensdag 28 december 2011 11:29 schreef oh-oh het volgende:
Kim vertelde trouwens dat er op Texel een graf is waar vroeger altijd de hond van degene die erin lag op ging liggen, en dat ze later een beeld van die hond op gezet hebben en dat zij als klein meisje altijd ging spelen op dat kerkhof en dan overal bloemetjes ging pikken om bij de hond te leggen
( zij is opgegroeid op Texel voor een deel
).
Ik ga in mei dat graf zoeken en bloemen leggen van ons samen
Ja, ik heb er ook al echt zin in om dat graf te gaan zoekenquote:Op woensdag 28 december 2011 11:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Aww, wat bijzonderEn wat gaaf dat zij daar ook deels opgegroeid is!
Bijzonderquote:Op woensdag 28 december 2011 11:29 schreef oh-oh het volgende:
Kim vertelde trouwens dat er op Texel een graf is waar vroeger altijd de hond van degene die erin lag op ging liggen, en dat ze later een beeld van die hond op gezet hebben en dat zij als klein meisje altijd ging spelen op dat kerkhof en dan overal bloemetjes ging pikken om bij de hond te leggen
( zij is opgegroeid op Texel voor een deel
).
Ik ga in mei dat graf zoeken en bloemen leggen van ons samen
quote:Op woensdag 28 december 2011 11:40 schreef Lutte het volgende:
Oh-oh de foto's en het filmpje zijn echt té schattig!
quote:Op woensdag 28 december 2011 11:43 schreef Bos81 het volgende:
Ik had net een Vlaming aan de lijn. Lekker weer vrolijk door dat accent.
quote:
*tissue kerstservet werpt*quote:
Hachikoquote:
Ahhh wat fijn Vaduschkquote:
quote:
Ik heb het niet meegekregen wat er was, maar in ieder geval tof nieuws dat ze dus naar huis mag.quote:
Ik ken jou, je krijgt wel meer niet mee!quote:Op woensdag 28 december 2011 12:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb het niet meegekregen wat er was, maar in ieder geval tof nieuws dat ze dus naar huis mag.
Ja, maar de meesten hebben ondertussen een abo met ignorance op¨Ph-berichten. Ook wel de optie PH-neutraal genoemd.quote:Op woensdag 28 december 2011 12:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ken jou, je krijgt wel meer niet mee!
Week ziekenhuis vanwege beeninfectie.
Infecties hebben nooit nutquote:
Jaquote:Op woensdag 28 december 2011 11:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Voor jou is dat een beproeving Pisc.
van die lekkere sappigequote:Op woensdag 28 december 2011 13:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
alsjeblieft geen worst voor het ontbijt
quote:
voor als je niets te doen hebt in de trein, tafeltje uitklappen en met treintjes spelenquote:Op woensdag 28 december 2011 14:31 schreef oh-oh het volgende:
Is dat voor mensen die echt heel klein wonen of wat?
quote:Op woensdag 28 december 2011 14:31 schreef oh-oh het volgende:
Is dat voor mensen die echt heel klein wonen of wat?
quote:Op woensdag 28 december 2011 14:39 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zat te kijken naar modeltreintjes op een hele kleine schaal, om een klein baantje aan te kunnen leggen als ik op kamers ga![]()
Dit is net een slag te klein trouwens
Ik heb nog een doos met treintjes staan van vroeger, maar mocht nooit een vaste baan bouwen, want mijn vader zou er een maken voor me, hij heeft dat alleen nooit gedaan, en op een gegeven moment kon hij dat ook niet meerquote:Op woensdag 28 december 2011 14:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]Zie je nou wel?
Kun je toch een uitklapbaan maken aan je muur of zo?
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt, hoe kom je er op,te schattig, gaat op kamers, en waar kijkt ie voor?
Een treinbaan
Poepigquote:Op woensdag 28 december 2011 14:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb nog een doos met treintjes staan van vroeger, maar mocht nooit een vaste baan bouwen, want mijn vader zou er een maken voor me, hij heeft dat alleen nooit gedaan, en op een gegeven moment kon hij dat ook niet meer
En ik hou van knutselen
geen idee, er wordt nog ergens een dakkapel geknutseld, ik denk als die klaar isquote:Op woensdag 28 december 2011 14:46 schreef Pisces29 het volgende:
Oeh Zwabs, wanneer ga je ook al weer over?
Oeh meer ruimtequote:Op woensdag 28 december 2011 14:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
geen idee, er wordt nog ergens een dakkapel geknutseld, ik denk als die klaar is
Nee dan zit je te kwijlen in die treinen en dan is het sneuquote:Op woensdag 28 december 2011 14:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, ik doe het of nu, of als ik 65 ben, en dan is het niet zo poepig meer vrees ik
dakkapel komt niet in mijn kamer, ik zit niet onder het dakquote:
Oh really?quote:
Ik was als kind ook nergens bang voor, dus ik vermoed ook echt dat ik daardoor gewoon zo'n afkeer heb gekregen, ik zie het donkere glas-in-lood gewoon nog voor me, en de hoogte van de kerk, terwijl ik vanuit de stoel naar boven keek. En maar wachten en wachten... en wachten.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:57 schreef oh-oh het volgende:
Oh jezus dat is ook wel erg zeg
![]()
Ik vind begraafplaatsen heerlijk, maar wij hebben in Sittard wel echt een hele fijne ook.
No wayquote:
Wayquote:
Wel tofquote:Op woensdag 28 december 2011 17:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Way![]()
Ik ken alle Gregoriaanse missen nog uit mn hoofd
Dat waren mooie missen vroegerquote:Op woensdag 28 december 2011 17:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Way![]()
Ik ken alle Gregoriaanse missen nog uit mn hoofd
Oh ja, dat is ook wel erg verdrietig...quote:Op woensdag 28 december 2011 17:10 schreef indaha het volgende:
Wij doen dat ook op vakantie wel ,kerken bekijken en dan ook op het kerkhof lopen , maar idd in het buitenland .
Wel zijn we toen in Volendam op het kerkhof geweest waar de slachtoffers van de cafebrand liggen, daar krijg je wel kippenvel, allemaal jonge mensen
WEET JE WAT FUCKING VERDRIETIG IS? DIE HOERENSTRAILER VAN HACHIquote:Op woensdag 28 december 2011 17:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja, dat is ook wel erg verdrietig...
Jezus doos, had je gister mee moeten lezen, dan had je dit niet geroepenquote:Op woensdag 28 december 2011 17:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
WEET JE WAT FUCKING VERDRIETIG IS? DIE HOERENSTRAILER VAN HACHI
quote:Op woensdag 28 december 2011 17:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
WEET JE WAT FUCKING VERDRIETIG IS? DIE HOERENSTRAILER VAN HACHI
Unite sister!quote:
Ik denk dat ik bij elke treurige gelegenheid in de toekomst jou in ga huren als gezelschap, dan loods je me er doorheenquote:Op woensdag 28 december 2011 17:23 schreef oh-oh het volgende:
Als ik op Texel ben schijnt altijd de zon
Dat kost wel duur hoorquote:Op woensdag 28 december 2011 17:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik bij elke treurige gelegenheid in de toekomst jouw in ga huren als gezelschap, dan loods je me er doorheen
Kan me niet schelen!quote:
Volgens mij was dat de grapquote:Op woensdag 28 december 2011 18:44 schreef Miniem het volgende:
[..]
Het is kost veel of is duur.
Niet kost duur.
Zo das een flinke rit dan, Lut! Het waait echt hard. Leuk dat het een geslaagde dag was.quote:Op woensdag 28 december 2011 17:54 schreef Lutte het volgende:
Van vijf dagen ziek op de bank naar meer dan anderhalf uur fietsen met tegenwind. OeiMaar het was het waard
Lekker Bos, dat is weer eens wat anders!quote:
oooh, is dat een "mongool achter je"quote:Op woensdag 28 december 2011 20:14 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik ga echt helemaal stuk hier, ik post een foto van mij en chico in de bus en achter me zie je mn kutcollega, en qwea weet nie wie da is! Michelle en ik rollen over de bank!
Whehehe best wel!quote:
Deense Dog?quote:Op woensdag 28 december 2011 20:20 schreef Lutte het volgende:
Ge-ni-aal!
Ik heb vandaag ook met een hond gekroeld, een hele grote (als ie staat groter dan ik ben) en dan blond
quote:Op woensdag 28 december 2011 20:18 schreef oh-oh het volgende:
Je krijgt likjes vAn michelle, ze aanbidt je!
Welneequote:
Ik zie nu ineens dat het ook lijkt of ze heel bewust nekkramp kreeg? Frusty momentje omdat jij een foto ging maken?quote:
Oh!quote:
Nee, juist 1 van de eerstequote:Op woensdag 28 december 2011 20:36 schreef DeZwabber het volgende:
En ik ben de laatste in deze sc die Pisces nog niet op facebook had geloof ik
Qwea is nog geen harde kern hier, dus ik telde 3 personen. Ah ja, in deze kleine SC is het misschien wel bijna iedereen jaquote:Op woensdag 28 december 2011 20:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Lutte, Vaduz, Qwea en oh-oh heb je in ieder geval
Stivoro die bepaalt wat cool is? please?quote:"Ze wekken de indruk dat roken cool is, terwijl roken juist niet cool is.
Oh gawdquote:Op woensdag 28 december 2011 20:41 schreef DeZwabber het volgende:
Stivoro niet blij met rookproducten New Kids
[..]
Stivoro die bepaalt wat cool is? please?
Kan je gezellig met de rookdames pauzeren!quote:
Ja! Eigenlijk wil ik wel een lekkere ongezonde oliebol om te compenserenquote:
Ik sta op het punt een sensation te kopen voor 325. Tevreden mee?quote:Op donderdag 29 december 2011 13:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja! Eigenlijk wil ik wel een lekkere ongezonde oliebol om te compenseren, maar het plenst en waait.
Hij kost 375,- bij pdawereldquote:Op donderdag 29 december 2011 13:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik sta op het punt een sensation te kopen voor 325. Tevreden mee?
Ja, dan is 325 toch goedkoperquote:Op donderdag 29 december 2011 13:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij kost 375,- bij pdawereldAl is daar een langere levertijd...
Omdat ik dan ál mijn gegevens eruit moet trekken, en god mag weten hoe lang ik hem kwijt ben...quote:
weekje. Mijn desire is 2x heen geweest, weekje was ik hem kwijt.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Omdat ik dan ál mijn gegevens eruit moet trekken, en god mag weten hoe lang ik hem kwijt ben...
Nou ja, oke. Maar afgezien van die nukken die je hebt, wel tevreden? Snel enzo? Lekker in de hand? Krast niet snel?quote:Op donderdag 29 december 2011 13:20 schreef Pisces29 het volgende:
Ik accepteer het ding gewoon met zijn nukken, of het moet veel erger worden.
quote:Op donderdag 29 december 2011 13:21 schreef Qwea het volgende:
Maar afgezien van die nukken die je hebt, wel tevreden?
Bijna quote-waardigquote:Op donderdag 29 december 2011 13:23 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb nog niks qua bescherming, moet ik nog kopen.
Ik heb nu de desire.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
![]()
En lekker snel ja, in de hand is even wennen (is een beetje een brede, al lijkt het me met mini handjes minder), maar went vanzelf en elk nadeel heeft een voordeel, lekker groot scherm (al weet ik niet welk toestel je nu hebt).
Ik heb nog niks qua bescherming, moet ik nog kopen.
Ff de kanten bekeken, maar nee niks bijzonders, gewoon netjesquote:Op donderdag 29 december 2011 13:25 schreef Qwea het volgende:
Dat ding krast dus niet als een mofo? Geen zooi krassen enzo op je scherm of op de achterkant?
Ja, ik dus minderquote:Op donderdag 29 december 2011 13:25 schreef Pisces29 het volgende:
En niet snel krassen, maar ik ben dan ook wel superzuinig op m'n spullen...
Wat zit daar in en wat kost het?quote:Op donderdag 29 december 2011 13:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, ik dus minderMaar goed, dan moeten we maar ff zuinig zijn. Totdat mijn DX pakket komt
Ga niet jojo-en als je aan de zuiperette zitquote:
Gewoon mee clutchenquote:Op donderdag 29 december 2011 13:42 schreef Pisces29 het volgende:
Met folie heb ik geen ervaring, het lijkt me irritant en dat je tutskrien minder snel werkt, maar dat zal wel meevallen...
Heb je nog gister lekker kunnen clutchen tijdens De Hooters?quote:
Met een custom rom wordt 'ie nog beterquote:Op donderdag 29 december 2011 13:43 schreef Pisces29 het volgende:
En het tutskrien reageert net als een Nokia wel eens niet, zelfs na de 10e keer klikken niet, maar dat krijgt zelfs magic HTC er ook niet uit, doe je niks aan
Nóg beter? Hij moet eerst eens goed werkenquote:Op donderdag 29 december 2011 13:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Met een custom rom wordt 'ie nog beter
fapquote:Op donderdag 29 december 2011 13:45 schreef DeZwabber het volgende:
Pheno, ik zag laatst dit, het is spoor T, maar dit kan serieus toch niet goed werken
[ afbeelding ]
Grabben hequote:Op donderdag 29 december 2011 13:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je nog gister lekker kunnen clutchen tijdens De Hooters?
Begrijpelijkquote:Op donderdag 29 december 2011 13:48 schreef oh-oh het volgende:
Oh pff, we gaan vandaag die brief naar de mensen van de doodbijtert maar eens uitdoen.
Ik heb er echt veel moeite mee merk ik
ik weet wel dat ik nu meer icoontjes naast elkaar op m'n scherm kan zettenquote:Op donderdag 29 december 2011 13:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nóg beter? Hij moet eerst eens goed werken
Ik zit inderdaad naar Z te kijken, omdat ik echt weinig ruimte heb thuis, of op kamersquote:Op donderdag 29 december 2011 13:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
fap
T is me te klein, maar er is nog Z als je echt wil priegelenIk doe spoor N
Tof he!quote:Op donderdag 29 december 2011 13:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zit inderdaad naar Z te kijken, omdat ik echt weinig ruimte heb thuis, of op kamers
Je kan bijna een treinbaan op een boekenplank aanleggen
ach jeequote:Op donderdag 29 december 2011 13:48 schreef oh-oh het volgende:
Oh pff, we gaan vandaag die brief naar de mensen van de doodbijtert maar eens uitdoen.
Ik heb er echt veel moeite mee merk ik
Episch!quote:
Jij bent wel van de spelletjes en speelgoedjes Pingu. Ah Zwabs ookquote:Op donderdag 29 december 2011 14:13 schreef Pheno het volgende:
Mijn spoor n is nog te groot, heb ik weer. Ik heb nu treinen van 3 meter
Een halve kamer. En ik maak hem iets kleiner, want drie meter (shinkansen van 16 stellen, zoals in het echt) gaat in de ruimte die ik heb gewoon nietquote:Op donderdag 29 december 2011 14:15 schreef DeZwabber het volgende:
hoe groot is je baan dan? ik neem aan dat je je trein niet als een ring laat rijden?
Je bent zo oud als je jezelf voelt. En treintjes zijn tof, dat gepriegel met elektronicaquote:Op donderdag 29 december 2011 14:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij bent wel van de spelletjes en speelgoedjes Pingu. Ah Zwabs ook
Ik zou ook zo'n ding in elkaar willen zetten, lekker priegelen.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bent zo oud als je jezelf voelt. En treintjes zijn tof, dat gepriegel met elektronica
Bespaar ruimte, boor gaten in je pooltafel!quote:Op donderdag 29 december 2011 14:22 schreef Pisces29 het volgende:
En ik wil ook nog ooit in m'n villa een pooltafel en airhockey
Geen tukkie gedaan?quote:
Beer ligt naast me te snurken...quote:
Mijn fles van zaterdag is ook opquote:Op donderdag 29 december 2011 15:09 schreef DeZwabber het volgende:
That reminds me, ik moet voor oud en nieuw nog even wat goldstrike scoren
quote:Op donderdag 29 december 2011 15:22 schreef oh-oh het volgende:
Smaakt dat naar kaneel ja?
Nu wil ik het ook
Het wordt vaker gebruikt om te mixen dan om puur te drinkenquote:Op donderdag 29 december 2011 15:27 schreef oh-oh het volgende:
Niks voor mij denk ik, of is het lekker in de koffie?
quote:Op donderdag 29 december 2011 15:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Snel, doe het bij de buren, merkt toch niemand meer
quote:Op donderdag 29 december 2011 15:33 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
Ik ben benieuqd hoe het ruikt daarbinnen![]()
Gisteren op facebook : zet de borrels maar op tafel! Jammie!
Denk niet dat ze dat nog een x zegt
Heldinquote:Op donderdag 29 december 2011 15:33 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
Ik ben benieuqd hoe het ruikt daarbinnen![]()
Gisteren op facebook : zet de borrels maar op tafel! Jammie!
Denk niet dat ze dat nog een x zegt
Kun je het niet samen met iemand doen?quote:Op donderdag 29 december 2011 15:37 schreef oh-oh het volgende:
Ik krijg gewoon migraine door die stomme brief geloof ik.
quote:Op donderdag 29 december 2011 15:48 schreef oh-oh het volgende:
Oh iemand schrijft hem voor me hoor, advocaat, maar ik moet natuurlijk wel ff t concept goedkeuren, ik kan het echt amper lezen
Ikzelf kom er dan nog behoorlijk goed vanafquote:
quote:Op donderdag 29 december 2011 16:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ikzelf kom er dan nog behoorlijk goed vanaf
Vinger in mijn strot vannacht rond 00:00 en 2x kotsen, en ik werd pas om 06:20u wakker toen Mo eruit gingHalve dag dronken geweest, begint thank god af te nemen. Wel moe, koud en een kleinnnn beetje (echt amper thank god) koppijn.
Maar wel idioot veel honger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |