traffic giant deed dat beter heb ik het idee..quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:54 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ja voor de 20 patches was het niet te spelenNa een tijdje stond letterlijk alles vast met 800+ man bij een busstation. Werkt nu heel wat beter maar het blijft lastig/onmogelijk om opstopping op te lossen als die eenmaal verschijnen.
A.
jullie postte op exact hetzelfde moement.. /care wie em dan opent?quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:55 schreef Ame_thyst het volgende:
@FS1986NL waarom open jij nieuw....
Omdat ik de laatste was.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:55 schreef Ame_thyst het volgende:
@FS1986NL waarom open jij nieuw....
Ja dat was je dus nietquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:56 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Omdat ik de laatste was.![]()
Maar nu zie ik dat jij ineens de laatste was in het vorige topic.![]()
ik vind deze ook wel goed hoor.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:57 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ja dat was je dus niet
Maakt mij niet uit, maar mijn TT was beter
Sorry hoorquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:57 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ja dat was je dus niet
Maakt mij niet uit, maar mijn TT was beter
nu is die geniaalquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:58 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Sorry hoor![]()
![]()
Misschien kan je hem nog veranderen?
Ik heb ook Shadowground gekregenquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:55 schreef Lolwuthai het volgende:
Yeuh, Spirit Knights achievement gehaald en ik kreeg ShadowgroundsIemand die hem wil ruilen voor een andere game waar je een achievement mee kan halen?
Voor de CrimeCraft kreeg ik een coal
Shadowgrounds lijkt me wel ok, maar ik heb alleen maar 4 coal atm.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:17 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ik heb ook Shadowground gekregen
Misschien dat iemand wilt ruilen.
Hoeveel Coal bied je?quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:23 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Shadowgrounds lijkt me wel ok, maar ik heb alleen maar 4 coal atm.
Samequote:Op dinsdag 27 december 2011 22:41 schreef De_Dorstige het volgende:
Zijn er mensen die mij kunnen vertellen of "Prince of Persia: The Forgotten Sands' de moeite waard is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |