quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:51 schreef Madame_Paon het volgende:
Shortie gezien.Jij hebt best een beetje een blinde vlek voor haar fouten he? Het is een heks die ein-de-lijk haar trekken thuis krijgt, na alles wat ze al jaaaaaaaaaaaaren fliktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als het nou was voor iets wat ze daadwerkelijk gedaan had.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jij hebt best een beetje een blinde vlek voor haar fouten he? Het is een heks die ein-de-lijk haar trekken thuis krijgt, na alles wat ze al jaaaaaaaaaaaaren flikt
quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:43 schreef roos85 het volgende:
[..]Onverwachts maar convenientSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop de Charlie doodgaat.quote:Op donderdag 29 december 2011 21:01 schreef loezzzje het volgende:
Maar Anton wist niet dat er nog iemand besmet was. Als hij wist dat Ron besmet was had hij hem echt wel bij hem vandaan gehouden.
Kan de dode niet Edwin zijn? Of wordt hij nog genoemd? Misschien is het toch Bram want hoe moeten ze anders die verhaallijn afsluiten, of zouden e hem bij Sjors & Bing of Rikki laten voor altijd? Of misschien is het toch die nieuwe chick uit de koning die alleen maar aangenomen is om de snot van Ron op te vangen
p.s. Nu ga ik de shortie niet kijken
quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:38 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Onverwachts maar convenientConwat? Sorry ben niet zo goed in hele dure woorden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Nee, maar dit is haar straf voor wat ze in het verleden geflikt heeft, of ben je soms vergeten dat ze met een leugen Nick zijn kind voor een paar jaar heeft afgepakt? Zij heeft tenminste Amy nog- o nee, wacht, dat is het kind dat ze van haar broer heeft gestolenquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:23 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Als het nou was voor iets wat ze daadwerkelijk gedaan had.
Maar hier had ze helemaal niks mee te maken.
En volgens de schrijvers krijgt ieder personage toch wel eens een straf voor zijn/haar fouten... nou, hier is de straf van Maxime.quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, maar dit is haar straf voor wat ze in het verleden geflikt heeft, of ben je soms vergeten dat ze met een leugen Nick zijn kind voor een paar jaar heeft afgepakt? Zij heeft tenminste Amy nog- o nee, wacht, dat is het kind dat ze van haar broer heeft gestolen
eens! Wel dom verzonnen door Ludo en Janine maar ik geniet er eerlijk gezegd wel van..quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jij hebt best een beetje een blinde vlek voor haar fouten he? Het is een heks die ein-de-lijk haar trekken thuis krijgt, na alles wat ze al jaaaaaaaaaaaaren flikt
ander woord voor handig/gemakkelijkquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Conwat? Sorry ben niet zo goed in hele dure woorden.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:25 schreef Klipnap het volgende:
Net de aflevering van gisteren teruggekeken. Ik moest helemaal huilen van Ron, zo emotioneel was die scene. Ik heb nog nooit zo'n goede sterfscene gezien. Hoe Edwin om hem huilt... Onbeschrijfelijk.
Net de aflevering van gisteren teruggekeken. Ik moest helemaal huilen van Ron, zo emotioneel was die scene. Ik heb nog nooit zo'n goede sterfscene gezien. Hoe Edwin om hem huilt... Onbeschrijfelijk.
De dood van Anita was er niets bij.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:25 schreef Klipnap het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |