Bij mij ook!quote:Op woensdag 28 december 2011 17:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat had ik laatst ook. Was m'n inbox ineens voor 296% vol, of iets in die geest.
quote:
Pp begint zo op sbs.quote:Op woensdag 28 december 2011 17:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik dacht zelf meer aan iets in de lijn van (500) Days of Summer of zo..
Niet zo luchtig dus.quote:Op woensdag 28 december 2011 17:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik dacht zelf meer aan iets in de lijn van (500) Days of Summer of zo..
Greys is er meermaals geweest (en groot fan), die is vast een heel goede bron van allerlei informatie erover. Calimero was er een tijdje geleden voor een congres oid.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:10 schreef _aurum_ het volgende:
wie was er ook alweer naar Madeira gegaan?Mag ik ajb. info over waar jullie je reis geboekt hebben etc?
Ik wil met manlief in de meivakantie aan de wandel gaan![]()
thanks! Mochten er nog meer mensen zijn met info, pm graagquote:Op woensdag 28 december 2011 18:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Greys is er meermaals geweest (en groot fan), die is vast een heel goede bron van allerlei informatie erover. Calimero was er een tijdje geleden voor een congres oid.
quote:Op woensdag 28 december 2011 18:38 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
thanks! Mochten er nog meer mensen zijn met info, pm graag
quote:
quote:Op woensdag 28 december 2011 10:27 schreef Sarabi het volgende:
O: 2 crackers
T: appel
L: meergranen triangelbroodje met sla, avocado prutje en beetje krab
T: komkomer & tomaat 'salade'
D: ??? Spaghetti, gehakt, tomaat & mozzarella schotel
S: half uurtje crosstrainen
Meldquote:Op woensdag 28 december 2011 18:10 schreef _aurum_ het volgende:
wie was er ook alweer naar Madeira gegaan?Mag ik ajb. info over waar jullie je reis geboekt hebben etc?
Ik wil met manlief in de meivakantie aan de wandel gaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |