Grapje ben vegetariër.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Jammerdebammer, maar leuk geprobeerd
Nee want ze zat te hele tijd te zeiken dat ze zin had in Mac donalds, en dat ze zodra ze op het station was ze dat gelijk gingen halen.quote:
Ik ga wel een topic bundel makenquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:15 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]![]()
Meestal heb ik geen zin om van die lange verhalen te lezen, maar ben blij dat ik het dit keer wel heb gedaan.
Als ik jou was, zou ik een schrijver of columnist worden.
Volgende keer wel even een foto maken van het meiske, het oog wil ook wat.
Hebben ze ook vegetarische dingen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee want ze zat te hele tijd te zeiken dat ze zin had in Mac donalds, en dat ze zodra ze op het station was ze dat gelijk gingen halen.
Op geeneen station zit een mac, little did she know
Dit.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:32 schreef _GdR_ het volgende:
als ik ooit nog eens een keer een gesprek heb wat stil valt. Dan los ik dat op met de nu al legendarische zin:
"IK HEB EEN PAARD"
whahaha ik ga kapot hier![]()
dit. Die OPquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:15 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]![]()
Meestal heb ik geen zin om van die lange verhalen te lezen, maar ben blij dat ik het dit keer wel heb gedaan.
Als ik jou was, zou ik een schrijver of columnist worden.
Volgende keer wel even een foto maken van het meiske, het oog wil ook wat.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:46 schreef poepeneesje het volgende:
Haha heb je een keer sjans doe je er niets mee. Mooi topic though.
quote:
quote:"HOE BEDOEL JE ZE LOPEN ACHTER, WE HEBBEN TOCH GEEN TIJDSVERSCHIL IN NEDERLAND"
quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:02 schreef Dribbel_ het volgende:
Nou daar ben ik dus mooi vanaf denk ik, totdat de deur openzwaait en de moeder met de twee kinderen binnenkomt.
"zijn deze plaatsen bezet?
WTFquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:07 schreef Superslechterik het volgende:
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=2&t=1585952
TS.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:07 schreef Superslechterik het volgende:
TS.
Goeie lemming!quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:07 schreef Superslechterik het volgende:
TS.
Nee hoorquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:11 schreef SpermaDonor het volgende:
Leuk verhaal
Maar was ze dan zo lelijk TS?
Had me ook aangemeld op Bokt.nl speciaal voor jou, maar wat een kut forum, kan niet eens reageren op jouw topicquote:
Op dit punt had je kunnen zeggen 'oh, ik dacht al, wat ruik ik toch? ben je net nog in de stal geweest?'quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:02 schreef Dribbel_ het volgende:
Terwijl ik keurig ABN praat godverdomme, maar nee ik word aangezien voor een ras Rotterdammer omdat ik de telefoon op neem met, yo gozer? Even draait ze zich om en kijkt naar buiten, om zich bijna weer gelijk terug te draaien.
"IK HEB EEN PAARD"
En nu is dat topic dichtquote:je nog geen 25 nuttige berichten hebt geplaatst in de paardgerelateerde forums. Via deze link krijg je toegang. Zie voor meer informatie en uitleg over het hoe en waarom deze link.
godverdomme
heb geen paardenaccountquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:10 schreef Superslechterik het volgende:
http://www.bokt.nl/forums(...)p=74824801#p74824801
Dat ben ik nietquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha wtf hoe kom je ineens aan 25 nuttige berichten.
Je bent mijn geheime liefdequote:Op dinsdag 27 december 2011 20:13 schreef Chai het volgende:
Dribbel vond het leuk met mij in de trein, maar hij doet hier gewoon stoer.
lek wat informatie doorquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:12 schreef Superslechterik het volgende:
Je moet even naar de tab informatie gaan en dan 25 dingen posten in paardengerelateerde topics dan mag je dat topic in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |