Het Noorden richting Groningenquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:01 schreef Seav het volgende:
"KERST IS AL AFGELOPEN HAHA"
- Ja maar in dit gedeelte van het land lopen ze normaal gesproken minimaal twee dagen achter dus ik dacht het kan nog nét
^^ Haha en waar speelde zich dit af?Welke provincie
![]()
Jij had gewoon alle coole mensen naar een andere coupé geloktquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:11 schreef knight-errant het volgende:
Ik heb alleen maar coole mensen in de trein gehad deze Kerst, super vreemd.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:02 schreef Dribbel_ het volgende:
"JE ZIET ER WEL ERG ZWART UIT HE ZO MET DIE KLEREN"
In m'n gedachte zou ik zeggen "dat komt omdat ik naar een begrafenis ga" en zij zou dan zeggen, oh wie is er dood, waarop ik quasi sarcastisch zou schreeuwen, JIJ ALS JE GODVERDOMME NU JE BEK NIET DICHT HOUDT.
Maarnee dat kon ik niet over mijn hart verkrijgen.
Kan best, ik zat ook richting het Noordenquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Jij had gewoon alle coole mensen naar een andere coupé gelokt
Ik ging er vandaagquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:15 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Kan best, ik zat ook richting het Noorden
quote:
Ik ben dan ook dat meisje uit de OP.quote:
Dit inderdaad, ik heb ook een privé fotoboek van alle mensen die ik tegenkom. Dan doe je gewoon alsof je een smsje krijgt en vervolgens neem je die picca voor eigen gebruik.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:15 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]![]()
Meestal heb ik geen zin om van die lange verhalen te lezen, maar ben blij dat ik het dit keer wel heb gedaan.
Als ik jou was, zou ik een schrijver of columnist worden.
Volgende keer wel even een foto maken van het meiske, het oog wil ook wat.
Wat heb je uiteindelijk nog gegetenquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben dan ook dat meisje uit de OP.
Dan mag je mijn Facebook account wel wetenquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben dan ook dat meisje uit de OP.
Patat met frikadellen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat heb je uiteindelijk nog gegeten
Grapje ben vegetariër.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Jammerdebammer, maar leuk geprobeerd
Nee want ze zat te hele tijd te zeiken dat ze zin had in Mac donalds, en dat ze zodra ze op het station was ze dat gelijk gingen halen.quote:
Ik ga wel een topic bundel makenquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:15 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]![]()
Meestal heb ik geen zin om van die lange verhalen te lezen, maar ben blij dat ik het dit keer wel heb gedaan.
Als ik jou was, zou ik een schrijver of columnist worden.
Volgende keer wel even een foto maken van het meiske, het oog wil ook wat.
Hebben ze ook vegetarische dingen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee want ze zat te hele tijd te zeiken dat ze zin had in Mac donalds, en dat ze zodra ze op het station was ze dat gelijk gingen halen.
Op geeneen station zit een mac, little did she know
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |