Zou niet weten wat er anders zou kunnen gebeuren.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:17 schreef HaZet het volgende:
[..]
Volgens mij komt dat niet goed inderdaad. Twee Russische vrouwen die in Nederland wonen, waarvan er eentje op bezoek is. Vervolgens spreken ze af in een hotel in Belgie? Overigens haal ik uit je verhaal dat ze er al zitten. Dan zitten ze echt niet te denken om eerst een hotel te boeken en dan pas jouw maat te bellen of ie wel kan komen.
Complot 1) Ze weten wat ie heeft, ze weten dat er niets gaat gebeuren want er staan twee loverboys achter de deur en ze laten alles aan Dimitri en Alexei over. Meneer wordt vastgebonden en voordat ie het weet heeft ie een rubberduck in zn reet!
Complot 2) Ze nodigen hem uit, geven hem een lekker kalmerend middeltje, meneer slaapt, dat grote ding wordt klein, ze peren hem met zn auto, portemonnee en zn kleren en gaan thuis even langs om de rest te halen. Dat uiteraard icm Dimitri en Alexei!
In alle gevallen draait meneer overigens gewoon op voor de hotelrekening!
Ik zeg 2 vrienden in of bij zijn huis laten wachten en met 1 of 2 andere vrienden samen naar Antwerpen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:29 schreef Cracka-ass het volgende:
Als je dan toch wat wil doen kun je dan niet met wat vrienden in zijn huis gaan zitten tot hij terug is.
Begrijpelijk jaquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:02 schreef SJanoski het volgende:
Geen troll. Zit momenteel in de trein en ben rond 2130 weer thuis. Dan volgt er een update.
Facebookpagina's gaan wel openbaar als er iets misgaat natuurlijk. Tot dan zijn het 2 onschuldige geile Russinnen, waarvan ik de gegevens liever voor mezelf houdt.
Ja, dat denk ik ook, onwijs lekkere dingen met een BMW staan eigenlijk standaard maanden droog...quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:14 schreef LizzyAdam het volgende:
wie weet zijn ze het 2 onschuldige mooie vrouwen, en vriend B een onwijs lekkerding?
who am i kidding. ik hoop dat hij van z'n laatste ritje in z'n auto geniet.
Tot over 19 jaar danquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:02 schreef SJanoski het volgende:
Geen troll. Zit momenteel in de trein en ben rond 2130 weer thuis. .
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |